Netekėt gali todėl, kad kai pramušta tarpinė (o tas pas tave atsitikę 90%), sistemoje atsiranda oras, kuris paprastai lengvesnis nei skystis, o daviklis stovi aukštesniam taške, nu ir... žodžiu fizika. Kitas dalykas kai temperatūros davikliai rodo lievus duomenis, tai ir benzino srėbimas prasideda, o da jeigu koks cilindras nedirba, tai tas koeficientas dar padidėjanebevazineju , palikau CP. o darka, kodel vanduo gali neteketi per ta davikli? ir dar pastebejimas kad kuro srebe nerealiai, kompas rodydavo 24-30 litru ir daugiau, net vaziuojant ramiai antru begiu ir tt..ir vibracija labai keista, gal vienas cilindras neveikia ir kiti dirba uz ji? bet cia irgi WADAFAK. kame kampas kaip viskas susija? lauksiu ziniu is CP ir idomu kokios saskaitos galima tiketis.
Putos ir burbulai ausinimo sk.bakelyje
Sukūrė
Svečias_Henris_*
, 2004 Vas 12 01:01
Temoje atsakymų: 20
#21
Parašyta 2004 gruodžio 27 - 14:28
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0