Peršokti prie turinio


Putos ir burbulai ausinimo sk.bakelyje


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 20

#21 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 gruodžio 27 - 14:28

nebevazineju , palikau CP. o darka, kodel vanduo gali neteketi per ta davikli? ir dar pastebejimas kad kuro srebe nerealiai, kompas rodydavo 24-30 litru ir daugiau, net vaziuojant ramiai antru begiu ir tt..ir vibracija labai keista, gal vienas cilindras neveikia ir kiti dirba uz ji? bet cia irgi WADAFAK. kame kampas kaip viskas susija? lauksiu ziniu is CP ir idomu kokios saskaitos galima tiketis.

Netekėt gali todėl, kad kai pramušta tarpinė (o tas pas tave atsitikę 90%), sistemoje atsiranda oras, kuris paprastai lengvesnis nei skystis, o daviklis stovi aukštesniam taške, nu ir... žodžiu fizika. Kitas dalykas kai temperatūros davikliai rodo lievus duomenis, tai ir benzino srėbimas prasideda, o da jeigu koks cilindras nedirba, tai tas koeficientas dar padidėja
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0