blemba. net nepagalvojau. primuso ieskotis reix...
Aciu, Fla, idomu.
Turiu dar klausimeli - kiek laiko postojnoj jamoj reikia?
Nes man baisu biski kad kolkas itempta grafikeli esu pasidares. noriu su kudikiu keliaut, tai forsuot bijau- bandau ribot dieninius kilometražus. Bet ir pamatyt daugiau norisi.
Kol kas tox varianc:
1 etaps: Wilno-> Zakopane per nakti, kad ryte buti. tenka ten pora naktu snustelet - renginuka turiu.
2 etaps: Zakopane-> Bratislava/ Viena (ar kainos kempingu SL vs A baisiai skiriasi?)
3 etaps: Bratislava/Viena-> Slovenijos parūrys per Postojną.
4 etaps: Slovėnija-> Venecija-> kur nors aplink Krk.
5 etaps: Per Plitvicos balas kur nors link Murterio.
6 etaps: Dienelė poilsiui. Norėtau nuomot motorkę ir rast laukinį pliažą. Arba gal tai suderint su Kornačiu. O gal tai geriau daryti dieną anksčiau, prie Krko?
7 etaps: Pro Splitą link Korčiulos, Dubrovniko ir vėl bandyt grįžt link Splito. Čia man atrodo sudėtingokokai.
8 etaps: Varyt kažkur link Krko.
9 etaps: Krk- Budapešc turbūt per Zagrebą.
10 etaps: Budapešc - Krokuva (su visais pasipliuškenimais ir druskų kasyklomis)
11 etaps: Namučio.
Vat kol kas taip dėliojuos. Biškį smogikiška
gal kas turit kokių patarimų?
Primusą rekomenduoju dujinį - brangiau už benzą, užtat šiuolaikiška ir saugu. balionėlių geriau LT prisipirk, nes nors ir parduodami kas antram kempinge, tačiau ten jungčių standartų ne vienas ir ne du būna. Virti - tik be jokio vėjo (mes tai darėm didelėj palapinėj), nes net prie nedidelio vėjo balionėlio užtenka vienai košei...
Turim dar ir seną benzininį šmielių - kuro savikaina pigiau grybo, užtat sausose vietovėse aplinkiniai labai kreivai žiūri į šią pragaro mašiną.
Grafikėlis per daug įtemptas, nebent ruošiesi tam skirti mėnesį. Minsi išsišiepęs, grožį ne apžiūrėsi, o tik užsidėsi pliusiukus. Aš tas klaidas jau padaręs ir iš jų pasimokęs.
1 etaps - pavakare išvažiavus prieš tai išsimiegojus galima. Per lenkus pats jau kurį laiką stengiuos važiuot naktį - žymiai mažesnis trafikas, atsisėdi fūrai ant uodegos ir eini vienodu 95 km/h greičiu nepriklausomai miestelis-nemiestelis.
2. lengvas pusdienis važiavimo. SK kempigas brangus jei sumoki 10-12 oiro už auto, 2 žmones ir palapinę. A pigu jei sumoki 26 oiro už auto, 4 žmones ir palapinę.
3. Gero pusdienio važiavimas jei neužkliūni mano minėtam Grossklockner ar kitose gražiose Alpių vietose. Važiuodams autostrada A nieko nepamatysi. Apie Postojną nieko nežinau, bet manu ten irgi užkliūsi.
4. Nevažiuok I nemokamais keliais per Dolomitines Alpes! Autostrada kaštuoja ~6 oiro/100 km. Venecijoje (tiksliau Mestre, žemyne) kempingas
šitas. Palapinėje ne mažiau 30 oiro parai, tačiau tam regione tai yr pigu. Venecijoj daugiau nei vieną dieną nuo ryto iki vakaro nėra kas veikt. Iš Venecijos gali mint į Istrijos pusiasalį HR, ten apžiūrėt vertas vienas daiktas - romėnų amfiteatras Puloj. Aišku, visi pajūrio miesteliai, itališka architektūra ir visa kita... Bet ten reikia polilsiaut o ne apžiūrinėt. Krk - sala kaip sala, pusiau kalnuota pusiau dykvietė, pliažai nuostabūs, tačiau vasarą žmonių trim aukštais. Mes gyvenom kempinge prie Stara Baška kaimo, iš palapinės matės jūra - rugpjūtį overcrowded kaip ir visa sala. 605+palatkė+4suaugę kažin ar telpa į 30 oiro. Nors gal, tiksliai nepamenu. Labai fainas miestas Krk - sustojus pailsėt netoliese galima kiekvieną vakarą bastytis basam krantinėmis, siauromis dulkėtomis gatvelėmis ir kaifuot. Tam reikia pinigo, nes HR apskritai nepigu. Uoste debesis laivelių, siūlančių savo paslaugas, netgi iki Kornati gali nuplukdyt porai dienų.
5. Plitvica visai dienai. Šalia yra neblogas kempingas. Po nuodugnios balų apžiūros ir iš paskos it šuniukai sekiojančių upėtakių maitinimo tiiikrai nenorėsi niekur važiuot.
6. Laukinių pliažų Krk nebūna. Visi aptūpti italų ir slovėnų. Tam reikia važiuot bent kelis šimtus km į pietus. Ten bus tau ir pliažas, ir motorinkė, ir Kornati. Apskritai 4 etape ties Krk ir Istrija siūlyčiau nesiciklint (niu, diena apžiūrai) jei nori nuoširdžiai pasinaudot 6 etapu.
7. Sudėtingokai. Depends on laiko. Jei kaip sakė yra normalus mokamas kelias, tada gal ir pamanoma. Subjektyviai siūlyčiau daugmaž jungt su 6 etapu.
8. Po 4 ir 6 etapų beprasmiška. Ypač jei viskam neskiri mėnesio. Ilsėtis geriau 6 etape.
9. Po 7 etapo mini per Sarajevo ir Beogradą į Budapeštą - žymiai arčiau nei pakrante atgal į šiaurę, pravažiuot šalia Krk ir per Zagrebą. Vizų nei BiH nei SCG nereikia. Beograde būtina Savos ir Donojaus santakoj apžiūrėt
Kalemegdano tvirtovę, pasibastyt po miestą, pastebėt kad darbo dieną apie 23.00 centre sunku praeiti ar surast vietą lauko kavinėje, pasidžiaugti olumi centre po 1 oiro, pasidžiaugti turistų neišlepintų žmonių šiluma ir nuoširdumu (anglų kalba visur!). Užsipilt saliarkos po 2.6 Lt, pasiimt parduotuvėj slivovicos (f**k the cola, f**k the pizza, all we need is sljivovica) po 10 Lt už litrą. Saugotis kelių policijos - autostradoj Beograd-Novi Sad-H siena 200 km, 5 vietose matuoja.
Užsikliedėjau, bet man serbuose žiauriai patiko. Lietuvius laiko draugais - dėl krepšinio. Bet nuoširdžiai. Futbolą myli labiau.
10. vėlgi pusdienis važiavimo. Krokuvoj pliuškykla nebloga, tačiau
Livu geriau. Wielyczkos kasyklos - nerealios. Su eilėm pusdienio geeero reikia.
11. Nieko naujo nepasakysiu.
Vėlgi - trumpai tiek. jei ką, ryt (šian) bandysiu Agotoj apsireikšt, kūpą tautai pademonstruot
p.s. atrodo dėl kuro Serbijo apgavau. Pernai už oiro davė ar ne 84 dinarus, saliarka kainavo 62. Dabar kiek žiūrėjau duoda iki 87, tačiau saliarka jau 81... Anyway pigiau nei Vengrija, kr pernai kainavo ~4 Lt...
Šį pranešimą redagavo Prokuror: 2006 birželio 01 - 00:00