Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Ka gali senukas P405break 1.8td


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 47

#1 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2009 rugsėjo 15 - 20:04

La!
Va - senukas, 92metu pezukas - o vaziuja liuks. Tenka daznai sukarti 560km lenkijos keliais. Nutrackinau vaziavima pirmyn ir atgal. Si sekmadieni sumusiau rekorda 6val ir 15min:
http://sportstracker...x.do?id=1575281
O cia kaip is darbo namo vaziavau:
http://sportstracker...x.do?id=1575285

Didesnis greitis - dar yra is ko paspausti - ale motoriuko gaila...
Taxometras neveikia - ydomu kokios apsukos tokiai masinai prie 150km/h


Styra
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#2 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 rugsėjo 15 - 20:46

La!
Va - senukas, 92metu pezukas - o vaziuja liuks. Tenka daznai sukarti 560km lenkijos keliais. Nutrackinau vaziavima pirmyn ir atgal. Si sekmadieni sumusiau rekorda 6val ir 15min:
http://sportstracker...x.do?id=1575281
O cia kaip is darbo namo vaziavau:
http://sportstracker...x.do?id=1575285

Didesnis greitis - dar yra is ko paspausti - ale motoriuko gaila...
Taxometras neveikia - ydomu kokios apsukos tokiai masinai prie 150km/h


Styra

Ir kam grezti ta dyzeli taip?Uzklynins kas ir nuskrisi nuo kelio :D
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#3 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2009 rugsėjo 15 - 21:05

Na, tai jei nedrosi - tai kelias trunka kokias 9 valanadas, bet uztatai kuro gaunas maziau nei 5 ltr/100km... Siaip noreciau ta kelia per kokias 5 val ar dar greiciau - uzknisa ilgai uz vairo... Styra
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#4 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 08:01

Ir kam grezti ta dyzeli taip?Uzklynins kas ir nuskrisi nuo kelio biggrin.gif


niekaip nesuprantu to mito, kuo dyzeliui blogiau apsukos nei benzinui... gal kas paaiskinsit?

R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#5 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 10:13

kaip seniau budavo snekos kad su paprastu dyzeliu iki 110km/h o su turbininiu iki 130 km/h galima spausti ,tai man taip pat niekas neirode kad tai blogai...
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#6 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 10:52


Ir kam grezti ta dyzeli taip?Uzklynins kas ir nuskrisi nuo kelio biggrin.gif


niekaip nesuprantu to mito, kuo dyzeliui blogiau apsukos nei benzinui... gal kas paaiskinsit?

R

Manau tai gali tureti rysy tik su tuo, kad dyzelio maksimalios apsukos zemesnes, nei benzino - todel tai yra tik pliurpalai.
Seip dyzelio resursas paprastai didesnis nei benzino. Pas mus ypac is vokietijos parvaziuoja gerokai gave sukiu ir greicio dyzeliai ir dar vaziuoja :beer:
  • 0

#7 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:12


Ir kam grezti ta dyzeli taip?Uzklynins kas ir nuskrisi nuo kelio biggrin.gif


niekaip nesuprantu to mito, kuo dyzeliui blogiau apsukos nei benzinui... gal kas paaiskinsit?

R

Manau tai gali tureti rysy tik su tuo, kad dyzelio maksimalios apsukos zemesnes, nei benzino -

ir jei dyzeli uzpjautum iki redline jis turbut ne savu garsu zviegtu :D ne taip kip bizinas bet kodel negalima tai as ir neisivaizduoju

Šį pranešimą redagavo Tadzius: 2009 rugsėjo 16 - 12:12

  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#8 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:26

ir jei dyzeli uzpjautum iki redline jis turbut ne savu garsu zviegtu :D ne taip kip bizinas bet kodel negalima tai as ir neisivaizduoju

pjoviau ne karta iki dugno, t.y. pakol nebegreiteja.
galiu pasakyt, kad benzas labiau zviegia... :ax:
  • 0

#9 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:27

As turejau omenyje, kad tai salyginai sena masina, maciusi avariju, neaisku dar kokia technine bukle.Del to sakau nesaugu paprasciausiai, o ne apie pjovima iki redline ir t.t.Dyzeliai vaziuoja draguose, ziede ir t.t.
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#10 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:57

As turejau omenyje, kad tai salyginai sena masina, maciusi avariju, neaisku dar kokia technine bukle.

pries tai tik nesenai skaitem Styros tema apie jo masinas ir avarijas :lol: kazkaip viskas cia labai susideda i viena ;]
  • 0
Roots to roots

#11 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 14:10

pjoviau ne karta iki dugno, t.y. pakol nebegreiteja.
galiu pasakyt, kad benzas labiau zviegia...  :ax:

na escortuca rodikle apsuku ne karta esu paguldes, o r19 dyzeliuka iki 4krmps pries pardavima paspaudziau tai baisu pasidare kas dejos :D
o liuta kazkaip virs 4krmps nesu dar lauzes

Šį pranešimą redagavo Tadzius: 2009 rugsėjo 16 - 14:11

  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#12 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 15:01

La, As irgi nesuprantu: kalba kad spaust dyzeli negerai, bet kad neaisku kodel negerai. Keiti tepalus ir filtrus laiku - ir viskas OK. Vienintelis minusas - labai spaudziant kuro daugiau ima, ir biski tepaliuka ryja. Jei vazineji letai - tai per 10tkm tepalo nesumazeja, o kai daba tenka greiti laikyt didesni gerokai - tai va per tuos pacius 10tkm sumazeja - netoli minimumo jau buvo pries keiciant. Del garso - na sitas pezukas - stebuklingas - ar garso izoliacija gera, ar varikliuks geras - kazkas jame yra, kad viduje variklio nelabai girdet, o jau visokie vejo svilpimai prie didesnio greicio - na visose yra, o dar kadangi sita turi stogo bagazine - tai va ji ir svilpia labai. Tai jei kas zinot ka nors blogo, kas gali buti del didesniu apsuku - sakykit, ir dar gerai butu zinot - kokios tos dideles apsukos yra, ir prie kokio greicio jos butu sitai masinai (P405 ikirestailinginis 1.8TD 66kW). Del saugumo - tikrai didelis greitis nesaugu, ypac tokiai senai masinai - juk daug detaliu yra susideveje, o dar lenkiski keliai ir vairuotojei lenkiski - tikrai nesaugu. Gal kas znot geresni buda nusigaut is Kauno i Lodze ir atgal? Na - as pagalvojau kita masina gerai ubutu - su naujesnes kartos variklius, ekonomiskesne prie didesniu geraiciu, galingesniu varikliu lenkimui, su visokiom oro pagalvem , abs, antipraslydimo sistema, dar autopilotas ir kondicionierius, dar kokybe ir patikimumas + komfortas kad butu - tai va isitaisiau tam bmw320d... O del autoivykiu - vel - vakar atbulas vaziuodamas mersiukas galini sparna kliude - biski dazus nubrauke - keliu minuciu reikalas gavos - taip kad galima pridet dar viena aksidenta - raudona spalva - tikrai nereioskia kad masina nepastebima!!! Styra
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#13 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:28

Tai jei kas zinot ka nors blogo, kas gali buti del didesniu apsuku - sakykit

Kuro siurblio konstrukciją įsivaizduoji? Tiek vienplunžerinio, tiek rotorinio? O turbinos? Tepalo pompos? O paties variklio? :huh:

Dyzelių apsukos yra žemos, palyginus su benzynkom, pagrinde dėl kuro siurblio konstrukc ijos. Pasiekus tam tikras apsukas, jo plunžeris nebespėja lakstyti/grįžinėti, kad tiksliai ir laiku paduoti kurą. Lygiai taip pat pradeda "pakibinėti" ir purkštukus uždarančios adatos bei atkirtimo vožtuvėliai, pas ką jie yra. Todėl lengvųjų dyzeliams redlainas prasideda nuo 4500-5500rpm, o sunkvežimiams, dėl gerokai didesnių judančių detalių išmierų ir masių, išvis nuo 2000-3000rpm. Tas dažnas siurblio plunžerio lakstymas, vaikant jį didelėmis apsukomis, labai gerai padeda tam plunžeriui (tiksliau, visai plunžerinei grupei, kuri nauja kainuoja daugiau nei panešiotas automobilis) numirti. Trumpai tariant, paskui būna "siurbliui kaput, ale nežinau nuo ko".
Variklis ir tepalo pompa taip tų apsukų nebijo, bet jei jiems abiems 20 metų, nesitikėk, kad visi tepimo kanalėliai yra švarūs ir jų pralaidumas kaip naujų. Didėjant apsukoms, didėja ir tepalo sunaudojimas. Kai kažkuriame taške to tepalo pritrūks, prasidės kaitimas ir dilimas, kurio tau neparodys jokios indikacinės lemputės. Pabaiga- "motor kaput, ale nežinau nuo ko". Panašios problemos kyla ir turbinai. Vienas dalykas- tepimas, antra- neretai mėgėjai prasilekia su vėjeliu, stoja, ir iškart gesina variklį, nors turbina dar šniokščia 100000rpm ir jos temperatūra šimtai laipsnių. Kai akimirksniu nutrūksta tepalo tiekimas ir turbina sustoja nuo tokių apsukų per kelias sekundes, pabandykim atspėti, kas nutinka?.. Ne po pirmo tokio karto, ale kaput.
Normaliai, neverta lengvojo dyzelio drožti daugiau 3500rpm. Jis nebeturi reikiamo sukimo momento, pernelyg jau triukšmauja ir pernelyg daug ryja. Tai čia iš praktikos. O tautiškai- teoriškai, jei redlainas tik nuo 5000, iki tiek reikia ir sukti ;) . Panašiai, kaip ir "mašina turi eiti tiek, kiek ant spidometro parašyta". :D
  • 0

#14 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:50

tai va isitaisiau tam bmw320d...

tai ko su juo nevazineji? taupai kol 405 yra? :doh:
  • 0
Roots to roots

#15 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:10

Visi uzmirsta dar viena automobilio dali, tai pavaru deze . O stai pas 1.8 td ji puikiai parinkta, todel drasiai drozk savo seneli. O del apsuku , tai reiketu pasiziuret fyske ruda virs pavaru dezes arba isimt davikli ir prasivalyt, jis siu metu tvirtinasi prie variklio,bet is kitos puses, tai be duobes neisiversi. Tiesa 405 ant kelio stovi kaip prikaltas, jei vaziuokle sutvarkyta. Net nera ka lygint su kitais pezo modeliais.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#16 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:18

Kuro siurblio konstrukciją įsivaizduoji? Tiek vienplunžerinio, tiek rotorinio? O turbinos? Tepalo pompos? O paties variklio?  :huh:

Vienplunžerinis - čia CommonRail'ui?
Gal gali plačiau - kuo 'dažnas plunžerio lakstymas labai gerai padeda pačiam plunžeriui numirti'? Ar tepimas jam suprastėja prie didelių greičių? Ar dar kas?
O dėl turbinos - ir benzininiuose gi nekuriuose stovi. Rotoriaus apsukos nemažesnės, o temperatūros ten way aukštesnės nei dyzelių. Bet niekas nesako - kad smaugti juos iki redlaino yra nepadoru. Anaiptol. O vat dyzeliui - tai jau ojojoi. Apie ataušinimą padrožus tiesą sakai - bat galioja abiems atvejams, nereikia suversti viską dyzeliui.

Reziumuojant:
Niekas nesigynčija - kad dyzelių apsukos yra mažesnės nei benzininių (tiek normalios tiek max). Niekas nelygina piršto su bbiu - dyzelio ir benzino sukimo vienodomis apsukomis.
Niekas nesiginčyja - kad dažnai lakstyti didelėmis (tam varikliui) apsukomis nėra didelis gėris (tiek benzininiams tiek dyzeliams).
Niekas nesiginčyja - kad ekstremalūs iškrypimai žalingi (tiek dyzeliui tiek benzininiui) - smaugimas šalto, prasta alyva ar jos trūkumas, staigus gesinimas karšto ir t.t.

Klausimas - kuo paremtas mitas, kad didesnės nei vidutinės apsukos dyzeliams yr 'mirtinos', o benzininiams - 'normaliai'.
T.y. įsivaizduokim tokį eksperimentą - imkim 2 406'tus su dyzeliu ir benzu, kad būtų +/- panašūs variklio parametrai (galia, max greitis - gal tarkim 2.2HDi vs 2.0 benz.). Spalva, komplektacija, vairuotojų svoriai, padangos - visiškai vienodi. Tarkim abu vienodos būklės/susidėvėjimo. Idealiu/nerealiu atveju - nauji. Ir ginkim abu sustatę šalia ant 180-190km/h kol numirs (ant popieriaus 'maksimalkė' abiejų ~200+). Tarkim vienas iš jų suksis prie tokio greičio ant ~4krpm, kitas - ~5krpm (tikslių skaičių tikrai nežinau - bet esmę manau pagaunat).
Klausimas - kodėl dyzelis turėtų nusibaigti pirmas?
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#17 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:56

Dyzelių apsukos yra žemos, palyginus su benzynkom,  pagrinde dėl kuro siurblio konstrukcijos.

Ar tikrai?
Nemanai - kad būtent dėl skirtingo paties oro/kuro maišymo ir degimo proceso - neįmanoma dyzelio sukti tokiais greičiais kaip benzininio?
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#18 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 11:03

Klausimas - kuo paremtas mitas, kad didesnės nei vidutinės apsukos dyzeliams yr 'mirtinos', o benzininiams - 'normaliai'.

Klausimas - kodėl dyzelis turėtų nusibaigti pirmas?

Tai ne tiek mitas, kiek faktas, kuris tik savitai interpretuojamas. Pats faktas yra toks: dyzelis tiek max. galią, tiek max. sukimo momentą pasiekia prie gerokai mažesnių apsukų , nei benzynka (žr. bet kurių dyzelių ir panašios kubatūros benzynkų galios/apsukų kreives), todėl sukti jį iki paraudonavimo visiškai nėra prasmės: nei traukos nuo to gauni, nei tas įsukto dyzelio kriokimas ausiai komfortą kokį teikia, nei padvigubėję sąnaudos kišenei malonios. Bendriniu atveju, tereikia palikti nenaudojamą bent 1000rpm rezervą iki redlaino, ir važinėti galėsi be rūpesčių dėl tų anksčiau išvardytų baubų. Tai kuriam galui drožti dyzelį iki benzynkos apsukų, jei nuo to vieni minusai? :huh:

Kas dėl dyzelio kuro siurblio santykių su apsukomis, vakare suradęs įmesiu nuorodų pasiskaitymui, kad man nereiktų vėl to paties kartoti. Bet mintis liks ta pati: prie didelių apsukų, dyzelio kuro aparatūra ir dėvisi žvėriškais tempais, ir paprasčiausiai nebespėja dirbti.
Šalia to kas išvardinta, yra niuansų su naujesniais comonrailais bei tiesioginio įpurškimo benzynkomis, bet senobinė liaudiška tiesa "benzynka apsukas mėgsta, dyzelis- ne" tebegalioja ir tiesiogine, ir perkeltine prasme. Gal dar po gero dešimtmečio tas pasikeis, bet vargu. Benzynka dyzeliui visvien niekada neprilygs jau vien dėl naudojamo kuro kaloringumo.
  • 0

#19 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 11:26

Klausimas - kuo paremtas mitas, kad didesnės nei vidutinės apsukos dyzeliams yr 'mirtinos', o benzininiams - 'normaliai'.

Klausimas - kodėl dyzelis turėtų nusibaigti pirmas?

... Pats faktas yra toks: dyzelis tiek max. galią, tiek max. sukimo momentą pasiekia prie gerokai mažesnių apsukų , nei benzynka ... Tai kuriam galui drožti dyzelį iki benzynkos apsukų, jei nuo to vieni minusai? :huh:

Pradėjai gerai - dėl to manau visi sutinkam.
Bet baigei vėl mano nuomone nesusipratimų šaltiniu :) Niekas juk nesiūlo dyzelio sukti iki benzynkos apsukų ;)
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#20 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 12:38

... Benzynka dyzeliui visvien niekada neprilygs jau vien dėl naudojamo kuro kaloringumo.

Būkim biedni bet teisingi - benzinas kaloringesnis nei dyz.kuras ;)
Skirtumas veikimo principuose ir degimo procesuose - dyzelis sugeba didesnį naudingumo koeficientą išlaužti.
Jei teisingai suprantu - iš esmės, dėl didesnio darbinio slėgio cilindruose.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0