Ka gali senukas P405break 1.8td
#1
Parašyta 2009 rugsėjo 15 - 20:04
Va - senukas, 92metu pezukas - o vaziuja liuks. Tenka daznai sukarti 560km lenkijos keliais. Nutrackinau vaziavima pirmyn ir atgal. Si sekmadieni sumusiau rekorda 6val ir 15min:
http://sportstracker...x.do?id=1575281
O cia kaip is darbo namo vaziavau:
http://sportstracker...x.do?id=1575285
Didesnis greitis - dar yra is ko paspausti - ale motoriuko gaila...
Taxometras neveikia - ydomu kokios apsukos tokiai masinai prie 150km/h
Styra
#2
Parašyta 2009 rugsėjo 15 - 20:46
Ir kam grezti ta dyzeli taip?Uzklynins kas ir nuskrisi nuo kelioLa!
Va - senukas, 92metu pezukas - o vaziuja liuks. Tenka daznai sukarti 560km lenkijos keliais. Nutrackinau vaziavima pirmyn ir atgal. Si sekmadieni sumusiau rekorda 6val ir 15min:
http://sportstracker...x.do?id=1575281
O cia kaip is darbo namo vaziavau:
http://sportstracker...x.do?id=1575285
Didesnis greitis - dar yra is ko paspausti - ale motoriuko gaila...
Taxometras neveikia - ydomu kokios apsukos tokiai masinai prie 150km/h
Styra
#3
Parašyta 2009 rugsėjo 15 - 21:05
#4
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 08:01
Ir kam grezti ta dyzeli taip?Uzklynins kas ir nuskrisi nuo kelio biggrin.gif
niekaip nesuprantu to mito, kuo dyzeliui blogiau apsukos nei benzinui... gal kas paaiskinsit?
R
#5
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 10:13
8-663-63443.
#6
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 10:52
Manau tai gali tureti rysy tik su tuo, kad dyzelio maksimalios apsukos zemesnes, nei benzino - todel tai yra tik pliurpalai.
Ir kam grezti ta dyzeli taip?Uzklynins kas ir nuskrisi nuo kelio biggrin.gif
niekaip nesuprantu to mito, kuo dyzeliui blogiau apsukos nei benzinui... gal kas paaiskinsit?
R
Seip dyzelio resursas paprastai didesnis nei benzino. Pas mus ypac is vokietijos parvaziuoja gerokai gave sukiu ir greicio dyzeliai ir dar vaziuoja
#7
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:12
ir jei dyzeli uzpjautum iki redline jis turbut ne savu garsu zviegtu ne taip kip bizinas bet kodel negalima tai as ir neisivaizduojuManau tai gali tureti rysy tik su tuo, kad dyzelio maksimalios apsukos zemesnes, nei benzino -
Ir kam grezti ta dyzeli taip?Uzklynins kas ir nuskrisi nuo kelio biggrin.gif
niekaip nesuprantu to mito, kuo dyzeliui blogiau apsukos nei benzinui... gal kas paaiskinsit?
R
Šį pranešimą redagavo Tadzius: 2009 rugsėjo 16 - 12:12
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#8
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:26
pjoviau ne karta iki dugno, t.y. pakol nebegreiteja.ir jei dyzeli uzpjautum iki redline jis turbut ne savu garsu zviegtu ne taip kip bizinas bet kodel negalima tai as ir neisivaizduoju
galiu pasakyt, kad benzas labiau zviegia...
#9
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:27
#10
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:57
pries tai tik nesenai skaitem Styros tema apie jo masinas ir avarijas kazkaip viskas cia labai susideda i vienaAs turejau omenyje, kad tai salyginai sena masina, maciusi avariju, neaisku dar kokia technine bukle.
#11
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 14:10
na escortuca rodikle apsuku ne karta esu paguldes, o r19 dyzeliuka iki 4krmps pries pardavima paspaudziau tai baisu pasidare kas dejospjoviau ne karta iki dugno, t.y. pakol nebegreiteja.
galiu pasakyt, kad benzas labiau zviegia...
o liuta kazkaip virs 4krmps nesu dar lauzes
Šį pranešimą redagavo Tadzius: 2009 rugsėjo 16 - 14:11
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#12
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 15:01
#13
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:28
Kuro siurblio konstrukciją įsivaizduoji? Tiek vienplunžerinio, tiek rotorinio? O turbinos? Tepalo pompos? O paties variklio?Tai jei kas zinot ka nors blogo, kas gali buti del didesniu apsuku - sakykit
Dyzelių apsukos yra žemos, palyginus su benzynkom, pagrinde dėl kuro siurblio konstrukc ijos. Pasiekus tam tikras apsukas, jo plunžeris nebespėja lakstyti/grįžinėti, kad tiksliai ir laiku paduoti kurą. Lygiai taip pat pradeda "pakibinėti" ir purkštukus uždarančios adatos bei atkirtimo vožtuvėliai, pas ką jie yra. Todėl lengvųjų dyzeliams redlainas prasideda nuo 4500-5500rpm, o sunkvežimiams, dėl gerokai didesnių judančių detalių išmierų ir masių, išvis nuo 2000-3000rpm. Tas dažnas siurblio plunžerio lakstymas, vaikant jį didelėmis apsukomis, labai gerai padeda tam plunžeriui (tiksliau, visai plunžerinei grupei, kuri nauja kainuoja daugiau nei panešiotas automobilis) numirti. Trumpai tariant, paskui būna "siurbliui kaput, ale nežinau nuo ko".
Variklis ir tepalo pompa taip tų apsukų nebijo, bet jei jiems abiems 20 metų, nesitikėk, kad visi tepimo kanalėliai yra švarūs ir jų pralaidumas kaip naujų. Didėjant apsukoms, didėja ir tepalo sunaudojimas. Kai kažkuriame taške to tepalo pritrūks, prasidės kaitimas ir dilimas, kurio tau neparodys jokios indikacinės lemputės. Pabaiga- "motor kaput, ale nežinau nuo ko". Panašios problemos kyla ir turbinai. Vienas dalykas- tepimas, antra- neretai mėgėjai prasilekia su vėjeliu, stoja, ir iškart gesina variklį, nors turbina dar šniokščia 100000rpm ir jos temperatūra šimtai laipsnių. Kai akimirksniu nutrūksta tepalo tiekimas ir turbina sustoja nuo tokių apsukų per kelias sekundes, pabandykim atspėti, kas nutinka?.. Ne po pirmo tokio karto, ale kaput.
Normaliai, neverta lengvojo dyzelio drožti daugiau 3500rpm. Jis nebeturi reikiamo sukimo momento, pernelyg jau triukšmauja ir pernelyg daug ryja. Tai čia iš praktikos. O tautiškai- teoriškai, jei redlainas tik nuo 5000, iki tiek reikia ir sukti ;) . Panašiai, kaip ir "mašina turi eiti tiek, kiek ant spidometro parašyta".
#14
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:50
tai ko su juo nevazineji? taupai kol 405 yra?tai va isitaisiau tam bmw320d...
#15
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:10
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#16
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:18
Vienplunžerinis - čia CommonRail'ui?Kuro siurblio konstrukciją įsivaizduoji? Tiek vienplunžerinio, tiek rotorinio? O turbinos? Tepalo pompos? O paties variklio?
Gal gali plačiau - kuo 'dažnas plunžerio lakstymas labai gerai padeda pačiam plunžeriui numirti'? Ar tepimas jam suprastėja prie didelių greičių? Ar dar kas?
O dėl turbinos - ir benzininiuose gi nekuriuose stovi. Rotoriaus apsukos nemažesnės, o temperatūros ten way aukštesnės nei dyzelių. Bet niekas nesako - kad smaugti juos iki redlaino yra nepadoru. Anaiptol. O vat dyzeliui - tai jau ojojoi. Apie ataušinimą padrožus tiesą sakai - bat galioja abiems atvejams, nereikia suversti viską dyzeliui.
Reziumuojant:
Niekas nesigynčija - kad dyzelių apsukos yra mažesnės nei benzininių (tiek normalios tiek max). Niekas nelygina piršto su bbiu - dyzelio ir benzino sukimo vienodomis apsukomis.
Niekas nesiginčyja - kad dažnai lakstyti didelėmis (tam varikliui) apsukomis nėra didelis gėris (tiek benzininiams tiek dyzeliams).
Niekas nesiginčyja - kad ekstremalūs iškrypimai žalingi (tiek dyzeliui tiek benzininiui) - smaugimas šalto, prasta alyva ar jos trūkumas, staigus gesinimas karšto ir t.t.
Klausimas - kuo paremtas mitas, kad didesnės nei vidutinės apsukos dyzeliams yr 'mirtinos', o benzininiams - 'normaliai'.
T.y. įsivaizduokim tokį eksperimentą - imkim 2 406'tus su dyzeliu ir benzu, kad būtų +/- panašūs variklio parametrai (galia, max greitis - gal tarkim 2.2HDi vs 2.0 benz.). Spalva, komplektacija, vairuotojų svoriai, padangos - visiškai vienodi. Tarkim abu vienodos būklės/susidėvėjimo. Idealiu/nerealiu atveju - nauji. Ir ginkim abu sustatę šalia ant 180-190km/h kol numirs (ant popieriaus 'maksimalkė' abiejų ~200+). Tarkim vienas iš jų suksis prie tokio greičio ant ~4krpm, kitas - ~5krpm (tikslių skaičių tikrai nežinau - bet esmę manau pagaunat).
Klausimas - kodėl dyzelis turėtų nusibaigti pirmas?
#17
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 09:56
Ar tikrai?Dyzelių apsukos yra žemos, palyginus su benzynkom, pagrinde dėl kuro siurblio konstrukcijos.
Nemanai - kad būtent dėl skirtingo paties oro/kuro maišymo ir degimo proceso - neįmanoma dyzelio sukti tokiais greičiais kaip benzininio?
#18
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 11:03
Tai ne tiek mitas, kiek faktas, kuris tik savitai interpretuojamas. Pats faktas yra toks: dyzelis tiek max. galią, tiek max. sukimo momentą pasiekia prie gerokai mažesnių apsukų , nei benzynka (žr. bet kurių dyzelių ir panašios kubatūros benzynkų galios/apsukų kreives), todėl sukti jį iki paraudonavimo visiškai nėra prasmės: nei traukos nuo to gauni, nei tas įsukto dyzelio kriokimas ausiai komfortą kokį teikia, nei padvigubėję sąnaudos kišenei malonios. Bendriniu atveju, tereikia palikti nenaudojamą bent 1000rpm rezervą iki redlaino, ir važinėti galėsi be rūpesčių dėl tų anksčiau išvardytų baubų. Tai kuriam galui drožti dyzelį iki benzynkos apsukų, jei nuo to vieni minusai?Klausimas - kuo paremtas mitas, kad didesnės nei vidutinės apsukos dyzeliams yr 'mirtinos', o benzininiams - 'normaliai'.
Klausimas - kodėl dyzelis turėtų nusibaigti pirmas?
Kas dėl dyzelio kuro siurblio santykių su apsukomis, vakare suradęs įmesiu nuorodų pasiskaitymui, kad man nereiktų vėl to paties kartoti. Bet mintis liks ta pati: prie didelių apsukų, dyzelio kuro aparatūra ir dėvisi žvėriškais tempais, ir paprasčiausiai nebespėja dirbti.
Šalia to kas išvardinta, yra niuansų su naujesniais comonrailais bei tiesioginio įpurškimo benzynkomis, bet senobinė liaudiška tiesa "benzynka apsukas mėgsta, dyzelis- ne" tebegalioja ir tiesiogine, ir perkeltine prasme. Gal dar po gero dešimtmečio tas pasikeis, bet vargu. Benzynka dyzeliui visvien niekada neprilygs jau vien dėl naudojamo kuro kaloringumo.
#19
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 11:26
Pradėjai gerai - dėl to manau visi sutinkam.... Pats faktas yra toks: dyzelis tiek max. galią, tiek max. sukimo momentą pasiekia prie gerokai mažesnių apsukų , nei benzynka ... Tai kuriam galui drožti dyzelį iki benzynkos apsukų, jei nuo to vieni minusai?Klausimas - kuo paremtas mitas, kad didesnės nei vidutinės apsukos dyzeliams yr 'mirtinos', o benzininiams - 'normaliai'.
Klausimas - kodėl dyzelis turėtų nusibaigti pirmas?
Bet baigei vėl mano nuomone nesusipratimų šaltiniu Niekas juk nesiūlo dyzelio sukti iki benzynkos apsukų ;)
#20
Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 12:38
Būkim biedni bet teisingi - benzinas kaloringesnis nei dyz.kuras ;)... Benzynka dyzeliui visvien niekada neprilygs jau vien dėl naudojamo kuro kaloringumo.
Skirtumas veikimo principuose ir degimo procesuose - dyzelis sugeba didesnį naudingumo koeficientą išlaužti.
Jei teisingai suprantu - iš esmės, dėl didesnio darbinio slėgio cilindruose.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0