Nesupratau kodel cia reikia ginti sioj temo niekas nieko nesake nei del dyzeliniu nei benzininiu varikliu...aisku tu nepripazinsi kad cia ta pirma posta parasiai bele ikasti ir imesti akmeny i apdujintu auto darza nes tu nusiteikes pries juos...negi taip sunku susilaikyti neparasius kandziu postu??manau dyzeliniu varikliu skyriui nerasi(nu gal keleta nes asmeniskai tikrai neskaiciau visu postu) kad atejas su apdujintu auto butu parases kad va blogis dyzeliai jie ir irgi genda ir tt...Niekas ponaiti čia neburnoja, tačiau apgina benzininiu ir dyzelistų frakciją. Dar kart tamstai pakartoju, kad tvarkingos dujos negenda lygiai tiek pat kiek ir tvarkingas benzininis ar dyzelinis variklis. Tad lygint kad važiuojant apsidujinus yra kur kas geriau nei benzinu ar dyzeliu nes pastarieji genda yra vienareikšmiškai mano įsitikinimu neteisingas. Genda viskas kas naudojama. Negenda tik tie auto kurie stovi parodose.

Gedimas
#21
Posted 2009 November 13 - 20:15
#22
Posted 2009 November 13 - 22:26

#23
Posted 2009 November 13 - 23:09
as kalbu apie BRC purkstukus, kad jie tikrai pigesni uz KEIHIN, o del lenkisku labai rimtai susimastyciau - reiktu pasiklaust dedes chibres pirmaGerai, nekakokit man ant temos...
![]()
Gal kas bandėt dujinį kompą remontuot? Ten išvis įmanoma nagus kišt?
del kompo - idomu ant kiek jie uzlieti, bet siaip viduj tikrai nestebuklai manau, turbut net platos nedaugiasluoksnes, gal net nuduso koks diodas ar tranzas paprasciausias, bet siaip remontas gali uztrukt ir specialistu reikia, vienus zinau - http://www.dielektrik.com, tik va jie darbais uzversti bet kompu viduj tikrai gaudos - ne viena syki gerejausi ju sugebejimais ir tokiu dalyku prisiziurejau kad ne sapnuot nesapnavau ;) ir dar kitas kausimas be uztrukimo - kiek kainuos, nes gali detales laukt ilgai is toli nepygios, o paskui remontas - bet cia tiksliau suzinai kai paziuri vidurius.
Edited by jawasaki, 2009 November 13 - 23:20.
#24
Posted 2009 November 13 - 23:22
Sako, lenkiški myžtukai lengvai ardosi, viskas keičiasi. Jei kas žinot apie juos ką blogo, sakykit dabar, arba po trečiadienio užtilkit (bo bus jau pakeisti)...as kalbu apie BRC purkstukus, kad jie tikrai pigesni uz KEIHIN, o del lenkisku labai rimtai susimastyciau - reiktu pasiklaust dedes chibres pirmaGerai, nekakokit man ant temos...
![]()
Gal kas bandėt dujinį kompą remontuot? Ten išvis įmanoma nagus kišt?
del kompo - idomu ant kiek jie uzlieti, bet siaip viduj tikrai nestebuklai manau, turbut net platos nedaugiasluoksnes, gal net nuduso koks diodas ar tranzas paprasciausias, bet siaip remontas gali uztrukt ir specialistu reikia, vienus zinau - Dielektrikas (Vln), tik va jie darbais uzversti bet kompu viduj tikrai gaudos - ne viena syki gerejausi ju sugebejimais ir tokiu dalyku prisiziurejau kad ne sapnuot nesapnavau ;) ir dar kitas kausimas be uztrukimo - kiek kainuos, nes gali detales laukt ilgai is toli nepygios, o paskui remontas - bet cia tiksliau suzinai kai paziuri vidurius.
Kompas viduje kažkokiu hermetiku užmozotas. Priėjimas galimas. Mano šefas elektrikas-kompiuterastas, tik va jo prisiprašyt būna sunku. Reiks už gerklės griebt...
#25
Posted 2009 November 14 - 01:38
pas mane stovi lenkiski purkstukai...dejausi del priezasciu kuriuos isvardinai savo posteSako, lenkiški myžtukai lengvai ardosi, viskas keičiasi. Jei kas žinot apie juos ką blogo, sakykit dabar, arba po trečiadienio užtilkit (bo bus jau pakeisti)...
as kalbu apie BRC purkstukus, kad jie tikrai pigesni uz KEIHIN, o del lenkisku labai rimtai susimastyciau - reiktu pasiklaust dedes chibres pirmaGerai, nekakokit man ant temos...
![]()
Gal kas bandėt dujinį kompą remontuot? Ten išvis įmanoma nagus kišt?
del kompo - idomu ant kiek jie uzlieti, bet siaip viduj tikrai nestebuklai manau, turbut net platos nedaugiasluoksnes, gal net nuduso koks diodas ar tranzas paprasciausias, bet siaip remontas gali uztrukt ir specialistu reikia, vienus zinau - Dielektrikas (Vln), tik va jie darbais uzversti bet kompu viduj tikrai gaudos - ne viena syki gerejausi ju sugebejimais ir tokiu dalyku prisiziurejau kad ne sapnuot nesapnavau ;) ir dar kitas kausimas be uztrukimo - kiek kainuos, nes gali detales laukt ilgai is toli nepygios, o paskui remontas - bet cia tiksliau suzinai kai paziuri vidurius.
Kompas viduje kažkokiu hermetiku užmozotas. Priėjimas galimas. Mano šefas elektrikas-kompiuterastas, tik va jo prisiprašyt būna sunku. Reiks už gerklės griebt...
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
#26
Posted 2009 November 14 - 15:54
Edited by jawasaki, 2009 November 14 - 15:56.
#27
Posted 2009 November 14 - 19:35
Apibūdino taip, kad ~30 kkm reik keist guminius žiedelius (jų kaina apie litą už vnt.). Kai tie žiedeliai sudyla, padidėja purkštukų garsas. Patingėjus laiku juos pakeist, sudyla štokelis, bet jis irgi keičiasi be problemų (kainos nežinau). Sąnaudos tos pačios ir t.t......
Ka tau Jimmy dujininkai sako apie lenkiskus? - ar jiems dzin ir palieka tau teise sprest su visom poto galimom pasekmem.
Norėtusi, kad atsilieptų nemažai pravažiavęs su tokiais purkštukais ir apibūdintų jų niuansus, nes dujininkais 100% negaliu pasitikėt, iš dalies jiems reik produktą parduot, o po to - "bus kas bus"...

#28
Posted 2009 November 14 - 21:16
#29
Posted 2009 November 14 - 22:21
#30
Posted 2009 November 15 - 00:17
tawo 3purkstukai kainuoja daugiau negu mano wisa iranga (700 ar tai 800lt kainawo su idejimu.nauja. Maisykline). Taigi as jau beweik 50000km prasukau be jokiu problemu. Aisku as cia neytema ale wistiek.Kiek supratau, tos gumelės keičiasi pas lenkiškus, maždaug kas 30 kkm, o keihinai neardomi. Ten ardymas nepadės, nes kaip minėjau - nusitrynęs teflonas. Vienas keihin šiai dienai jau kaštuoja 300 pinigų, kai už tiek pat nuperki keturis lenkiškus. Dabar miršta du vnt, reiškia kiti du irgi ant ribos. Bėje, per tuos 5 metus nuvažiuota ne tiek jau ir daug - vos virš 60 kkm. Brangumas neatsipirko...
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#31
Posted 2009 November 15 - 12:53
Pavarčiau juos tarp pirštų ir kažkodėl pagalvojau, kad nie&ui veikt pačiam ten juos perrinkt. Ten toks spyruoklinis C formos žiedas fiksuoja visą konstrukciją. Ištrauki ir pažeri...del 30k km lenkiskiem buvau girdejes, tik nebuvau isitikines, nzn as pas dujininkus noreciau lankytis kuo maziau - kiek kainuoja perrinkimas ir sureguliavimas ju?
del BRC purkstuku, tai galiu patvirtinti ta pati, pramynes ~50k km
Reguliavimo ant jo nepadarysi jokio, nebent pakoreguojant kompą. Manau, kad kas 30 kkm profilaktinis apsilankymas pas dujininkus bankroto nesukeltų...
#32
Posted 2009 November 15 - 16:07
#33
Posted 2009 November 17 - 00:09
Nemaišai su zyzelio forsunkėm?...buna, kad reguliuoja juos su mikrometru ir jeginiu raktu kazkaip

Taigi, turim dar laiko mane atkalbėt nuo lenkiškų purkštukų. Po trečiadienio ryto kožną, imantį mane dėl jų lochint, pagaidinsiu asmeniškai...

#34
Posted 2009 November 17 - 07:49
Tu geriau paklaus ar bent puse tu tave lochinanciu yr isbande tuos lenkiskus myztukus? Kiekvienas renkasi pagal finansinius pajegumus. Neturint kur det pinigu gali ir paauksuotus purkstukus senon masinon suskist ir ka tipo masina geriau valins? Abejoju.Nemaišai su zyzelio forsunkėm?...
![]()
Taigi, turim dar laiko mane atkalbėt nuo lenkiškų purkštukų. Po trečiadienio ryto kožną, imantį mane dėl jų lochint, pagaidinsiu asmeniškai...
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#35
Posted 2009 November 17 - 10:15
Kas cia tave lochina!?!Nemaišai su zyzelio forsunkėm?...
![]()
Taigi, turim dar laiko mane atkalbėt nuo lenkiškų purkštukų. Po trečiadienio ryto kožną, imantį mane dėl jų lochint, pagaidinsiu asmeniškai...

#36
Posted 2009 November 17 - 10:28
Ė-ė, stabdyk arklius. Turėjau omeny tą momentą, kai jau purkštukai bus sudėti, atsiras koks "žinovas", kuris ims juos peikti tipo - "... tai tu ką, nežinojai, kad šitie myžtukai bla bla bla..." Todėl ir noriu susirankiot pliusus ir minusus, kol dar laikas...Kas cia tave lochina!?!Nemaišai su zyzelio forsunkėm?...
![]()
Taigi, turim dar laiko mane atkalbėt nuo lenkiškų purkštukų. Po trečiadienio ryto kožną, imantį mane dėl jų lochint, pagaidinsiu asmeniškai...kolega pale mate ta procedura pas savo drauga dujininka, ir ne tau man pasakot ypac apie dyzelinius purkstukus! karocia vaziuok tu nors ant indisku purkstuku...
#37
Posted 2009 November 18 - 11:10


#38
Posted 2009 November 20 - 21:07

cia taip atrodo tas stumuokliukas ir gumeles;)

Edited by devil, 2009 November 20 - 21:09.
#39
Posted 2009 November 21 - 21:38
Kaip dar papildomai kalibruojasi? Kai keitė, nepastebėjau jokių papildomų meistro veiksmų, tik padarytas kompo duomenų koregavimas...... greziasi skylute pagal variklio kw ir kalibruojasi...
P.S. Trauka ant dujų juntamai padidėjo. Gal tie Keihinai su laiku ėmė po truputį "nudusinėt", nes pakrauta mašina jau sunkiai bėgėdavosi. Dabar - ir krauta, ir įkalnėn - no problem. Pravažinėsiu nors porą balionų, bus galima spręsti apie sąnaudas...
#40
Posted 2009 November 22 - 19:29
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users