Tai resetuot kompą galima paprasčiau - nuimt klemą 10-čiai minučių, po to minutę palaikyt neužvestą su įjungtu degimu. O propaniniai tai daro dar gudriau - atsega nuo kompo tą didžiąją fyškę...... geriausias to isitikinimas - kelmos nuo AKB numemimas kokiai naktelei ir poto benzu tik vaziuot kokia dienele ir pamatysi ar durniujoa ar ne.

Gedimas
#61
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 21:28
#62
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 21:32
mano pezui kai taip buvo tai 10 min nepakakdavo, o su tokiu reikalu oi turejau reikalu - kiek gedimu benze ieskojau ir be reikalo, tai tik tas pales meistras is UKM tik padejoTai resetuot kompą galima paprasčiau - nuimt klemą 10-čiai minučių, po to minutę palaikyt neužvestą su įjungtu degimu. O propaniniai tai daro dar gudriau - atsega nuo kompo tą didžiąją fyškę...
#63
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 22:18
Jimmy nenori gedimais apsikeist,as su nerimu waziuoju kol benzu dar dirba o kai dujos tai apsukos kaip ikaltos:-)Kiaulystės darosi sekančiai: užkuri - viskas gerai, apsukos lygios. Pašildau, pradedu važiuot. Ima po biškį apsukos durniuot (dar ant benzo). Su nerimu imu laukt, kol įsijungs dujos. Va tada ir prasideda linksmybės: važiuoju bijodamas įmest laisvą, nes po kelių rodyklės palingavimų gesta.
uzhsidel pliusiuka kalendoriuje, gal kokis desningumas pasireiksh tu mashinos "kaprizu"
Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga![]()
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...![]()
Šiandien "pasitaisė" po fyškių pamaustymo ant užvestos (l. eigos vožtuvo, gazo reguliatoriaus po droseliu). Tiesa, namo važiuojant per aukštos apsukos laikėsi - apie 1400, ratkarčiais sumažėdavo iki 1000...![]()
O seip del apsuku plaukiojimo dujom tai gali buti blogai dujos su kalibruotos,purkstukai, ir kaip jawasgkiui buwo blogai isgresti purkstukai kolektoriuje,tai tikrai turi daug ytakos.
#64
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 22:31
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 gruodžio 30 - 22:32
#65
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 22:39
#66
Parašyta 2009 gruodžio 30 - 23:21
nu cia pats zinai - be konkretesnes diagnostikos sunku burt... isgrezimas kolektoriaus buvo paminetas siaip manau ir ne taikytas tavam variantui, o realiai kaip kas - rasiau, pirma isitikint del benzo - nu negi sunku nuimt ta klema ir pavazinet kelias dienas be duju? tada jau maziau abejoniu bus arba mauk i diagnostika - paziuri davikliu parodymus ir kt. parametrus, bet geriausia nuo saltos auto iki karstos ir pavazinet, nes pvz. pas pale buvo durniuojantis ant salto tik aus. skyscio daviklis (zalias), nepamirsk ir zingsninio varikliuko, nes jei sakei kad apsukos uzsilaiko didesnes - tai labai panasu i ji, gal jam jau pareina laikas ar gal toj visoj gazo sklendei meslo pilna, gal pasildymas tas geltona fiske neveikia ir prisala ten s visoks...Kolektoriuje viskas gerai. Juk Keihinai veikė puikiai. Ten su kalibravimu neturėtų irgi būt bėdos, visą savaitę pravažinėjau no problem. Gal nuo kokio durniuojančio daviklio kompas errorų prisigaudo?...
#67
Parašyta 2010 sausio 02 - 11:48
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
#68
Parašyta 2012 sausio 12 - 14:32
#69
Parašyta 2012 sausio 12 - 15:14
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 sausio 12 - 15:16
#70
Parašyta 2012 sausio 12 - 20:46
#71
Parašyta 2012 sausio 12 - 21:23

#72
Parašyta 2012 sausio 12 - 21:40
Jei įsigilintum, tai sykį metuose pasiremontuot - ne problema. Dėl šito aš visai nepiktas...perskaicius visa tema matosi kiek vargsti su tom dujom. Jau propano darbuotojai manau ne tik is veido atpazysta bet ir jau varda zino, bei pamacius mieste pakelia ranka

#73
Parašyta 2012 sausio 12 - 23:21

Šį pranešimą redagavo pehzas: 2012 sausio 12 - 23:21
#74
Parašyta 2012 sausio 13 - 09:47
Aš turėjau omeny mechaninį dujų išvalymą, o ne jų kaloringumą, propano/butano santykį ar kitą #uinia. Orlenas neišvalo mikrodalelių, jų nesulaiko filtras, o purkštukus tos dalelės staigiai suėda.nuo nekokybiškai išvalytų Orlen dujų.
Tarp kitko orlen dujos sakyciau vienos is geresniu, pilu tik orlene ir jau beveik metai jokiu problemu ir traukia gerai, va lukoilo tai ir benzas ir dujos s..., kaip statoilo nezinau
Propanas siuntė naudotų purkštukų pavyzdžius į Italiją gamintojams, tai anie labai nusidyvijo mūsų dujom...

#75
Parašyta 2012 sausio 13 - 17:07


#76
Parašyta 2012 sausio 16 - 00:13

#77
Parašyta 2012 sausio 16 - 10:17
Vadinkim taip: tas, kas tave šitaip informavo, tematęs vieno modelio Valtek'us. Aš asmeniškai susidūręs su dviem ir plius netikiu, kad ta gamykla daro tik du modelius. Jų yra žymiai daugiau. O vat kokių rūšių mūsų dujininkai užperka - čia jau atskiras klausimas...Jimmy pas tave purkstukai Valtek? Ir ar buna Valtek greitesni, kiek domejausi tai Valtek eina tiktai vieno tipo su raudonom ritem
Duočiau Propano numerį, bet juo tokia mergička atsilieps, kuri tik eilę užrašinėja ir nieko apie mazgus neraukia, todėl nuvažiuok asmeniškai pas meistrus, jie tave protingiau apšvies...
#78
Parašyta 2012 sausio 16 - 10:33
Matai pas mane yranga diego o su sia yranga jie nedirba, su vienais meistrais kalbejau tai siule ysideti greitesnius purkstukus, kadangi pas mane 2.2l. variklis, su greitesniais sake geriau trauks bei dirbs variklis, bei kuro sanaudos sumazes, tai taip ir nezinau ar cia tiesa jie sneka.Vadinkim taip: tas, kas tave šitaip informavo, tematęs vieno modelio Valtek'us. Aš asmeniškai susidūręs su dviem ir plius netikiu, kad ta gamykla daro tik du modelius. Jų yra žymiai daugiau. O vat kokių rūšių mūsų dujininkai užperka - čia jau atskiras klausimas...
Duočiau Propano numerį, bet juo tokia mergička atsilieps, kuri tik eilę užrašinėja ir nieko apie mazgus neraukia, todėl nuvažiuok asmeniškai pas meistrus, jie tave protingiau apšvies...
#79
Parašyta 2012 sausio 16 - 12:46
Neaisku kokia tavojo motoro sistema, bet 2.0l turbo motoras su iprastais puskstukais nedirba, todel jam montuojami greitesni purkstukai. Gali buti ir pas tave analogiskas atvejis.Matai pas mane yranga diego o su sia yranga jie nedirba, su vienais meistrais kalbejau tai siule ysideti greitesnius purkstukus, kadangi pas mane 2.2l. variklis, su greitesniais sake geriau trauks bei dirbs variklis, bei kuro sanaudos sumazes, tai taip ir nezinau ar cia tiesa jie sneka.Vadinkim taip: tas, kas tave šitaip informavo, tematęs vieno modelio Valtek'us. Aš asmeniškai susidūręs su dviem ir plius netikiu, kad ta gamykla daro tik du modelius. Jų yra žymiai daugiau. O vat kokių rūšių mūsų dujininkai užperka - čia jau atskiras klausimas...
Duočiau Propano numerį, bet juo tokia mergička atsilieps, kuri tik eilę užrašinėja ir nieko apie mazgus neraukia, todėl nuvažiuok asmeniškai pas meistrus, jie tave protingiau apšvies...
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#80
Parašyta 2012 sausio 16 - 13:59
Nebūtinai turbo. Man irgi keitė į greitesnius ir tikslesnius (turbūt šioj temoj kažkur minėjau), nes su paprastesniais Valtekais nenorėjo dirbti.... 2.0l turbo motoras su iprastais puskstukais nedirba, todel jam montuojami greitesni purkstukai...
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0