

Gedimas
#41
Posted 2009 November 23 - 13:15

#42
Posted 2009 December 21 - 20:25

#43
Posted 2009 December 21 - 22:40


#44
Posted 2009 December 23 - 21:25
Dabartiniai kol kas dirba be priekaištų. Žiūrėsim, kaip ilgai. O su ankstesniais Valtekais jei persijungdavo dujos jau važiuojant, tai net mašina susipurtydavo. Laikai pedalą lygiu gazu, o variklis pulsuojančia jėga tamposi. Karoče, senieji Valtek - pravalas. Sakė - pežų motoras nesekvencinis (man tas žodis nieko nesako), tai purkštukai turi būt ypač tikslūs...Tai vat as ir sakiau kad valtekai nera gera preke
![]()
#45
Posted 2009 December 23 - 22:27
#46
Posted 2009 December 29 - 23:00
#47
Posted 2009 December 30 - 11:33


#48
Posted 2009 December 30 - 11:50
Ant benzino ar ant dujų?Nu bet nu jį na... Savaitę prasivėžinau - visakas ok... Vakar vėl ėmė apsukos šokinėt iki gesimo. Nieko nesuprantu...
#49
Posted 2009 December 30 - 12:07

#50
Posted 2009 December 30 - 13:11
jei jau zadi dujinti masina,tai nepagailek keliu simtu litu geresniai irangaio siaip lenkiskos irangos yra vertos kazkokio demesio?
#51
Posted 2009 December 30 - 13:33
o kas yra geresne - salis, pavadinimas, bo sitame reikale esu visai zalias, o visi kas parduoda savo produkta sako - this is the best in the woldjei jau zadi dujinti masina,tai nepagailek keliu simtu litu geresniai irangai

#52
Posted 2009 December 30 - 13:54
Dabar kažkiek ėmė ir ant benzo tachometras plaukiot, bet ant dujų net iki užgesimo. Gal laisvos eigos vožtuvas ar daviklis bando galus atiduot? Bandžiau fyškes maustyt - reaguoja...Ant benzino ar ant dujų?
#53
Posted 2009 December 30 - 15:47
Pirmiausia tai priklauso nuo to,kiek max galetum pinigu tam skirti.Klausk visko konkreciau klubiecio "chibre", jis dujininkas, pasisako sitoje skiltyje apie dujas, tai tau viska gal isaiskins bei patars, gal net del idejimo ka sutarsit...O populiariausios tai italiskos irangos,kad ir BRCo kas yra geresne - salis, pavadinimas, bo sitame reikale esu visai zalias, o visi kas parduoda savo produkta sako - this is the best in the wold
#54
Posted 2009 December 30 - 16:50
Katra cia apdujint sugalvojai? Gundupeli?o kas yra geresne - salis, pavadinimas, bo sitame reikale esu visai zalias, o visi kas parduoda savo produkta sako - this is the best in the wold

Susizinok dvi Kaune kieciausias duju montavimu ir prieziura uzsiimancias firmas ir viena gerai (pagal atsiliepimus) dirbancia maza firmele ar garazini. Tada nuvaziaves pas visus tris pasakyk kad nori sita masina apdujint. Is kiekvieno paprasyk optimaliausio/protingo varianto samotos, brangiausios irangos samatos ir pigiausios. Kai is visu triju gausi rastu sias samatas galesi palyginti, kur kas ir uz kiek. Matai duju iranga kaip ir masina vienam peugeot geriausiai kada nors gaminta masina o kitam "reno pezo gavno". Todel patarciau maziau bazaro daugiau judesio.

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#55
Svečias_marker_*
Posted 2009 December 30 - 20:15
as "vazineju" su lenkiska iranga ir patikek vargo uztenkamai. tas gumeles keiciu vos ne kas pora menesiu. ir visko buvo ir gesimu ir apsukos sokineja net ir db. tai jau uzsiknisau kisti pinigus. db kompas duju yra parejes tai ji pakolkas noriu susitvarkyti. jau tris metus "vaziuoju" su dujom ir daugiau gyvenime nebedaryciau tokiu klaidu, nezinau ar ce ta lenkiska iranga lieva yra ar kas bet normaliai ant duju mano masina nevaziuoja ir galim sakyti nevaziavoDabar kažkiek ėmė ir ant benzo tachometras plaukiot, bet ant dujų net iki užgesimo. Gal laisvos eigos vožtuvas ar daviklis bando galus atiduot? Bandžiau fyškes maustyt - reaguoja...

#56
Posted 2009 December 30 - 20:48

#57
Posted 2009 December 30 - 21:09
Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga![]()
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...
#58
Posted 2009 December 30 - 21:12
uzhsidel pliusiuka kalendoriuje, gal kokis desningumas pasireiksh tu mashinos "kaprizu"Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga![]()
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...

#59
Posted 2009 December 30 - 21:21
Kiaulystės darosi sekančiai: užkuri - viskas gerai, apsukos lygios. Pašildau, pradedu važiuot. Ima po biškį apsukos durniuot (dar ant benzo). Su nerimu imu laukt, kol įsijungs dujos. Va tada ir prasideda linksmybės: važiuoju bijodamas įmest laisvą, nes po kelių rodyklės palingavimų gesta.uzhsidel pliusiuka kalendoriuje, gal kokis desningumas pasireiksh tu mashinos "kaprizu"
Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga![]()
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...![]()
Šiandien "pasitaisė" po fyškių pamaustymo ant užvestos (l. eigos vožtuvo, gazo reguliatoriaus po droseliu). Tiesa, namo važiuojant per aukštos apsukos laikėsi - apie 1400, ratkarčiais sumažėdavo iki 1000...

#60
Posted 2009 December 30 - 21:24
Kiek suprantu Propano meistrai geri, nes tas Pales dujininkas ju bendras, o jis dirba gerai, bet VLN BRC niekam nepatariu!!! Kai dujos knisa prota, tai ir benzui protas nuvaziuoja, geriausias to isitikinimas - klemos nuo AKB numemimas kokiai naktelei ir poto benzu tik vaziuot kokia dienele ir pamatysi ar durniuoja ar ne.Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga![]()
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...
Edited by jawasaki, 2009 December 30 - 21:29.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users