Diego puikiai dirba su Valtek purkstukais. Pagal spalvas yra riciu varzos. geltona - 1 Om, raudona - 3 om, juoda (berods) 6Om ir panasiai. Zinau tik tiek, kad 3 Om rites ne taip megsta perdegt kaip 1 ar 2 om.Purkstukai taip pat yra keliu tipu. Type 30 (arba 3.0) yra labiau pritaikyti darbui su nesvariom dujom. (Placiau: cia) Type 55 - tas pats, tik su temp sensoriumi (Plaiciau: cia) Type 34 - dar kitokie. bet apie juos nelabai radau info. Kam idomu tai cia type 30 technines specifikacijos. Kas liecia purkstuku darba, tai nematau as bedu su jais. Pas mane type 55. reikia dar iki galo atkalibruot (ne visai tiksliai be mikrometro pavyko). kompas senelis kme diego (tiksliau akme) su 15B firmwaru. Ant laisvu kartais uzgesta, nes uzgesta ir ant benzo. laukiu pavasario, kol dregme isgaruos. pasibaigs ir pezo dusinejimai. jau ipratau prie uzgesimu ir nebesikankinu bandydamas tai issprest, nes niekas nieko neranda. lev keistas - 0 emociju. visa, kuo jo keitimas baigesi, tai reciau uzgesta. bet uztai apsukos vistiek durniuoja. Jei perkates devetus valtekus rem komplektas vieno purkstuko - 10 Lt. kas buna Vilniuj - ras remkomplektus cia. tiek info tam kartui ir nereikia but maksimalistams. puikiai viskas veikia ir su pigesne iranga, jei meistrai moka su ja elgtis.Matai pas mane yranga diego o su sia yranga jie nedirba, su vienais meistrais kalbejau tai siule ysideti greitesnius purkstukus, kadangi pas mane 2.2l. variklis, su greitesniais sake geriau trauks bei dirbs variklis, bei kuro sanaudos sumazes, tai taip ir nezinau ar cia tiesa jie sneka.Vadinkim taip: tas, kas tave šitaip informavo, tematęs vieno modelio Valtek'us. Aš asmeniškai susidūręs su dviem ir plius netikiu, kad ta gamykla daro tik du modelius. Jų yra žymiai daugiau. O vat kokių rūšių mūsų dujininkai užperka - čia jau atskiras klausimas...
Duočiau Propano numerį, bet juo tokia mergička atsilieps, kuri tik eilę užrašinėja ir nieko apie mazgus neraukia, todėl nuvažiuok asmeniškai pas meistrus, jie tave protingiau apšvies...

Gedimas
#81
Parašyta 2012 sausio 22 - 14:56
#82
Parašyta 2012 rugpjūčio 19 - 18:44
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#83
Parašyta 2012 rugpjūčio 19 - 20:02
taigi. keiciau v6 varikliuka 140kw i kita toki pat . atjunginejau visa elektra kad galeciau iskelt varikli. idedant kita varikli ir pajungiant viska, gavosi vos ne bardakas, elektra varikliui visa sujungiau.. bet su duju laidais tai bardakas grynas, belekur sukista priviniota... taigi, bandant uzkurti , ant benzo neuzkuriau, nes jau tuscias bakas visiskai., teko isbandyt ir kurti salta ant duju. uzkurus varikluka jis dirbo ne pilnais cilindrais.., lyg pora nedirbtu. trukcioja. po kapotu paziurejus., kelios slangeles i purkstukus buvo tiesiog baltos apserksnijusios, o visos kitos kaip niekur nieko. ir pats filtras su reduktorium apserksnijes. ar cia as kazkur kazko nedajungiau su dujom? ar cia taip normalu jei variklis pirma syk dirbo ant duju ir po pirmo buvo uziebtas ant ju? ko galiu tiketis? kitoj dienoj uzsipilsiu benzo, bandysiu kurti ant jo. kokie jusu pamastymai.? ilgai nelaikiau uzkurto, is viso padirbo gal minute - kelias ir uzgesinau, kadangi nebuvau pajunges dar ausinimo, kuriau tik pabandymui.




Šį pranešimą redagavo GTI: 2012 rugpjūčio 19 - 20:04
#84
Parašyta 2012 rugpjūčio 19 - 20:25
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#85
Parašyta 2013 gruodžio 14 - 20:38



Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0