![](https://secure.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Voztuvu sureguliavimas V6
#21
Posted 2010 January 18 - 19:48
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
#22
Posted 2010 January 18 - 20:04
Dek reguliuojama, pats galvoju susinstaliuoti ir nereiks sukti galvos ;)
Pas tave ant fuel railo po kaire puse grybas sidabrines spalvos ;)
Seip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.
Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.
Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.
Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.
Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.
Sekmeskaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stovi
![]()
tai kas ten jam pasidaro - tipo uzsikemsa kad ji pakeitus geriau vedasi
![]()
Kazka panasaus:
![Posted Image](http://www.volvomotorsports.com/catalog/images/products/FPR001-big.jpg)
#23
Posted 2010 January 18 - 20:13
Dek reguliuojama, pats galvoju susinstaliuoti ir nereiks sukti galvos ;)
Pas tave ant fuel railo po kaire puse grybas sidabrines spalvos ;)
Seip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.
Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.
Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.
Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.
Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.
Sekmeskaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stovi
![]()
tai kas ten jam pasidaro - tipo uzsikemsa kad ji pakeitus geriau vedasi
![]()
Kazka panasaus:
![]()
![:blink:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/blink.png)
![:)~](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/drool.gif)
#24
Posted 2010 January 18 - 20:17
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
#25
Posted 2010 January 18 - 20:43
O kam sukti galva be reikalo, pasistatai rimta slegio reguliatoriu, sukalibruoji metereologijos stotyje ir montuoji i masina.Matai koks slegis, kaip dirba slegio reguliatorius ir t.t.Dingsta vargas su zaidimais visokiais ir srotinem dalim.Kaip sakoma skupas moka du kartus..kam reik vargti ir detis kazkokius ne tokius. neveikia originalus reguliatorius - eini ziuri i srota ir dediesi .tas neveikia - uzsisakai kita toki pati is pardes
#26
Posted 2010 January 18 - 21:10
#27
Posted 2010 January 18 - 21:16
Tai, kad jie visada su kosmonautais bendrauja, net nesidomiu kiek pas juos kas kainuoja
be manometro reguliatoriaus kaina kosminė
![]()
http://shop.xtra.lt/...ius.html?lang=2
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#28
Posted 2010 January 18 - 21:26
![:angry:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mad.gif)
#29
Svečias_nordic_*
Posted 2010 January 19 - 00:13
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users