Jump to content


Geri dyzeliniu varikliu meistrai Vilniuje


  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#21 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2010 February 09 - 14:53

nu joa.. tokiems tai tik i dantis.... kam dar vadinasi autoservisas.... :angry: :angry:
  • 0

#22 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2010 February 09 - 15:30

Pasirodo yra dar nepatenkintu klientu :shy:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#23 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Posted 2010 February 10 - 10:30

Šūdarankiai jūs bl nesikeikiant!!!! Tik pinigus nulupot, o nei diagnozes, nei gedimo nevelnio nepatvarket, nes taip labiau apsimoka ane?? O gal nemokat rimčiau nei pora varžtų atsukt?? Šūdarankiai kaip ir dauguma!
O jau apie bendravimo kultūra tai na.. šefui iš kojos į snukį maža įspirt, pyzdavojasi atvirai, jokios pagarbos klientui.

OFIGENA!!!
Pirmakart toki atsilepima girdziu! Jei nusunku, atrasik kada buvai pas mus, ka darem, ka nustatem, kodel nesutvarkem, ir kiek paemem pinigu. Kazkaip keistoka skamba toks nekonkretus kaltinimas :angry:
LABAI idomu kodel mes "Šūdarankiai kaip ir dauguma" kurie nemoka "nei pora varžtų atsukt" ir kodel musu bendradarbiavimo kultura
"...tai na.. " .
Tiesa sakus ir tavo rasto kultura su ".....šefui iš kojos į snukį maža įspirt..." nekokia. :angry:

Tikrai lauksiu bet koki atsakima. :ph34r:

ta pati atrasiau ir i asmenine dezute.

Edited by MEISTERIS, 2010 February 10 - 10:38.

  • 0

#24 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Posted 2010 February 10 - 10:44

Pasirodo yra dar nepatenkintu klientu :shy:

Patekintu ir nelabai bus visada ir visur. Reikia tik stengtis kad nepatenkintu butu 0.00001 % B)
viska zinoti tikrai neimanoma ir nereikia tiketis kad auksorankiai atitinka 100% ir viska zino,
beto kartais visi daro ir "vaikiskos" klaidos. B)
  • 0

#25 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • posts 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Posted 2010 February 10 - 16:33

Šūdarankiai jūs bl nesikeikiant!!!! Tik pinigus nulupot, o nei diagnozes, nei gedimo nevelnio nepatvarket, nes taip labiau apsimoka ane?? O gal nemokat rimčiau nei pora varžtų atsukt?? Šūdarankiai kaip ir dauguma!
O jau apie bendravimo kultūra tai na.. šefui iš kojos į snukį maža įspirt, pyzdavojasi atvirai, jokios pagarbos klientui.

OFIGENA!!!
Pirmakart toki atsilepima girdziu! Jei nusunku, atrasik kada buvai pas mus, ka darem, ka nustatem, kodel nesutvarkem, ir kiek paemem pinigu. Kazkaip keistoka skamba toks nekonkretus kaltinimas :angry:
LABAI idomu kodel mes "Šūdarankiai kaip ir dauguma" kurie nemoka "nei pora varžtų atsukt" ir kodel musu bendradarbiavimo kultura
"...tai na.. " .
Tiesa sakus ir tavo rasto kultura su ".....šefui iš kojos į snukį maža įspirt..." nekokia. :angry:

Tikrai lauksiu bet koki atsakima. :ph34r:

ta pati atrasiau ir i asmenine dezute.

O buvo taip:
Vieną vakarą bevažiuojant su savo C5 2.0HDI pajutau kad lyg ir trauka suprastėjo, bet dar pagalvojau nesąmonė.. Kita ryta užkūrus gavau "Antipollution foult" ir "ESP/ASR not functioning" pranešimus ir smarkiai suprastėjo trauka, tai lėtai, bet nuvažiavau iki darbo. Pagalvojau, kad gal kuro filtras kaltas, nusipirkau naują ir bandžiau pasikeist, bet kai lauke nešilta, tamsu ir dar niekaip atsukt nesugebėjau nusprendžiau, kad pats to nepadarysiu. Taigi kitą rytą, su mintim, kad tiesiu taikymų į servisą reik varyt kuro filtro keist, kūriau savo citroeną ir gavau dar viena siurprizą: tie patys du pranešimai + "Top up engine coolant level". Pažiūrėjau į išsiplėtimo bakelį - akurat, beveik tuščias, nors visą laiką buvo norma. Tai tiesiu taikymų varau į pirmą pasitaikiusį servisą ir kaip tik į galvą šovė NIKVIRA, nes labai daug save reklamuojasi ir plius pakeliui. Bevažiuojant gavau dar vieną siurprizą - iš glušo išėjo toks baltų dūmų kamuolys, kad dingo vaizdas gale.
Papasakojau, viską meistrui, tas pakeitė kuro filtrą, pajungė prie kompo - kiek pamenu nieko ypatingo nematė, tik kad oro srauto matuoklė užkliuvo. Su mano sutikimu (nors šiaip dabar galvoju jei jau suprantant, ką darot tai patys turėtumėt žinot kaip bėdų ieškot, o ne klausinėt ar galima ar ne) pamatavo ar sandari aušinimo sistema - pagal juos sandari. Žvakes išsuko - šlapios. Na tai diagnozė kaip ir galvos tarpinė. Po derybų dėl kainos sutarėm, kad nuiminės galvą, bet po kelių minučių kai išėjau paskambino, sako radom, kad šlapias oro filtras, tai gal nereiks galvos nuiminėt. O į kur dingo antifrizas atsakymo nežino.
Pasiskambinau kitą diena, pasiteiraut kaip sekas, tai sako galva nuėmėm. Sakau tai visitk tarpinė kalta? Sako ne, pajuokavau, jau surinkinėja, viskas ok, pasiimt galėsi greit ir išvis ko čia skambinėji, kai padarysim paskambinsim. Kažkaip nerealiai nuskambėjo man, tas kad viskas ok. Nuvariau pasiimt, sako pakeitėm oro filtrą, išvalėm visa ortaki, buvo daug vandens. Pabirbinom varikli, viskas ok. Klausiau ar nedūmino?? Sako ne, viskas ok. O kur dingo antifrizas klausiu?? Nežinom, bet galvos kelt neįsitikinus nenorim, pavažinėk taip. Sąskaita už kompo diagnostika, kuro filtro pakeitimą, oro filtrą ir vandens iš ortakio išvalymą 250LTL. Ir dar sako dasipilk antifrizo, nes mes neturim žalio, pas mus tik raudonas...Nuėjau į Panorama, kuri keli šimtai metrų nuo to ŠŪDSERVISIO, nusipirkau antifrizo. Nuvažiavau gal koki kilometrą kai vėl dingo vaizdas už nugaros nuo dūmų. Atgal gryšt į ŠŪDSERVISĮ nebuvo jokio noro.

Sekanti kontora kuri tvarkė galvą nustatė, kad varikliui hidrosmūgis, ortakyje rado atrodo 4 litrus vandens! Vėl tiek vandens prisikaupti savaime negalėjo, nes nuvažiuotas atstumas po ŠŪDSERVISIO buvo gal kokie 5km iki kito serviso, oras buvo sausas.
Tai kaip kitaip jei ne šūdarankiais pavadinsi NIKVIRA! Ir netik dėl ale išvalyto vandens ortakyje, bet ir dėl viso kito.
  • 0

#26 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2010 February 10 - 17:23

Šūdarankiai jūs bl nesikeikiant!!!! Tik pinigus nulupot, o nei diagnozes, nei gedimo nevelnio nepatvarket, nes taip labiau apsimoka ane?? O gal nemokat rimčiau nei pora varžtų atsukt?? Šūdarankiai kaip ir dauguma!
O jau apie bendravimo kultūra tai na.. šefui iš kojos į snukį maža įspirt, pyzdavojasi atvirai, jokios pagarbos klientui.

OFIGENA!!!
Pirmakart toki atsilepima girdziu! Jei nusunku, atrasik kada buvai pas mus, ka darem, ka nustatem, kodel nesutvarkem, ir kiek paemem pinigu. Kazkaip keistoka skamba toks nekonkretus kaltinimas :angry:
LABAI idomu kodel mes "Šūdarankiai kaip ir dauguma" kurie nemoka "nei pora varžtų atsukt" ir kodel musu bendradarbiavimo kultura
"...tai na.. " .
Tiesa sakus ir tavo rasto kultura su ".....šefui iš kojos į snukį maža įspirt..." nekokia. :angry:

Tikrai lauksiu bet koki atsakima. :ph34r:

ta pati atrasiau ir i asmenine dezute.

Bla, bla bla.

Nu ir istorija :doh: :doh: :doh:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#27 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Posted 2010 February 10 - 17:46

1. Su 4 litrais vandens auto net neuzsuves. 2. Interkuleris turi daug kart mazesne talpa. 3. Po hidrosmugio galvite nepareina o problemos atsiranda su alk. vel. stumokliu ir t.t. Pas mus buvai uzvaziaves, prasei suremontuoti galvute, nes dingsta antifrizas ir eina balti dumai. Nustatem kad i varikli papuola vanduo. Nustatem kad ausinimo sistema sandari o problema del vandens oro filtre ir interkulere. Atjungem visos zarnos interkulerio, ispilem daug vandens (Ltr. nematavom) praputem sistema, pakeitem slapia oro filtra. Patikrinom kad vandens sistemoje neliko. Uzvedem varikli ir ziurejom kad variklis dirbtu ligiai ir nebutu problemu del hidrosmugiu kokiu nors cilindru. Variklis dirbo puikiai, jokio duminimo arba neligaus darbo nebuvo. Tikrinom ir ant laisvu ir ant dideliu apsuku gana ilgai. Problemu nebuvo!!!!! Po musu darbu auto sumokejai 250 lt uz viska, tai tiesa. Reziume; Buvai ispetas kad auto galejo gauti hidrosmugi, bet pagal musu patikra to nebuvo! 4 litrai vandens po musu, ispilt nei tu, nei niekas kitas negalejo! Tiketina kad buvo likes keleta mililitru dregmes sistemoje nuo kurios dar galejo eiti kuri laika balti dumai - bet LABAI ABEJOTINA! Jeigu buvo likes problema po musu, tai kodel negrizai iskart kaip daro kiek vienas normalus klijentas? Rasai kad iskart pastebejai dumus!! Nuvaziavai i kita servisa ????...... nu taves tenais ir nurenge!!! Mes pagailejom taves ir nepolem arditi varikli . Kiti matyt prikabino makaronu ir pasielge kitaip. Galejai sutaupiti ir laika ir pinigus! Pats kaltas! Tai kokio tirio

Edited by MEISTERIS, 2010 February 10 - 17:50.

  • 0

#28 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2010 February 10 - 18:02

TAIGI ,cia gerai pavare,visos reklamos nafik :pug:
  • 0

#29 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2010 February 10 - 18:07

TAIGI ,cia gerai pavare,visos reklamos nafik :pug:

Reklama, reklamA, bet tsknt klientas visad teisus, nors kartais atrodo, kad klientas tik ir nori savo galvos skausma kam "permest", kad kitam skaudetu tik ne jam. Bet tai jau atskira kalba. O vat kodel negrizo atgal, tai cia geras klausimas, as pvz butau grizes, jei ne taisyt, bet bent iki tol "musht" kad gedima nustatytu.
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#30 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2010 February 10 - 18:25

Reklama, reklamA, bet tsknt klientas visad teisus, nors kartais atrodo, kad klientas tik ir nori savo galvos skausma kam "permest", kad kitam skaudetu tik ne jam. Bet tai jau atskira kalba. O vat kodel negrizo atgal, tai cia geras klausimas, as pvz butau grizes, jei ne taisyt, bet bent iki tol "musht" kad gedima nustatytu.

Kas del grizimo,as taip pat buciau gryzes kad sutvarkytu,bet kad labai jau tas klijantas supykes :pug:
  • 0

#31 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2010 February 10 - 18:31

Kas del grizimo,as taip pat buciau gryzes kad sutvarkytu,bet kad labai jau tas klijantas supykes :pug:

Bet taipogi manau, ne kiekvienas gali metytis po 250 , tai taip gal kas man numes, as ir galiu pavarazyt ir paskyt, kad viskas tegu tik duoda babkiu ir vaziuoja.
nu keista vnzdz. :dntknw: :dntknw: :dntknw:
NICHEGO NY PONYMAJU :shy:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#32 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • posts 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Posted 2010 February 10 - 21:35

1. Su 4 litrais vandens auto net neuzsuves.
2. Interkuleris turi daug kart  mazesne talpa.
3. Po hidrosmugio galvite nepareina o problemos atsiranda su alk. vel. stumokliu ir t.t.

Pas mus buvai uzvaziaves, prasei suremontuoti galvute, nes dingsta antifrizas ir eina balti dumai.
Nustatem kad i varikli papuola vanduo.
Nustatem kad ausinimo sistema sandari o problema del vandens oro filtre ir interkulere.
Atjungem visos zarnos interkulerio, ispilem daug vandens (Ltr. nematavom) praputem sistema, pakeitem slapia oro filtra.
Patikrinom kad vandens sistemoje neliko.
Uzvedem varikli ir ziurejom kad variklis dirbtu ligiai ir nebutu problemu del hidrosmugiu kokiu nors cilindru.
Variklis dirbo puikiai, jokio duminimo arba neligaus darbo nebuvo. Tikrinom ir ant laisvu ir ant dideliu apsuku gana ilgai.
      Problemu nebuvo!!!!!

Po musu darbu auto sumokejai 250 lt uz viska, tai tiesa.

Reziume;
Buvai ispetas kad auto galejo gauti hidrosmugi, bet pagal musu patikra to nebuvo!
4 litrai vandens po musu, ispilt nei tu, nei niekas kitas negalejo!
Tiketina kad buvo likes keleta mililitru dregmes sistemoje nuo kurios dar galejo eiti kuri laika balti dumai - bet LABAI ABEJOTINA!
Jeigu buvo likes problema po musu, tai kodel negrizai iskart kaip daro kiek vienas normalus klijentas? Rasai kad iskart pastebejai dumus!!

Nuvaziavai i kita servisa  ????...... nu taves tenais ir nurenge!!!

Mes pagailejom taves ir nepolem arditi varikli . Kiti matyt prikabino makaronu ir pasielge kitaip. Galejai sutaupiti ir laika ir pinigus! Pats kaltas!

Nežinau ką jūs ten valėt, gal tu čia meluoji ir rašai beleką, kad tik parodyti koks tu kompetetingas, išmanai ką darai - vėl sau reklama darot. Bet oro filtras po jūsų remonto buvo vėl šlapias, šaltinis pro kur tas vanduo ėjo buvo šlanga iki oro filtro. O varilis tolygiai ir iki jūsų dirbo. Nedūmino, nes gal jau nebuvo kam dūminti, antifrizo gi trūko? Po to kai pats užsipyliau ir uždūmino.

Kad tarpinė buvo kalta tai faktas, kur tas antifrizas kitur gi dingo. Dar šudarankiam nedaeina :lol:

O gryžti pas jūs tik tam, kad pasikolioti nebuvo noro ir laiko, pinigų gi neatgaučiau vistiek:
Komp. diagnostika padaret - 80LT, negi grazintumet?
Kuro filtro pakeitet- 30 lt (čia už pakeitimą tiek lupa)
Oro filtras - 20-30 turbut
Ir like 120 už vandens pašalinimą irgi gi negražintumėt, tik dar daugiau būtumėt nulupę, jei būčiau toliau tvarkęs, nes ne iš visur pašalinot.

Gražiai apgavot, pinigų nulupot nieko rimto nenudirbę, ar gi negerai?

Apie tolimesnį remontą tokioi kontoroi negali būti ir kalbų.
  • 0

#33 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • posts 2,200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Posted 2010 February 11 - 01:10

kazkaip idomiai cia viskas.... Vaziuojanti masina su keturiais litrais vandens oro paemimo slangoje? nuo hidrosmugio dingo antifrizas, ar nuo dingusio antirizo atsirado hidro smugis... :doh: Kazkodel man atrodo, kad reikejo grizti i nikvira ir tegu ziuri ka pridirbo. O dabar nuvaziavai kitur, tai dar ir ten kelnes numove...
  • 0
kažkaip.....

#34 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • posts 2,114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Posted 2010 February 11 - 06:41

palaikau maariu, kai kokie darbai buvo atlikti, detales pakeistos, ir uzh tai pinigai paimti. Shitu pinigu visvien negrazhins, o kad nesugebejo rast viso shio gedimo priezhasties, o tik sutvarke pasekmes, ir tai ne visas - pas tokius ishvis ner ko kreiptis. Aishkina, kad taupe kliento pinigus, ir nenukelinejo galvos.... Nu jo, jei pasakyt rimchiau, tai asilas te dirba, jei mano, gad galva pati sugys. Arba nesugeba atrast tiksliai gedimo, tai paskui prasideda visokie paistalai ir kompetencijos stoka remonto ir diagnostikos klausimais. P.S. Patikrint aushinimo sistemos sandaruma trunka apie 10-15 min, ir kainuoja irgi apie 15 litu. Visa kita , ka servisas dare, "tai kureno nabashnikeliui zhvake" (darbas betikslis esant pramushtai tarpinei). Ir apskritai nei te servisas, nei parduotuve..., shiaip skyle.
  • 0

#35 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • posts 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Posted 2010 February 11 - 09:22

kazkaip idomiai cia viskas.... Vaziuojanti masina su keturiais litrais vandens oro paemimo slangoje? nuo hidrosmugio dingo antifrizas, ar nuo dingusio antirizo atsirado hidro smugis... :doh:
Kazkodel man atrodo, kad reikejo grizti i nikvira ir tegu ziuri ka pridirbo. O dabar nuvaziavai kitur, tai dar ir ten kelnes numove...

A variantas: "nuo hidrosmugio dingo antifrizas".

O vat del tokio mastymo "reikejo grizti i nikvira ir tegu ziuri" ir issilaiko tokio skyles dar daugiau $ gaudamos.
  • 0

#36 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Posted 2010 February 11 - 09:26

Kas del grizimo,as taip pat buciau gryzes kad sutvarkytu,bet kad labai jau tas klijantas supykes :pug:

As ir rasiau kad kiekvienas NORMALUS !!! klijentas turjo grizdi, tiesa jeigu istikruju liko problema. Ispetas buvo!!!

LOCHOTRONAS labai papuliarus dalikas sesvisose. LABAI keistas klijentas. Gal uzvaziavo pas lochotronsciku, vat ir nurenge :ph34r:
Nes pagal juo aprasimo, buvo likes 4 Ltr. vandens !!!???? Is kur ??? ar jus isivaizdojat servisa kuris diagnozoja kad vanduo isiurbimo sistemoje, valo ,prapucia, keicia oro filtrus, paledzia varikli, testoja ir ant mazu ir ant dideliu apsuku, kad nebutu hidro smugio,.... ir t.t.
o klijentas po situ veiksmu pravazioja 1000 metru ir artimiausioje saraskoje diagnozoja hidrosmugi ir jam salina 4 litrus vandens!
NESAMONE! Nera zodziu! vienu zudziu- dziundzEC!!
  • 0

#37 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Posted 2010 February 11 - 09:34

palaikau maariu, kai kokie darbai buvo atlikti, detales pakeistos, ir uzh tai pinigai paimti. Shitu pinigu visvien negrazhins, o kad nesugebejo rast viso shio gedimo priezhasties, o tik sutvarke pasekmes, ir tai ne visas - pas tokius ishvis ner ko kreiptis. Aishkina, kad taupe kliento pinigus, ir nenukelinejo galvos.... Nu jo, jei pasakyt rimchiau, tai asilas te dirba, jei mano, gad galva pati sugys. Arba nesugeba atrast tiksliai gedimo, tai paskui prasideda visokie paistalai ir kompetencijos stoka remonto ir diagnostikos klausimais.
P.S. Patikrint aushinimo sistemos sandaruma trunka apie 10-15 min, ir kainuoja irgi apie 15 litu. Visa kita , ka servisas dare, "tai kureno nabashnikeliui zhvake" (darbas betikslis esant pramushtai tarpinei). Ir apskritai nei te servisas, nei parduotuve..., shiaip skyle.

Prie ko cia galva???!!! Ir ausinimo sistema??!!!
Sakom gi , kad is balos ar dar is kur nors pagavo vandiens! Kompetencijos netruksta, gali nepergivent del to!
Koki dar tikslesni diagnoze ar gedima nori isgirst ???!!!
  • 0

#38 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Posted 2010 February 11 - 10:30

O gryžti pas jūs tik tam, kad pasikolioti nebuvo noro ir laiko, pinigų gi neatgaučiau vistiek:
Komp. diagnostika padaret - 80LT, negi grazintumet?
Kuro filtro pakeitet- 30 lt (čia už pakeitimą tiek lupa)
Oro filtras -  20-30 turbut
Ir like 120 už vandens pašalinimą irgi gi negražintumėt, tik dar daugiau būtumėt nulupę, jei būčiau toliau tvarkęs, nes ne iš visur pašalinot.

Gražiai apgavot, pinigų nulupot nieko rimto nenudirbę, ar gi negerai?

Apie tolimesnį remontą tokioi kontoroi negali būti ir kalbų.

Dar pamirsai kad issukinejom forsunkes ir tikrinom kompressija !
Mums "šudarankiam " nedaeina.
Rasai kad ....."varilis tolygiai ir iki jūsų dirbo" reiskia kad ir po musu lygiai!!!
Tai kur gi tada hidrosmugis?????
Po musu isvaziavai su antifrizu, o po 1km. jau jis dingo??!! nes rasai kad po musu variklis ... "Nedūmino, nes gal jau nebuvo kam dūminti, antifrizo gi trūko".......???!!! O kodel nedumino, jeigu kaip rasai mes palikom 4 LITRUS !!! vandens?????

Tau galvoje kaz kas ne taip :mellow:

Edited by MEISTERIS, 2010 February 11 - 10:44.

  • 0

#39 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2010 February 11 - 10:50

Kažkaip skaitau visą diskusą ir kažko galai nesueina. Tokis jausmas, kad kažkas baisiai meluoja. Aš nedarysiu jokių išvadų, tik padėliosiu savo subjektyvias pastabas. 1. Paprastai po hidrosmūgio, variklis tikrai nedirbs stabiliai, jeigu anas apskritai dirbs. Kokios pasekmės, čia jau kaip nepasiseks, bet dažniausiai griūna švaistikliai, bet vėgi priklauso kiek pasiurbia vandens. 2. Dėl vandens oro sistemoje, tai čia apskritai didžiulė mistika. Va šitoje vietoje kažkuri pusė ryškiai mazgus plauna. Pradžiai nelabai išrišu kaip gali iš aušinimo sistemos oro filtro dėžėje ir oro vamzdžiuose atsirast 4 litrai vandens. ??? 3. Jeigu servisas tikrino kompresiją (???) ir jinai buvo normos ribose (???), drįsčiau abejoti hidrosmūgiu. 4. Klientas sako, kad antifrizo pirkosi ir dasipylė pats, servisas tvirtina, kad patys pripylė (???) Yra dar keletas smulkesnių klausimų, bet į juos atsakymai gali paaiškėt išsiaiškinus prieš tai esančius.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#40 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • posts 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Posted 2010 February 11 - 11:10

Kažkaip skaitau visą diskusą ir kažko galai nesueina. Tokis jausmas, kad kažkas baisiai meluoja. Aš nedarysiu jokių išvadų, tik padėliosiu savo subjektyvias pastabas.
1. Paprastai po hidrosmūgio, variklis tikrai nedirbs stabiliai, jeigu anas apskritai dirbs. Kokios pasekmės, čia jau kaip nepasiseks, bet dažniausiai griūna švaistikliai, bet vėgi priklauso kiek pasiurbia vandens.
2. Dėl vandens oro sistemoje, tai čia apskritai didžiulė mistika. Va šitoje vietoje kažkuri pusė ryškiai mazgus plauna. Pradžiai nelabai išrišu kaip gali iš aušinimo sistemos oro filtro dėžėje ir oro vamzdžiuose atsirast 4 litrai vandens. ???
3. Jeigu servisas tikrino kompresiją (???) ir jinai buvo normos ribose (???),  drįsčiau abejoti hidrosmūgiu.
4. Klientas sako, kad antifrizo pirkosi ir dasipylė pats, servisas tvirtina, kad patys pripylė (???)

Yra dar keletas smulkesnių klausimų, bet į juos atsakymai gali paaiškėt išsiaiškinus prieš tai esančius.

1. Neturiu ką pasakyt, ir nuvažiavau iki tos skyles ir išvažiavau iš ten - apsukos nesikalatojo, mašina važiavo bet trauke sunkiai (kaip suprantu dėl sugedusios oro srauto matuoklės).
2. Gal ir klystu dėl tų 4 litrų (bet kad lyg ir tiek sakė citroligoninėj kur po to variau), bet kad oro filtras ir iki tos skylės ir po jų aleremonto buvo šlapias tai mačiau pats.
3. Kompresijos netikrino.
4. Antifrizo pasipildžau pats, nes pas juos tik raudonas, žalio neturi...

Edited by maarius, 2010 February 11 - 11:16.

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users