Peršokti prie turinio


Geri dyzeliniu varikliu meistrai Vilniuje


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 85

#41 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 11 - 11:12

Kažkaip skaitau visą diskusą ir kažko galai nesueina. Tokis jausmas, kad kažkas baisiai meluoja. Aš nedarysiu jokių išvadų, tik padėliosiu savo subjektyvias pastabas.
1. Paprastai po hidrosmūgio, variklis tikrai nedirbs stabiliai, jeigu anas apskritai dirbs. Kokios pasekmės, čia jau kaip nepasiseks, bet dažniausiai griūna švaistikliai, bet vėgi priklauso kiek pasiurbia vandens.
2. Dėl vandens oro sistemoje, tai čia apskritai didžiulė mistika. Va šitoje vietoje kažkuri pusė ryškiai mazgus plauna. Pradžiai nelabai išrišu kaip gali iš aušinimo sistemos oro filtro dėžėje ir oro vamzdžiuose atsirast 4 litrai vandens. ???
3. Jeigu servisas tikrino kompresiją (???) ir jinai buvo normos ribose (???), drįsčiau abejoti hidrosmūgiu.
4. Klientas sako, kad antifrizo pirkosi ir dasipylė pats, servisas tvirtina, kad patys pripylė (???)

Yra dar keletas smulkesnių klausimų, bet į juos atsakymai gali paaiškėt išsiaiškinus prieš tai esančius.

pilnai sutinku del pasekmiu po hidrosmugio. Per sia lietinga rudieni teko keleta varikliu tvarkiti su hidrosmugiu.
Kas lecia antifrizo, tai auto buvo norma. Kitaip mes suinteresoti ipilti litra/kita ir siek tiek ant tuo uzdirbti.
O vat is kur 4 litrai !!! ir aplomai vanduo, tai man mistika, arba melas!
Nei iki musu nei musu servise auto hidrosmugio neturejo! Nors vandiens is interkulerio pasalinom nemazai, bet tikrai ne 4 ltr.
Kompresija- norma, darbas cilindru stabilus ir ligus!
Siek tiek dregmes galejo likti, bet tuo metu buvo sausas oras ir jinai dingtu pilnai valandos begije. Bet dregme tai ne litrai ar mililitrai!
Ne esam idiotai!
  • 0

#42 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Parašyta 2010 vasario 11 - 11:22

Kas lecia antifrizo, tai auto buvo norma. Kitaip mes suinteresoti ipilti litra/kita ir siek tiek ant tuo uzdirbti.

Kompresija- norma, darbas cilindru stabilus ir ligus!

Ale ir melagis dėl antifrizo :lol:

O už kompresijos tikrinimą pinigų neimat? :rolleyes:
  • 0

#43 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 vasario 11 - 11:27

Kas lecia antifrizo, tai auto buvo norma. Kitaip mes suinteresoti ipilti litra/kita ir siek tiek ant tuo uzdirbti.

Kompresija- norma, darbas cilindru stabilus ir ligus!

Ale ir melagis dėl antifrizo :lol:

O už kompresijos tikrinimą pinigų neimat? :rolleyes:

Na tai pradžiai susitarkit dėl šitų punktų :lol:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#44 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 11 - 11:34

Kas lecia antifrizo, tai auto buvo norma. Kitaip mes suinteresoti ipilti litra/kita ir siek tiek ant tuo uzdirbti.

Kompresija- norma, darbas cilindru stabilus ir ligus!

Ale ir melagis dėl antifrizo :lol:

O už kompresijos tikrinimą pinigų neimat? :rolleyes:

Norejai prisikt, tai prisikai sociai! Tau to pakanka?

Kas liecia antifrizo, tai spalva neturi reiksmes, tai tik pigmentas.

Esi naivus LOHAS pas kuri nuo hidrosmugio dingo antifrizas ir tu dar vazinejai su 4 litrais vandens isiurbimo sistemoje
o mes liekam šudarankias! Tegul buna taip!
  • 0

#45 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2010 vasario 11 - 11:36

Kas lecia antifrizo, tai auto buvo norma. Kitaip mes suinteresoti ipilti litra/kita ir siek tiek ant tuo uzdirbti.

Kompresija- norma, darbas cilindru stabilus ir ligus!

Ale ir melagis dėl antifrizo :lol:

O už kompresijos tikrinimą pinigų neimat? :rolleyes:

Norejai prisikt, tai prisikai sociai! Tau to pakanka?

Kas liecia antifrizo, tai spalva neturi reiksmes, tai tik pigmentas.

Esi naivus LOHAS pas kuri nuo hidrosmugio dingo antifrizas ir tu dar vazinejai su 4 litrais vandens isiurbimo sistemoje
o mes liekam šudarankias! Tegul buna taip!

atifryzo spalva turi reiksme. pvz raudonas yra daug minkstesnis uz zalia ar geltona.
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#46 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 11 - 11:43

Kas lecia antifrizo, tai auto buvo norma. Kitaip mes suinteresoti ipilti litra/kita ir siek tiek ant tuo uzdirbti.

Kompresija- norma, darbas cilindru stabilus ir ligus!

Ale ir melagis dėl antifrizo :lol:

O už kompresijos tikrinimą pinigų neimat? :rolleyes:

Na tai pradžiai susitarkit dėl šitų punktų :lol:

tartis cia be sansu.......
Tu isigilink kokios pretenzijos...
<<Sekanti kontora kuri tvarkė galvą nustatė, kad varikliui hidrosmūgis.>>> cia raso jis.

Po hidrosmugio jam tvarke galva!!!!!!
Tai kas idiotas???
  • 0

#47 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 vasario 11 - 12:44

atifryzo spalva turi reiksme. pvz raudonas yra daug minkstesnis uz zalia ar geltona.

Dar vienas :doh:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#48 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2010 vasario 11 - 12:45

Dar vienas :doh:

o ka ne? :hmm:
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#49 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Parašyta 2010 vasario 11 - 13:04

Norejai prisikt, tai prisikai sociai! Tau to pakanka?

o mes  liekam šudarankias! Tegul buna taip!

Nu aišku norečiau ir daugiau apšikt jus, bet užteks ^_^ Tikiuos atbaidžiau bent kelis galimus klientus.
  • 0

#50 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 vasario 11 - 13:25

o ka ne? :hmm:

O tai gal šlapesnis? Tau gi pasakė, kad tai pigmentas viso labo ir kiekviena kontora kaip nori, taip dažo. Reikia skaityt kas ant etiketės parašyta.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#51 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 11 - 13:50

Norejai prisikt, tai prisikai sociai! Tau to pakanka?

o mes  liekam šudarankias! Tegul buna taip!

Nu aišku norečiau ir daugiau apšikt jus, bet užteks ^_^ Tikiuos atbaidžiau bent kelis galimus klientus.

Apsiktam pabuti , kartais ir i nauda eina. Taciau cia ne tas atvejis.
Taves nurenge <<Sekanti kontora kuri tvarkė galvą nustatė, kad varikliui hidrosmūgis.>>> o tu visa pikti ant kitus varai!
Aciu kad dar neprirasiai kad mes po to kai ispilem vandens is tavo interkulerio viel pripilem 4 ltr. B)
  • 0

#52 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 12 - 10:43

palaikau maariu, kai kokie darbai buvo atlikti, detales pakeistos, ir uzh tai pinigai paimti. Shitu pinigu visvien negrazhins, o kad nesugebejo rast viso shio gedimo priezhasties, o tik sutvarke pasekmes, ir tai ne visas - pas tokius ishvis ner ko kreiptis. Aishkina, kad taupe kliento pinigus, ir nenukelinejo galvos.... Nu jo, jei pasakyt rimchiau, tai asilas te dirba, jei mano, gad galva pati sugys. Arba nesugeba atrast tiksliai gedimo, tai paskui prasideda visokie paistalai ir kompetencijos stoka remonto ir diagnostikos klausimais.
P.S. Patikrint aushinimo sistemos sandaruma trunka apie 10-15 min, ir kainuoja irgi apie 15 litu. Visa kita , ka servisas dare, "tai kureno nabashnikeliui zhvake" (darbas betikslis esant pramushtai tarpinei). Ir apskritai nei te servisas, nei parduotuve..., shiaip skyle.

Skyle pas tave, jeigu tu gali per 10-15 min patikrinti ausinimo sistema.
Sistemos NORMALI patikra negali uzimti maziau nei 30 min., jeigu tai daroma kaip reikia, o ne principu -PASIZIUREJAU NEKUR NEBEGA.
Jauciu tu neko neismanai del ausinimo sistemos patikros proceduru!
  • 0

#53 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Parašyta 2010 vasario 12 - 15:58

palaikau maariu, kai kokie darbai buvo atlikti, detales pakeistos, ir uzh tai pinigai paimti. Shitu pinigu visvien negrazhins, o kad nesugebejo rast viso shio gedimo priezhasties, o tik sutvarke pasekmes, ir tai ne visas - pas tokius ishvis ner ko kreiptis. Aishkina, kad taupe kliento pinigus, ir nenukelinejo galvos.... Nu jo, jei pasakyt rimchiau, tai asilas te dirba, jei mano, gad galva pati sugys. Arba nesugeba atrast tiksliai gedimo, tai paskui prasideda visokie paistalai ir kompetencijos stoka remonto ir diagnostikos klausimais.
P.S. Patikrint aushinimo sistemos sandaruma trunka apie 10-15 min, ir kainuoja irgi apie 15 litu. Visa kita , ka servisas dare, "tai kureno nabashnikeliui zhvake" (darbas betikslis esant pramushtai tarpinei). Ir apskritai nei te servisas, nei parduotuve..., shiaip skyle.

Skyle pas tave, jeigu tu gali per 10-15 min patikrinti ausinimo sistema.
Sistemos NORMALI patikra negali uzimti maziau nei 30 min., jeigu tai daroma kaip reikia, o ne principu -PASIZIUREJAU NEKUR NEBEGA.
Jauciu tu neko neismanai del ausinimo sistemos patikros proceduru!

Pezla tu pezla, patys nė 10 minučių neužtrukot kai prie manęs tikrinot: vienas laike ant išsiplėtimo bakelio uždėta šlangę kitas su pompikę pompavo ir žėjo ar slėgis nekrenta. Nors ir slėgis biški nukrito sakė nrml viskas, leidžia pro įrenginį ta biški, ir konstatavo, kad aušinimo sistema sandari.. O dar vienas iš 5 mašiną apstojusių (atrodo pats šefas tos skylės, tiksliai nepamenu) siūle pilt klijų ar kažko į aušinimą sistemą, nes jis taip pats sau pasidaręs ir jam laiko. Kiti 4 jam sakė tylėk, nenusikalbėk.
  • 0

#54 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 12 - 16:27

palaikau maariu, kai kokie darbai buvo atlikti, detales pakeistos, ir uzh tai pinigai paimti. Shitu pinigu visvien negrazhins, o kad nesugebejo rast viso shio gedimo priezhasties, o tik sutvarke pasekmes, ir tai ne visas - pas tokius ishvis ner ko kreiptis. Aishkina, kad taupe kliento pinigus, ir nenukelinejo galvos.... Nu jo, jei pasakyt rimchiau, tai asilas te dirba, jei mano, gad galva pati sugys. Arba nesugeba atrast tiksliai gedimo, tai paskui prasideda visokie paistalai ir kompetencijos stoka remonto ir diagnostikos klausimais.
P.S. Patikrint aushinimo sistemos sandaruma trunka apie 10-15 min, ir kainuoja irgi apie 15 litu. Visa kita , ka servisas dare, "tai kureno nabashnikeliui zhvake" (darbas betikslis esant pramushtai tarpinei). Ir apskritai nei te servisas, nei parduotuve..., shiaip skyle.

Skyle pas tave, jeigu tu gali per 10-15 min patikrinti ausinimo sistema.
Sistemos NORMALI patikra negali uzimti maziau nei 30 min., jeigu tai daroma kaip reikia, o ne principu -PASIZIUREJAU NEKUR NEBEGA.
Jauciu tu neko neismanai del ausinimo sistemos patikros proceduru!

Pezla tu pezla, patys nė 10 minučių neužtrukot kai prie manęs tikrinot: vienas laike ant išsiplėtimo bakelio uždėta šlangę kitas su pompikę pompavo ir žėjo ar slėgis nekrenta. Nors ir slėgis biški nukrito sakė nrml viskas, leidžia pro įrenginį ta biški, ir konstatavo, kad aušinimo sistema sandari.. O dar vienas iš 5 mašiną apstojusių (atrodo pats šefas tos skylės, tiksliai nepamenu) siūle pilt klijų ar kažko į aušinimą sistemą, nes jis taip pats sau pasidaręs ir jam laiko. Kiti 4 jam sakė tylėk, nenusikalbėk.

Gal as ir pezla, bet taip ir nesupratau ko mes kalti?

1. Ar tau ispilem ie interkulerio vandiens ir paskui viel ipilem 4ltr.?
2. Ar mes kalti kad iskart neisardem varikli ???
3. Jeugu, kaip tu rasai, variklis po musu dirbo ligiai o paskui gavo hidrosmugi tai kodel darei tik galvute o ne variklio bloka? Nes po hidrosmugio galvuciu problemos nelabai pasitaiko (bent mano praktikoje to nebuvo ir as nieko panasaus neesu girdejas) ???


Kas liecia ausinomo sistemos, tai tu gal matei tik pirmus 10 min. Po to mes matojam dujas ausinimo sistemoje ir viel tikrinam 2 bar. sliegiu
ant salto variklio, be to kartais tikrinam ir kamsti . Buna atvejai kai galvuciu nesandarumas tai atsiranda tai dingsta, bet tik neatsakingi
meistrai iskart puola arditi varikli kai klijentas pasiskune kad dingsta antifrizas o to metu variklis dirba ligiai ir be baltu garu is duslintuvo!
  • 0

#55 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Parašyta 2010 vasario 12 - 16:47

palaikau maariu, kai kokie darbai buvo atlikti, detales pakeistos, ir uzh tai pinigai paimti. Shitu pinigu visvien negrazhins, o kad nesugebejo rast viso shio gedimo priezhasties, o tik sutvarke pasekmes, ir tai ne visas - pas tokius ishvis ner ko kreiptis. Aishkina, kad taupe kliento pinigus, ir nenukelinejo galvos.... Nu jo, jei pasakyt rimchiau, tai asilas te dirba, jei mano, gad galva pati sugys. Arba nesugeba atrast tiksliai gedimo, tai paskui prasideda visokie paistalai ir kompetencijos stoka remonto ir diagnostikos klausimais.
P.S. Patikrint aushinimo sistemos sandaruma trunka apie 10-15 min, ir kainuoja irgi apie 15 litu. Visa kita , ka servisas dare, "tai kureno nabashnikeliui zhvake" (darbas betikslis esant pramushtai tarpinei). Ir apskritai nei te servisas, nei parduotuve..., shiaip skyle.

Skyle pas tave, jeigu tu gali per 10-15 min patikrinti ausinimo sistema.
Sistemos NORMALI patikra negali uzimti maziau nei 30 min., jeigu tai daroma kaip reikia, o ne principu -PASIZIUREJAU NEKUR NEBEGA.
Jauciu tu neko neismanai del ausinimo sistemos patikros proceduru!

Pezla tu pezla, patys nė 10 minučių neužtrukot kai prie manęs tikrinot: vienas laike ant išsiplėtimo bakelio uždėta šlangę kitas su pompikę pompavo ir žėjo ar slėgis nekrenta. Nors ir slėgis biški nukrito sakė nrml viskas, leidžia pro įrenginį ta biški, ir konstatavo, kad aušinimo sistema sandari.. O dar vienas iš 5 mašiną apstojusių (atrodo pats šefas tos skylės, tiksliai nepamenu) siūle pilt klijų ar kažko į aušinimą sistemą, nes jis taip pats sau pasidaręs ir jam laiko. Kiti 4 jam sakė tylėk, nenusikalbėk.

Gal as ir pezla, bet taip ir nesupratau ko mes kalti?

1. Ar tau ispilem ie interkulerio vandiens ir paskui viel ipilem 4ltr.?
2. Ar mes kalti kad iskart neisardem varikli ???
3. Jeugu, kaip tu rasai, variklis po musu dirbo ligiai o paskui gavo hidrosmugi tai kodel darei tik galvute o ne variklio bloka? Nes po hidrosmugio galvuciu problemos nelabai pasitaiko (bent mano praktikoje to nebuvo ir as nieko panasaus neesu girdejas) ???


Kas liecia ausinomo sistemos, tai tu gal matei tik pirmus 10 min. Po to mes matojam dujas ausinimo sistemoje ir viel tikrinam 2 bar. sliegiu
ant salto variklio, be to kartais tikrinam ir kamsti . Buna atvejai kai galvuciu nesandarumas tai atsiranda tai dingsta, bet tik neatsakingi
meistrai iskart puola arditi varikli kai klijentas pasiskune kad dingsta antifrizas o to metu variklis dirba ligiai ir be baltu garu is duslintuvo!

Nu auksiniai žmonės jūs ten tiesiog, šitiek visko pratikrinot per dvi dienas ir už tai tik 120LT tepaimėt kai valandinis įkainis pas jus ~60-70?
Kaip iš Naša Russia - "zalatoj ty čilovek, atdachut tebe nada" :P
  • 0

#56 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 12 - 17:04

Nu auksiniai žmonės jūs ten tiesiog, šitiek visko pratikrinot per dvi dienas ir už tai tik 120LT tepaimėt kai valandinis įkainis pas jus ~60-70?
Kaip iš Naša Russia - "zalatoj ty čilovek, atdachut tebe nada" :P

Gal mes ir ne auksiniai, bet tu taip ir neatsakiai i musu klausima! B)
  • 0

#57 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Parašyta 2010 vasario 12 - 17:40

1. Ar tau ispilem ie interkulerio vandiens ir paskui viel ipilem 4ltr.?
2. Ar mes kalti kad iskart neisardem varikli ???
3. Jeugu, kaip tu rasai, variklis po musu dirbo ligiai o paskui gavo hidrosmugi tai kodel darei tik galvute o ne variklio bloka? Nes po hidrosmugio galvuciu problemos nelabai pasitaiko (bent mano praktikoje to nebuvo ir as nieko panasaus neesu girdejas) ???

Gal mes ir ne auksiniai, bet tu taip ir neatsakiai i musu klausima! B)

Kaip ypatingai durnam pakartosiu, nors aprašiau jau viską ankščiau:

1. Jūs nepašalinot viso vandens, oro filtras po jūsų pakeitimo nauju vėl buvo šlapias.
2. Jūs kalti tuo, kad nenustatėt gedimo priežasties, bet nulupot pinigus už tariamai sutvarkytą mašiną.
3. Atvažiavau pas jus su antifrizo trūkumu, o tai reiškia, kad tarpinė jau buvo trūkus. Nesu aš specialistas, nežinau, kas būna ir ko ne po hidrosmūgio, bet man tvarkė tik galvą. Sakė kaip nekeista švaistikliai (nors nesu tikras dėl šito, gal ir kažkas kitas, jau nepamenu tiksliai) nesusilankstė.
  • 0

#58 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 15 - 15:37

1. Jūs nepašalinot viso vandens, oro filtras po jūsų pakeitimo nauju vėl buvo šlapias.
2. Jūs kalti tuo, kad nenustatėt gedimo priežasties, bet nulupot pinigus už tariamai sutvarkytą mašiną.
3. Atvažiavau pas jus su antifrizo trūkumu, o tai reiškia, kad tarpinė jau buvo trūkus. Nesu aš specialistas, nežinau, kas būna ir ko ne po hidrosmūgio, bet man tvarkė tik galvą. Sakė kaip nekeista švaistikliai (nors nesu tikras dėl šito, gal ir kažkas kitas, jau nepamenu tiksliai) nesusilankstė.

1. Vanduo buvo pasalinta, dregme galejo ir turejo likti. Slapias filtras pasidare kaip tik del likusios dregmes . Tai nera problema kai sausas oras, keleta valandu vazinejimo ir viskas butu Ok!.
2 Rasai kad nenustatem gedimo priezasties. O koks buvo gedimas? Pasiskundei mums kad siek tiek dingo antifrizas, tai ka mes turejom iskart arditi varikli? O kam arditi, kai akivaizdu vanduo interkulere ir filtro dezuteje?
3. Pradzioje rasei kad problema buvo del hidrosmugio, o paskui rasai kad del to jokiu pasekmiu nebuvu. O gal ir smugio kaip tokio nebuvo?
Tai ir 4 litrai po musu irgi nebuvo?
4.Ir aplomai LABAI ABEJOTINA kad pas tavo auto buvo problema su galvute! Garai galejo eiti ir tik del likusios dregmes, nes tikimibe kad vienu metu
tu pagavai vandens i interkuleri ir ta pacia akimirka pramuse galvutes tarpine- maza. Cia neko bendro neturinti gedimai.

5. Rasai kad " Atvažiavau pas jus su antifrizo trūkumu, o tai reiškia, kad tarpinė jau buvo trūkus" B) Naivus jaunolis, dingsta antifrizas nebutinai del pramustos tarpines B) o ir del nesandariu zarnu, radiatiriu,vandens pompu ir daug...daug...
6. Pats pripazini kad ne esi specialistas, tai ir nedarik kvailu isvadu ko reikejo dariti o ko ne. B)
  • 0

#59 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 vasario 15 - 16:01

o,o,oo,oo kaip cia uzvire gincai,baisu ir isiterpti,manau geriausia jums butu susitikti ir issiaiskinti,aisku ir susitaikiti :beer: :pug:
  • 0

#60 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 vasario 15 - 18:43

o,o,oo,oo kaip cia uzvire gincai,baisu ir isiterpti,manau geriausia jums butu susitikti ir issiaiskinti,aisku ir susitaikiti :beer: :pug:

Kzn ar pavyks baisiai jau "klientas" supyyykes :doh:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0