pilnai sutinku del pasekmiu po hidrosmugio. Per sia lietinga rudieni teko keleta varikliu tvarkiti su hidrosmugiu.Kažkaip skaitau visą diskusą ir kažko galai nesueina. Tokis jausmas, kad kažkas baisiai meluoja. Aš nedarysiu jokių išvadų, tik padėliosiu savo subjektyvias pastabas.
1. Paprastai po hidrosmūgio, variklis tikrai nedirbs stabiliai, jeigu anas apskritai dirbs. Kokios pasekmės, čia jau kaip nepasiseks, bet dažniausiai griūna švaistikliai, bet vėgi priklauso kiek pasiurbia vandens.
2. Dėl vandens oro sistemoje, tai čia apskritai didžiulė mistika. Va šitoje vietoje kažkuri pusė ryškiai mazgus plauna. Pradžiai nelabai išrišu kaip gali iš aušinimo sistemos oro filtro dėžėje ir oro vamzdžiuose atsirast 4 litrai vandens. ???
3. Jeigu servisas tikrino kompresiją (???) ir jinai buvo normos ribose (???), drįsčiau abejoti hidrosmūgiu.
4. Klientas sako, kad antifrizo pirkosi ir dasipylė pats, servisas tvirtina, kad patys pripylė (???)
Yra dar keletas smulkesnių klausimų, bet į juos atsakymai gali paaiškėt išsiaiškinus prieš tai esančius.
Kas lecia antifrizo, tai auto buvo norma. Kitaip mes suinteresoti ipilti litra/kita ir siek tiek ant tuo uzdirbti.
O vat is kur 4 litrai !!! ir aplomai vanduo, tai man mistika, arba melas!
Nei iki musu nei musu servise auto hidrosmugio neturejo! Nors vandiens is interkulerio pasalinom nemazai, bet tikrai ne 4 ltr.
Kompresija- norma, darbas cilindru stabilus ir ligus!
Siek tiek dregmes galejo likti, bet tuo metu buvo sausas oras ir jinai dingtu pilnai valandos begije. Bet dregme tai ne litrai ar mililitrai!
Ne esam idiotai!