reikejo anksciau i mane kreiptis. buciau savo kapsule uz alaus bonke isnuomaves, nes kaip tik visa savaite garaze prastovejo be darbo ir butu saliarkos tik 5ltr./100 kmKol tvarkau sita 106 kasdien vazineju su draugo '84 pasatu, kuris ima apie 30 litru benzo simtui kilu, tai turiu stipria motyvacija greiciau pabaigt peugeot Sy savaitgaly y jurbarka jau planuoju lekt su Peugeot
Peugeot 106 1.4
#41
Parašyta 2010 vasario 12 - 07:41
#42
Parašyta 2010 vasario 12 - 08:26
Tu aisku kaip visada laiku su savo pasiulymureikejo anksciau i mane kreiptis. buciau savo kapsule uz alaus bonke isnuomaves, nes kaip tik visa savaite garaze prastovejo be darbo ir butu saliarkos tik 5ltr./100 km
Vakar jau atejo tas momentas, kai garaze pradejau keiktis. Vieno galinio suporto apsaugines gumos suplysusios, reiks ieskot rem komplekto ir perrinkineti. rankinio trosai nuo naujesnio 106 netinka senesniam. per galiniu disku apsaugas neina uzmauti R13 ratu, teko apsaugas nuimti. kaip visada nulauziau vieno priekinio suporto nuorinimo stucery pro kury pradejo teketi stabdziu skystis. savaitgaly teks grezt, sriegt ir bandyt sukt storesny. duslintuvui reikia sandarinimo ziedo, vakar pasimatavau vamzdzio diametra, bet per tuos striokus snd jau neatsimenu kiek mm Niekur negavau stebuliu guoliu dangtelio 60 mm, tai dabar liko atviri galiniu ratu guoliui kai dejau amortikus, ziurejau kaip jie buvo sudeti senajame tilte, tai keistai pasirode kad amortikas stovi stoku y apacia, tai as taip ir naujajam sudejau. tai arba tie amortikai visai mire ar jiem tepalas ne ten subego ir del to neveikia. reiks snd bandyt apverst juos.
Gal kas zinot kokio diametro duslintuvas buna pas situos 1.4 variklius?
Ir gal pas ka metosi atliekami du 60 mm stebuliu dangteliai?
Šį pranešimą redagavo maiklas: 2010 vasario 12 - 08:29
#43
Parašyta 2010 vasario 12 - 08:48
tai dar marods nevelu? tik ar neperinksi po to kas tiks is maniskio i savaji?Tu aisku kaip visada laiku su savo pasiulymu
#44
Parašyta 2010 vasario 12 - 17:20
#45
Parašyta 2010 vasario 12 - 22:09
As jau sekmingai gryzes y jurbarka. Rytoj varau virint statramsty ir toliau prikelinet sita kibiraO jau tikejaus ka i jurbarka grysi ir aprodysi gyvai sita:) as cia kaip sakant iki 7dieniaus uzstriges..
R
#46
Parašyta 2010 vasario 15 - 09:02
Jei trumpai, tai sutvarkiau statramsty, dabar galima keleivio duris aditaryti be baimes kad jos nukris
Vel siek tiek perdariau duslintuva, kad y dugna nesidauzytu, bet jau rezonatoriuje atitrukusios pertvarkos barska, tai reiktu pagalvot apie nauja ismetimo sistema.
Ilgai santykiavau su priekiniu suportu, kuriam nulauziau stucery, tai viska isbandzius beliko grezt 7 mm skyle, sriegt 8 mm ir ysukti varzta su aliuminiu sandarinimo ziedeliu. Aisku tokio suporto su slangute ir stiklainiu vienam nuoryt neina, bet dviese viskas gerai gaunasi. Jau baigiu priprast prie stabdziu ir svelniai spaudziu, nes is pradziu tai vis ciuozdavau
Dar isploviau salona, nuploviau varikly, pakeiciau voztuvu dangtelio tarpine, ydejau spidometro trosa, pakeiciau perdegusias prietaisu skydelio lemputes, ydejau nauja oro filtra, rytoj gryztu y kauna ir keiciu tepalus
Pries:
Po (aisku paskui isploviau visas sedynes, duru apmusimus, kilima, palange):
Pries:
Po (litras Shell varikliu ploviklio):
Po darbu:
#47 Svečias_ovaova_*
Parašyta 2010 vasario 16 - 19:01
#48
Parašyta 2010 vasario 16 - 22:18
Taip, pirkau is moteriskes kaune, bet ten orginalus XSI R14 ratai. Tiesa, jie jau nudazyti baltai ir laukia vasariniu padanguar tuos naujus ratus pirkai nuo moteriškės kaune? ar penkiolikinius pasuks tavo aparatas? norėjau paklausti taves gal maniškiu rally keitei galini motoro salnika? žadu jį keisti, tai kad neišmesčiau gero salnikiuko, geriau paklausiu prieš tai.
Ralio varikliui salniku nekeiciau, jam tik zvakes, laidus, paskirstymo dangtely keiciau...
#49
Parašyta 2010 vasario 18 - 15:57
#50 Svečias_ovaova_*
Parašyta 2010 vasario 18 - 23:15
#51
Parašyta 2010 vasario 18 - 23:44
truputuka pasimeciau o tai sarnyrai taip brangiai kainuoja kad juos vertejo restauruot?as savam persipresavau tik kad sarnyrus dovanu gavau tai net kainos neysivaizduojuNu va, pasiemiau pezuka po sarnyru restauravimo ir stabilizatoriaus gumu keitimo, tai visai kita masina atrodo nei barska, nei tarska, vaziuoja ten kur tu nori o ne kur pati sugalvoja
Snd vel po darbo lekiu garazan kariaut su duju yranga. iki savaitgalio turetu jau vaziuoti ant duju
#52
Parašyta 2010 vasario 19 - 01:16
kiek suprantu:truputuka pasimeciau o tai sarnyrai taip brangiai kainuoja kad juos vertejo restauruot?as savam persipresavau tik kad sarnyrus dovanu gavau tai net kainos neysivaizduojuNu va, pasiemiau pezuka po sarnyru restauravimo ir stabilizatoriaus gumu keitimo, tai visai kita masina atrodo nei barska, nei tarska, vaziuoja ten kur tu nori o ne kur pati sugalvoja
Snd vel po darbo lekiu garazan kariaut su duju yranga. iki savaitgalio turetu jau vaziuoti ant duju
Pas 205-ta sarnyrai atskirai neparsiduoda, tik su visa gelezim. O jei nupirkt naujus, ir ipresuot - tai cia restauracija
#53
Parašyta 2010 vasario 19 - 08:04
Ech.. gal nedaryk šitos klaidos..Snd vel po darbo lekiu garazan kariaut su duju yranga. iki savaitgalio turetu jau vaziuoti ant duju
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#54
Parašyta 2010 vasario 19 - 08:06
o kokia cia klaida? juk tema vadinasi - ekomobilis - tai reiskai, kad su benzu net ir 1.0 litras toks nebus niekada kai tokia benzo kaina...Ech.. gal nedaryk šitos klaidos..
#55
Parašyta 2010 vasario 19 - 08:18
Tai kad as kazkaip nesu piktas ant duju. Kadangi "projekto" samata jau virsijo rinkos kaina, tai panasu kad dar kury laika kol neatsibos, teks man vazinet su situo 106, tai ir atsipirks tos dujos darEch.. gal nedaryk šitos klaidos..
O del sarnyru restauravimo, tai pas sitas masinas sarnyrai keiciasi kartu su sakem, kurios kainuoja po ~250 Lt, tai sorry, bet tuos sutaupytus 380 Lt jau ir taip radau kur panaudot
Vakar isbandziau naujus svediskus ESAB elektrodus, tai nors ir nesu labai ygudes suvirintojes, bet nera ka lyginti su Anyksciu vario elektrodais. Suvirintas remas manau atlaikytu net sprogima
Dar susiradau vieta duju reduktoriui, pajungiau antifryzo slangas, pakisau duju ispurskeja po karbu, pravedziau duju vamzduka po dugnu. Lieka pritvirtint baliona bagazineje ir susivedziot elektra
#56
Parašyta 2010 vasario 19 - 08:35
Ką turėjai omeny "pas šitas mašinas"?O del sarnyru restauravimo, tai pas sitas masinas sarnyrai keiciasi kartu su sakem, kurios kainuoja po ~250 Lt, tai sorry, bet tuos sutaupytus 380 Lt jau ir taip radau kur panaudot
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#58
Parašyta 2010 vasario 19 - 08:40
Marsh ish chia matacyklynyke tu..fainas matacyklas...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#59
Parašyta 2010 vasario 19 - 08:40
Nesu ciupinejes visu versiju 106, bet manau pas visus juos sarnyrai eina kartu su sakem. taip pat pas 205, pas 309.Ką turėjai omeny "pas šitas mašinas"?
#60
Parašyta 2010 vasario 19 - 08:41
Draugas uzvertes garaza su savo visokiais rakandaisfainas matacyklas...
Parduodu sita IZ'a uz 700 Lt
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0