Ne į visus. Dar yra atsakymų apie padangas, vairavimo įgūdžius.Atsakymas į visus klausimus yra SUBARU
Važiavimo sąlygos Lietuvoje
#401
Parašyta 2012 gruodžio 28 - 13:23
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas
#402
Parašyta 2012 gruodžio 28 - 18:18
Ateities g. buvo biski ledo, nei Laisves pr., nei ateities g. kitam gale, kalvariju g bei santuorose apie 7.30-8.oo ledo nepastebeta vaziuojamojoje dalyje. Gal but buvo kiturMarcin, galiu truputį paprieštarauti - Ukmergės g. apie 7-8 ryto buvo tikras "Akropolio ledas ateina pas žmones" pavyzdys... Baisiai šlykštus ruožas. Kitur panašiai..
#403
Parašyta 2012 gruodžio 28 - 23:28
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#404
Parašyta 2013 sausio 20 - 20:58
#405
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:09
Galėč aš tau jį parodyti... Vakare pakūrėm ant troso hdi'ną, tai apsukau porą ratų aplink rajoną su 3vasarinėm ir viena žiemine prieky. Ir ką? Ogi nieko. Važiuojant tvarkingai, ir taip galima važiuoti... Kiemuose nestrigau, bet ant posūkių net rankinio nereikia, subinė nori prieky aplenkt...nuoširdžiai norėčiau parodyti DIDELĮ VIDURINĮ PIRŠTĄ...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#406
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:15
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#407
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:22
Va va. Tokie "gudručiai" ir laipioja į stulpus. Arba turi laukti prie šviesoforo, kol anas teiksis pajudėt iš vietos. Tai čia kaip minėjau šiandien. O ryt žiūrėsim, kurio vidurinysis didesnis...Galėč aš tau jį parodyti... Vakare pakūrėm ant troso hdi'ną, tai apsukau porą ratų aplink rajoną su 3vasarinėm ir viena žiemine prieky. Ir ką? Ogi nieko. Važiuojant tvarkingai, ir taip galima važiuoti... Kiemuose nestrigau, bet ant posūkių net rankinio nereikia, subinė nori prieky aplenkt...
#408
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:29
Nieko apie tokius nesakau, bet jei važinėja visą žiemą su tokiom padugnėm, tai ... Bet sakau, kad ir su prastom padangom įmanoma turint gerą tarpinę tarp sėdynės ir vairo, važiuoti. Beje, man kažkaip teks ryt nuo Dainavos iki Sargėnų darban dariedėt...Va va. Tokie "gudručiai" ir laipioja į stulpus. Arba turi laukti prie šviesoforo, kol anas teiksis pajudėt iš vietos. Tai čia kaip minėjau šiandien. O ryt žiūrėsim, kurio vidurinysis didesnis...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#409
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:38
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#410
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:54
#411
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:56
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#412
Parašyta 2013 sausio 20 - 22:36
#413
Parašyta 2013 sausio 20 - 22:50
8-663-63443.
#414
Parašyta 2013 sausio 21 - 09:29
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#415
Parašyta 2013 sausio 21 - 10:13
Vis dėlto galiu pasakyti tai, kad išsidirbinėjimai su rankiniu siemens arenos aikštelėje tikrai turėjo praktinės prasmės ir naudos, nes jeigu nebūčiau mokėjęs naudotis rankiniu iš patirties, kai mašina, kad ir nenatūraliai slysta, nebūčiau žinojęs, kaip reaguojama į vieną ar kitą veiksmą ir nebūčiau išvairavęs mašinos su rankinio pagalba t.y. tikriausiai būčiau, kad ir nesmarkiai, bet stuktelėjęs kažkam į galą.
Suprantama, ačiū veikiančiam ABS už leidimą ratams suktis, kai nuspaustas stabdis.
Tai va, dabar būkit geri, nerašykit tik tokių, kaip "nėr kur lakstyt" ir panašiai. Čia tikrai nebuvo ta situacija.
Klausimai tokie:
*Ką daryti, kai automobilis, iš pažiūros, kontroliuojamai, lėtai slysta nuo kalno?
*Kaip apskritai važiuoti nuo kalno žiemą? (čia man asmeniškai būtų labai įdomi Liūtuko, kaip sportininkės, nuomonė)
Ar gerai ar blogai darau: stengiuosi žiemą visada važiuoti kuo aukštesniu bėgiu, kadangi mašina kuo aukštesniu bėgiu ima slysti, tuo yra mažesnė tikimybė ratams prasisukti ir didesnis mašinos valdomumas tokiu atveju, jeigu ratas tiesiogiai neliečia asfalto, t.y. kasasi pliurzėje.
Bent jau iš patirties - jeigu spausi akseleratorių tada, kai ratas tiesiogiai liečia asfaltą, tada priekinė ašis ištrauks ir galą, tačiau jeigu mašina slysta pliurzėje, akseleratoriaus spaudimas nepadeda, kadangi ratai tiesiog makalojasi buzoje ir slysta mašinos judėjimo trajektorija, t.y. niekas mašinos neištraukia.
Iš anksto ačiū už protingus, manau ne man vienam praversiančius patarimus
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2013 sausio 21 - 10:16
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#416
Parašyta 2013 sausio 21 - 11:03
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#417
Parašyta 2013 sausio 21 - 18:38
senais gerais laikais, kai ziemines nebuvo privalomos ir keliu prieziura nebuvo tokia gera, teko aptureti situacija, kad lygiu keliu vaziuojant 4 pavara atleidus akseleratoriu variklio sukiai krito iki laisvu, o realus masinos greitis liko nepakites. stabdzius pabijojau judint...Realiai važiuojant nuo kalno įmetus kokią 4 pavara mašina labiau greitėja, o įmetus pvz 2 pavara prie kokio 30-40km/h, mašina negreitėja, ir tuo pačiu iš laiko temptimą. dar nebuvo taip, jog stabdant bėgiu, pradėtų mašina slysti.
#418
Parašyta 2013 sausio 21 - 18:57
is savo patirties galiu pasakyt, kad tie issidirbinejimai su stabdymu begiais ir rankiniais gatveje jokios naudos neatnesa. jei butum nezaides, o tiesiog stabdes ir daves abs'ui dirbt, manau, butum sustojes dar iki tos masinos kuria planavai buciuot.Žmonės, vat noriu paklausti tokio klausimuko: važiuoju Vilniuje vakar nuo Tauro kalno tiesiaja. Priekyje šviesoforas. Greitis gal kokių 30, įvertinant oro sąlygas. Bet maždaug nuo kalno viduriuko, pamačius, kad šviesoforas tuoj bus raudonas, stabdau bėgiu + vos vos stabdžiu. Ir, nuo to paties minėto kalno viduriuko pežutė pradeda labai dailiai ir tolygiai slysti tiesiai.(mano spėjimas - greičiausiai per smarkiai paspaudžiau stabdį nuo kalno). Neturėdamas, kur dėtis, pradedu dar kelis kartus vis stabdyt bėgiu + bandau su rankiniu taikyt į priešpriešinę juostą (kuri tuščia) tikėdamasis, kad išvengsiu bučkio į kažkieno galą. Sustojau šalia tos mašinos, kurią būčiau bučiavęs. T.y. stabdant tiesiai būčiau tikrai užkliudęs.
Vis dėlto galiu pasakyti tai, kad išsidirbinėjimai su rankiniu siemens arenos aikštelėje tikrai turėjo praktinės prasmės ir naudos, nes jeigu nebūčiau mokėjęs naudotis rankiniu iš patirties, kai mašina, kad ir nenatūraliai slysta, nebūčiau žinojęs, kaip reaguojama į vieną ar kitą veiksmą ir nebūčiau išvairavęs mašinos su rankinio pagalba t.y. tikriausiai būčiau, kad ir nesmarkiai, bet stuktelėjęs kažkam į galą.
<...>
stabdymas begiu pasiteisina tik jei vaziuoji didesniu greiciu nei 50-60, kitaip prarandi daug laiko junginedamas pavaras. ir tai, varikli tokiu atveju laikau ne padedanciu stabdyti, o del inercijos padedanciu neblokuoti priekiniu ratu kai spaudziu stabdziu pedala. be to, jei slidziam kely zemindamas pavaras per staigiai atleisi sankaba, gali aptureti tokia staigia "saule", kad su jokiu rankiniu to nepasiektum
del rankinio naudojimo - jei sugebi gatveje rankinio pagalba ant smugio ispiesti pora "sauliu", taip sumazindamas greiti labiau nei tiesiog spausdamas stabdi, tada valio. stabdant su ijungta pavara ir trumpu kirtimu per stabdzius, galo slydimas, imho, kontroliuojamas paprasciau nei rankiniu..
#419
Parašyta 2013 sausio 21 - 19:27
IMHO jei prie šviesoforo nebuvo n susidaužiusių automobilių, jei prieš tave automobiliai kaip supratau sustojo kažkaip prie to šviesoforo ir jeigu teigi, kad važiavai saugiu greičiu - mesčiau nafik padangas ir nusipirkčiau normalias...Žmonės, vat noriu paklausti tokio klausimuko <...>
#420
Parašyta 2013 sausio 21 - 19:58
Turbūt dar vakar Kauno "švaruoliai" gavo makšties nuo kokio savivaldybės krieno, tai pasūdė gatves atsakančiai. Tik iki Baltijos g. nedatraukė. Musėt ten niekas iš valdžios negyvena ir ja nevažiuoja. 7.00 ryto - vis dar ledaunyčia. Dabar parlėkiau - irgi nėr ką lygint prie pagrindinių gatvių...Tei kur tas skeptikas, kuriam reikia didely viduriny pirštą parodyt? 6h ryto Savanoriai nuvalyti, Partizanai taip pat, autostrada nušveista iki asfalto... Su vasarinėm važiavau atsargiai, bet bėdos nemačiau...
P.S. ryte buvo smagu netyčia "apstatyt" X5 su savo a la 4X4 ir plačiom žieminėm špūlėm. Savo naguotais GY paskrebenau ir nurūkau, o Budulis užsimuilavo vietoj...
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0