
2,1td bendros problemos
#301
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:22
8-663-63443.
#302
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:27
8-663-63443.
#303
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:36
As ir prisijungsiu prie jusu temos tik kad pas mane viskas tvarkoje tik kad atsiranda bjaurus karkimo garsas kartais kaip minejo Darka, tai man reiktu paciupinet ta slegio davikli, bet kitu konkreciu pasiulymu negavau kaip si davikli keist ar tvarkyt, ar ji isvis kas nors keicia, gal reik visa siurbli keist ...Na pamastom. Jeigu mėto diagnostines klaidas, vadinasi didesnė problema, kad kažkas cherova su elektronika. Šiaip šitų Lucas siurblių silpnesnioji yra mechaninė dalis, dėl jo elektroninės dalies kažkaip nusiskundimų neteko girdėt. O ir šiaip pats siurblys nėra "protingas" tiesiog jame stovi keletas daviklių, kurių parodymus analizuoja kompas ir pagal tai liepia siurbliui pilt dyzelio kiek reikia. Tiesa yra vienas niuansas. Siurblyje stovi slėgio daviklis ir jeigu kritinėja slėgis, gali mest klaidas, bet tokiais atvejais atsiranda tokis bjaurokas "karkimo" garsas. Tai va čia gali būti gedimas. Tai tiek apie siurblį. EGR sistemos problemas galima atmest, nes šiame modelyje jinai kompiui jokios atgalinės info neteikia ir kompui pofig veikia ar ne. Trečia, bake nėra jokio žemo slėgio siurblio, tai tas atkrenta. Ketvirta vieta kur reiktų atkreipt dėmesį, tai alkūninio veleno apsukų daviklis. Tai vienintelis daviklis, pagal kurio parodymus kompas orientuojasi kaip variklis sukasi ir jeigu anas pušavoja, tai kompas taip ir elgiasi. Dar žinant, kad to daviklio fiškė su pravodke stovi labai durnoj vietoj, kur vibracijos ir purvas ganėtinai neblogai renkasi, tai neatmestinas nekontakto variantas. Taigi reziume: arba siurblys arba CKP daviklis.
Powered by Darka
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#304
Svečias_HaroldasJ_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:39
kurioj vietoj tas daviklis ir kur kaune kas nusimano apie pezus dyzelius ? Uzsirasiau dabar i eile i Dyzelvita, salia Kauno grudu komplekso. Maciaus pas juso garaze 2-3 pezai stovejoNa pamastom. Jeigu mėto diagnostines klaidas, vadinasi didesnė problema, kad kažkas cherova su elektronika. Šiaip šitų Lucas siurblių silpnesnioji yra mechaninė dalis, dėl jo elektroninės dalies kažkaip nusiskundimų neteko girdėt. O ir šiaip pats siurblys nėra "protingas" tiesiog jame stovi keletas daviklių, kurių parodymus analizuoja kompas ir pagal tai liepia siurbliui pilt dyzelio kiek reikia. Tiesa yra vienas niuansas. Siurblyje stovi slėgio daviklis ir jeigu kritinėja slėgis, gali mest klaidas, bet tokiais atvejais atsiranda tokis bjaurokas "karkimo" garsas. Tai va čia gali būti gedimas. Tai tiek apie siurblį. EGR sistemos problemas galima atmest, nes šiame modelyje jinai kompiui jokios atgalinės info neteikia ir kompui pofig veikia ar ne. Trečia, bake nėra jokio žemo slėgio siurblio, tai tas atkrenta. Ketvirta vieta kur reiktų atkreipt dėmesį, tai alkūninio veleno apsukų daviklis. Tai vienintelis daviklis, pagal kurio parodymus kompas orientuojasi kaip variklis sukasi ir jeigu anas pušavoja, tai kompas taip ir elgiasi. Dar žinant, kad to daviklio fiškė su pravodke stovi labai durnoj vietoj, kur vibracijos ir purvas ganėtinai neblogai renkasi, tai neatmestinas nekontakto variantas. Taigi reziume: arba siurblys arba CKP daviklis.
Powered by Darka

#305
Svečias_HaroldasJ_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 10:02
#306
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 11:45
Cia ne as Darka,as Svolacius,cia istraukta is kitos temos,nes apie lucas yra daug temu tik paieskokitkurioj vietoj tas daviklis ir kur kaune kas nusimano apie pezus dyzelius ? Uzsirasiau dabar i eile i Dyzelvita, salia Kauno grudu komplekso. Maciaus pas juso garaze 2-3 pezai stovejoNa pamastom. Jeigu mėto diagnostines klaidas, vadinasi didesnė problema, kad kažkas cherova su elektronika. Šiaip šitų Lucas siurblių silpnesnioji yra mechaninė dalis, dėl jo elektroninės dalies kažkaip nusiskundimų neteko girdėt. O ir šiaip pats siurblys nėra "protingas" tiesiog jame stovi keletas daviklių, kurių parodymus analizuoja kompas ir pagal tai liepia siurbliui pilt dyzelio kiek reikia. Tiesa yra vienas niuansas. Siurblyje stovi slėgio daviklis ir jeigu kritinėja slėgis, gali mest klaidas, bet tokiais atvejais atsiranda tokis bjaurokas "karkimo" garsas. Tai va čia gali būti gedimas. Tai tiek apie siurblį. EGR sistemos problemas galima atmest, nes šiame modelyje jinai kompiui jokios atgalinės info neteikia ir kompui pofig veikia ar ne. Trečia, bake nėra jokio žemo slėgio siurblio, tai tas atkrenta. Ketvirta vieta kur reiktų atkreipt dėmesį, tai alkūninio veleno apsukų daviklis. Tai vienintelis daviklis, pagal kurio parodymus kompas orientuojasi kaip variklis sukasi ir jeigu anas pušavoja, tai kompas taip ir elgiasi. Dar žinant, kad to daviklio fiškė su pravodke stovi labai durnoj vietoj, kur vibracijos ir purvas ganėtinai neblogai renkasi, tai neatmestinas nekontakto variantas. Taigi reziume: arba siurblys arba CKP daviklis.
Powered by Darka![]()
8-663-63443.
#307
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 12:06
#308
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 12:11
#309
Svečias_HaroldasJ_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 12:18
Tas pats darosiprie to pacio - salta tik uzkurus ir pradejus vaziuoti pastebejau, kad nuspaudus daugiau gaza pradeda dusti variklis. Vaziuojant letai viskas ok. Varikliui susilus kaip ir ok. Oro filtra tikrinau - kaip ir ok? Kas toliau - kuro filtras, purkstukai? Beje, itariu, kad bus kokia ir viena pakaitinimo zvake jau parejus. Bet ar tai gali tureti itakos?

#310
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 12:35

8-663-63443.
#311
Svečias_HaroldasJ_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 13:04
#312
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 13:36


#313
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 13:40
8-663-63443.
#314
Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 14:21
"datchika polozenija kulochka " - tai signalo generatorius.Printscreena padare jie man rusiskos pezo softo, taigi be kodu turiu,bet prasme panasi:
1. kratkovremennaja neispravnost :funkcija datchika polozenija kulochka 1 anomalija (i) A/B/C
2. kratkovremennaja neispravnost : funkcija datchika polozenije rotora 1 anomalija (i) A/B/C
3. kratkovremennaja neispravnost : proverka zamknutovo cikla rotora.Anomalija (i) A/C
4. kratkovremennaja neispravnost : proverka zamknutovo cikla rotora.Anomalija (i) B/D
ECU gauna no jo signala kuris apdorojamas, koregojamas ir valdimo blokas nustato ipurskimo kampa. Jeigu nustatomi bet kokie nukreipimai,
valdimo blokas viksoja klaida - anomalija.
"rotor" - tai problemos susijos su kuro kiekio padavima per cikla, kuris atitinka ir kuro temperaturai. Signalai nuo jo irgi gauna ECU.
ECU modulioja impulsus priklausamai nuo siu signalu.
REZIUME- ko gero mirsta siurblis.

#315
Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 15:03
Sios sistemos plusai ;tai dabar man pasistojo klausimas:Ar EGR tikrai itakoja variklio darba? nes Anot Pono Darkos tai neturi jokios reiksmes tolimesniam variklio darbui ir jo parametram,tai dabar noreciau is Meisterio suzinoti,jei jis cia apsilankys,ir kokiu budu jis pastringa,nes kiek ziurejau tai yra EGR tokis stakanelis,kurio viduje per viduri eina asele,jos virsuje stovi kaip bliudelis metalinis ir prie jo muset membrana priklijuota,nes paputus oro ji pasipucia,tai db nesuprantu,ar ta visa asele turi vaiksciot ar kaip? paaiskinkit man EGR veikimo principa ir visas judancias detales
Kai ijungiamas EGR - ECU jungia programa pagal kuria siek tiek kuro misinis liesinamas, kas turi itaka kuro sanaudom.
Minusai;
Kai EGR dirba blogai - tai atsiranda problemos su darbu ant laisvu apsuku nes valdimo blokas negali apdoruoti per dideli kieki paduodamu duju.
klasikine EGR shema ;

P.S. pastringa del sodziu.
Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 rugpjūčio 18 - 15:07
#316
Svečias_HaroldasJ_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 15:33
1. O negalejo tokios klaidos buti, del atjungto siublio eletronikos nuo siurblio fiziskai ? Nes nuresetinus - nesikartojo (siuo momentu zinoma nezinau bukles).Sios sistemos plusai ;
Kai ijungiamas EGR - ECU jungia programa pagal kuria siek tiek kuro misinis liesinamas, kas turi itaka kuro sanaudom.
Minusai;
Kai EGR dirba blogai - tai atsiranda problemos su darbu ant laisvu apsuku nes valdimo blokas negali apdoruoti per dideli kieki paduodamu duju.
klasikine EGR shema ;
P.S. pastringa del sodziu.
2 . Kur yra tos visos EGR fiskes, kad jas atjungti pabandymui ?
#317
Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 16:21
1. O negalejo tokios klaidos buti, del atjungto siublio eletronikos nuo siurblio fiziskai ? Nes nuresetinus - nesikartojo (siuo momentu zinoma nezinau bukles).
2 . Kur yra tos visos EGR fiskes, kad jas atjungti pabandymui ?[/QUOTE]
1. Galejo.
2. EGR atjungti pabandymui - nera prasmes.
Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 rugpjūčio 18 - 16:21
#318
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 19:18
Kokiu budu tu ji pamatei, nes as pas save kiek ziurejau tik per viena krasteli biskeli matosi. Noriu ji isimt, tik pagalvojus apie jo isemima plaukai siausiasnes kiek ziurejau tai yra EGR tokis stakanelis,kurio viduje per viduri eina asele,jos virsuje stovi kaip bliudelis metalinis ir prie jo muset membrana priklijuota,nes paputus oro ji pasipucia,tai db nesuprantu,ar ta visa asele turi vaiksciot ar kaip?

#319
Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 21:38


8-663-63443.
#320
Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 07:05

8-663-63443.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0