Peršokti prie turinio


2,1td bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 981

#301 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:22

nuresetino klaidas,bedos liko,kartais daugiau oziuojasi kartais maziau,"rekomendavo" vezti i varsuva satymas ant stendo 500 lt ir taisymas 800 su siurblio kalibravimu man atrodo,ar kazkas panasaus.pas mane siurblys kaltas sake,bet as abejoju,reikes pereiti laidyna,fyskes su wd40 supusti,gali buti CKP daviklis-alkuninio veleno apsuku daviklis,nes jei jis duoda blogus duomenis,tai kompas tada ir pusavoja,na zodziu visa puokste problemos sprendimo budu,tik reikia atsirinkti kuris metodas yra geriausias...buvo siurblio klaida pas mane ,o kitu boch neatpazino rode tik-unknown fault(202;56 ar kitokia,nepamenu)tai visas nunulino
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#302 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:27

Na pamastom. Jeigu mėto diagnostines klaidas, vadinasi didesnė problema, kad kažkas cherova su elektronika. Šiaip šitų Lucas siurblių silpnesnioji yra mechaninė dalis, dėl jo elektroninės dalies kažkaip nusiskundimų neteko girdėt. O ir šiaip pats siurblys nėra "protingas" tiesiog jame stovi keletas daviklių, kurių parodymus analizuoja kompas ir pagal tai liepia siurbliui pilt dyzelio kiek reikia. Tiesa yra vienas niuansas. Siurblyje stovi slėgio daviklis ir jeigu kritinėja slėgis, gali mest klaidas, bet tokiais atvejais atsiranda tokis bjaurokas "karkimo" garsas. Tai va čia gali būti gedimas. Tai tiek apie siurblį. EGR sistemos problemas galima atmest, nes šiame modelyje jinai kompiui jokios atgalinės info neteikia ir kompui pofig veikia ar ne. Trečia, bake nėra jokio žemo slėgio siurblio, tai tas atkrenta. Ketvirta vieta kur reiktų atkreipt dėmesį, tai alkūninio veleno apsukų daviklis. Tai vienintelis daviklis, pagal kurio parodymus kompas orientuojasi kaip variklis sukasi ir jeigu anas pušavoja, tai kompas taip ir elgiasi. Dar žinant, kad to daviklio fiškė su pravodke stovi labai durnoj vietoj, kur vibracijos ir purvas ganėtinai neblogai renkasi, tai neatmestinas nekontakto variantas. Taigi reziume: arba siurblys arba CKP daviklis. Powered by Darka
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#303 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:36

Na pamastom. Jeigu mėto diagnostines klaidas, vadinasi didesnė problema, kad kažkas cherova su elektronika. Šiaip šitų Lucas siurblių silpnesnioji yra mechaninė dalis, dėl jo elektroninės dalies kažkaip nusiskundimų neteko girdėt. O ir šiaip pats siurblys nėra "protingas" tiesiog jame stovi keletas daviklių, kurių parodymus analizuoja kompas ir pagal tai liepia siurbliui pilt dyzelio kiek reikia. Tiesa yra vienas niuansas. Siurblyje stovi slėgio daviklis ir jeigu kritinėja slėgis, gali mest klaidas, bet tokiais atvejais atsiranda tokis bjaurokas "karkimo" garsas. Tai va čia gali būti gedimas. Tai tiek apie siurblį. EGR sistemos problemas galima atmest, nes šiame modelyje jinai kompiui jokios atgalinės info neteikia ir kompui pofig veikia ar ne. Trečia, bake nėra jokio žemo slėgio siurblio, tai tas atkrenta. Ketvirta vieta kur reiktų atkreipt dėmesį, tai alkūninio veleno apsukų daviklis. Tai vienintelis daviklis, pagal kurio parodymus kompas orientuojasi kaip variklis sukasi ir jeigu anas pušavoja, tai kompas taip ir elgiasi. Dar žinant, kad to daviklio fiškė su pravodke stovi labai durnoj vietoj, kur vibracijos ir purvas ganėtinai neblogai renkasi, tai neatmestinas nekontakto variantas. Taigi reziume: arba siurblys arba CKP daviklis.

Powered by Darka

As ir prisijungsiu prie jusu temos tik kad pas mane viskas tvarkoje tik kad atsiranda bjaurus karkimo garsas kartais kaip minejo Darka, tai man reiktu paciupinet ta slegio davikli, bet kitu konkreciu pasiulymu negavau kaip si davikli keist ar tvarkyt, ar ji isvis kas nors keicia, gal reik visa siurbli keist ...
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#304 Svečias_HaroldasJ_*

Svečias_HaroldasJ_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 09:39

Na pamastom. Jeigu mėto diagnostines klaidas, vadinasi didesnė problema, kad kažkas cherova su elektronika. Šiaip šitų Lucas siurblių silpnesnioji yra mechaninė dalis, dėl jo elektroninės dalies kažkaip nusiskundimų neteko girdėt. O ir šiaip pats siurblys nėra "protingas" tiesiog jame stovi keletas daviklių, kurių parodymus analizuoja kompas ir pagal tai liepia siurbliui pilt dyzelio kiek reikia. Tiesa yra vienas niuansas. Siurblyje stovi slėgio daviklis ir jeigu kritinėja slėgis, gali mest klaidas, bet tokiais atvejais atsiranda tokis bjaurokas "karkimo" garsas. Tai va čia gali būti gedimas. Tai tiek apie siurblį. EGR sistemos problemas galima atmest, nes šiame modelyje jinai kompiui jokios atgalinės info neteikia ir kompui pofig veikia ar ne. Trečia, bake nėra jokio žemo slėgio siurblio, tai tas atkrenta. Ketvirta vieta kur reiktų atkreipt dėmesį, tai alkūninio veleno apsukų daviklis. Tai vienintelis daviklis, pagal kurio parodymus kompas orientuojasi kaip variklis sukasi ir jeigu anas pušavoja, tai kompas taip ir elgiasi. Dar žinant, kad to daviklio fiškė su pravodke stovi labai durnoj vietoj, kur vibracijos ir purvas ganėtinai neblogai renkasi, tai neatmestinas nekontakto variantas. Taigi reziume: arba siurblys arba CKP daviklis.

Powered by Darka

kurioj vietoj tas daviklis ir kur kaune kas nusimano apie pezus dyzelius ? Uzsirasiau dabar i eile i Dyzelvita, salia Kauno grudu komplekso. Maciaus pas juso garaze 2-3 pezai stovejo :)
  • 0

#305 Svečias_HaroldasJ_*

Svečias_HaroldasJ_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 10:02

Beje, uzvedus ir neuzgesus K variklio lemputei, ji neuzgesta, nes jam apsukos permazos ar del ko ? Pagal ka orentuojasi ar cia jau geras uzvedimas ar dar ne ? Kol ta prakeikta lempa neuzgesta, negali nei pagazuot nei nieko. Gali bandyt tik gaza nuspaudes neleisti savaime uzgest varikliui ir taip ji pasildyt/pravarineti. Aina balti dumai tais atvejais, kai K neuzgesta.
  • 0

#306 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 11:45

Na pamastom. Jeigu mėto diagnostines klaidas, vadinasi didesnė problema, kad kažkas cherova su elektronika. Šiaip šitų Lucas siurblių silpnesnioji yra mechaninė dalis, dėl jo elektroninės dalies kažkaip nusiskundimų neteko girdėt. O ir šiaip pats siurblys nėra "protingas" tiesiog jame stovi keletas daviklių, kurių parodymus analizuoja kompas ir pagal tai liepia siurbliui pilt dyzelio kiek reikia. Tiesa yra vienas niuansas. Siurblyje stovi slėgio daviklis ir jeigu kritinėja slėgis, gali mest klaidas, bet tokiais atvejais atsiranda tokis bjaurokas "karkimo" garsas. Tai va čia gali būti gedimas. Tai tiek apie siurblį. EGR sistemos problemas galima atmest, nes šiame modelyje jinai kompiui jokios atgalinės info neteikia ir kompui pofig veikia ar ne. Trečia, bake nėra jokio žemo slėgio siurblio, tai tas atkrenta. Ketvirta vieta kur reiktų atkreipt dėmesį, tai alkūninio veleno apsukų daviklis. Tai vienintelis daviklis, pagal kurio parodymus kompas orientuojasi kaip variklis sukasi ir jeigu anas pušavoja, tai kompas taip ir elgiasi. Dar žinant, kad to daviklio fiškė su pravodke stovi labai durnoj vietoj, kur vibracijos ir purvas ganėtinai neblogai renkasi, tai neatmestinas nekontakto variantas. Taigi reziume: arba siurblys arba CKP daviklis.

Powered by Darka

kurioj vietoj tas daviklis ir kur kaune kas nusimano apie pezus dyzelius ? Uzsirasiau dabar i eile i Dyzelvita, salia Kauno grudu komplekso. Maciaus pas juso garaze 2-3 pezai stovejo :)

Cia ne as Darka,as Svolacius,cia istraukta is kitos temos,nes apie lucas yra daug temu tik paieskokit
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#307 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 12:06

Na pas mane ir yra sioks toks trukciojimas, tik niekas negesta. Tik toks minimalus pasipirtymas, kaip koks oro burnuliukas patektu i kuro sistema. Taip pat dega K raide, buvau VLN padare diagnostika (dekui Meisteri), kaltas EGR voztuvas, ar tai pastriges ar uzsikises reikia ziuret. Iki filtro ir siurblio oro negaudo nes permatomos slangutes. Del to trukciojimo itariu "abratkes" slangutes tik nzn ar tai turi itakos?
  • 0

#308 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 12:11

prie to pacio - salta tik uzkurus ir pradejus vaziuoti pastebejau, kad nuspaudus daugiau gaza pradeda dusti variklis. Vaziuojant letai viskas ok. Varikliui susilus kaip ir ok. Oro filtra tikrinau - kaip ir ok? Kas toliau - kuro filtras, purkstukai? Beje, itariu, kad bus kokia ir viena pakaitinimo zvake jau parejus. Bet ar tai gali tureti itakos?
  • 0
Roots to roots

#309 Svečias_HaroldasJ_*

Svečias_HaroldasJ_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 12:18

prie to pacio - salta tik uzkurus ir pradejus vaziuoti pastebejau, kad nuspaudus daugiau gaza pradeda dusti variklis. Vaziuojant letai viskas ok. Varikliui susilus kaip ir ok. Oro filtra tikrinau - kaip ir ok? Kas toliau - kuro filtras, purkstukai? Beje, itariu, kad bus kokia ir viena pakaitinimo zvake jau parejus. Bet ar tai gali tureti itakos?

Tas pats darosi :) Va isbandziau pries 15 min. Oro tuo metu negaudo (nors isryto visgi buvo)
  • 0

#310 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 12:35

tai dabar man pasistojo klausimas:Ar EGR tikrai itakoja variklio darba? nes Anot Pono Darkos tai neturi jokios reiksmes tolimesniam variklio darbui ir jo parametram,tai dabar noreciau is Meisterio suzinoti,jei jis cia apsilankys,ir kokiu budu jis pastringa,nes kiek ziurejau tai yra EGR tokis stakanelis,kurio viduje per viduri eina asele,jos virsuje stovi kaip bliudelis metalinis ir prie jo muset membrana priklijuota,nes paputus oro ji pasipucia,tai db nesuprantu,ar ta visa asele turi vaiksciot ar kaip? paaiskinkit man EGR veikimo principa ir visas judancias detales :beer:
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#311 Svečias_HaroldasJ_*

Svečias_HaroldasJ_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 13:04

eina ta EGR paciam atjungti, kad isitikinti ar jis kaltas ar ne ?
  • 0

#312 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 13:36

nu manau, kad pas mano zveri jokio EGR nebus tikrai :rolleyes: ar cia net pas visus kibirus-dyzelius tokis daigtas buvo? B)
  • 0
Roots to roots

#313 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 13:40

blecha paziureciau autodatoj,bet po nelaimes mano laiptinej neturiu nei interneto nei elektros,sudege skaitliukai ivadas,nu zodziu viskas,kazkas imete nuoruka i bendra balkona ir uzsidege skudurai,atsiprasau uz OT
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#314 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 14:21

Printscreena padare jie man rusiskos pezo softo, taigi be kodu turiu,bet prasme panasi:
1. kratkovremennaja neispravnost :funkcija datchika polozenija kulochka 1 anomalija (i) A/B/C
2. kratkovremennaja neispravnost : funkcija datchika polozenije rotora 1 anomalija (i) A/B/C
3. kratkovremennaja neispravnost : proverka zamknutovo cikla rotora.Anomalija (i) A/C
4. kratkovremennaja neispravnost : proverka zamknutovo cikla rotora.Anomalija (i) B/D

"datchika polozenija kulochka " - tai signalo generatorius.
ECU gauna no jo signala kuris apdorojamas, koregojamas ir valdimo blokas nustato ipurskimo kampa. Jeigu nustatomi bet kokie nukreipimai,
valdimo blokas viksoja klaida - anomalija.
"rotor" - tai problemos susijos su kuro kiekio padavima per cikla, kuris atitinka ir kuro temperaturai. Signalai nuo jo irgi gauna ECU.

ECU modulioja impulsus priklausamai nuo siu signalu.

REZIUME- ko gero mirsta siurblis. :(
  • 0

#315 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 15:03

tai dabar man pasistojo klausimas:Ar EGR tikrai itakoja variklio darba? nes Anot Pono Darkos tai neturi jokios reiksmes tolimesniam variklio darbui ir jo parametram,tai dabar noreciau is Meisterio suzinoti,jei jis cia apsilankys,ir kokiu budu jis pastringa,nes kiek ziurejau tai yra EGR tokis stakanelis,kurio viduje per viduri eina asele,jos virsuje stovi kaip bliudelis metalinis ir prie jo muset membrana priklijuota,nes paputus oro ji pasipucia,tai db nesuprantu,ar ta visa asele turi vaiksciot ar kaip? paaiskinkit man EGR veikimo principa ir visas judancias detales :beer:

Sios sistemos plusai ;
Kai ijungiamas EGR - ECU jungia programa pagal kuria siek tiek kuro misinis liesinamas, kas turi itaka kuro sanaudom.

Minusai;
Kai EGR dirba blogai - tai atsiranda problemos su darbu ant laisvu apsuku nes valdimo blokas negali apdoruoti per dideli kieki paduodamu duju.

klasikine EGR shema ;
Posted Image

P.S. pastringa del sodziu.

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 rugpjūčio 18 - 15:07

  • 0

#316 Svečias_HaroldasJ_*

Svečias_HaroldasJ_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 15:33

Sios sistemos plusai ;
Kai ijungiamas EGR - ECU jungia programa pagal kuria siek tiek kuro misinis liesinamas, kas turi itaka kuro sanaudom.

Minusai;
Kai EGR dirba blogai - tai atsiranda problemos su darbu ant laisvu apsuku nes valdimo blokas negali apdoruoti per dideli kieki paduodamu duju.

klasikine EGR shema ;
Posted Image

P.S. pastringa del sodziu.

1. O negalejo tokios klaidos buti, del atjungto siublio eletronikos nuo siurblio fiziskai ? Nes nuresetinus - nesikartojo (siuo momentu zinoma nezinau bukles).
2 . Kur yra tos visos EGR fiskes, kad jas atjungti pabandymui ?
  • 0

#317 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 16:21

[quote name='HaroldasJ' date='Aug 18 2009, 03:33 PM'] [/QUOTE]
1. O negalejo tokios klaidos buti, del atjungto siublio eletronikos nuo siurblio fiziskai ? Nes nuresetinus - nesikartojo (siuo momentu zinoma nezinau bukles).
2 . Kur yra tos visos EGR fiskes, kad jas atjungti pabandymui ?[/QUOTE]




1. Galejo.
2. EGR atjungti pabandymui - nera prasmes.

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 rugpjūčio 18 - 16:21

  • 0

#318 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 19:18

nes kiek ziurejau tai yra EGR tokis stakanelis,kurio viduje per viduri eina asele,jos virsuje stovi kaip bliudelis metalinis ir prie jo muset membrana priklijuota,nes paputus oro ji pasipucia,tai db nesuprantu,ar ta visa asele turi vaiksciot ar kaip?

Kokiu budu tu ji pamatei, nes as pas save kiek ziurejau tik per viena krasteli biskeli matosi. Noriu ji isimt, tik pagalvojus apie jo isemima plaukai siausias :D
  • 0

#319 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 21:38

Kaip as ji pamaciau? :D palindau po masina,nusiemiau apsauga variklio,ikisau fotika ir ijunges makro rezima fotkinau,o tada ziurejau :D uzsantykiaujantis toks darbas,o atsukimas tai ten beviltiskas,reiketu ranka kaip kringeli susilauzyti ir susigydyti ir tada ja kisti ir bandyti atsukti...vairo kolonele man rods reiktu issimti kad priejimas lengvesnis butu....
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#320 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 07:05

ir dar HaroldasJ ir visiems,visas kontaktines fyskes,daviklius,gazo potencika,nu zodziu kur tik imanoma nuimti fyske-susipurkskit su wd40 ar sr80,ten lygiai tas pats,vakar taip pasidariau,tai tfu tfu tfu :)~ ne vieno check engine neismete
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0