
2,1td bendros problemos
#901
Parašyta 2011 balandžio 26 - 11:13
#902
Parašyta 2011 balandžio 26 - 17:25
O tai kolega kaip iki to filtro bake prieiti? Kiap ji surasti?Greičiausiai, filtras kuro bake.
#903
Parašyta 2011 balandžio 26 - 17:46
#904
Svečias_eimizzz_*
Parašyta 2011 balandžio 26 - 18:30

#905
Parašyta 2011 balandžio 26 - 19:07
pirmiausia pasiieskok pas save galvoj info... 605-tuose per ju gamybos laikotarpi buvo bent 3 skirtingos kuro ipurskimo sistemos su skirtingomis ekologijomis, skirtingais ipurskimo kampo reguliavimais ir t.t.niekas neturit ir nezinot kur rast informacijos?
![]()
apie degimo kampo reguliavima, apie ekologija sio variklio

#906
Parašyta 2011 balandžio 27 - 07:50
Mažiausiai tikėtinaGreičiausiai, filtras kuro bake.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#907
Svečias_eimizzz_*
Parašyta 2011 balandžio 29 - 10:50
kaip tavo manymu as savo galvoj galiu jieskot informacijos, jei mano galva tokia tuscia jog net nezinojau jog trys varikliai buvo...pirmiausia pasiieskok pas save galvoj info... 605-tuose per ju gamybos laikotarpi buvo bent 3 skirtingos kuro ipurskimo sistemos su skirtingomis ekologijomis, skirtingais ipurskimo kampo reguliavimais ir t.t.niekas neturit ir nezinot kur rast informacijos?
![]()
apie degimo kampo reguliavima, apie ekologija sio variklio![]()
mane domina apie NS varikly su mechaniniu siurbliu, masina buvo 91m. bet variklis galejo but pakeistas...
jei toks issilavines tai gal placiau paaiskinsi? o gal netgi aapie visus tris, informacijos per daug nebus

#908
Parašyta 2011 balandžio 29 - 11:47
tikiesi jog kazkas viska ant lekstutes pateiks?jei toks issilavines tai gal placiau paaiskinsi? o gal netgi aapie visus tris, informacijos per daug nebus
google'u naudotis nemoki?
ivedus "XUD11ATE" ar "XUD11BTE" tiek info pateikia, kad skaityt gali visa savaite nesustodamas - ir remonto manualai, ir nuorodos i forumus (kad ir citrinu)..
aisku, jei tikiesi rasti straipsneli, kuris tau tiktu, tik copy-paste tereiktu padaryt, tai gali nevargti...
#909
Svečias_eimizzz_*
Parašyta 2011 balandžio 29 - 21:40

#910
Parašyta 2011 balandžio 30 - 06:37
paskaityk pats savo pirma zinute. tu neklausei kur ir kaip rasti info, tu prasei tau ja DUOTI.neprasau as taves darbo uz mane padaryt, pasiklausiau tik kur rast informacijos... bet kai tavo tokios mandagios bendravimo manieros tai ka cia besneket toliau...
jei nuo pradziu butum parases, jog bandei ieskoti ir nepavyko, visai kitos reakcijos butum sulaukes (ne tik is manes).
p.s. perversk citrinu foruma, ten daugiau technines info apie variklius ir siurblius esu uzmates. ir pas juos uzklauses daugiau tech.info turetum gaut, jei sugebesi tinkamai uzklaust...
#911
Parašyta 2011 balandžio 30 - 10:21
#912
Svečias_eimizzz_*
Parašyta 2011 gegužės 01 - 12:06

#913
Parašyta 2011 gegužės 03 - 20:50
#914
Parašyta 2011 gegužės 04 - 07:35
Šį pranešimą redagavo linelis: 2011 gegužės 04 - 07:36
#915
Parašyta 2011 gegužės 05 - 20:32
Na siurblys dirba gan graziai. Pritarciau minciai del laidu kontakto, pas Peugeot daznai buna bedu del kontaktu. Dekui uz mintis.pradziai perziurek, atjunk gazo padeties fiske , kuro siurblio fiske ,egr ,- zodziu visas fiskes po kapotu gal oksidavusios, o ,,K,, lempute tuo metu nedega? ir diagnostika jei nepades. o siaip siurblys jokiu pasaliniu garsu neskleidzia, sausas? jei ne tai manau elektra.
#916
Parašyta 2011 birželio 07 - 15:02
Šį pranešimą redagavo Shamas: 2011 birželio 07 - 15:03
#917
Parašyta 2011 birželio 08 - 09:07
Mane ir tas domintu, gal jis susijes su degimo ankstinimu?Kokia yra purkstiko su davikliu paskirtis. Peugeot 406 2.1TD pirmas purkstukas turi davikli. (atidarius kapota kaireje puseje 1 purkstukas + - - - ) Ji atjungus variklis dirba taip pat. Ar taip turi buti?
#918
Parašyta 2011 birželio 14 - 08:56
jo susijes su degimo ankstinimu, paskaiciau kad jei jis nekontaktuotu blogai kurtusi ir buka masina pasidaro.Mane ir tas domintu, gal jis susijes su degimo ankstinimu?
As tai vis kovoju su masina. Vakar pasivazinejau po miesta, susylo masina, viskas gerai, buvau uzgesines pora kartu ir uzkures - ok, poto nuejau i parduotuve, ateinu po 15min kuriu ir prasideda:
variklis dirba netoligiai, dega check engine, uzgesinus ir vel uzkurus pradeda apsukos sokineti 1200-1400rpm, uzgesinus ir uzkurus vel Check engine ir apsukos 800-900 netoligios. Pagazavus eina pasirodo juodu dumu kamuolis. Kaip nekaip davaziavau iki namu su 1,2 pavara. Vaziojant po biski isibegeja iki 1.800RPM max su 2 pavara ~25km/h nedaugiau. Namie darkarta patikrinau visas fishkes, saugiklius, oro sistemoje nera, siurblis sausas visas. Bet vistiek stabiliai neveikia. Palikau masina nakvoti....
Ryte uzkuriu "s pol aborota" viskas "OK" juokiu problemu, neuzsigazuoja, apsukos stabilios, traukia gerai.
Pastebejau pradeda durnioti kai susilusi motora pora kartu uzgesini ir uzkuri.
Any ideas?

Romanas
#919
Parašyta 2011 birželio 14 - 11:40
#920
Parašyta 2011 birželio 14 - 13:21
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0