Pas mane, spėju ir Mige karsto vandens padavimo zarna yar dešinėj pusėj, o toj pusėj tikrai nėr neivieno daviklio. Visa kruva kairėj, apačioj, po plėtimosi bakeliu, jei taip jį galima pavadintiBent jau pas TU3M varikli, daviklis vienas, taciau is jo iseina 3 laidai. Pats daviklis stovi virsutineje radiatoriaus dalyje zemiau karsto vandens padavimo zarnos.
Variklio temperatura
#21
Parašyta 2003 balandžio 04 - 13:47
#22
Parašyta 2003 balandžio 04 - 13:47
Reiks pabandyt. Gal ir veikia taip;)Užgesinus variklį ir įjungus degimą jie vėl pradeda suktis. Šiaip užgesinus ir pas mane nesisuka.
#23
Parašyta 2003 balandžio 04 - 13:50
Labas rytas! Kodėl pagal tave per liesu mišiniu važinėjant labiau kaista variklis?benzas aushina varikli???? nu tokio varianto negirdejau dar...Gal kad benzas aušina cilindrus.
#24
Parašyta 2003 balandžio 04 - 14:09
Tikrai ne todėl kad mažiau benzino cilindruose mažiau juos aušinaLabas rytas! Kodėl pagal tave per liesu mišiniu važinėjant labiau kaista variklis?
Jei taip būtų tai su perriebiu mišiniu važinėjant varilklis peršaltų ko tikrai nepasakysi - ar per riebus ar per liesas mišinys - variklis vis tiek kaista daugiau nei su normaliu mišiniu
#25
Parašyta 2003 balandžio 04 - 14:16
cia kaire/desine is kurios puses ziurint?Pas mane, spėju ir Mige karsto vandens padavimo zarna yar dešinėj pusėj, o toj pusėj tikrai nėr neivieno daviklio. Visa kruva kairėj, apačioj, po plėtimosi bakeliu, jei taip jį galima pavadinti
Pas maniski ir daviklis ir padavimo zarna yra kaireje puseje (jei ziureti vaziavimo kryptimi) arba tiksliau - vairuotojo puseje (vairas kaireje), t.y. priesingoje puseje nei Britanijoje....
#26
Parašyta 2003 balandžio 04 - 14:50
Tu če negudrauk! Benzo-oro mišinys, pakliuvęs į cilindrą, jį šiek tiek ataušina. Dujų-oro mišinys gi tos savybės neturi.Tikrai ne todėl kad mažiau benzino cilindruose mažiau juos aušina
Jei taip būtų tai su perriebiu mišiniu važinėjant varilklis peršaltų
#27
Parašyta 2003 balandžio 04 - 15:01
Na pas mane padavimo žarna yra dešinėj, jei stovi priešais variklį, bo iš salono kai sėdi už vairo man radiatorios nesimatoPas maniski ir daviklis ir padavimo zarna yra kaireje puseje (jei ziureti vaziavimo kryptimi) arba tiksliau - vairuotojo puseje (vairas kaireje), t.y. priesingoje puseje nei Britanijoje....
Bet prie tos šlangos tikrai nėr jokio daviklio - ten gal pas TU variklį koks special edition arba nuo 93 metų ?
Dėl to nesiginčysiu , sutinku kad dujų oror mišinys mažiau auina nei benzo - bet atkreipk dėmesį į tai kad dujų degimo temp žemesnė (dėl to ir mažesnė galia gaunas) - todėl kogero nieks nepasakys kaip ten ištiesu degimo kameroj gaunas. Vienas faktas tai yra tikrai aiškus kad vožtuvai su dujom dirba tikrai prie aukštesnių temperatūrų, bet tai nereiškia kad visas variklis dėl to labiau kaistaTu če negudrauk! Benzo-oro mišinys, pakliuvęs į cilindrą, jį šiek tiek ataušina. Dujų-oro mišinys gi tos savybės neturi.
#28
Parašyta 2003 balandžio 04 - 15:28
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#29
Parašyta 2003 balandžio 04 - 15:29
nyzinau....bet kazkokiam XU variklilyje savom akim maciau davikli toj pacioj vietoj kaip ir pas mane. Be to, Haynes'as neisskiria modeliu, ir sako, jog daviklis yra po zarna kaireje (muset britiskai... ) puseje. zr. "Cooling, heating and ventilation systems" 4 psl, "Electric cooling fan thermostatic switch - models without air conditioning"Bet prie tos šlangos tikrai nėr jokio daviklio - ten gal pas TU variklį koks special edition arba nuo 93 metų ?
#30
Parašyta 2003 balandžio 04 - 15:56
Vilnius
#31
Parašyta 2003 balandžio 04 - 15:59
kodel dujos-oras tos savybes neturi????Tu če negudrauk! Benzo-oro mišinys, pakliuvęs į cilindrą, jį šiek tiek ataušina. Dujų-oro mišinys gi tos savybės neturi.Tikrai ne todėl kad mažiau benzino cilindruose mažiau juos aušina
Jei taip būtų tai su perriebiu mišiniu važinėjant varilklis peršaltų
#32
Parašyta 2003 balandžio 04 - 16:12
o todel, kad benzinas slapias, o dujos smirda....kodel dujos-oras tos savybes neturi????
#33
Parašyta 2003 balandžio 04 - 16:43
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#34
Parašyta 2003 balandžio 04 - 19:14
Na o kodėl tada vožtuvai labjau kaista?Vienas faktas tai yra tikrai aiškus kad vožtuvai su dujom dirba tikrai prie aukštesnių temperatūrų, bet tai nereiškia kad visas variklis dėl to labiau kaista
O visa sistema mažiau kaista nebent todėl, kad papildomai reduktorių šildyt reikia...
#35 Svečias_Arvis_*
Parašyta 2003 balandžio 04 - 20:07
#36
Parašyta 2003 balandžio 04 - 21:36
#37
Parašyta 2003 balandžio 05 - 00:27
Vilnius
#38
Parašyta 2003 balandžio 05 - 04:06
EEE - tu ce nevaryk ant duju..... nebezdaliau :mad:o šiaip moonui - tikrai benzo mišinys aušina sieneles, o dujos yr bezdalių išmislas
Ir anyway nepateikei argumentu kap benzo mishinys aushina....
#39 Svečias_Tewas_*
Parašyta 2003 balandžio 05 - 07:10
#40 Svečias_bole_*
Parašyta 2003 balandžio 05 - 10:13
Bijau primeluoti, bet turiu iš kažkur nugirstą versiją, kad benzo lašai po įpurškimo virsdami dujomis (garuodami) labai stipriai plečiasi ir todėl absorbuoja gabalą energijos, tuo pačiu aišku šiek tiek privėsindami cilindrų sieneles (ar vožtuvus, per kuriuose patenka vidun ). Kadangi LPG į cilindrus patenka jau dujinės būsenos, tokio efekto nėra.EEE - tu ce nevaryk ant duju..... nebezdaliau :mad:o šiaip moonui - tikrai benzo mišinys aušina sieneles, o dujos yr bezdalių išmislas
Ir anyway nepateikei argumentu kap benzo mishinys aushina....
Nemuškit per galvą, jei esu neteisus, nes iš fizikos nieko nebeprisimenu
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0