VALTEK + STAG vs. BRC
#1
Parašyta 2010 balandžio 13 - 14:42
#2
Parašyta 2010 balandžio 13 - 18:41
kiek su STAG'u teko susidurti - nebloga iranga (kompas lenku, purkstukai italu, balionas bbz kieno bus). Taciau su kaip kuriais vzarikliais neina jos normalei suderinti, pvz su audes V6 2,8 24v be problemu, o su citroen/pezo V6 3,0 24v nepavyko normalei suderinti. Dar sekantis dalykas - nepasirink saraskino kontoros, nes tubu igrezimo vietos ir t.t. turi labai didele reiksme.Sveiki, sugalvojau, kad reikia pasidaryti is savo auto hibrida Mano 406 turi 2.2 16V varikli. Galvoju apie IV kartos LPG. Domejausi kainomis keliose imonese ir turiu tokius preliminarius duomenis. Pirmoji kompanija siulo iranga su VALTEK purkstukais ir STAG kompiuteriu. Antroji kompanija siulo BRC iranga. Kainos skiriasi vos ne 2 kartus. Todel mano klausimas butu toks - kaip 2.2 16V sirdele bandrauja su STAG kompiuteriu. Ar tikrai, pasak pirmos kompanijos meistru, jei viskas tvarkingai ir gerai sumontuota, tai veikia be jokiu problemu. Ar nereikes po to pas juos grizineti ir reguliuoti ta lenkiska kompa kas 2 menesiu Dekui uz protinga nuomone
#3
Parašyta 2010 balandžio 13 - 20:56
#4
Parašyta 2010 balandžio 13 - 21:00
as galiu tik pritart jei kaGaliu rekomenduoti tikrai gera meistra, zmones is Vln vaziuoja i Ukm montuoti ir remontuoti duju jisai paleido jawaskio peza 3.0 24v ko nepadare vilniaus propanas ir tikrai gan gerai vaziuoja su STAGO kompu ir valtekais.
Taip pat man idejo dujas. pas ji jei montuota yranga 2 metai garantija remontas nekainuoja isskyrus filtrus.
#5
Parašyta 2010 balandžio 14 - 09:25
#6
Parašyta 2010 balandžio 14 - 15:07
www.autodujos.lt pasiskaityk, ten berods ir forumas buvo pakurtas.Kontora, manau, pakankamai gera pas mane. Miestras nera platintojas, o tik montuotojas duju irangos, todel jam nera skirtumo, uz kiek ir kokia iranga as pirksiu. Taciau, jis rekomenduoja deti italiska reduktoriu ir italiskus purkstukus su lenkisku STAG kompu ir lenkiskur ar lietuvisku balionu. Sake, kad viskas sureguliuojama ir sutvarkoma gerai, jei gerai pastatoma iranga. Tiek purkstuku isgrezimo vieta, tiek slanguciu ilgiai iki purkstuku ir t.t.
Man, kaip nelabai susidurusiam su IV kartos duju irangomis, lenkiskas kompas skamba baisokai Taciau meistras sake, kad sau irgi i mano varikli detusi STAG Taip pat kalbejau su propano atstovais, tai jie irgi pasiule STAG varianta. Sake, kad yra tureje atveju, kai varikliai nebendrauja su kaikuriomis BRC irangomis. O su STAG viskas dazniausiai buna OK.
Taciau, pries priimdamas sprendima, dar noriu pasiskaityti ir kitas nuomones
Siaip sakau iranga nera bloga (kompas), bet visko buna. Bet ir su BRC buna
#7
Parašyta 2010 balandžio 14 - 19:33
#8
Parašyta 2010 balandžio 14 - 19:38
o tai STAKO ne lenku gamybos?Tavo vietoje deciausi baliona tik STAKO firmos nedeciau jokiu pornografiju lenku ar musiskiu atramos nes jie rudija is vidaus ir aplamai pakelk stako baliona ir lenkiska ar LT iskart pajusi skirtuma.
#9
Parašyta 2010 balandžio 14 - 22:49
cia gerai pastebetao tai STAKO ne lenku gamybos?
#10
Parašyta 2010 balandžio 15 - 09:47
Zinoma, galetu kazkas, vazinejantis su 2.2 varikliu ir dujomis papasakoti savo irangos komplektacija ir vazinejimo atsiliepimus
Šį pranešimą redagavo sukle: 2010 balandžio 15 - 09:47
#11
Parašyta 2010 balandžio 15 - 16:12
pora metu vazineju su brc iranga ir kazkokiu problemu nepastebejau.Zinoma, galetu kazkas, vazinejantis su 2.2 varikliu ir dujomis papasakoti savo irangos komplektacija ir vazinejimo atsiliepimus
ziema ant duju rankiniu budu persijungdavau tik pilnai susilus varikliui, dabar atsilus orams, leidziu automatui perjungt, tai turbut per anksti perjungia, vos spejus is kiemo isvaziuot ir pasitampo koki puskilometri, laisvos paplaukioja pakol susyla. bet gal reduktorius savo jau atvazinejo... o siaip skirtumo ar dujom ar benzu vaziuoti jokio nera. sanaudos duju ~20% didesnes nei borto kompas rodo, nu bet ir benzino sanaudas "pagrazina". balionas pagal dokumentus atramos, stovi vietoje zapaskes, i vidu nelindau, rudziu neieskojau...
#12
Parašyta 2010 balandžio 15 - 19:09
#13
Parašyta 2010 balandžio 15 - 19:24
sita navarota nevisi dujininkai sugeba padaryti.O kaip su duju lygio rodymu? Ar duju lygi rodo prietaisu skydelyje ar tik prie duju perjungimo mygtuko. Jei rodo tik prie perjungimo mygtuka, tai ar gerai veikia borto kompiuteris? Nes kazkaip manau, kad borto kompui reikalingas degalu lygio daviklio parodymas, kad galetu paskaiciuoti atstuma iki degalines, bendra vidurki. Idomu, kaip yra is tikruju
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#14
Parašyta 2010 balandžio 15 - 19:38
As kalbejau apie bormacho balionus lenkiskus gal ir STAKO pradejo stamputi nz.O kaip su duju lygio rodymu? Ar duju lygi rodo prietaisu skydelyje ar tik prie duju perjungimo mygtuko. Jei rodo tik prie perjungimo mygtuka, tai ar gerai veikia borto kompiuteris? Nes kazkaip manau, kad borto kompui reikalingas degalu lygio daviklio parodymas, kad galetu paskaiciuoti atstuma iki degalines, bendra vidurki. Idomu, kaip yra is tikruju
Duju parodimu tu tiksliai nepadarysi nes ketvirciais jas rodo o borto kompas tau tik nerodys kiek liko km nuvaziuoti su benzu, po to jis isvis nesupranta kol nenu nulini jo .
Klausiau to dujininko sako detu BRC pluga kompa
#15
Parašyta 2010 balandžio 15 - 19:52
O kaip suprast, kad surūdijo? Maniškis Atramos (5,5 metų), iš lauko blizga kaip šuns koldūnai...... nedeciau jokiu pornografiju lenku ar musiskiu atramos nes jie rudija is vidaus ...
#16
Parašyta 2010 balandžio 15 - 20:05
kai kamjie kokiu tai budu is vidaus trunyja...O kaip suprast, kad surūdijo? Maniškis Atramos (5,5 metų), iš lauko blizga kaip šuns koldūnai...
#17
Parašyta 2010 balandžio 15 - 20:08
Šį pranešimą redagavo pale: 2010 balandžio 15 - 20:10
#18
Parašyta 2010 balandžio 15 - 20:09
Tai supratau, kad iš vidaus, ale kaip įsitikint: perpjaut ir paveizėt, ar susprogdint? Kadangi yra filtras, tai man vienodai, kad ten kažkiek koroduoja. Kol suplonės iki pavojingos ribos, mašina jau seniai bus utilizuota...kai kamjie kokiu tai budu is vidaus trunyja...
#19
Parašyta 2010 balandžio 15 - 20:12
#20
Parašyta 2010 balandžio 15 - 20:25
Kai buvo gal ~3 metai tam Atramos balionui, Propane paplavoką keitė (parodymai į ind. lemputes grybą pjovė). Kol meistras vaikščiojo kito, buvau nosį prikišęs prie angos - viduje buvo švaru... Kaip dabar, nežinau. Bet tyliai mašinoj sėdint, korozija nekrebžda (kaip pas senus opelius)...Na cia kiekvieno asm reikalas man jokio skirtumo as tik sakau ka maciau ir ka meistras sako
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0