tik prie mygtuko diodai. borto kompas vidurki rodo gerai, tik likusi atstuma iki degalines nusiskaiciuoja, bet persijungus i benzina gan greit grizta i normas...O kaip su duju lygio rodymu? Ar duju lygi rodo prietaisu skydelyje ar tik prie duju perjungimo mygtuko. Jei rodo tik prie perjungimo mygtuka, tai ar gerai veikia borto kompiuteris? Nes kazkaip manau, kad borto kompui reikalingas degalu lygio daviklio parodymas, kad galetu paskaiciuoti atstuma iki degalines, bendra vidurki. Idomu, kaip yra is tikruju

VALTEK + STAG vs. BRC
#21
Parašyta 2010 balandžio 15 - 21:04
#22
Svečias_zbigis_*
Parašyta 2010 balandžio 15 - 21:05
#23
Parašyta 2010 balandžio 16 - 10:44

#24
Parašyta 2010 balandžio 16 - 11:22
sukle - nebijok! svarbiausia yra gyvenime perlipti per ta psichologini barjera (benzas ar dujos). As ta sugebauj padaryti tik po 10 metu, bet dabar antra savaite labai laimingas jauciuosi ir gailiuosi kodel anksciau to nepadariau (net kai ir laisvu pinigu budavo)ir jei jau pasiryziu ir isidesiu dujas, tai duosiu zinot, kaip sekasi eksploatuoti auto su LPG
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
viskas bus ok - sekmes


#25
Parašyta 2010 balandžio 16 - 16:32
snekek paprastai "ar dejot i toki varikli" jei taipir problemu nebivo - dek. Jei sakys kad nedejo bet prizada kad viskas bus gerai tarkis, kad jei bus problemu ir nepavyks paleisti STAG'o - tuomet ides tau BRC bet uz darba nemokesi, sumokesi tik uz irangu skirtuma.Dekui visiems uz mintis, reiks dar pasikalbeti su dujininkais ir jei jau pasiryziu ir isidesiu dujas, tai duosiu zinot, kaip sekasi eksploatuoti auto su LPG
#26
Parašyta 2010 balandžio 19 - 10:30
Matai, mano primoji auto buvo VW Passat 1.6 benzas + dujos. Dujas isidejom patys su tevuku, tai dirbo kuo puikiausiai. I kartos iranga su olandisku reduktorium, sumustiniu vadinamu. Tai per 7 metus vazinejimo nei karto net sove nebuvo. Ir prie -15 kurdavau ant duju kartais, tai be probemu kuresi, tik kad siek tiek skystos dujos i varikli eidavosukle - nebijok! svarbiausia yra gyvenime perlipti per ta psichologini barjera (benzas ar dujos). As ta sugebauj padaryti tik po 10 metu, bet dabar antra savaite labai laimingas jauciuosi ir gailiuosi kodel anksciau to nepadariau (net kai ir laisvu pinigu budavo)
![]()
viskas bus ok - sekmes![]()




#27
Parašyta 2010 balandžio 23 - 08:50







#28
Parašyta 2010 balandžio 23 - 09:08

#30
Parašyta 2010 balandžio 23 - 14:48
#32
Parašyta 2010 gegužės 23 - 16:50

Šį pranešimą redagavo Hitman: 2010 gegužės 23 - 16:52
#33
Parašyta 2010 gegužės 24 - 10:42


#34
Parašyta 2010 gegužės 25 - 19:49

#35
Parašyta 2010 gegužės 25 - 22:03
Nu ir maladec. Tegu dujofobai loja, o tu galėsi po darbų pirkt alų kupiūrom, o ne drebint centus ...Na kagi siandien idejo ir i mano puga dujas, kol kas ispudziai teigiami, vaziuoja taip pat kaip ir benzu ir jokiu problemu


#36
Parašyta 2010 liepos 25 - 13:14


#37
Parašyta 2010 rugpjūčio 03 - 19:57
#38
Parašyta 2010 rugpjūčio 03 - 20:03
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#39
Parašyta 2010 rugpjūčio 03 - 20:51
Šį pranešimą redagavo Hitman: 2010 rugpjūčio 03 - 20:53
#40
Parašyta 2010 rugpjūčio 03 - 21:22
Dujos perjungiams pasiekus tam tikra variklio temperatura, todel neatmestina temperaturinio daviklio problema. A kur Siauliuose montavaisi?O man stringa STAG kompas, pravaziavau >4000KM ir apie 3-4 kartus buvo pastriges, dujininkai kalte suverte xenon blokeliui, iskele ji toliau, bet vistiek buvo viena karta pastriges, siuo metu visai ji atjungiau ziuresiu ar dar pakibs, buna dar kad susitampo masina ir tuo metu kazkodel persimeta ant benzo ir poto vel ant duju, yra kam panasiai buve?
Šį pranešimą redagavo linas.finelife: 2010 rugpjūčio 03 - 21:29
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0