Jump to content


Photo

VALTEK + STAG vs. BRC


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • posts 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Posted 2010 April 13 - 14:42

Sveiki, sugalvojau, kad reikia pasidaryti is savo auto hibrida :) Mano :pug: 406 turi 2.2 16V varikli. Galvoju apie IV kartos LPG. Domejausi kainomis keliose imonese ir turiu tokius preliminarius duomenis. Pirmoji kompanija siulo iranga su VALTEK purkstukais ir STAG kompiuteriu. Antroji kompanija siulo BRC iranga. Kainos skiriasi vos ne 2 kartus. Todel mano klausimas butu toks - kaip 2.2 16V sirdele bandrauja su STAG kompiuteriu. Ar tikrai, pasak pirmos kompanijos meistru, jei viskas tvarkingai ir gerai sumontuota, tai veikia be jokiu problemu. Ar nereikes po to pas juos grizineti ir reguliuoti ta lenkiska kompa kas 2 menesiu :D Dekui uz protinga nuomone :)
  • 0

#2 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Posted 2010 April 13 - 18:41

Sveiki, sugalvojau, kad reikia pasidaryti is savo auto hibrida :) Mano :pug: 406 turi 2.2 16V varikli. Galvoju apie IV kartos LPG. Domejausi kainomis keliose imonese ir turiu tokius preliminarius duomenis. Pirmoji kompanija siulo iranga su VALTEK purkstukais ir STAG kompiuteriu. Antroji kompanija siulo BRC iranga. Kainos skiriasi vos ne 2 kartus. Todel mano klausimas butu toks - kaip 2.2 16V sirdele bandrauja su STAG kompiuteriu. Ar tikrai, pasak pirmos kompanijos meistru, jei viskas tvarkingai ir gerai sumontuota, tai veikia be jokiu problemu. Ar nereikes po to pas juos grizineti ir reguliuoti ta lenkiska kompa kas 2 menesiu :D Dekui uz protinga nuomone :)

kiek su STAG'u teko susidurti - nebloga iranga (kompas lenku, purkstukai italu, balionas bbz kieno bus). Taciau su kaip kuriais vzarikliais neina jos normalei suderinti, pvz su audes V6 2,8 24v be problemu, o su citroen/pezo V6 3,0 24v nepavyko normalei suderinti. Dar sekantis dalykas - nepasirink saraskino kontoros, nes tubu igrezimo vietos ir t.t. turi labai didele reiksme.
  • 0

#3 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2010 April 13 - 20:56

Galiu rekomenduoti tikrai gera meistra, zmones is Vln vaziuoja i Ukm montuoti ir remontuoti duju jisai paleido jawaskio peza 3.0 24v ko nepadare vilniaus propanas ir tikrai gan gerai vaziuoja su STAGO kompu ir valtekais. Taip pat man idejo dujas. pas ji jei montuota yranga 2 metai garantija remontas nekainuoja isskyrus filtrus.
  • 0

#4 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Posted 2010 April 13 - 21:00

Galiu rekomenduoti tikrai gera meistra, zmones is Vln vaziuoja i Ukm montuoti ir remontuoti duju jisai paleido jawaskio peza 3.0 24v ko nepadare vilniaus propanas ir tikrai gan gerai vaziuoja su STAGO kompu ir valtekais.
Taip pat man idejo dujas. pas ji jei montuota yranga 2 metai garantija remontas nekainuoja isskyrus filtrus.

as galiu tik pritart jei ka :good:
  • 0

#5 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • posts 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Posted 2010 April 14 - 09:25

Kontora, manau, pakankamai gera pas mane. Miestras nera platintojas, o tik montuotojas duju irangos, todel jam nera skirtumo, uz kiek ir kokia iranga as pirksiu. Taciau, jis rekomenduoja deti italiska reduktoriu ir italiskus purkstukus su lenkisku STAG kompu ir lenkiskur ar lietuvisku balionu. Sake, kad viskas sureguliuojama ir sutvarkoma gerai, jei gerai pastatoma iranga. Tiek purkstuku isgrezimo vieta, tiek slanguciu ilgiai iki purkstuku ir t.t. Man, kaip nelabai susidurusiam su IV kartos duju irangomis, lenkiskas kompas skamba baisokai :) Taciau meistras sake, kad sau irgi i mano varikli detusi STAG :) Taip pat kalbejau su propano atstovais, tai jie irgi pasiule STAG varianta. Sake, kad yra tureje atveju, kai :pug: varikliai nebendrauja su kaikuriomis BRC irangomis. O su STAG viskas dazniausiai buna OK. Taciau, pries priimdamas sprendima, dar noriu pasiskaityti ir kitas nuomones :)
  • 0

#6 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Posted 2010 April 14 - 15:07

Kontora, manau, pakankamai gera pas mane. Miestras nera platintojas, o tik montuotojas duju irangos, todel jam nera skirtumo, uz kiek ir kokia iranga as pirksiu. Taciau, jis rekomenduoja deti italiska reduktoriu ir italiskus purkstukus su lenkisku STAG kompu ir lenkiskur ar lietuvisku balionu. Sake, kad viskas sureguliuojama ir sutvarkoma gerai, jei gerai pastatoma iranga. Tiek purkstuku isgrezimo vieta, tiek slanguciu ilgiai iki purkstuku ir t.t.
Man, kaip nelabai susidurusiam su IV kartos duju irangomis, lenkiskas kompas skamba baisokai :) Taciau meistras sake, kad sau irgi i mano varikli detusi STAG :) Taip pat kalbejau su propano atstovais, tai jie irgi pasiule STAG varianta. Sake, kad yra tureje atveju, kai :pug: varikliai nebendrauja su kaikuriomis BRC irangomis. O su STAG viskas dazniausiai buna OK.
Taciau, pries priimdamas sprendima, dar noriu pasiskaityti ir kitas nuomones :)

www.autodujos.lt pasiskaityk, ten berods ir forumas buvo pakurtas.

Siaip sakau iranga nera bloga (kompas), bet visko buna. Bet ir su BRC buna :)
  • 0

#7 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2010 April 14 - 19:33

Tavo vietoje deciausi baliona tik STAKO firmos nedeciau jokiu pornografiju lenku ar musiskiu atramos nes jie rudija is vidaus ir aplamai pakelk stako baliona ir lenkiska ar LT iskart pajusi skirtuma. Purkstukus deciau BRC nors ir jie garsiai dirba bet tikrai geriau laiko nei VALTEKAI, o del kompo tau spresti as asmeniskai nesideciau STAGO, bet BRC kaina skiriasi gerokai :blush:
  • 0

#8 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2010 April 14 - 19:38

Tavo vietoje deciausi baliona tik STAKO firmos nedeciau jokiu pornografiju lenku ar musiskiu atramos nes jie rudija is vidaus ir aplamai pakelk stako baliona ir lenkiska ar LT iskart pajusi skirtuma.

o tai STAKO ne lenku gamybos? :doh:
  • 0

#9 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • posts 2,717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Posted 2010 April 14 - 22:49

o tai STAKO ne lenku gamybos? :doh:

:good: :lol: :beer: cia gerai pastebeta :)
  • 0
Roots to roots

#10 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • posts 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Posted 2010 April 15 - 09:47

STAKO balionai Made in PL :D

Zinoma, galetu kazkas, vazinejantis su 2.2 varikliu ir dujomis papasakoti savo irangos komplektacija ir vazinejimo atsiliepimus :)

Edited by sukle, 2010 April 15 - 09:47.

  • 0

#11 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2010 April 15 - 16:12

Zinoma, galetu kazkas, vazinejantis su 2.2 varikliu ir dujomis papasakoti savo irangos komplektacija ir vazinejimo atsiliepimus :)

pora metu vazineju su brc iranga ir kazkokiu problemu nepastebejau.
ziema ant duju rankiniu budu persijungdavau tik pilnai susilus varikliui, dabar atsilus orams, leidziu automatui perjungt, tai turbut per anksti perjungia, vos spejus is kiemo isvaziuot ir pasitampo koki puskilometri, laisvos paplaukioja pakol susyla. bet gal reduktorius savo jau atvazinejo... o siaip skirtumo ar dujom ar benzu vaziuoti jokio nera. sanaudos duju ~20% didesnes nei borto kompas rodo, nu bet ir benzino sanaudas "pagrazina". balionas pagal dokumentus atramos, stovi vietoje zapaskes, i vidu nelindau, rudziu neieskojau...
  • 0

#12 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • posts 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Posted 2010 April 15 - 19:09

O kaip su duju lygio rodymu? Ar duju lygi rodo prietaisu skydelyje ar tik prie duju perjungimo mygtuko. Jei rodo tik prie perjungimo mygtuka, tai ar gerai veikia borto kompiuteris? Nes kazkaip manau, kad borto kompui reikalingas degalu lygio daviklio parodymas, kad galetu paskaiciuoti atstuma iki degalines, bendra vidurki. Idomu, kaip yra is tikruju :)
  • 0

#13 Neburtininkas

Neburtininkas
  • Senbuviai
  • posts 1,227
  • Vieta:danija
  • Automobilis:www

Posted 2010 April 15 - 19:24

O kaip su duju lygio rodymu? Ar duju lygi rodo prietaisu skydelyje ar tik prie duju perjungimo mygtuko. Jei rodo tik prie perjungimo mygtuka, tai ar gerai veikia borto kompiuteris? Nes kazkaip manau, kad borto kompui reikalingas degalu lygio daviklio parodymas, kad galetu paskaiciuoti atstuma iki degalines, bendra vidurki. Idomu, kaip yra is tikruju :)

sita navarota nevisi dujininkai sugeba padaryti.
  • 0

TFSI lpg hibrid 147kw

parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas


#14 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2010 April 15 - 19:38

O kaip su duju lygio rodymu? Ar duju lygi rodo prietaisu skydelyje ar tik prie duju perjungimo mygtuko. Jei rodo tik prie perjungimo mygtuka, tai ar gerai veikia borto kompiuteris? Nes kazkaip manau, kad borto kompui reikalingas degalu lygio daviklio parodymas, kad galetu paskaiciuoti atstuma iki degalines, bendra vidurki. Idomu, kaip yra is tikruju :)

As kalbejau apie bormacho balionus lenkiskus gal ir STAKO pradejo stamputi nz.
Duju parodimu tu tiksliai nepadarysi nes ketvirciais jas rodo o borto kompas tau tik nerodys kiek liko km nuvaziuoti su benzu, po to jis isvis nesupranta kol nenu nulini jo .
Klausiau to dujininko sako detu BRC pluga kompa
  • 0

#15 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2010 April 15 - 19:52

... nedeciau jokiu pornografiju lenku ar musiskiu atramos nes jie rudija is vidaus ...

O kaip suprast, kad surūdijo? Maniškis Atramos (5,5 metų), iš lauko blizga kaip šuns koldūnai... :hmm:
  • 0
... labai piktas diedas...

#16 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • posts 1,115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Posted 2010 April 15 - 20:05

O kaip suprast, kad surūdijo? Maniškis Atramos (5,5 metų), iš lauko blizga kaip šuns koldūnai... :hmm:

kai kamjie kokiu tai budu is vidaus trunyja... :blink: :dntknw:
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#17 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2010 April 15 - 20:08

Tai as ta ir norejau pasakyti o STAKO dar kolkas nemaciau surudijusio matyt jie kuom tai padengti isvidaus tiek is isores Netaip paskaiciau :doh: Tai vat buna isemus multi voztuva pasimato kad balionas pilnas rudziu o is isores jis idialus buna :wacko:

Edited by pale, 2010 April 15 - 20:10.

  • 0

#18 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2010 April 15 - 20:09

kai kamjie kokiu tai budu is vidaus trunyja... :blink: :dntknw:

Tai supratau, kad iš vidaus, ale kaip įsitikint: perpjaut ir paveizėt, ar susprogdint? Kadangi yra filtras, tai man vienodai, kad ten kažkiek koroduoja. Kol suplonės iki pavojingos ribos, mašina jau seniai bus utilizuota... ^_^
  • 0
... labai piktas diedas...

#19 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2010 April 15 - 20:12

Na cia kiekvieno asm reikalas man jokio skirtumo as tik sakau ka maciau ir ka meistras sako :blush:
  • 0

#20 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2010 April 15 - 20:25

Na cia kiekvieno asm reikalas man jokio skirtumo as tik sakau ka maciau ir ka meistras sako :blush:

Kai buvo gal ~3 metai tam Atramos balionui, Propane paplavoką keitė (parodymai į ind. lemputes grybą pjovė). Kol meistras vaikščiojo kito, buvau nosį prikišęs prie angos - viduje buvo švaru... :dntknw: Kaip dabar, nežinau. Bet tyliai mašinoj sėdint, korozija nekrebžda (kaip pas senus opelius)... :blush:
  • 0
... labai piktas diedas...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users