Kiek traukia
#41 Svečias_urbis_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 14:06
#42
Parašyta 2004 kovo 25 - 14:58
#43 Svečias_kzinas_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 15:33
nu jo pas me XU9JA/Z aka 122 AJ turetu 205 km/h teorinius imti.Žiūrint koks tas 1,9. Senasis gerasis XU9JA eina ~210 (patikrinta ), o pvz. CTi XU9J1 - 180. Bet čia aišku ir nuo dėžės daug kas priguli.kzinai - pas tavy kazkas labai negerai. 1,6 ŽTi vaziuoja ~>190, o 1,9 apie 210. be vargo. greitis baigiasi, kai taxas ant redlaino.
del dezes yra itarimu kad biski ne ta, nors kas ten zino ant 100 ~3000
gal virs dabar neatsimenu - seniai magistraliavau, reikes kada vel patikrinti, smulkiai paanilizuojant apsukas/greicius
#44
Parašyta 2004 kovo 25 - 15:34
© J. Erlickas
#45
Parašyta 2004 kovo 25 - 15:43
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#46 Svečias_evas_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 15:48
O tai chia tie raudoni numeriai "license to kill" ar kaip?( su raudonais numeriais, tad nekaltinkit ;)
#47
Parašyta 2004 kovo 25 - 16:05
O tai pala, koks pas tave kompas? Ne tu kažkada rašei, kad Jetronic'as? Jei taip, tai nelabai gali būt pas tave XU9JAZ.nu jo pas me XU9JA/Z aka 122 AJ turetu 205 km/h teorinius imti.
#48
Parašyta 2004 kovo 25 - 16:09
Tame shunkelyje 210?buvau pasiekies apie 210 ant dujų, bet kelias Rokiškis - Obeliai nelabai jau lygus, tai pajaučiau kad mašina plaukia, laimei kad golfas pasimaišė tai reikėjo stabdyt, daugiau nebandysiu, žinau kad eina ir užteks
Pavieshink kur nors visus marshrutus kokia diena kokiais keliais vazhinesi, kad savo marshrutus galetchiau pasiplanuoti.
© J. Erlickas
#49 Svečias_Mr_777_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 17:01
#50
Parašyta 2004 kovo 25 - 17:03
šiandien po 17.00 kerbedžio-respublikos-smėlynės gatvėmis, nebijok vilniaus, kauno nesieksiuTame shunkelyje 210?buvau pasiekies apie 210 ant dujų, bet kelias Rokiškis - Obeliai nelabai jau lygus, tai pajaučiau kad mašina plaukia, laimei kad golfas pasimaišė tai reikėjo stabdyt, daugiau nebandysiu, žinau kad eina ir užteks
Pavieshink kur nors visus marshrutus kokia diena kokiais keliais vazhinesi, kad savo marshrutus galetchiau pasiplanuoti.
sorry nebuvo kitos vietos išbandyt, o nusipirkus labai knietėjo, kaip minėjau pirmas ir paskutinis
#51 Svečias_kzinas_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 17:50
bau bau bau pats gvildenau ta tema ne 1 karta pagal vin`a ir pagal uzrasa ant kompo - motronicas (+ dar catalizatorius yra, na likuciai jojo)O tai pala, koks pas tave kompas? Ne tu kažkada rašei, kad Jetronic'as? Jei taip, tai nelabai gali būt pas tave XU9JAZ.nu jo pas me XU9JA/Z aka 122 AJ turetu 205 km/h teorinius imti.
nu reikia dar dvizoko vina susrasti (gal vpdl stovi kox XU9J1 o as cia patenkintas sukauju A/Z , bet kiek ziurejau ir etc ir pagal "nepriklausomu expertu" nuomone (VW lageris scirococo) per gerai traukia kaip 105 AJ, ai tiesa, kad visai parke butu pas me tai tech pase irasyta 75kW
#52
Parašyta 2004 kovo 25 - 17:56
Scirocco lageriu nepavadintchiau. Geras startas ir iki 200km/h be problemu isibegedavo. O Scirocco su 16V arba VR6 tai ishvis bomba.bet sakua kiek ziurejau ir etc ir pagal "nepriklausomu expertu" nuomone (VW lageris scirococo) per gerai traukia kaip 105 AJ, ai tiesa, kad visai parke butu pas me tai tech pase irasyta 75kW
© J. Erlickas
#53 Svečias_kzinas_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 18:02
nu tai draugas mano turi cielus 2: 95 AJ ir kitas DOHC golpo HR ar VR dvizokas 140 AJ (kebulas buves klubiecio prokuror, bet speju tik kebulas )Scirocco lageriu nepavadintchiau. Geras startas ir iki 200km/h be problemu isibegedavo. O Scirocco su 16V arba VR6 tai ishvis bomba.bet sakua kiek ziurejau ir etc ir pagal "nepriklausomu expertu" nuomone (VW lageris scirococo) per gerai traukia kaip 105 AJ, ai tiesa, kad visai parke butu pas me tai tech pase irasyta 75kW
ir ten pas juos klubas buvo (aka "pas stepukoni" vadinosi), na kazkas ir dabar liko, ten jie giga projektus kuria scirocco V8 ir tt )
#54
Parašyta 2004 kovo 25 - 18:09
Žinai, man nuo kabriko (105AG) persėdus ant migo (160AG) irgi atrodo kad pirmasis geriau traukia (kol migo >4krpm neužspaudi). ;)bet kiek ziurejau ir etc ir pagal "nepriklausomu expertu" nuomone (VW lageris scirococo) per gerai traukia kaip 105 AJ
#55 Svečias_kzinas_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 18:40
nu, - jo cia subjektyvuŽinai, man nuo kabriko (105AG) persėdus ant migo (160AG) irgi atrodo kad pirmasis geriau traukia (kol migo >4krpm neužspaudi). ;)bet kiek ziurejau ir etc ir pagal "nepriklausomu expertu" nuomone (VW lageris scirococo) per gerai traukia kaip 105 AJ
#56
Parašyta 2004 kovo 25 - 18:42
Turejau toki Civic'a (varikliukas B16A VTEC-E) su 160 AG.... Va tas tai trauke (kol finiso nepaemiau )nu tai draugas mano turi cielus 2: 95 AJ ir kitas DOHC golpo HR ar VR dvizokas 140 AJ (kebulas buves klubiecio prokuror, bet speju tik kebulas )
Scirocco lageriu nepavadintchiau. Geras startas ir iki 200km/h be problemu isibegedavo. O Scirocco su 16V arba VR6 tai ishvis bomba.bet sakua kiek ziurejau ir etc ir pagal "nepriklausomu expertu" nuomone (VW lageris scirococo) per gerai traukia kaip 105 AJ, ai tiesa, kad visai parke butu pas me tai tech pase irasyta 75kW
ir ten pas juos klubas buvo (aka "pas stepukoni" vadinosi), na kazkas ir dabar liko, ten jie giga projektus kuria scirocco V8 ir tt )
#57 Svečias_kzinas_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 18:52
Turejau toki Civic'a (varikliukas B16A VTEC-E) su 160 AG.... Va tas tai trauke (kol finiso nepaemiau ) [/quote]
aga sako liaudis kad tie tai traukia tiek VTEC tiek even VTI
o del tu scirrocistu tai ti irgi nejuox galvu slifavimai - turbinos ir etc - tyciojasi kaip turi buti (a la 170 AJ ir tt).
ten dar tox veikejas yra su ubage turbinine, perpuvusia bet draguose darancia ir iprezas WRX. irgi ten jie prisideja sako, kai tuos, klapanelius turbinai lisnam orui nuleisti pritaike is kazka is santechnikos (6lt vs 300 lt orig. detales)
o kur finisa paemiai ?
#58
Parašyta 2004 kovo 25 - 18:56
Turejau toki Civic'a (varikliukas B16A VTEC-E) su 160 AG.... Va tas tai trauke (kol finiso nepaemiau ) [/QUOTE]
aga sako liaudis kad tie tai traukia tiek VTEC tiek even VTI
o del tu scirrocistu tai ti irgi nejuox galvu slifavimai - turbinos ir etc - tyciojasi kaip turi buti (a la 170 AJ ir tt).
ten dar tox veikejas yra su ubage turbinine, perpuvusia bet draguose darancia ir iprezas WRX. irgi ten jie prisideja sako, kai tuos, klapanelius turbinai lisnam orui nuleisti pritaike is kazka is santechnikos (6lt vs 300 lt orig. detales)
o kur finisa paemiai ? [/quote]
Lenktyniavau su BMW 535... Is salutinio kelio pilietis isvaziavo paziuret, kas pirmas ..... Na as toks ir buvau... Policijos skelbimu lentoj "Autoavarijos" ilgai Civic'o nuotrauka kabejo... Kur konkreciai nesakysiu... Bijau, gal kas sena nuoskauda prisimins..
#59 Svečias_SAR_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 19:02
#60 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2004 kovo 25 - 19:36
cakant, daug padirbes ir su zapu tas imprezas darytai. smagu, kai serijinis yr gers. nes perdirbti viska galimaaga sako liaudis kad tie tai traukia tiek VTEC tiek even VTI
o del tu scirrocistu tai ti irgi nejuox galvu slifavimai - turbinos ir etc - tyciojasi kaip turi buti (a la 170 AJ ir tt).
ten dar tox veikejas yra su ubage turbinine, perpuvusia bet draguose darancia ir iprezas WRX. irgi ten jie prisideja sako, kai tuos, klapanelius turbinai lisnam orui nuleisti pritaike is kazka is santechnikos (6lt vs 300 lt orig. detales)
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0