Ufff....
Permesti diskinius stabdzius nuo vieno tilto ant kito ne visada taip paprasta, kaip galvoje planas klojasi:)
Pasirodo, tiltuose skyresi aseliu fiksavimo budai. T.y. - Vienos buna su slicais, ir placia kepurele gale (kuri neleidzia sulysti aselei gilyn), o kitos (manau senesniu tiltu, arba non-GTi) su fiksaciniu ziedeliu, be kepureles isvis. Taigi, kadangi man prireike aseles su slicais sukisti tiltan kur ju niekada nebuvo, padariau taip : Pasiemiau viena sugadinta asele, su kuria "pafrezavau" slicus (slicu vietoje storumas skyresi puse mm). Nezinau is kokio kosmino metalo tos aseles gaminamos, bet abiejose pusese "pagaminus" slicus, ant aseles ne zenklo, kad kazkas kazkur ja per prievarta sukale:)
Sekanti beda buvo aseliu nugareliu skirtumai, kadangi manosios turejo placias kapureles, kurios tiesiog nesulindo i skyles (nes pritaikyta fiksaciniam ziedui. Taigi, siek tiek pasvarstes ir pasitreniraves su blogaja asele, graziai numazinau kepureles diametra iki tokio, kuris tilpo skylen:) Tiek atzaidus, pavyko persimesti diskinius stabdzius, dabar jau bus custom tiltas:)
Beja, sis tiltas turetu buti standartinio aukscio, nebebusiu siknagrindis.
Siek tiek nuotrauku apie tiltus, siek tiek temos pagyvynimui, dabartinis vaizdas po kapotu, bagazineje, salone...

Lyg pastarasias pora dienu butu maza veiklos, nusprendziau syvakar "parukant" vairuotojo sedyne issimt. Prakeikiu ta franzuca kuris sumaste kad pora varztu, turi kiaurai kebula susisukt. Zodz, reikes pas suvirintoja.
Dar apie darbus:
+Sureguliuotas sankabos aukstis
+Laikinai suremontuotas langu apiputimas (dabar viskas nukreipta y priekini stikla, vis geriau nei y veida:D )
+Faulty langu apiplovimo varikliukas
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime...
Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration