

HDI ir kuras is "backos", baltarusiškas...
#1
Posted 2010 July 15 - 22:33

#2
Posted 2010 July 15 - 22:37
#3
Posted 2010 July 15 - 22:47
o kaip ir visiskai teisingas atsakymas siai temai, nera ka daugiau diskutuotijai zinosi kadtikrai geras kuras tai kodel ne manau jokio skirtumo, o jai nuperki pvz 20 ltr jis pastovi ir ten nusistovi vanduo tai bet kokiu atveju gerai nera, reik patikimu zmoniu

keriau siaip kai kuras laikomas plasmasineje taroje, turi leisti per sietus gerus ir pan.. as 2 metus taip su kuru zaidziu, dabar pradejo slegio reguliatorius itariu rodyti savo kaprizus, bet ir degalinej nesi garantuotas ka isipili

#4
Posted 2010 July 15 - 23:08
#5
Posted 2010 July 16 - 09:55
#6
Posted 2010 July 21 - 21:45
Pavaziavus kokius metus "levu" kuru susitaupo po 70centu nemazai.....as per metus ivaziuoju iki 70000 km.Pats pilu tik levaka ir bedu jokiu....gali pilti ir pigesni, bet tas kuras turi atitikti gera kokybe, jei kuras bus lievas, tai betaupant tuos 70 centu uz litra, kai pradesi masinos siurblius ir visokius purkstukus taisyt,tai gailesies jog taupei tuos kelis centus pilant kura
#7
Posted 2010 July 21 - 22:06
matai ne visiem vienodai laiko masinos detalesPavaziavus kokius metus "levu" kuru susitaupo po 70centu nemazai.....as per metus ivaziuoju iki 70000 km.Pats pilu tik levaka ir bedu jokiu....


#8
Svečias_Gutis_406_*
Posted 2010 July 22 - 22:17
#9
Posted 2010 July 23 - 07:25

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#10
Posted 2010 August 11 - 14:41


#11
Posted 2010 August 11 - 21:17
nereika jokiu priedu dyzeliui vasaros sezone,ziema nuo uzsalimo priedai tik dedami.Deja zmogau,tikrai ne "siera"kemsa purskiklius2. Dyzelinis kuras be specialių priedų ir su dideliu sieros kiekiu (iš šono) , užkemša purštukų išpurškiklius kurie yra apie 100 mikronų skylutės (5 vnt)
3.Tas pats vyksta ir aušto slėgio reguliatoriumi ir siubliu.
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
Edited by Ramus, 2010 August 11 - 21:20.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Posted 2010 August 13 - 19:57
#13
Posted 2010 August 13 - 21:17
Beeksloatuodamas jau keičiau puršktukų išpurškiklius visus keturis 200+70x4=1080ltSveikas Hdi turiu 4 metai. Iš pradžių pyliausi visokį dyzeliną ir manau kad tai buvo klaida.
![]()
Apie visokiu baku ir pylimus iš šalies gali pamiršti.
1. HDI ir kiti common rail labai jautrūs kuro kokybei. Dėl mažų tolerancijų, ir precizinės kuro aparatūros.
2. Dyzelinis kuras be specialių priedų ir su dideliu sieros kiekiu (iš šono) , užkemša purštukų išpurškiklius kurie yra apie 100 mikronų skylutės (5 vnt)
3.Tas pats vyksta ir aušto slėgio reguliatoriumi ir siubliu.
Beeksloatuodamas jau keičiau puršktukų išpurškiklius visus keturis 200+70x4=1080lt
Aukšto slėgio kuro siurblį 400lt (nenaujas) , žemo slėgio siurblį naujas ( 400lt). Susidaro apvali suma. Be to su pigesniu kuru (rusišku) sanaudos būdavo 1,5-2L didesnės.
Per daug nereklamuojant lieka kelios degalinės St***il (dyzel for**s mažasieris su priedais) , Ne**e mažasieris su priedais, ir Or**an mažasieris su priedais.
Jei norit taupyt ir pilt dyzeliną iš šono nepirkit common rail.
Ka ce turejai omeny ishpurshkilkius? Kiek zinau tai pacius purkshtukus vibracineje voneleje plauna ir ant stendo su slegiu pramusha. KAina vieno apie 150-200 lt kainuoja.
Zemo slegio siurblys.
Ka turi omeny?Siurblys bake? ar velenas kur suka?bo ten daugiau siurbliu kaip ir ner tik purkshtukai dar siurbliuko principu dirba.
jei turi omeny zemo slegio siurbli esanty bake, tai 406 pugui hdi ir C5 hdi citroenui tinka siurblys ish bako nuo fiat ducato. Srotuose 50-70 lt kaina. tik reikia stiklines sukeisti.
P.S. tikrai ne siera uzhkemsha purkshtukus ir slegio reguliatoriu.
Uzhkimshimo priezastis laiku nekeistas kuro filtras, to pasekoje slegio reguliatoriu siurbli bei purkshtukus drozia liaudyje vadinami eziai

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#14
Posted 2010 August 14 - 09:17

#15
Posted 2010 August 14 - 10:38
#16
Posted 2010 August 14 - 10:56
ne viska filtras pajegus sufiltruoti, ne visadlaiku keicaimas ir t.t.as nesaprantu kaip gali kimstis? kam tada kuro filtrai naudojami?
Nusipirkai comonrail'a bandyk kura pilti degalineje, nes kitu atveju didele tikimybe kad verksi.
Nori taupyt, tuomet pamirsti comonraila ir imi benzina + LPG IV
#17
Posted 2010 August 18 - 10:14
as kolonelemis ant LT nelabai pasitikiu del kuro kokybes, o cia i comonraila is backu pilstyti nori
![]()
Pirk turbo dyzeli o ne comonraila, tuomet galesi pilstyti bet ka, ir purkstukus po 30-40 lt keitineti. <----------
P.S. paskutiniu metu pastebejau kad su baltarusijoje koloneleje uzpiltu dyzeliu nuvaziuoju daugiau km nei su LT lukoiliniu, statoiliniu ir t.t.

zinoma kekvienas su savo patirtim..,
zinok kur pili ir ka pili...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#18
Posted 2010 August 18 - 13:46
skirsk paprasta turbo dizeli su intercooleriu arba be jo, nuo commonrailo, visai skirtingos sistemos.as kolonelemis ant LT nelabai pasitikiu del kuro kokybes, o cia i comonraila is backu pilstyti nori
![]()
Pirk turbo dyzeli o ne comonraila, tuomet galesi pilstyti bet ka, ir purkstukus po 30-40 lt keitineti. <----------
P.S. paskutiniu metu pastebejau kad su baltarusijoje koloneleje uzpiltu dyzeliu nuvaziuoju daugiau km nei su LT lukoiliniu, statoiliniu ir t.t.kiek turejau saliarkiniu masinu dyzeliniu visad pravazinedavau ant rusiniu saliaru, nei vienas purktsukas neuzluzo..... 1,9td dar vaziuoja jau 3 metai, siurblys dar gyvas ir purkstukai kaip nauji., kuriasi salta is vieno pirstelejimo ......
zinoma kekvienas su savo patirtim..,
zinok kur pili ir ka pili...
Baltarusisko as irgi uzsipilu, kai vaziuoju i baltarusija, bet ji pilu koloneleje o neaisku kur.
#19
Posted 2010 August 18 - 15:17
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#20
Posted 2010 October 14 - 21:42
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users