Peršokti prie turinio


Nuotrauka

HDI ir kuras is "backos", baltarusiškas...


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 81

#21 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 spalio 14 - 22:27

cia rasot apie rusiska kura,
o kaip del 'zalio' ?
kiek zinau vos keli gramai dazu maisomi i tona, bet daug nete info - kuri gazdina.. ale tas sugenda.. tai siurblys nelaiko ir pan.. - manau raso nesamones? ir turetu nebut jokiu problemu?

kiek domejausi, problema ne zaloje saliarkoje ar jos dazuose, o siukslese, kuriu prisirenka pakol pilstoma is talpos i talpa pasiekia masinos baka... :ax:
  • 0

#22 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 spalio 15 - 08:14

Nu tik nereikia vel apie zalia, prirasyta gi temu apie ja tik sakityk ir skaityk.. Bendras verdiktas - ta pati saliarka su pigmentu - masinai nekenkia. Kura reikia pilt svaru tiek comonrailam tiek paprastiem dyzialiam ir viskas bus ok. Kolonelej irgi is backos... tik didesnes...
  • 0

#23 tadx

tadx
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 99*

Parašyta 2010 spalio 25 - 19:26

Zinau ne viena hdi matora karium uzsilenke dacikas (kuro slegio ar koks ten prie variklio jis yra) nuo rusisko dyzelio. zmones stato antra filtra (taip ir as turiu pasidares) ir visos bedos baigiasi. jau daug metu vazineju su tuo paciu auto su rusisku kuru ir jokiu problemu neturiu (kura parsivezu pats). Su HDI man nuvaziuoti 100km kainuoja 12lt tai manau tikrai nemazai per iek metu jau esu sutaupes
  • 0

#24 Ignas HDI

Ignas HDI
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi 110bhp

Parašyta 2010 spalio 25 - 19:38

Sveiki mintyse sukasi planai pirkti automobili su HDI varikliu ir iskilo toks kausimas ar sie varikliai draugautu su kuru retkarciais ipilamu is 'backos" TA prasme pataupant lita ir pajieskant pigesnio kuro? Ar labai lepus purkstukai ir siurblys nes pats puikiai suprantu kad ju remontas tikrai nepigus. Masinele butu gal apie kokiu 2001-02 metu gimimo.
Ps. tai tikrai nebus kriterijus pirkti ar nepirkti masina nes jauciu kad susilauksiu kazkokiu panasiu repliku :P

pirk is patikimu zmoniu ir viskas ok bus... pats vaziuoju jau daugiau nei 2 metai- kaip ir jokiu problemu su siurbliais ir pirkstukais... tfu tfu tfu.. :)

tas pats kuras is backos kaip vadini dazniausiai buna is vilkiku (kuriu siurbliai ir visa kita kuro padavimo sistema n pinigu kainuoja), tas pats zalias kuras maitina milijonus kainuojancia technika...
tai jei zyzelis nebuvo naudotas talpoms plauti ir ne is traukiniu ar laivu :) ar vandeniu skiestas, manau pilnai juo galima girdyti liuta :)
  • 0

#25 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2010 spalio 25 - 20:59

manau pilnai juo galima girdyti liuta :)

check engine neuzsidega?
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#26 Ignas HDI

Ignas HDI
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi 110bhp

Parašyta 2010 spalio 26 - 00:24

check engine neuzsidega?

:clap:
  • 0

#27 liudelis

liudelis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 61
  • Automobilis:peugeot 307sw

Parašyta 2010 spalio 26 - 06:03

Su chec cia geras.As vazineju su zalia tiesiai is kolonkes ir jokiu problemu.viena karta uspiles buvau statoile visa baka tai pravaziavau biski maziau km. nei su zalia is kaimo koloneles, cia gal tik sunkesne koja ta savaite buvo :dntknw:
  • 0

#28 Svečias_kaimynas13_*

Svečias_kaimynas13_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 21 - 13:53

koks skirtumas is koloneles ar is backos.jai furistas sutaupe ir nupyle. jis gi pilesi is koloneles o ne is kudros paseme. na as nekalbu apie rusiska.buvau i pasata rusiskos uzsipiles tai atrodo variklis nusikalens. o taip pirkdavau is kur papuola svarbu kad nebutu skiesta ir svarios talpos. juk tas pats dizelis.
  • 0

#29 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2010 lapkričio 21 - 14:06

TAs pats dyzelis ir pas bulbasha ir pas rusa. Nu neina bl be kiaushiniu ishkepti kiaushinienes, taip kad pas bulba ar rusa dyzelis irgi ish naftos daromas. Olius pasiziurekite kokios auto ten vazhineja. Pats kiek pardaviau pezuku rusams ir baltarusiams Hdi, citramonu, bei passat pumpaduzus kelis. Pas juos tokia pat saliarka. Nevaziuoja jug ne vienas ruselis i LT piltis saliuros nes tipo pa sji jau shudas. I rnegalima i commonraila piltio tokios. Baikim svaigti kad rusu saliarke yra gaidys ir nuo jos vaiklis tarshka ir panashiai., o vat musu LT jau super gera. Rusyne furos vazhineja ir pilasi ten, elementariai pugas 406 ar 407 kainuoja 2-5k euriuku, o furos kaina 20k-100k euru ir dar daugiau, tai manau jau tokie tai tikrai sh i baka nepils. Taip kad mitas sufgriautas, pilate i baka rusishka ir vargo nematote, pats pilu asmenishkai nuo 2006 m. I visus automobilius kokius tik turejau vien RU saliarka, neuzsilenke niekas dar. Kitas dalykas ish ko jus perkate, gal ir pasitaiko kad atvezha kanistra o jame krosniu kuras, o parduoda kaip dyzeli, uzsipilate ir vel keiksmai va shudas rusishkas dyzelis, nevaziuoja ant jo. Pilkt ish patikimu ranku ir nebus vargo.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#30 Svečias_omni_*

Svečias_omni_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 22 - 23:51

tuscios diskusijos vis is naujo. sieros nesugaudo jokie filtraisi mashina cek engina uzdega po 15 min po uzpylimo kokiam ventuse ar pan ,.hdi vaziuoja tik ir tik su brendiniu koloneliu soliara, eiliskumas stat/arsiausi priedai/palankiausia ziama, nes -vidut,luk-orl beveik be priedu. ant stat esu mataves tikrai sanaudos mazesnes...ir matyt priedu pasekoj.300k t arteja- jokiu purkstuku nekeiciau...total tepalukas sintetika ir aisku kuro filtra reguliariai...
  • 0

#31 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 08:19

is backios pilant reik dar papildomai kelius filtrus leikoj pastatyt.... na PVZ kad ir nailonine kojine ;)
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#32 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 08:56

tuscios diskusijos vis is naujo. sieros nesugaudo jokie filtraisi mashina cek engina uzdega po 15 min po uzpylimo kokiam ventuse ar pan ,.hdi vaziuoja tik ir tik su brendiniu koloneliu soliara, eiliskumas stat/arsiausi priedai/palankiausia ziama,
nes -vidut,luk-orl beveik be priedu. ant stat esu mataves tikrai sanaudos mazesnes...ir matyt priedu pasekoj.300k t arteja- jokiu purkstuku nekeiciau...total tepalukas sintetika ir aisku kuro filtra reguliariai...

Pradžiai reiktų išmokt normaliai mintis dėstyt, o antra, visa ką parašei totalus briedas
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#33 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 11:37

eiliskumas stat/arsiausi priedai/palankiausia ziama,
nes -vidut,luk-orl beveik be priedu. ant stat esu mataves tikrai sanaudos mazesnes...ir matyt priedu pasekoj.300k t arteja- jokiu purkstuku nekeiciau...total tepalukas sintetika ir aisku kuro filtra reguliariai...

nu penkis kartus perskaiciau..... Nu ir vistiek nesupratau :doh: :fool: :ax:
  • 0
kažkaip.....

#34 Svečias_omni_*

Svečias_omni_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 12:06

totalus briedas yra jusu kojines nailonines, nors ir 78 sluoksniai. ar esat mate is kokio tankio popieriaus padarytas kuro filtras, pro kuri sieros nano daleles praeinair ir ambrazyvishkai naikina aukst slegio siurbli . dar galima diskutuoti apie kuro centrifugavima, po ko jis taps brangesnis nei... . dizelis yra ne tas pats pas rusa ir baltarusi, kaip ir benzinas-diena ir naktis skirtumas, net pagal energetishkuma skirias 5-10 proc.. gal ir degtine absoliutas nesiskiria nuo baltarusiskos... naftos destiliavimo procesas gan giminingas degtines virimui, o samagono matyt yra teke visiem ivairiu skoniu ragaut.
  • 0

#35 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 12:44

totalus briedas yra jusu kojines nailonines, nors ir 78 sluoksniai. ar esat mate is kokio tankio popieriaus padarytas kuro filtras, pro kuri sieros nano daleles praeinair ir ambrazyvishkai naikina aukst slegio siurbli . dar galima diskutuoti apie kuro centrifugavima, po ko jis taps brangesnis nei... . dizelis yra ne tas pats pas rusa ir baltarusi, kaip ir benzinas-diena ir naktis skirtumas, net pagal  energetishkuma skirias 5-10 proc.. gal ir degtine absoliutas nesiskiria nuo baltarusiskos... naftos destiliavimo procesas  gan giminingas degtines virimui, o samagono matyt yra teke visiem ivairiu skoniu ragaut.

o tai baltarusiai jau su HDI nevazineja ir kura pila ne pas save o vaziuoja piltis i Lietuva ar i kitas kaimynines salis kad neduok dieve nesuvaryt savo HDI ???
sapaliones
vazineja jie ir vazinejam ir mes ir nereikia cia burt apie nano daleles

Šį pranešimą redagavo xzibit: 2010 lapkričio 23 - 12:44

  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#36 Svečias_omni_*

Svečias_omni_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 13:35

sapaliones vazineja jie ir vazinejam ir mes ir nereikia cia burt apie nano daleles labai abejoju ar tavo 2, 2 hdi nors viena baltarusishka baka suvalge, kaip ir abejoju kiek ilgai sekmingai baltarusiai tai daro.paskaitinek nuo kada ir kas eme ivezineti nauju auto dizelines versijas i rusija ir baltarusija,vienintlis d4d maziau reiklus kokybei... bet su protingesniu zmogum vistiek smagu padiskutuot...
  • 0

#37 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 13:49

sapaliones
vazineja jie ir vazinejam ir mes ir nereikia cia burt apie nano daleles


labai abejoju ar tavo 2, 2 hdi nors viena baltarusishka baka suvalge, kaip ir abejoju kiek ilgai sekmingai baltarusiai tai daro.paskaitinek nuo kada ir kas eme ivezineti nauju auto dizelines versijas i rusija ir baltarusija,vienintlis d4d maziau reiklus kokybei... bet su protingesniu zmogum vistiek smagu padiskutuot...

Kolega as jau metus laiko vien ant baltarusisko vazineju ir nereikia burt, zinau kas man ji veza ir kokios kokybes, isipilu svaru ir per savo leika ir nieko blogo nematau
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#38 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 16:06

totalus briedas yra jusu kojines nailonines, nors ir 78 sluoksniai. ar esat mate is kokio tankio popieriaus padarytas kuro filtras, pro kuri sieros nano daleles praeinair ir ambrazyvishkai naikina aukst slegio siurbli . dar galima diskutuoti apie kuro centrifugavima, po ko jis taps brangesnis nei... . dizelis yra ne tas pats pas rusa ir baltarusi, kaip ir benzinas-diena ir naktis skirtumas, net pagal energetishkuma skirias 5-10 proc.. gal ir degtine absoliutas nesiskiria nuo baltarusiskos... naftos destiliavimo procesas gan giminingas degtines virimui, o samagono matyt yra teke visiem ivairiu skoniu ragaut.

1. Siulau truputi mazhiau rukyti.
2. pas baltarusisu ir rusus vazhineja tokie patys pugai ir citrinos kaip ir pas mus. Ne vienas baltarusis kuriam pardaviau savo automobilius neskiede tokiu veju kaip kad LT saliarka super ir visi bulbashai vaziuoja i lt pirkti kuro, bo pas bulbashus kuras sh ir visi Hdi jau baigia uzsilenkti.
3. Jokios sieros nano daleles nesues siurblio plunzheriuku ar dantraciu ar purkshtuku.
4. Pilti reikia baltarusijoje ish koloneles normalios o ne ish garazho kur galim aisigyti ne dyzelio o krosniu kuro.
5. Pilti kura LT ish backos i kuria pripiltas kuras ish baltarusijos ish normalios koloneles.
6. Statoil, lukoil(tiesa jie benzino atsiplukde ish norvegijos), ventus, orlean ir kt.pila ish tos pacios backos-mazeikiu naftos perdirbimo gamyklos.
7. del kuro ekonomijos susietos su degalines prekes zenklu pvz. statoilo kuro maziau eda nei lukoilo ce ne kure esme o konkrecios degalines, pripylimo koloneles skaitiklio kalibravimo ir reguliavimo pasekmes.
8. Dyzelinis kuras matuojamas ne energetiniais vienetais o cetaniniu skaiciumi.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#39 Svečias_omni_*

Svečias_omni_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 21:58

tik pernai ju rusu/rinkoje buvo pradeti pardavineti kai kurie dyzeliai, taciau dauguma gamintoju vis dar sunkiai ryztasi ivest i rusu rinka dyzelius. VW pagaliau ryzosi, bemwas.. Mazda dyzeliu neveze ir kol kas neves. Del shdino dyzelio rusijoj, kurio galima gauti simtakart lengviau, nei kokybisko, gamintojai nerizikuoja tureti papildomu islaidu garantiniam aptarnavimui. mazda forumas
  • 0

#40 Svečias_omni_*

Svečias_omni_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 21:59

Sieros junginiai yra kenksminga naftos produktų priemaiša. Jie yra toksiški, suteikia naftos produktams nemalonų kvapą, padidina benzino detonacines savybes, dalyvauja dervėjimo procesuose bei sukelia metalų koroziją. Labiausiai spalvotus metalus ardo aktyvūs sieros junginiai - sieros vandenilis, merkaptanai, elementinė siera, todėl šių junginių buvimas naftos produktuose yra ypač nepageidautinas. Netgi neutralūs sieros junginiai - sulfidai, disulfidai, tiofanai bei tiofenai - gali prie tam tikrų sąlygų sukelti koroziją. Degant kurui sieros junginiai pereina į SO2 ir SO3. Esant žemoms temperatūroms, susidarantys degant arba esantys ore vandens garai kondensuojasi. Oksidai jungiasi su vandeniu ir susidaro rūgštys, kurios ir sukelia koroziją. Kuo daugiau sieros junginių yra naftos produktuose, tuo didesnis rūgštinės korozijos poveikis. Neriekia užmiršti, kad esant aukštoms temperatūroms neutralūs sieros junginiai skyla ir susidaro merkaptanai bei sieros vandenilis. Sieros kiekis normuojamas visų tipų degalams, jų komponentams bei kai kurioms tepalų rūšims. Grieščiausios sieros kiekio normos yra taikomos karbiuratoriniam ir reaktyviniam kurui. Įvairių markių benzine sieros kiekis turi neviršyti 0.05 - 0.10%, reaktyviniame kure - 0.10%. Šiuo metu AB “Mažeikių nafta” gamina dyzelinį kurą DLEČ-1, savo sudėtyje turintį labai mažą sieros kiekį, t.y. ne daugiau 0.05%. Įprastinio dyzelinio kuro sudėtyje sieros kiekis turi būti ne didesnis kaip 0.20%. Mažiausi reikalavimai keliami kūryklų mazutui, kuriame sieros junginių kiekis turi neviršyti 0.5 - 3.5%.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0