Peršokti prie turinio


Nuotrauka

HDI ir kuras is "backos", baltarusiškas...


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 81

#1 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2010 liepos 15 - 22:33

Sveiki mintyse sukasi planai pirkti automobili su HDI varikliu ir iskilo toks kausimas ar sie varikliai draugautu su kuru retkarciais ipilamu is 'backos" TA prasme pataupant lita ir pajieskant pigesnio kuro? Ar labai lepus purkstukai ir siurblys nes pats puikiai suprantu kad ju remontas tikrai nepigus. Masinele butu gal apie kokiu 2001-02 metu gimimo. Ps. tai tikrai nebus kriterijus pirkti ar nepirkti masina nes jauciu kad susilauksiu kazkokiu panasiu repliku :P
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#2 lako

lako
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 247
  • Vieta:KAUNAS
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2010 liepos 15 - 22:37

jai zinosi kadtikrai geras kuras tai kodel ne manau jokio skirtumo, o jai nuperki pvz 20 ltr jis pastovi ir ten nusistovi vanduo tai bet kokiu atveju gerai nera, reik patikimu zmoniu
  • 0

#3 Wyycka

Wyycka
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0HDI

Parašyta 2010 liepos 15 - 22:47

jai zinosi kadtikrai geras kuras tai kodel ne manau jokio skirtumo, o jai nuperki pvz 20 ltr jis pastovi ir ten nusistovi vanduo tai bet kokiu atveju gerai nera, reik patikimu zmoniu

o kaip ir visiskai teisingas atsakymas siai temai, nera ka daugiau diskutuoti :)
keriau siaip kai kuras laikomas plasmasineje taroje, turi leisti per sietus gerus ir pan.. as 2 metus taip su kuru zaidziu, dabar pradejo slegio reguliatorius itariu rodyti savo kaprizus, bet ir degalinej nesi garantuotas ka isipili :ax:
  • 0

#4 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2010 liepos 15 - 23:08

Daug kas ir ant pigesniu degaliniu dyzeliniu skundziasi, tai kad...metus vazineju su kuru "is backos" ir viskas ciki. Svarbiausia, kad zinotum, jog zmogus neapgaus ir neikis ko nors ne to. Tikrai yra svarbu pilt pro sieteli. Nors is kitos puses, tai kol kuras patenka i auksto slegio siurbli jam tenka daug filtravimo etapu pereit. Greiciau sudroshi zemo slegio siurbliuka, tas turi vieninteli filtra - smulku sieteli. Beje, teko ardyt, nes buvo susidevejas, tai net menku siuskliu neaptikau jame.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#5 robiniuz

robiniuz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16V + LPG

Parašyta 2010 liepos 16 - 09:55

gali pilti ir pigesni, bet tas kuras turi atitikti gera kokybe, jei kuras bus lievas, tai betaupant tuos 70 centu uz litra, kai pradesi masinos siurblius ir visokius purkstukus taisyt,tai gailesies jog taupei tuos kelis centus pilant kura
  • 0

#6 Sigis6

Sigis6
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 113
  • Automobilis:peugeot 206 1.9d

Parašyta 2010 liepos 21 - 21:45

gali pilti ir pigesni, bet tas kuras turi atitikti gera kokybe, jei kuras bus lievas, tai betaupant tuos 70 centu uz litra, kai pradesi masinos siurblius ir visokius purkstukus taisyt,tai gailesies jog taupei tuos kelis centus pilant kura

Pavaziavus kokius metus "levu" kuru susitaupo po 70centu nemazai.....as per metus ivaziuoju iki 70000 km.Pats pilu tik levaka ir bedu jokiu....
  • 0
Peugeot 206 1.9d 2002m.

#7 robiniuz

robiniuz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16V + LPG

Parašyta 2010 liepos 21 - 22:06

Pavaziavus kokius metus "levu" kuru susitaupo po 70centu nemazai.....as per metus ivaziuoju iki 70000 km.Pats pilu tik levaka ir bedu jokiu....

matai ne visiem vienodai laiko masinos detales :) kitas gali per visa laika ir 200 000 km nulekt ir nieko, o kitas nei stukos nenuleks ir per talika spes ir turbina ir siurbli ir dar daug ka pakeist :)
  • 0

#8 Svečias_Gutis_406_*

Svečias_Gutis_406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 22 - 22:17

O as kazkaip pries levako pilima i HDi variklius. Jei pats parsivezi ji, ir piliesi, tai gal dar ir nieko. Nori ekonomijos, vaziuoji pasikoreguoti programa. Mano pugo vidutines sanaudos nukrito nuo ~6.3l/100 km iki ~5.5l/100km. Ir nereikia vargti su kanistriukais, pilstymais ir t.t.
  • 0

#9 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 liepos 23 - 07:25

as uz ta nuomone, jog turi zinoti is kur piliesi.. pilnai pritariu pirmiems postams. Pastoviai pilu baltarusiska saliara ir benzina i abi masinas, dar kai gaunu sueina ir visas zalias. apie degalines ne minteles. ir eina, siurbliai, purkstukai, dar funkcionuoja be priekaistu. Tiesa pas mane paprastas TD. Nors ir tureciau HDI irgi pilciau is kanistriuko. Tos detales visokiausios, slegio reguliatoriai ir panasiai dazniau mirsta nuo senatves, kuriems jau tiek tereikia, patenka kokia dalelyte mikro ir damusa jau pradejusius gangrenuoti dalis. Ar taip sunku , profilaktiskai, pastoviai per tam tikra laika prasivalyti pasikeisti visus filtrus? paciam bake ir uz bako? Nenorekit , kad vaziuotumet ir nieko nedarytumet nekistumet nagu prie kuro sistemos, cia ne paprastas TD. HDi jau poros metu intervale pakeisi pastoviai ka nors, nesvarbu , kad keisi i naujas dalis ir pilsi kura vien is degalines... nusiperka kas nors hdi gangrenuojanti , pila sovietska, pareina mazgai kurie jau kazkada vistiek netrukus turejo pareiti, po to ima ir lazdavoja, vercia kalte blogam kurui. Po to ima ir vazineja kaip anoreksikai, pila tik is STATOILO. Tu tik zinok is kur piltis, kur nemaiso su spiritu ar vandeniu ir vsio. Be to tiems Comon rail purkstukams keitimo periodiskumas nustatytas 150 000km, tai del purkstuku maziausiai galit pergyvent jei jau jie buvo keisti. :pug:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#10 aantanas

aantanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 32
  • Automobilis:citroen c5 2002m. 2.2 hdi automatas

Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 14:41

Sveikas Hdi turiu 4 metai. Iš pradžių pyliausi visokį dyzeliną ir manau kad tai buvo klaida. :fool: Apie visokiu baku ir pylimus iš šalies gali pamiršti. 1. HDI ir kiti common rail labai jautrūs kuro kokybei. Dėl mažų tolerancijų, ir precizinės kuro aparatūros. 2. Dyzelinis kuras be specialių priedų ir su dideliu sieros kiekiu (iš šono) , užkemša purštukų išpurškiklius kurie yra apie 100 mikronų skylutės (5 vnt) 3.Tas pats vyksta ir aušto slėgio reguliatoriumi ir siubliu. Beeksloatuodamas jau keičiau puršktukų išpurškiklius visus keturis 200+70x4=1080lt Aukšto slėgio kuro siurblį 400lt (nenaujas) , žemo slėgio siurblį naujas ( 400lt). Susidaro apvali suma. Be to su pigesniu kuru (rusišku) sanaudos būdavo 1,5-2L didesnės. Per daug nereklamuojant lieka kelios degalinės St***il (dyzel for**s mažasieris su priedais) , Ne**e mažasieris su priedais, ir Or**an mažasieris su priedais. Jei norit taupyt ir pilt dyzeliną iš šono nepirkit common rail. :P
  • 0
2.2 hdi 4hp20 automatas 2002m.

#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 21:17

2. Dyzelinis kuras be specialių priedų ir su dideliu sieros kiekiu (iš šono) , užkemša purštukų išpurškiklius kurie yra apie 100 mikronų skylutės (5 vnt)
3.Tas pats vyksta ir aušto slėgio reguliatoriumi ir siubliu.

nereika jokiu priedu dyzeliui vasaros sezone,ziema nuo uzsalimo priedai tik dedami.Deja zmogau,tikrai ne "siera"kemsa purskiklius ;] juk purkstukai numatyti tik 100000km,ir tikrai ne amzini(kaip visi priprate galvoti) ;]

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 rugpjūčio 11 - 21:20

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2010 rugpjūčio 13 - 19:57

pilk per sieta ir bus ok
  • 0

#13 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2010 rugpjūčio 13 - 21:17

Sveikas Hdi turiu 4 metai. Iš pradžių pyliausi visokį dyzeliną ir manau kad tai buvo klaida. :fool:
Apie visokiu baku ir pylimus iš šalies gali pamiršti.
1. HDI ir kiti common rail labai jautrūs kuro kokybei. Dėl mažų tolerancijų, ir precizinės kuro aparatūros.
2. Dyzelinis kuras be specialių priedų ir su dideliu sieros kiekiu (iš šono) , užkemša purštukų išpurškiklius kurie yra apie 100 mikronų skylutės (5 vnt)
3.Tas pats vyksta ir aušto slėgio reguliatoriumi ir siubliu.

Beeksloatuodamas jau keičiau puršktukų išpurškiklius visus keturis 200+70x4=1080lt
Aukšto slėgio kuro siurblį 400lt (nenaujas) , žemo slėgio siurblį naujas ( 400lt). Susidaro apvali suma. Be to su pigesniu kuru (rusišku) sanaudos būdavo 1,5-2L didesnės.
Per daug nereklamuojant lieka kelios degalinės St***il (dyzel for**s mažasieris su priedais) , Ne**e mažasieris su priedais, ir Or**an mažasieris su priedais.
Jei norit taupyt ir pilt dyzeliną iš šono nepirkit common rail. :P

Beeksloatuodamas jau keičiau puršktukų išpurškiklius visus keturis 200+70x4=1080lt

Ka ce turejai omeny ishpurshkilkius? Kiek zinau tai pacius purkshtukus vibracineje voneleje plauna ir ant stendo su slegiu pramusha. KAina vieno apie 150-200 lt kainuoja.
Zemo slegio siurblys.
Ka turi omeny?Siurblys bake? ar velenas kur suka?bo ten daugiau siurbliu kaip ir ner tik purkshtukai dar siurbliuko principu dirba.
jei turi omeny zemo slegio siurbli esanty bake, tai 406 pugui hdi ir C5 hdi citroenui tinka siurblys ish bako nuo fiat ducato. Srotuose 50-70 lt kaina. tik reikia stiklines sukeisti.
P.S. tikrai ne siera uzhkemsha purkshtukus ir slegio reguliatoriu.
Uzhkimshimo priezastis laiku nekeistas kuro filtras, to pasekoje slegio reguliatoriu siurbli bei purkshtukus drozia liaudyje vadinami eziai :) Yvairios mikro siukles.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#14 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2010 rugpjūčio 14 - 09:17

as kolonelemis ant LT nelabai pasitikiu del kuro kokybes, o cia i comonraila is backu pilstyti nori :fool: Pirk turbo dyzeli o ne comonraila, tuomet galesi pilstyti bet ka, ir purkstukus po 30-40 lt keitineti. P.S. paskutiniu metu pastebejau kad su baltarusijoje koloneleje uzpiltu dyzeliu nuvaziuoju daugiau km nei su LT lukoiliniu, statoiliniu ir t.t.
  • 0

#15 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2010 rugpjūčio 14 - 10:38

as nesaprantu kaip gali kimstis? kam tada kuro filtrai naudojami?
  • 0

#16 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2010 rugpjūčio 14 - 10:56

as nesaprantu kaip gali kimstis? kam tada kuro filtrai naudojami?

ne viska filtras pajegus sufiltruoti, ne visadlaiku keicaimas ir t.t.

Nusipirkai comonrail'a bandyk kura pilti degalineje, nes kitu atveju didele tikimybe kad verksi.

Nori taupyt, tuomet pamirsti comonraila ir imi benzina + LPG IV
  • 0

#17 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 10:14

as kolonelemis ant LT nelabai pasitikiu del kuro kokybes, o cia i comonraila is backu pilstyti nori :fool:

Pirk turbo dyzeli o ne comonraila, tuomet galesi pilstyti bet ka, ir purkstukus po 30-40 lt keitineti. <----------

P.S. paskutiniu metu pastebejau kad su baltarusijoje koloneleje uzpiltu dyzeliu nuvaziuoju daugiau km nei su LT lukoiliniu, statoiliniu ir t.t.

:blink: kiek turejau saliarkiniu masinu dyzeliniu visad pravazinedavau ant rusiniu saliaru, nei vienas purktsukas neuzluzo..... 1,9td dar vaziuoja jau 3 metai, siurblys dar gyvas ir purkstukai kaip nauji., kuriasi salta is vieno pirstelejimo ......
zinoma kekvienas su savo patirtim..,
zinok kur pili ir ka pili...
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#18 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 13:46

as kolonelemis ant LT nelabai pasitikiu del kuro kokybes, o cia i comonraila is backu pilstyti nori  :fool:

Pirk turbo dyzeli o ne comonraila, tuomet galesi pilstyti bet ka, ir purkstukus po 30-40 lt keitineti.  <----------

P.S. paskutiniu metu pastebejau kad su baltarusijoje koloneleje uzpiltu dyzeliu nuvaziuoju daugiau km nei su LT lukoiliniu, statoiliniu ir t.t.

:blink: kiek turejau saliarkiniu masinu dyzeliniu visad pravazinedavau ant rusiniu saliaru, nei vienas purktsukas neuzluzo..... 1,9td dar vaziuoja jau 3 metai, siurblys dar gyvas ir purkstukai kaip nauji., kuriasi salta is vieno pirstelejimo ......
zinoma kekvienas su savo patirtim..,
zinok kur pili ir ka pili...

skirsk paprasta turbo dizeli su intercooleriu arba be jo, nuo commonrailo, visai skirtingos sistemos.

Baltarusisko as irgi uzsipilu, kai vaziuoju i baltarusija, bet ji pilu koloneleje o neaisku kur.
  • 0

#19 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 15:17

skiriu. kaip ir mergaite nuo berniuko ...... Bet tie common railai- purkstukai turi tam tikra kaip ir garantini laikotarpi , kaip ir tarkim pati sankaba juk irgi kazkada baigiasi uz 100000km.., taip pat ir purkstukai. jie amzinai nelaikys... o apie kura, turi tiesiog zinoti ka pili ir pasitiketi tuo kur pili ir nepilti is METALINIU kanistru ten kurios jau mano amziaus senumo ir turi visokiu purvu... vat is tu metalliniu kanistru viskas ir kemsasi dazniausiai kai piliesi.. pili svaru sovietskini kura is zmogaus kuriuo pasitiki is svariu talpyklu ir manau bedu nera nei tam comon railui...
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#20 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 spalio 14 - 21:42

cia rasot apie rusiska kura, o kaip del 'zalio' ? kiek zinau vos keli gramai dazu maisomi i tona, bet daug nete info - kuri gazdina.. ale tas sugenda.. tai siurblys nelaiko ir pan.. - manau raso nesamones? ir turetu nebut jokiu problemu?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0