Projektas: 205 XRD
#221
Posted 2011 April 10 - 23:34
#222
Posted 2011 April 11 - 08:33
zinai geriau pamatyti kaip darosi ir tada daryti:) negu prisiskaicius. cia ne prezervatyvu instrukcija pasiskaityti prie to pacio padeciau maiklui padaryti manau butu daug geriau ismokti nei kad prisiskaicius daryti. niekas geriau neismokina nei pasimosikavimas kuvaldaVisada buna pirmas kartas ir niekas negime mokedamas ;)
Perskaitai rear beam lowering guide ir pasidarai pats ;)
#223
Posted 2011 April 11 - 11:59
Speju cia kalba ejo apie Peugeot 106 limited edition'a Quicksilver kuris berods buvo gamintas tik UK rinkai ;)Apie sita dazu koda sneka eina? Quicksilver MOVH
#224
Posted 2011 April 11 - 13:46
Grazu ziuret i kardinaliai isvaizda pakeitusi dyzeliukaKazkokiu budu pabiro 2.1 td vakuumo siurblys ir 205 stabdziai pasidare kaip mediniai. Siandien susiradau ir nusipirkau kita siurbly. Dar ismeciau priekinius amortikus ir sudejau nuo 306 XSI. Ir pagaliau uzsimoviau vasarinius ratus
Ir palikau dyzely garaze, kad suaustu vakuumo siurblio hermetikas:
#225
Posted 2011 April 14 - 11:54
#226
Posted 2011 April 14 - 14:16
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#227
Posted 2011 April 14 - 14:18
Kur cia tokius radai?nu as uz abu galinius dujinius mokejau ar ne 150lt. nemanau kad tai yra daug
#228
Posted 2011 April 14 - 21:40
#229
Posted 2011 April 14 - 22:52
Kiek žinau dujinius suspaudus, jie patys išlenda. Žodžiu - turi pasipriešinimą suspaudimui.Na pas mane yra GTi amortiku, bet dujiniai jie ar ne, nezinau kaip paziuret.
O tepaliniai - neturi.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#230
Posted 2011 April 15 - 17:22
#231
Posted 2011 April 15 - 19:06
#232
Posted 2011 April 16 - 13:37
intercars'eKur cia tokius radai?
jei gerai pamenu tai kazkokie magnum ar kazkas tokio ir apie 80 lt uz vnt
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#233
Posted 2011 April 16 - 18:35
#234
Posted 2011 April 18 - 08:03
Vienos puses torciona iskaliau gal per puse valandos, tai visas laimingas nusprendziau kad viskas greitai bus padaryta. Bet antra torciona kaliau kokias 8 valandas ir nifiga. Teko iskalti stabilizatoriaus svirty, tada traukti visa stupica su asimi is pacio tilto. Asis jau siek tiek padilusi ir yra mazas laisvumas, bet siem metam dar uzteks, o paskui reikes sudeti yvores su tepimo taskais.
Blyn, dar dabar rankos kaip medines, kumsciu suspaust neina
Pries:
Po:
Galas pakilo per kokius 3 cm ir dabar pora cm auksciau nei priekis, dar sudejau orginalius CTI amortikus tai dabar galiu tramplynais sokinet ir ratai arku jau nepasiekia. Todel bent laikinai apsigalvojau del dujiniu amortiku. Pradziai pavazinesiu su sitais amortikais ir jei uzteks to "kietumo" tai ir paliksiu tepalinius.
P.S. dar tuo paciu pasikeiciau rankinio trosus ir ysidejau antra orginalu Valeo zibinta. Su dviem lazdom pasidariau suvedima, nes perrinkinedamas vairo kolonele siek tiek nepataikiau susukt traukes tokiais paciais ilgiais.
#235
Posted 2011 April 18 - 09:41
#236
Posted 2011 April 18 - 09:51
Matuoji atstumus tarp ratlankiu priekines ir galines puses ir sukineji vairo trauke kol tie atstumai tampa vienodi. Ne lazeris bet poros mm tikslumu galima pasidaryti.O kaip darosi "suvedimas su dviem lazdom"???
#237
Posted 2011 April 18 - 12:32
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#238
Posted 2011 April 18 - 12:48
Tai taip ir bandziau padaryti, kiek leido mano lazdu paklaidasiaip patartina kad prieki kokiu 1mm butu maziau nei gale
#239
Posted 2011 April 20 - 20:29
#240
Posted 2011 April 20 - 20:45
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users