Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Projektas: 205 XRD


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 501

#241 Shery

Shery
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2011 balandžio 20 - 20:49

Matem mes tave sendien su bomod :P
  • 0

#242 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 balandžio 21 - 07:05

ajajai :) o kaip visumoi primatavimas peugeoto slalome?

Tai kad pirma vaziavima sakau labai nesidraskydamas pravaziuosiu, pasiziuresiu trasa, o antrame jau bandysiu spaust, tai ple po pirmo vaziavimo teko vyniot meskeres namo :) nors siaip tai visai neblogai tas dyzelis vaziuoja, reikia tik priprasti prie jo, nes kai tachometro nera tai tik is nuojautos gali suprast kada kuria pavara jungt ir kiek gazo spaust :blush:
  • 0

#243 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 balandžio 21 - 07:27

Dek papildoma tachometra.
  • 0

#244 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 balandžio 21 - 07:39

Dek papildoma tachometra.

Tingiu, per daug darbo :)
  • 0

#245 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 balandžio 21 - 07:49

Nu jau nu jau. Nelabai jau ir daug ten jo. Tokem zmogui kaip tau per daug darbo nebuna.
  • 0

#246 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 balandžio 22 - 20:03

Back on road B) Susidejau naujus stabdziu cilindriukus. Ydejau naujus Cofap dujinius amortikus (aciu boMod). Amortikai ne kokie racing, bet civiliniai, tai 205 nepasidare labai kietas, bet atrodo siek tiek stabiliau nei su orginaliais. Sekmadienio nakty gimtineje bus orentacines lenktynes, tai gal bus proga isbandyti vaziuokle ekstremaliom salygom :)
  • 0

#247 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 balandžio 26 - 07:53

Velyku nakty sudalyvavom orentacinese varzybose. Tryse vaziuojant su 205 pora kartu galiniai ratai liete arkas. Is pradziu pradejau regsti minty kaip sudeti po du amortikus y viena puse, bet gal reikes vezti pora amortiku meistram, kad maksimaliai sukietintu :hmm:
Po varzybu gryzau 3 val nakties ir palikau masina jurbarke prie namu, o ryte atejes radau stai ka:
Posted Image
turbut nesu turejes nei vienos masinos, kurios nepakrikstintu gimtines zulikai :angry:

Dar siek tiek apie technika. Ytariu kad 2.1 td reikia didesnes turbinos, dabartine mazyte mitsubishi labai greit ysisuka ir praktiskai nera lago, bet naturalu kad jis greit ir issikvepia, nes nuo tam tikru sukiu pradeda kristi slegis. Penkta pavara iki 140 km/h dar laikosi 1,2 BAR, o paskui pradeda kristi ir prie 180 km/h jau lieka tik 0,8 BAR. Iki pilnos laimes reiketu uzmauti siek tiek didesne saltaja puse, perkelti didesny interkulery ir prieky, ir kazkokiu budu surinkti kuro siurbly su didesniu plunzeriu... :blush: Tikiuosi sitas svaigimas greitai praeis :)
  • 0

#248 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 balandžio 27 - 20:58

Noriu :wub:
Posted Image
  • 0

#249 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 balandžio 27 - 21:13

pasaka o ne motoras :) noreciau ir as tokio :D dar nezinau i kokia masina bet tikrai matosi is foto kad stiprus motoras :D :good:
  • 0

#250 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 balandžio 27 - 21:15

pasaka o ne motoras :) noreciau ir as tokio :D dar nezinau i kokia masina bet tikrai matosi is foto kad stiprus motoras :D :good:

Pats motoras tai toks pat kaip pas mane, tik turbos flansas labai patogus padarytas, galima deti kokia nori turba ir labai patogus priejimas...
  • 0

#251 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 balandžio 28 - 08:31

Noriu :wub:
Posted Image

Moderatoriai, kur "edit" mygtukas ?

edit:
Posted Image
  • 0

#252 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 gegužės 19 - 10:42

koki pas tave slegi ispucia turbinos slegio barometras :hmm: ? sakau, ar normalu, jei uzspaudus 5 saiba gaza sukyla 1,3 - 1,4 bar.. o jei uzmyzinu nesveikai prie didesnio greicio lyg ir paguldau visus 1,5 :hmm: neskubant, nespaudziant pedalo, prie 90km/h pucia 0,5 bar :hmm:

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 gegužės 19 - 10:43

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#253 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 20 - 07:10

koki pas tave slegi ispucia turbinos slegio barometras :hmm: ?
sakau, ar normalu, jei uzspaudus 5 saiba gaza sukyla 1,3 - 1,4 bar.. o jei uzmyzinu nesveikai prie didesnio greicio lyg ir paguldau visus 1,5 :hmm:
neskubant, nespaudziant pedalo, prie 90km/h pucia 0,5 bar :hmm:

Orginaliai pas 2.1 td turba pucia 0.95 BAR, as sukeliau iki 1.2 BAR, kiek orginaliai pucia 2.5 td as nezinau. Tik ziuriu kad ir pas 2.1 ir pas 2.5 ejo tokia pati maza Garrett T2 turbina. Man sita turba prie didesniu sukiu jau nebepucia normaliai ir pradeda kristi slegis. Keista kad pas tave kuo daugiau spaudi tuo daugiau pucia :hmm: Dar vienas keistas dalykas pas tave, tai kad slegis sukyla tai iki 1.3, tai iki 1.5, spaudziant gaza turba prie tam tikru variklio sukiu pasiekia riba ties kuria atsidarineja wastegate ir toky slegy turi laikyti stabiliai, gal pas tave uzstrigo pats wastegate'as ar suplyso aktuatoriaus diafragma :hmm:
  • 0

#254 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 gegužės 20 - 08:22

koki pas tave slegi ispucia turbinos slegio barometras  :hmm: ?
sakau, ar normalu, jei uzspaudus 5 saiba gaza sukyla 1,3 - 1,4 bar.. o jei uzmyzinu nesveikai prie didesnio greicio lyg ir paguldau visus 1,5  :hmm:
neskubant, nespaudziant pedalo, prie 90km/h pucia 0,5 bar  :hmm:

Orginaliai pas 2.1 td turba pucia 0.95 BAR, as sukeliau iki 1.2 BAR, kiek orginaliai pucia 2.5 td as nezinau. Tik ziuriu kad ir pas 2.1 ir pas 2.5 ejo tokia pati maza Garrett T2 turbina. Man sita turba prie didesniu sukiu jau nebepucia normaliai ir pradeda kristi slegis. Keista kad pas tave kuo daugiau spaudi tuo daugiau pucia :hmm: Dar vienas keistas dalykas pas tave, tai kad slegis sukyla tai iki 1.3, tai iki 1.5, spaudziant gaza turba prie tam tikru variklio sukiu pasiekia riba ties kuria atsidarineja wastegate ir toky slegy turi laikyti stabiliai, gal pas tave uzstrigo pats wastegate'as ar suplyso aktuatoriaus diafragma :hmm:

as pavaras ant video permusinejau tarp 2,5 - 3rpm ., tame intervale rodykle kildavo net nestabtelejus., o jei uzspaudziu gazo daugiau vos ne iki dugno staigiai, ji ir 1,4 paguldo.. kad slegis kristu dar nebuvau pastebejes pas save, kiek spauzdziu tiek kyla ji man.. tai ir noriu issiaiskint kas cia daros pas mane, gal jau yra kazkas daryta jai... pries montavima to meterio , skaiciau manuala, kad ji man pust turi ant apkrovos 0,9- 1,1 max.. o cia jau kaip minimum pucia tiek spaudi su saiku. ta rodykle man irgi stabiliai stovi, bet tada kai sakai kad nestabiliai pucia tai 1,3 ir daugiau tuo momentu as staigiai uzspauzdavau gaza ir atleisdavau ir ta rodykle man taip sukildavo ir nukrisdavo

paspaudeliojus gaza as su rodykle meterio, lygiai taip pat padarau kaip cia video :hmm:
http://www.youtube.c...feature=related

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 gegužės 20 - 08:32

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#255 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 31 - 08:17

Rinkdamas sita 2.1 varikly, dariau eksperimenta ir nedejau karterio tarpines, bet pasodinau jy ant hermetiko. viskas buvo gerai kokius 5000 km, bet tolyn labyn pradejo sunktis tepalas, tai dabar jau kai pravaziavau 7000 km ir laikas keisti tepalus, tai vis del to ysidesiu ir karterio tarpine. Savaitgaly teko vaziuoti y pajury autostrada, tai visas dugnas dabar padengtas antikorozine atrabotkes danga :)
O pries pora dienu kazkaip ytartinai pradejo dyminti dyzelis, dumas pilkas, nepanasus y salerkos, prie tepalo matuokles siek tiek tepaliuko susikaupe :hmm: Variklio darbas nepasikeite, kuriasi taip pat, traukia irgi taip pat... siaip tai seniai ytariau kad kuro sistemoje yra oro, reikes dar ysideti skaidrios slangos galiuka ir pasiziureti, gal cia del to oro pradejo dumint...
Posted Image

Šį pranešimą redagavo maiklas: 2011 gegužės 31 - 09:00

  • 0

#256 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 31 - 12:11

Dumu priezastis rasta:
Posted Image

Pilnos IC slangos tepalo. Panasu y turbo kaput <_< tik nesuprantu kaip taip greit ji galejo nugaist. snd vakare keisiu tepalus, tai tuo paciu isplausiu visa IC vamzdyna ir paklibinsiu turba.

P.S. gal kas turit ar kur matet tokia kaip mano 2.1 td turba su visu kolektorium? gali buti visai mirusi, strigusi, luzusi ar pan. reikia kaip pavyzdzio, kad draugas turbinistas galetu pagal ja ka nors ydomaus surinkti :ax:

Šį pranešimą redagavo maiklas: 2011 gegužės 31 - 12:14

  • 0

#257 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 birželio 01 - 07:11

Vakar siaip ne taip issukau karterio propke, bet jau reikia susirasti kita, nes tik ykalus zvaigzde ja pavyko atsukti, reikia sesiakantes propkes, kuria su raktu butu galima atsukti. bet cia iki kito tepalu keitimo reikia tai padaryti. Pasikeiciau t.y. ysidejau, karterio tarpine ir verziant karterio varztus buvo "trakst", is pradziu nesupratau kas cia trakstelejo, bet kai supyliau tepalus ir uzkuriau varikly, prie vieno karterio varzto pasirode mazas ytrukimas pro kury siek tiek sunkiasi tepalas, nezinau kaip ten galejo ytrukti tas karteris, nes abi plokstumas saziningai nuskutau ir nuvaliau. Snd bandysiu ta ytrukima uztaisyti epo klijais ir prie progos kartu su propke reikes nusipirkti visa kartery :) Vakare y garaza atvaziavo draugas turbinistas, pasipasakojau kad pilnos IC slangos tepalo. Tai pirmas jo klausimas buvo: o su alsuokliais viskas gerai, karteryje slegio nera? Nu as padares toky ale oil catch tank kad tepalo nevarytu y oro paemima ir ten jis lyg laisvai alsuoja. Bet kai koky trecia karta man ta paty klausima uzdave, atsiminiau, kad y to oil catch tanko vamzduka ykisau kempines gabaliuka, kad garai su tepalais ne taip varytu per jo filtriuka. Tai pasirodo turbininiams varikliam jei tik uzsikisa alsuoklis ar siaip atsiranda slegis karteryje ir tepalas negali laisvai samatioku isbegti is turbinos, tai iskarto varo tepala y abi turbos puses. Tai va, nekartokit mano klaidu :ax: Syvakar isplausiu visa IC vamzdyna ir toliau boostinsiu B)
  • 0

#258 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 birželio 01 - 12:33

Nu va as ir tau vakar ta nelemta alsuokli minejau :D kad ji kur galas, reikia man atrodo maiklai sita susikta beda atsiprasant kada su alum per nauja suprojektuot ir padaryti TEISINGAI! :D
  • 0

#259 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 birželio 01 - 12:37

Nu va as ir tau vakar ta nelemta alsuokli minejau :D kad ji kur galas, reikia man atrodo maiklai sita susikta beda atsiprasant kada su alum per nauja suprojektuot ir padaryti TEISINGAI! :D

Vakar buvo uzsukes Evx su savo Peugeot, tai siek tiek alaus paragavom, bet matyt per mazai isgeriau, nes spejau tik tepalus pasikeisti, o iki alsuoklio dar nepriejau :beer:
  • 0

#260 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 birželio 01 - 13:12

po truputy bresta naujas meet'as (:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 8

narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0