kad tos mano gti sedynes guli garaze paruostos ismetimui.. o tai kas pas tave nuotraukoj, tai zx'so volcane komplektacijos kreslasPer savaitgaly dar susidejau priekines sedynes is 309 GTI (is buvusio Nerijausv GTI), tai turbut pacios patogiausios Peugeot sedynes
Projektas: 205 XRD
#41
Parašyta 2010 spalio 18 - 08:54
#42
Parašyta 2010 spalio 18 - 09:43
Taigi sitas sedynes is taves ir gavau, sakei jos is GTI, o vairuotojo sedyne dar buvai y 309 dyzely ysidejes ir krastus dar oda apsiuves. as jas sukeiciau vietom, tai dabar vairuotojo sedynes atloso islinkimas ir sonu suspaudimas nesireguliuoja, bet keleivis gali pasireguliuotkad tos mano gti sedynes guli garaze paruostos ismetimui.. o tai kas pas tave nuotraukoj, tai zx'so volcane komplektacijos kreslas
Nu bet jei sakai turi dar pora GTI sedyniu, tai jamu jas uz alu kury gavai is Stopo uz mano ratus
#43
Parašyta 2010 spalio 24 - 09:58
1. nedaverziau sarnyru, todel siek tiek klibejo pirstas is stebules
2. nespejau pasikeisti langu apiplovimo skyscio siurbliuko
3. uzmirsau priverzti akumuliatoriu
4. lempos sviete per aukstai
5. dygliuotos padangos nesulaukus lapkricio 1 d.
6. pamirsau ysimesti avariny zenkla
7. skysciu prasisunkimas
Penktadieny vakare po darbu myniau y Jurbarka ir garaze visus siuos "gedimus" sutvarkiau. Anksti ryte nuvariau y TA. Jurbarke tai bent leidzia pasireguliuoti lempas, o ne siuncia pakartotinai patikrai Su naujais lipdukais ir oficialiai techniskai tvarkinga masina lekiau y Kauna, nes 11 val reikejo buti prie IX forto Citrinu ralio starte.
Kadangi mano sturmanas pirma karta rankose laike stenograma, tai pirma valanda po starto grybavom po Domeikavos skersgatvius, bet paskui ysivaziavom ir mynem negailedami technikos Kadangi laimeti net minciu nebuvo, tai papildomu uzduociu nevykdem, o tiesiog dziaugemes smagiu vaziavimu. Vietom ralio zvyrkeliai buvo labiau panasus y offroad'o trasa, bet 205'as viska atlaike. Tiesa, zvirkeliui vaziuokle gavosi kiek per kieta, bet su auksto profilio zieminem padangom pavyko neisbarstyti dantu per duobes lekiant 100 km/h (paprastam 1.9D ziauriai truko galios)
Po renginio tiesiai y savitarnos plovykla ir su 5 zetonais dyzelius vel atgavo spalva
#44
Parašyta 2010 spalio 24 - 13:27
#45
Parašyta 2010 spalio 24 - 18:20
Tai tavo masina dukart didesne ir daugiau visokiu paraitymu, o 205'as mazas kibiriukas, tai tu 5 zetonu uzteko ir varikliui ir dugnui dar nulietiTik 5 zetonai Ploviau su 8 ir tai neatploviau Šauniai 205 skriejo žvyrkeliu nėjo pavyti, bet užvažiavus ant asfalto, tai likdavo gale.Patiko man vakar tas tavo bairis su posūkiais ir įvažiavimas į finišą
Lekiant per offroad'o ruoza vienoj vietoj labai skaudziai trenkiausi y duobe su priekiniu kairiu ratu, tai pradejo sarnyras klibeti, arba vel pirstas is stebules atsilaisvino. Anyway, vesiu restauruoti sarnyra, nes jau su pirstais jy eina sakeje lanstyti, o jei tai nepades, teks keisti stebule.
#46
Parašyta 2010 spalio 24 - 19:03
#47
Parašyta 2010 spalio 31 - 10:07
#48
Parašyta 2010 lapkričio 03 - 09:13
#49
Parašyta 2010 lapkričio 03 - 09:30
#50
Parašyta 2010 lapkričio 03 - 10:24
Visa panele keist nesinori, o 309 prietaisu skydas turbut y 205 panele nesulystu, tai man is to skydo reiketu tik pacio tachometro, kury sugrusciau y 205 laikrodzio vieta. Jei pas Virzin nerasiu jokio dyzelinio skydelio su tachometru, tai reikes pas jus vaziuot ;)pas mane yra prietaisu skydelis nuo 309 dyzelio su tachometru
Gal ir panele pasikeist nori ?
#51
Parašyta 2010 lapkričio 03 - 10:52
#52
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 18:15
Pradejau ruostis kita bagazines dangty, bet gryzes namo pagalvojau, kad bus lengviau susitvarkyti dabartiny dangty, nei vedziotis per nauja laidus ir perdeti valytuvo mechanizma, juolabiau, kad "naujojo" dangcio nutrauktas stiklo pasildymo kontaktas.
#54
Parašyta 2010 lapkričio 09 - 21:14
Jurbarko garaze kazkur metesi klubiniai remeliai, tai gryzus reikes juos uzsideti ir pakabinti numery lygiai, nes snd kazkaip kreivai gavosi dar galvoju ka daryt su driving lamps, ar jungti jas kartu su ilgosiom ar pasidaryti atskira mygtuka
#55
Parašyta 2010 lapkričio 10 - 15:02
#56
Parašyta 2010 lapkričio 10 - 16:52
Volvo 940 turboplyta MY1997
#57
Parašyta 2010 lapkričio 10 - 16:54
#58
Parašyta 2010 lapkričio 10 - 17:26
#59
Parašyta 2010 lapkričio 11 - 11:46
Prie manęs kažkada TA kabinėjos dėl įsijungimo su ilgosiomis.Man tos driving lamps is viso gali nesviesti, bet turbut jungsiu ant ilguju, nes jei pasidarysiu atskira mygtuka, tai niekad ju ir nejunginesiu
Buferio juosteles orginalios, gerai issilaikusios su visais fiksatoriais
O buferis lyg lygiai su lempom suejo, gal foto kreivai tik atrodo, nu prie progos gyvai galesit yvertint ;)
Volvo 940 turboplyta MY1997
#60
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 08:18
Uzsidejau jau ir galiny bufery:
Priekiniai numeriai jau klubo remeliuose, o galiniams numeriams pasirodo viso remelio neturejau, o buvo likusi tik plasmase su klubo uzrasu, tai reikia nusipirkt paprasta remely ir uzsidet tik apatine daly su klubo uzrasu.
Nusidaziau atsarginy bagazines dangty ir keleivio puses sparna, nuo kurio jau luposi lakas.
Skambinejau ir ieskojau 1.9 td variklio, tai ~50% situ varikliu buna su prapusta tarpine, ~20% trukusiais dirzais, o like jau buna parduoti uz nesveika kaina, todel pradejau abejoti ar as noriu tokio variklio... dar tas olandas su 205 2.1td is galvos neiseina
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0