Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Mantas_lt Peugeot 106


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 141

#1 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 sausio 11 - 22:22

Sveiki visi,
nutariau ir aš pristatyti savo automobiliuką. ^_^
Šioje temoje stengsiuos pasidalinti asmeniniais įspūdžiais ir techninėm suktybėm,kurios iškils/iškilo beeksploatuojant pežuką.
Taigi automobilis – 1992m gimimo 106 XR su 1.1i varikliuku :ax:
Posted Image
Posted Image
60ag nėra daug, bet kaip su tokios masės kėbulu automobiliukas Gyvas.

Istorija:
Pas mus jis jau apie 2 metai.
Nusipirkus automobilį buvo sutvarkyta daugybė einamųjų smulkmenų.
Paskirtis:
Pagrinde automobilis - studijų mašiniukas, skirtas keliaut iki universiteto ir atgal, tačiau mėgstu ir palakstyti kokiam slalome.
Pliusai:
106 modelis patinka tuo, kad visada randu kur jį palikti užgrūstose Vilniaus gatvėse, kuro vidurkis apie 6-7ltr, kas nėra labai daug, manevringumas irgi pasaka :clap:
Minusai:
Kas nepatinka, kad ganėtinai barškus modelis, tai pabilda kas, tai plastmasės pagirgžda :wh: Galinis tiltas jau verčiasi, tai ir iš ten muzika sklinda per duobes :rolleyes:
Problemos:
Buvo problemų su variklio purškimo sistema (Bosch mono-jetronic A2.2 kiek atsimenu), tai pakeitus visą įsiurbimo/įpurškimo daiktą problema išsisprendė, bent jau pokolkas. O problema ta, kad gazuodavosi ant laisvų apsukų, kartais apsukos labai banguodavo(1000aps/min – 3000aps/min iš akies).

Modifikacijos:
Pora atliktų modifikacijų:
Posted Image
• Įtaisytas patogus vairas su stebule.
Posted Image
• Įmontuotos patogios sėdynės iš ford escort RS2000. Originali sėdynė nei patogi,nei prilaikanti posūkiuose ir sėdėjimo pozicija kažkokia.. Na ne mano sudėjimo žmogui.
Posted Image
• Užmauti kiti custom ratai. R13 8j platinti skardinukai, padangos 165/65
Posted Image
• Įdėtas XSI kilimas ir daiktadežė prie bėgių svirties (ta orginalioji, maža daiktadežė vedė iš proto savo nepatogumu..)

Ateities planai:
Ateities planuose galvoju gal kada jį nužeminti ir šiek tiek pakietinti – vardant vairavimo malonumo, nes dabar linguoja kaip laivas keisdamas važiavo kryptį.

Su Tarakonu jau dalyvavome slalome vienam, gal ir su kitais pežukistais susitiksime slalomuose :pug:
Galvojau vis kada užsukti į Vilniaus meetą, bet taip ir neprisiruošiau dar :dntknw:
Pabaigoje dar šiek tiek nuotraukų.
Posted Image
Posted Image
Fotosešin
Posted Image
Posted Image
Po 300 ežerų ralio :D
http://img513.images.../1893/ilsis.jpg
Slalomo veiksme

Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2011 sausio 11 - 22:27

  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#2 SpaRCis

SpaRCis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 RGTi 1.6l

Parašyta 2011 sausio 11 - 22:32

A kada xsi projektelio tema uzvesi ? :beer:
  • 0
.:: P205 GTi ::.

#3 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2011 sausio 11 - 22:36

Koks tikslas dėti tOOOkius ratlankius, jei akivaizdžiai jiems padangos per siauros??? :hmm:
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#4 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2011 sausio 11 - 22:42

smagiai atrodo su tokiais ratais:) ir idoms salonas su rs sedynem :) respects
  • 0

#5 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 sausio 11 - 22:49

Sparci, gal kada netolimoj ateity :) Dabar vargšas miega, tai kai niekas nedaroma, nesinori net ir viešint.

EVX, tame ir visa esmė, kad jos per siauros.
O tikslas toks, kad posūkiuose mažiau deformuotųsi padanga, taigi auto greičiau reaguotų į vairo pasukimą.
Šiaip toks padangų setup'as suteikia tam tikrą charakterį mašinai (pvz momentas kada prasidės auto slydimas, yra kurkas lengviau prognozuojamas nei su "normaliais" ratais ir "normaliomis" padangomis).
nežinau kaip čia žodžiais apsakyti, tačiau vairuoti - vienas malonumas :)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#6 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 sausio 11 - 22:50

Koks tikslas dėti tOOOkius ratlankius, jei akivaizdžiai jiems padangos per siauros??? :hmm:

Kolega, pasizvalgyt pas vokiecius... Sako nauja mada..
Siaip man 106 nelabai prie sirdies, bet sitas su savo sitais ratais turi savotiska sarma :) Graziai ir smagiai atrodo, respects!
Smagu matyti tvarkinga ir gerai eksplotuojama spuoga:)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#7 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 sausio 11 - 23:42

O, kolega. :beer: Gražūs ratai. Nesupranta kolegos klubiečiai naujos mados, stiliuko. :unsure:

Šiaip, jei apie patį automobilį. Na, persėdus iš savojo ir pavairavus šitą, jausmas laaabai įdomus - siubuoja jis visas, tabaluojasi visokios bėgių svirtys (jau nebe), bet nieko. O bet tačiau, sėdynių patogumas... :)~

Kodėl neįmetei dabartinio žieminio setupo? Aš sugadinsiu visą temą ir įmesiu. + biškutį romantikos.

http://tarakonaz.zal.../romantika2.jpg
  • 0

#8 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 sausio 12 - 00:10

Rimtai, reikia parodyti ir dabartinę išvaizdą (be purvo dėmių po žieminio slalomo :D)
Winter Rally Edition
Posted Image
Posted Image

Niekaip neprisiruošiu gražiose pusnyse nufotkinti, kad kalpokai su aplinka derėtų :wh: :D

Dėl tos nelemtos bėgių svirties tai bus visas atskiras įrašas kaip, kas ir kodėl. :good:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#9 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2011 sausio 12 - 11:20

Dar truputis ir fordu pavirs.Fordo sedynes, fordo kalpokai.Atsimenu ant ford fiestos tokius turejau.Bet suzeminus ir su platintais ratlankiais visai idomiai atrodys, dar buferiai prasosi nudazomi.Sekmes :good:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#10 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2011 sausio 12 - 19:44

kur ir kas ir uz kiek taip ratus platina :)~ :good: ?

Šį pranešimą redagavo twarius: 2011 sausio 12 - 19:45

  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#11 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2011 sausio 12 - 20:18

kur ir kas ir uz kiek taip ratus platina :)~ :good: ?

~40 lt uz rata be dazymo tik uz suvirinima :) pagooglink :)
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#12 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 sausio 12 - 20:44

Ačiū už respecto taškus ( :D )
Dėl ratlankių, tai juos Kaune platinau, tada dar kainavo 60lt/vnt.
Nuveži 4 ratlankius - pasiimi jau su palange :)
Posted Image

O dėl mados, tai čia nieko naujo, dar mano tėtis su savo Gaz24 bei užmautom platiskardėm važinėjo :)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#13 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2011 sausio 13 - 17:44

kad cia pasenusi mada tai aisku, delto ir klausiau, nes siais laikais lengviausias budas praplatinti ratus yra uzdet lietus placius (tas neliecia triskyliu). As 106am tekinau rasstafkes, kuriu pagalba dejau 4 skyliu R14 ratus vietoje triju.
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#14 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2011 sausio 13 - 18:04

Man atrodo iš ties gražiai šitie ratai. Seniau mačiau Smart modelius su panašiais ratais, tiesiog skardiniai, bet gilesni. O kaip dėl patvarumo? Kiek temos autorius su jais važinėja ir kiek ekstremaliai? Nes kaip nepratusiam tai būtų gaila lietus ratlankius apdaužyt.
  • 0

#15 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 sausio 13 - 18:46



Laksto šitas beprotis su jais. ^_^

O kur juos galima apdaužyti? Nebent parkuotis šalia bordiūrų nelabai gebi.
  • 0

#16 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 sausio 13 - 20:23

O kaip dėl patvarumo? Kiek temos autorius su jais važinėja ir kiek ekstremaliai? Nes kaip nepratusiam tai būtų gaila lietus ratlankius apdaužyt.

Pats su šitais ratais daugiau nei pusę metų pravažinėjau. Daužyti kelkraščių nemėginau, tad nežinau kaip ten su jų tokiu patvarumu :)
Na yra buvęs vienas atvejis, kada smagiai įlėkiau į nemenką duobę galiniu ratu, nuo to laiko galinis guolis ūžt pradėjo (nedaug ten jam gal ir tetrūko), bet ratas liko kaip ratas :ax: nei susilenkė,nei dreba važiuojant, nei ką.

Šiaip dėl patvarumo tai gal vienintelė problema ne pačių ratų patvarume, bet tame, kad jie apsunkina kitų mazgų darbą.
Pvz: Šitų ratų ET'as neigiamas gavosi, taigi ir guolius labiau apkrauna ir vairo traukėm daugiau darbo tokius pasukt :blush: ir gal dar kitų problemų yra, kurių nei nepastebėjau, nei išmąsčiau.
Bet vėlgi.. Čia jau su betkokiais plačiais ratais tos pačios problemos, ar ten platiskardė, ar lietas ratas - jokio skirtumo.

Dėl eksploatacijos tai su mašina viską darau taip pat, lyg važiuočiau su paprastais ratais, tiek po žvirkėlius palakstau, tiek slalomus lankau, tiek po miestą važinėju. Jokio skirtumo.
Kaip Tarakonaz ir sakė, reikia tik pasisaugoti, kad parkuodamasis į kelkraščius nepagalastum tų ratų, kaip jau yra buvę porą kartų :ax:

O tos dalies apie lietų ratlankių apdaužymą nesupratau.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#17 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 sausio 13 - 22:35



Laksto šitas beprotis su jais. ^_^

O kur juos galima apdaužyti? Nebent parkuotis šalia bordiūrų nelabai gebi.

1.1 padare 1.6 rallye ? :doh: Tarakonai, arba pas tave ratai ne tokie, arba tarpinei reikia eiti treniruotis ^_^
  • 0
kažkaip.....

#18 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 sausio 14 - 00:42

Tarpinei treniruotis reik. Čia pirmas mano slalomas. :ax:
  • 0

#19 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 sausio 20 - 18:00

Visai neseniai važiuojant į Vilnių užsidegė užkaitusio variklio lemputė, tad teko nemaloniai sustoti pakelėje.
Sustojęs prisiminiau, kad įtartinai ilgai pečiukas nešildė oro..
Pasirodo aušinimo sistemoje buvo nemažai oro ir pačios aušinimo šlangos pasipūtusios.
Spėjimas toks, kad variklio galvos tarpinei atėjo paskutinioji. Teko nuorinti aušinimo sitemą ir keliauti toliau, tačiau nuo tada variklis nelabai gražiai dirbdavo, dūmindavo nemažai ir trauka jautėsi suprastėjus.
Grįžus namo, nusukus tepalų užpilimo dangtelį pasimatė štai kas
Posted Image
Tepalas+Aušinimo skystis = majonezas :mellow:
Taigi akivaizdu, kad arba tarpinei arba variklio galvai - negeroji. Teko nuiminėti galvą ir tikėtis, kad čia tik tarpinė kalta. Viską praardžius ir nuėmus
Posted Image
pasirodo, kad ištikro tarpinė keliose vietose „sudūlėjus“ ir skylėta.
Posted Image
Ta proga apsiprekinom ir pasiruošėm darbui : )
Posted Image
Naujos galvos bei jos dangtelio tarpinės, abiejų kolektorių tarpinės, vožtuvų velenėlio salnikas, vožtuvų gumytės ir starterio bendiksas (tuo pačiu nusprendėm sutaisyti ir starterį, nes jau buvo pradėjęs nebepritraukinėti)

Darbai
• Pakeistos vožtuvų gumytės. Senosios visiškai sukietėjusios buvo :blink: nieko nuostabaus, kad pežukas karts nuo karto išleisdavo mėlyną dūmą :wh:
• Nušlifuota galva, pakeistas velenėlio salnikas, apdirbtos vožtuvų skylės ir patys vožtuvai, po to sekė vožtuvų pritrynimas.
Posted Image
baisūs vožtuvai ir pasipuošusi galva :ax:
• Pakeistas starterio bendiksas, pravalyti kontaktai ir patikrinta angliukų būklė.
Kuo starteris įdomus pasirodė, kad jame ant besisukančios dalies sudėtos elektromagnetinės ritės, o pačiame korpuse magnetukai. Mano tėtis nemažai mašinų taisęs, bet visuose ardytuose starteriuose ritės būdavo tiek vidinėj tiek išorinėj daly.
Gal su tais magnetais reikia mažiau elektros? Įdomus sprendimas :good:
• Sudeliotos naujos tarpinės
Posted Image
Klausimas: Automobilis pravažiavęs jau 190 tūkst km.
Kaip manot ar buvusioji tarpinė originali ar jau buvusi keista?
Senoji:
Posted Image
Labai jau panaši į mūsų pirktą Goetze tarpinę. Spalvų deriniai tokie pat, bet šiek tiek keliose vietose skiriasi forma.
• Išplauta ir uždėta galva.Pasirodo pati galva labai gerai išsilaikius, vožtuvai nekleba viskas labai OK. :good: patikrinti vožtuvų tarpeliai.
• Dedant dirželį paaiškėjo, kad prieš tai jisai nevisai gerai buvo uždėtas : D
Manual‘ų pagalba atstatėm gerą santykį tarp vožtuvų ir stūmoklių (kaip ten tai vadina, fazėm lyg tais? :hmm: )
Net nežinau, ant kiek ten laipsnių buvo nuvažiuota į šalį, na bet ne vienas smagračio dantukas..
• Kadangi šitas 1.1 varikliukas su aukštos įtampos paskirstytoju, tai degimą susireguliavom stroboskopo pagalbą. Pagal manualą turėjo būti apie 8 laipsniai.
Kiek žinau naujesniuose 1.1 varikliuose vietoj Bosch stūgso Magneti Marelli įpurškimo ir degimo kontrolės sistema. Tai ten kompas kažkaip automatiškai degimą reguliuoja, kad nereiktų patiem to daryti.
• Kadangi nemažai apardėm variklio skyriaus, pasidarė lengvesnis priėjimas prie bėgiu perjungimo mechanizmo.
Problema tame, kad mano 106‘am labai tabalavo bėgiu svirtis į kairę/dešinę.
Posted Image
Raudonos rodyklės – +/- prieš remontą.
Žalios – jau po remonto (šiek tiek laisvumo liko, bet ten jau dėl kitų priežasčių ir toks lygis manau 106‘am skaitosi normalu)
Pasirodo dėl to kaltas buvo vienas mažas kaištukas.
Štai kaip jis turi atrodyti kai dar viskas tvarkoje
Posted Image
O čia maniškis, kurį ištraukėm
Posted Image
Matosi kaip šonai išvalgyti, o pora milimetrų ant šito kaištuko reiškė porą centimetrų laisvumo bėgių svirtyje... <_<
Pakeitėm šitą kaištuką į vožtuvo kotą. atpjovėm reikiamą ilgį, įgrūdom, pritvirtinom kad neiškristų, dar sutepiau visas bėgių mechanizmo jungiančiąsias svirteles ir gerai. Kol bus gyvas pežukas turėtų nebesuėsti to kaištuko


Na o visų remontų rezultatai - džiuginantys ^_^
Pežukas vėl važiuoja ir nebedūmija, starteris visada puikiai suka ir užsikurti vėl nebėra problemų, taip pat ir bėgių svirtis jau nebekleba (y)
Tik pastebėta nauja problema – sankaba nebeatlaiko variklio traukos : D
Jau anksčiau labai retais atvejais būdavo kad prasisuka, bet dabar situacija žymiai blogesnė.
Trečiu bėgiu staigiai užmygus niekur nepagreitėsi – nesukimba. Jeigu neagresyviai greitėji, tai viskas ok, dar laiko.
Tačiau artimiausiu metu reikės jau ją žiūrėti, kas ten netaip ir taisyti.
Taip pat reikės pasikeisti filtrus ir tepalus.
http://img254.images...00/img2092y.jpg

:pug:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#20 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 sausio 20 - 21:21

Professional :good:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0