Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Mantas_lt Peugeot 106


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 141

#21 ganksteris406

ganksteris406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 sausio 20 - 22:50

kiek mokejai uz bendiksa?
  • 0
gangsteris607

#22 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 sausio 20 - 23:14

kiek mokejai uz bendiksa?

44 litus.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#23 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 sausio 29 - 23:05

Šiaip
Pežuke priekyje stūkso 19mm stabilizatorius (šitam 106'am tiek išorinė dalis tiek vidinė po 19mm, perskaitęs Maiklo 106 ekomobilio temoj apie kuriozus su skirtingais stabilniko storiais dar specialiai matavau), o galinio stabilniko nėra (nes ne sport modelis).
Problema
Vasaros pradžioje turėjau problemą - pradėjo priekinėje važiuoklėje kažkas bildėt.
Pasiaiškinus, pasirodo kad stabilizatorius išorinėse traukėse turėjo laisvumo.
Esmė tame, kad stabilizatoriaus galai jau aprudiję bei susiaurėję (minimaliai, bet vis tiek susiaurėję).
Pagalvojom, kad nupirkus naujas traukes, tas pats bildesys būtų vėl greitai atsiradęs.
Sprendimas
Taigi sprendėm problemą kitu būdų. Nusiaurinom galus dar daugiau ir užmovėm metalines įvores iš žiaaauriai kieto metalo (tekinimas užtruko amžinybę :blink:, ten jas darėm iš kažkokių kaiščių,kurie skirti stūmokliams laikyti), reikėjo labai kieto metalo, kad užmovus netrūktų, nesideformuotų ir laikytų amžinybę :)
Posted Image
Posted Image
Dabar stabilizatoriaus galai apie 20mm gavosi, tiksliai net nebeatsimenu, na bet traukes dar išėjo užmaut.
Posted Image
Posted Image
Tuo pačiu pasikeičiau vieną stabilizatoriaus laikiklį, nes senas jau buvo lūžęs
Posted Image
Posted Image
Taigi dar viena laiminga pabaiga - nebebilda jokie stabilizatoriai priekyje :wh:

Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2011 sausio 29 - 23:06

  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#24 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 sausio 29 - 23:22

Nice work, nu bet jau metala issirinkai... Kazkada naudojau toki kaisti kazkam iskalti, jokiu deformacijos pozymiu ant jo, nesveikai kietas :)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#25 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 vasario 01 - 22:40

Nice work, nu bet jau metala issirinkai... Kazkada naudojau toki kaisti kazkam iskalti, jokiu deformacijos pozymiu ant jo, nesveikai kietas :)

jo.. Todėl ir tekinas nesveikai sunkiai. :blush:

Kadangi praeitą vasarą sudrožiau savo priekines padangas iki 2mm rašto gylio, tai dabar ieškau kitų savo sekančiam vasaros sezonui :)
Turimų 145/70 montuotojam neišėjo užtempt ant mano ratlankių, tad matavausi kitas padangas - Old style 195/55 Continental Sport contact.
Posted Image
Vaizdelis su tokiom padangom – nekoks..Taip ir maniau, kad ratai nebetilps po mašina, čia jau reikėtų kokio platinto kėbulo :ax:, tiesiog buvo lb smalsu pamėgint pamatuot kaip atrodys :rolleyes:
Posted Image
Posted Image
Platūs ratai ir 106 – nelabai bendrauja, bent jau priekye :D
Teks ieškoti kitų padangų :wh:

Taip pat matavausi kitus saugos diržus.
Posted Image
Na prilaiko tai tikrai labai gerai ir sportui praverstų, bet kaip kasdienai tai man pernelyg nepatogu pasirodė, tad pasilieku su originaliai saugadiržiais pokolkas. Šiuos pataupysiu savo XSI‘škei
:)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#26 zux

zux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.373
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 GTI '02

Parašyta 2011 vasario 02 - 00:50

kurioj vietoj virsuje tvirtinasi tas dirzas?
  • 0

#27 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 02 - 07:46

cia jau kaip pats sugalvoji taip ir pasidarai. arba prie lanku jei toki buna arba kai sitoj masinoi kai nera lanku i galiniu dirzu uzsegima. ;)
  • 0

#28 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 vasario 02 - 09:45

Na dėl kiekvienų diržų tvirtinimo vietų patarčiau skaityti tų diržų dokumentaciją.
Pas mane yra schroth typ rallye 3 drižai, tad va kaip dokumentacijoj nurodo tvirtint
Posted Image
Patartina tvirtint arba į C arba į D taškus tačiau taip pat rekomenduojama peržiūrėt schroth‘o vehicle reference list, tipo kur saugu,o kur nelabai.
Tam VRL‘e apie peugeot 106 va kas parašyta:
Posted Image
Tai taip išeina, kad taškas D gal koks nepakankamai stiprus,ar gaunasi perdidelis kampas iki jo? :hmm: Na nežinau, aš tai saviškį diržą buvau prisitvirtinęs prie C.
O tas taškas C ant 106'o kaip ir daugumoj mašinų atrodo:
Posted Image
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#29 zux

zux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.373
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 GTI '02

Parašyta 2011 vasario 02 - 12:04

kazkaip po tokio atsakymo nepatogu ir uz uzduota klausima :blush: viskas daroma kaip turi but.
beje, paziurejus ir isstudijavus ta pati manuala, radau kad dirzas skirtas keleivio pusei? :blink:
Posted Image
  • 0

#30 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 vasario 02 - 12:35

kazkaip po tokio atsakymo nepatogu ir uz uzduota klausima :blush: viskas daroma kaip turi but.
beje, paziurejus ir isstudijavus ta pati manuala, radau kad dirzas skirtas keleivio pusei?  :blink:
Posted Image

Pastabus :good:
Yup, taip ir yra :))
Čia man galvos skausmas, kad netos pusės diržą nusipirkau :D
Kai pirkau dar nežinojau tų skirtumų <_<
Įdomu koks ten būtent skirtumas tarp jų.. Parašyta, kad

Installation of harness belts on wrong side of vehicle
can cause severe head injury or death during
rebound phase of frontal collision!

tai čia skirtumas pagrinde grįžtamojoj fazėj po smūgio?
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#31 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 vasario 02 - 17:27

Vaizdelis su tokiom padangom – nekoks..Taip ir maniau, kad ratai nebetilps po mašina, čia jau reikėtų kokio platinto kėbulo :ax:, tiesiog buvo lb smalsu pamėgint pamatuot kaip atrodys.........Platūs ratai ir 106 – nelabai bendrauja, bent jau priekye :D
Teks ieškoti kitų padangų

O idomu nuo saxo vti tos plasmasikes nekompensuotu nors apytiksliai to platumo ratlankiu (dar jei banakes padangas uzdetum kokias). Po jom galetum uzplakti/uzvalcuoti arkas ir dropint daugiau, tada jau ir atrodytu ir slalomam liux butu :) Ar tu ten tolesnius palnaus suksi su XSI (jei gerai supratau dar viena turi varianta)?
  • 0

#32 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 vasario 02 - 17:58

Manau būtų galima nuo daug ko pritaikyti. nuo Saxo Vts/vtr/vti, nuo 106 xsi, rallye, gti, nuo citroen Ax gti ir panašiai.
Aš asmeniškai jei jau norėčiau dėti kokias arkas ant saviškio, tai TIK 106 S1 rallye :wub:
Posted Image
Šnekant apie mano 106 tai jis - daily draiveris, tad jį galvoju tik pasižemint kažkiek, užtempt siauras padangas, pravalcuot priekinus sparnus jei išeis(kad per visokius kelio bumptelėjimus padanga po sparnu palystų,o ne į sparną trintųsi), gal šiek tiek galines arkas ir važinėt :) Na bent pokolkas tokios mintys galvoje ramybės neduoda :wh:
O slalomam ruošiau/ruošiU/rUOšiu kitą kibirą - 106 xsi :ax:
Ten jau atskira tema turėtų būti kas, kaip ir kodėl :)

Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2011 vasario 02 - 17:59

  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#33 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 vasario 04 - 00:05

Paplepėsiu šiek tiek apie sėdynių keitimą, bei tvirtinimo problemas :wh:
Sėdynių transplantacija šiam pežuke buvo daryta du kartus.
Pirmosios sėdynės buvo dedamos ant originalių bėgelių nieko pernelyg nekeičiant, taigi gavosi sedėjimo pozicija laabai aukštai ir šiaip neatitaikėm sėdėjimo krypties, tad važiuodamas sėdėdavau pasisukęs į kairę pusę ir galva buvo labai netoli stogo :)
Posted Image
Poto kai nusipirkau Eskorto sėdynes su broliu nusprendėm kad reikia ištaisyti tas aukščių problemas.
Pasiruošėm dar vieną originalių peugeot sėdynių laikiklių komplektą
Posted Image
Posted Image
Toliau seka vaizdas, kai sėdynė ant grindų padėta – mūsų „siekiamybė“ ;D
Posted Image
Matuojam sėdynę ant originalių laikiklių
Posted Image
išvada - vėl laaabai peraukšta sėdėsena.
Nutarkavom rekaro sėdyniu laikiklius:
Posted Image
Posted Image
Tada apkarpėm sėdynių laikiklius ir vėl matavom
Posted Image
Posted Image
Posted Image
vis dar buvo peraukštai, tad teko mąstyti, ką dar čia apkarpius ir nutrumpinus..
Nusprendėm pamėginti nužeminti galinį laikiklio „ramstį“ kiek įmanoma daugiau, tuo pačiu pašalinom nebereikalingus bėgelių važinėjimo mechanizmus ir bėgelius.
http://img251.images.../apkarpymai.jpg
Pjovėm,virinom,matavom, o galutinis rezultatas atrodo taip: (kitos pusės laikiklis čia jau, bet esmė ta pati)
http://img528.images...9/img0062rs.jpg
Tie vamzdžio gabaliukai specialiai privirinti prie laikiklių priekio, kad sėdynė įgautų tam tikrą pasvirimą.
Sėdynės priekis gaunasi aukščiau negu galas. Su tokiu setup‘u kažkaip labiau „įdrimbi“ atsisėdęs, patogiau sėdėti. Kas man asmeniškai labai patiko, tai kad galų gale sėdynėje sėdėjau ne vien ant savo užpakalio, bet ir „ant kojų“. Nežinau kaip išsireikšt :blush: kadangi aš ilgakojis, tai dažnai būna, kad kažkaip durnai sėdisi ant tų sėdynių, kurios horizontalios, bet nepakrypusios kampu. Pasistūmus sėdynę tolyn nuo vairo sėdėjimas šiek tiek pasitaiso, bet vairo tada rankom normaliai nebesieki :D na žodžiu..
Taigi, pamatavus aukštį ir sėdėseną likom labai patenkinti ir pirvirinom sėdynę prie laikiklių :good:
http://img809.images...91/img0060g.jpg
Tiek nuotykių iš sėdynių pritaikymų :)

Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2011 vasario 04 - 00:24

  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#34 audrius_nitro

audrius_nitro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Puegeot 106 gti

Parašyta 2011 vasario 10 - 20:02

saunuolis dar vienas zmogus pasirinko teisinga masina :) respects
  • 0

#35 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 vasario 11 - 09:05

Paplepėsiu šiek tiek apie sėdynių keitimą, bei tvirtinimo problemas :wh:
Sėdynių transplantacija šiam pežuke buvo daryta du kartus.
Pirmosios sėdynės buvo dedamos ant originalių bėgelių nieko pernelyg nekeičiant, taigi gavosi sedėjimo pozicija laabai aukštai ir šiaip neatitaikėm sėdėjimo krypties, tad važiuodamas sėdėdavau pasisukęs į kairę pusę ir galva buvo labai netoli stogo :)
Posted Image
Poto kai nusipirkau Eskorto sėdynes su broliu nusprendėm kad reikia ištaisyti tas aukščių problemas.
Pasiruošėm dar vieną originalių peugeot sėdynių laikiklių komplektą
Posted Image
Posted Image
Toliau seka vaizdas, kai sėdynė ant grindų padėta – mūsų „siekiamybė“ ;D
Posted Image
Matuojam sėdynę ant originalių laikiklių
Posted Image
išvada - vėl laaabai peraukšta sėdėsena.
Nutarkavom rekaro sėdyniu laikiklius:
Posted Image
Posted Image
Tada apkarpėm sėdynių laikiklius ir vėl matavom
Posted Image
Posted Image
Posted Image
vis dar buvo peraukštai, tad teko mąstyti, ką dar čia apkarpius ir nutrumpinus..
Nusprendėm pamėginti nužeminti galinį laikiklio „ramstį“ kiek įmanoma daugiau, tuo pačiu pašalinom nebereikalingus bėgelių važinėjimo mechanizmus ir bėgelius.
http://img251.images.../apkarpymai.jpg
Pjovėm,virinom,matavom, o galutinis rezultatas atrodo taip: (kitos pusės laikiklis čia jau, bet esmė ta pati)
http://img528.images...9/img0062rs.jpg
Tie vamzdžio gabaliukai specialiai privirinti prie laikiklių priekio, kad sėdynė įgautų tam tikrą pasvirimą.
Sėdynės priekis gaunasi aukščiau negu galas. Su tokiu setup‘u kažkaip labiau „įdrimbi“ atsisėdęs, patogiau sėdėti. Kas man asmeniškai labai patiko, tai kad galų gale sėdynėje sėdėjau ne vien ant savo užpakalio, bet ir „ant kojų“. Nežinau kaip išsireikšt :blush: kadangi aš ilgakojis, tai dažnai būna, kad kažkaip durnai sėdisi ant tų sėdynių, kurios horizontalios, bet nepakrypusios kampu. Pasistūmus sėdynę tolyn nuo vairo sėdėjimas šiek tiek pasitaiso, bet vairo tada rankom normaliai nebesieki :D na žodžiu..
Taigi, pamatavus aukštį ir sėdėseną likom labai patenkinti ir pirvirinom sėdynę prie laikiklių :good:
http://img809.images...91/img0060g.jpg
Tiek nuotykių iš sėdynių pritaikymų :)

suprantu puikiai tavo paskutine pastraipa, apie patogu sedejima, kai sedi ne vien tik ant uzpakalio , bet ir ant koju :good: pas mane ant 605 dabartinio reguliuojamos sedynes visos pozicijos, tai pasitaisiau taip, kad butu patogu sedet, kad keliai netabalotu ore, as pats esu aukstas, ir daznai paskausta kojos jei sedynes priekis ir galas lygumoje . taigi sedint kaip u dabar ant recaro labai patogu :good:
ex 406 ir ex 605 v6 nebuvo tokio sedyniu navaroto, kaip ant dabartinio
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#36 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 vasario 13 - 21:39

Vis neprisiruošiau aprašyt savo žaidimų su prietaisų skydeliais.. Atsirado šiek tiek laiko ir detaliau aprašysiu savo kelionę link tachometro priešais akis :)

Intro į elektro žaismą su prietaisų skydeliais
Kadangi pas mane 1.1 variklis, tai prietaisų skydelyje šalia spidometro yra Diiiidelis laikrodis, o ne tachometras :blush:
Posted Image
Šiaip visai patinka man tas laikrodis, visada patogiai ir aiškiai matai kiek valandų, bet vis tik norėjau tacho ir laikui bėgant susiradau visą prietaisų skydelį nuo 1.4 su tachometru vietoj laikrodžio :)
Posted Image

Prietaisų skydelio išėmimas
Beišeminėjant saviškį spydiką susidūriau su viena problema. Kadangi mano 106 yra pirmos kartos, tai pas jį greičio rodyklė yra analoginė, o ne skaitmeninė, tai reiškia, kad nuo greičių dėžės iki pat spidometro eina spidometro trosas. Problema tame, kad jo neatjungus neina išimti pačio prietaisų skydelio, o jo atjungimas velnioniškai sudėtingas.. Nežinau ką reikėtų pagal manualą padaryti, kad atjungtum tą trosą, bet aš pradžiai tai atjungiau šiuos laidus (vaizdas iš apačios)
Posted Image
Juos atjungus jau matosi tas troso laikiklis, tačiau ta anga yra velnioniškai maža..
Posted Image
Kam nors su stambesnėm rankom spėju būtų labai sunku atjungt tą trosą, mano rankos kai vidutinio dydžio, tai šiaip ne taip įkišęs atjungiau,o poto šiek tiek pažaidus išėmiau ir patį skydelį (patarčiau nusiimti vairą, kitaip kaži ar išeis jį ištraukti)
Posted Image
Posted Image

Savo kolekcijoje jau turiu tris skydelius :D
Posted Image
Šoniniai JAEGER firmos(kairys nuo litrinio XN arba 1.1 XN, dešinys nuo 1.4i XT), o vidurinis VDO(nuo mano 1.1i XR)

4 jugtys VS 5 jungtys
Išsiėmus skydelį ir palyginus su norimu dėti, paaiškėjo, kad senasis yra 4 jungčių, o naujajame visos 5 :hmm:
Posted Image
Vis dėlto sujungus tuos 4 kištukus, pamėginom - viskas veikia išskyrus:
* Kuro rodyklė kaip mirus
* Aušinimo skysčio temperatūros rodyklė nejuda (pas mane net nėra sensorių variklyje, tai čia dar kaip ir nieko tokio)
* Skaitmeninio laikrodžio apšvietimas neveikia
* Neveikia tachometras! Ech.. <_<
Nuo to momento kaip jau ir aišku, kad lengvo Swap‘o nebebus..

Internete radau šaltinį kur žmogus beveik tokioj pat situacijoj atsidūrė ir atrodo, jog išsprendė šią problemą sėkmingai: Kaip slovėnas tachą į laikrodžio vietą talpino
Įsidėjo tachometrą į savo senąjį skydelį vietoj laikrodžio, na pagalvojau ir aš taip pat pasidarysiu.

Apie jungčių kontaktus
Elektroje nelabai gaudausi, tai iš noro kažką išmokti ir šiaip pasižaisti su tais skydeliais atsekinėjau kur koks kištuko kontaktas nueina ir už ką jis yra atsakingas.
Kadangi savo pastebėjimus rašiausi į kompą, tai pagalvojau pasidalinsiu su visais. Gal niekam niekada šios info ir neprireiks, bet ką gali žinoti. :rolleyes:
Posted Image
Čia va tų trijų neaiškių lempučių nuotraukos :ax:
Posted Image
Net vartotojo vadove nėra tų lempučių, jos kokios gal nenaudojamos ant 106, bet vis tik įdomu ką jos reiškia.

Studijavau aš tuos kontaktus, studijavau variklio el schemą
http://img163.images...96/schemaal.jpg
(10-degimo ritė, 7-prietaisų skydelis)
ir išsiaiškinau, kad geltono kištuko 1 ir 2 kontaktai atsakingi už tachometro signalą, o pas mane į tuos kištukus net laidai neateina :D
http://img713.images...63/img2466k.jpg
Dar vienas nenusisekimas, reikės pačiam tuos laidus atsivesti..
:blush:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#37 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2011 vasario 13 - 22:02

pirma lempute.???? antra-aušinimo skyscio trukumas trecia-vanduo kuro filtre
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#38 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 vasario 13 - 22:28

Ačiū, Keni, už apšvietimą :good:
Važiuojam toliau..

Tachometro signalo atvedimas į saloną
Pradžiai išsiemiau tachometrą iš skydelio
Posted Image
ir pamėginau prisijungti tachometrą tiesiai iš degimo ritės. Pagal visą schemą, pats tachometro signalas eina iš ritės 2 kontakto.
Pasijungiau laidą nuo ritės ir kadangi pats normaliai neišsiaiškinau kaip tą tachometrą pasijungti, tai pasinaudojau to slovėno sužymėjimais
Posted Image
į tachometrą įeina keturi kontakčiukai:
1 – įžeminimas, 2 – signalas iš ritės, 3 – minusas, 4 – pliusas.
Viską susijungiau ir patestavau..
Posted Image
Valio, viskas suveikė ir reaguoja į apsukas! :clap: galima dirbti toliau.

Prasivedžiau tachmetro signalą į saloną pro spidometro troso skylę.
Posted Image
Ne pats geriausias sprendimas, bet kažkaip kai lauke minusas buvo, o normaliam pravedimui reiktų nuimti sparną su posparniu ir kaži ar tokio ardymo dar užtektų, tai pasitenkinsiu ir tokiu variantu.

Tachometro pajungimas ir bandymas įstatyti į kitą skydelį
Susiradau pora kištukų nuo seno nenaudojamo kompo, kurie puikiai tiko į tachometrą :D nebebus galvos skausmo, kaip rimtai pritvirtinti tuos laidelius.
Posted Image
Tachometrui esant salone abu jo minusus ir pliusą pasijungiau jau nuo skydelio jungčių ir išmėginau ar ateina signalas iš degimo ritės :)
Video
Posted Image
Aš tik dėl vieno dalyko nežinau kaip čia padaryt.. aš šiaip tuos 1 ir 3 kontaktus pajungiau iš balto kištuko 3 kontakto (tipo masė iš kėbulo eina per šitą kontaktą).
Tai vat ir klausimas, ar čia geras toks sujungimas, ar nebus ten man, kad akumą iškrovinės ar dar koks biesas? Nesigaudau aš toj elektronikoj :blush:

Kadangi kaip ir viskas gerai, toliau sekė VDO skydelio ardymas ir bandymas vietoj laikrodžio patalpinti tachometrą.
Posted Image
Posted Image
Taikiau taikiau aš tą tachometrą, dėliojau, ieškojau kur ten pragręžti tas skyles pritvirtinimui, bet niekaip man jis netilpo..
Kaip ten tas slovėnos sugebėjo įgrūsti jį, aš neįsivaizduoju.. jeigu normaliai pastatyti tachometrą vietoj laikrodžio vietos ir taip kad užsidėtų tas permatomas dangtelis tinkamai, reiktų nukirsti ne vieną el schemos takelį, kas panaikintų skydelio apšvietimą ir dar ten kažką..
Posted Image
Nors pastebėjau, kad pas jį ten ta elektrinių takelių išdėstymas skiriasi nuo maniškio, bet vis tiek kažką jis ten turėjo nupjaut kad įdėtų tą tachometrą į vietą..
Summa summarum – toks sprendimas man netinka..

Baigėsi savaitgalis, reikėjo jau važiuot atgal į Vilnių, tai įsistačiau tachometrą štai čia :ax:
Posted Image
Pamaniau kol nesugalvosiu kaip normaliai pasidaryti viską, nors pratestuosiu ar tas mano tachometro pajungimas neiškrauna akumuliatoriaus ir ar viskas gerai veikia.
Dabar galiu tiksliai matyti ant kiek mano varikliukas mėgsta užsigazuoti laisvom apsukom :D
Kartais užplaukia taip, kad net žemiau 2000RPM nenukrenta..
Strange.. :blink:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#39 audrius_nitro

audrius_nitro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Puegeot 106 gti

Parašyta 2011 vasario 14 - 13:52

smagu matau tau :D del spidiko troso taj as darydavau taip atjungi ji nuo dezes patrauki spidika i save ir laisvai atjungi trosa sjujungimas uzdedi trosa ant spidiko patrauki trosa po kapotu prijungi pr dezes ir psio :)
  • 0

#40 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2011 vasario 14 - 14:36

pirma lempute.????
antra-aušinimo skyscio trukumas
trecia-vanduo kuro filtre


Posted Image

Pirma lemputė reiškia - Overheating of catalytic converter. Man padėjo oro filtro pakeitimas kai buvo pradėjusi užsideginėti.

Plačiau:

Overheating
There are many problems that can cause a catalytic converter to overheat or fail. The most common cause is unburned fuel entering the catalytic converter. Also faulty spark plugs and leads will cause the engine to misfire and ruin the catalytic converter. It will also be damaged if the distributor timing is out.

-Oxygen Sensor - An oxygen sensor collects and sends information to the Electronic Control Unit. This is used to control the fuel/air mix. If the oxygen sensor is faulty, or it has been contaminated with silicone from anti-freeze or sealant, he fuel/air mixture will not be corrected and excess fuel will enter the catalytic converter, causing it to overheat.

-Fuel injection systems - If a fuel injector is leaking internally or dribbling fuel into the engine the catalytic converter may be damaged. The excess fuel will enter the exhaust system and cause it to overheat. Due to the varying fuel injector systems the proper manual should always be consulted when trying to diagnose a problem.

-Map Sensors - Map sensors tell the Electronic Control Unit the load on the engine and the amount of air entering it. If this sensor fails it causes a rich condition in the engine, which can overheat the catalytic converter causing it to fail.

-Carburettor systems - A worn or defective carburettor can cause a catalytic converter to overheat. Problems such as improper float or air/fuel mix adjustments and worn metering rods can damage the catalytic converter. The choke system also needs to be operating properly so the right level of fuel enters the system. If too much fuel enters the system it will overheat and eventually fail.

-Canister Purge Valve Control - This vacuum operated valve vents fuel vapour from the carburettor bowl to the charcoal canister. If the vacuum is breached the charcoal canister will flood, causing the air/fuel mixture to become very rich. This will cause the catalytic converter to overheat and break down.
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0