Mantas_lt Peugeot 106
#21
Parašyta 2011 sausio 20 - 22:50
#22
Parašyta 2011 sausio 20 - 23:14
44 litus.kiek mokejai uz bendiksa?
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#23
Parašyta 2011 sausio 29 - 23:05
Pežuke priekyje stūkso 19mm stabilizatorius (šitam 106'am tiek išorinė dalis tiek vidinė po 19mm, perskaitęs Maiklo 106 ekomobilio temoj apie kuriozus su skirtingais stabilniko storiais dar specialiai matavau), o galinio stabilniko nėra (nes ne sport modelis).
Problema
Vasaros pradžioje turėjau problemą - pradėjo priekinėje važiuoklėje kažkas bildėt.
Pasiaiškinus, pasirodo kad stabilizatorius išorinėse traukėse turėjo laisvumo.
Esmė tame, kad stabilizatoriaus galai jau aprudiję bei susiaurėję (minimaliai, bet vis tiek susiaurėję).
Pagalvojom, kad nupirkus naujas traukes, tas pats bildesys būtų vėl greitai atsiradęs.
Sprendimas
Taigi sprendėm problemą kitu būdų. Nusiaurinom galus dar daugiau ir užmovėm metalines įvores iš žiaaauriai kieto metalo (tekinimas užtruko amžinybę , ten jas darėm iš kažkokių kaiščių,kurie skirti stūmokliams laikyti), reikėjo labai kieto metalo, kad užmovus netrūktų, nesideformuotų ir laikytų amžinybę
Dabar stabilizatoriaus galai apie 20mm gavosi, tiksliai net nebeatsimenu, na bet traukes dar išėjo užmaut.
Tuo pačiu pasikeičiau vieną stabilizatoriaus laikiklį, nes senas jau buvo lūžęs
Taigi dar viena laiminga pabaiga - nebebilda jokie stabilizatoriai priekyje
Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2011 sausio 29 - 23:06
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#24
Parašyta 2011 sausio 29 - 23:22
#25
Parašyta 2011 vasario 01 - 22:40
jo.. Todėl ir tekinas nesveikai sunkiai.Nice work, nu bet jau metala issirinkai... Kazkada naudojau toki kaisti kazkam iskalti, jokiu deformacijos pozymiu ant jo, nesveikai kietas
Kadangi praeitą vasarą sudrožiau savo priekines padangas iki 2mm rašto gylio, tai dabar ieškau kitų savo sekančiam vasaros sezonui
Turimų 145/70 montuotojam neišėjo užtempt ant mano ratlankių, tad matavausi kitas padangas - Old style 195/55 Continental Sport contact.
Vaizdelis su tokiom padangom – nekoks..Taip ir maniau, kad ratai nebetilps po mašina, čia jau reikėtų kokio platinto kėbulo , tiesiog buvo lb smalsu pamėgint pamatuot kaip atrodys
Platūs ratai ir 106 – nelabai bendrauja, bent jau priekye
Teks ieškoti kitų padangų
Taip pat matavausi kitus saugos diržus.
Na prilaiko tai tikrai labai gerai ir sportui praverstų, bet kaip kasdienai tai man pernelyg nepatogu pasirodė, tad pasilieku su originaliai saugadiržiais pokolkas. Šiuos pataupysiu savo XSI‘škei
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#26
Parašyta 2011 vasario 02 - 00:50
#27
Parašyta 2011 vasario 02 - 07:46
#28
Parašyta 2011 vasario 02 - 09:45
Pas mane yra schroth typ rallye 3 drižai, tad va kaip dokumentacijoj nurodo tvirtint
Patartina tvirtint arba į C arba į D taškus tačiau taip pat rekomenduojama peržiūrėt schroth‘o vehicle reference list, tipo kur saugu,o kur nelabai.
Tam VRL‘e apie peugeot 106 va kas parašyta:
Tai taip išeina, kad taškas D gal koks nepakankamai stiprus,ar gaunasi perdidelis kampas iki jo? Na nežinau, aš tai saviškį diržą buvau prisitvirtinęs prie C.
O tas taškas C ant 106'o kaip ir daugumoj mašinų atrodo:
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#29
Parašyta 2011 vasario 02 - 12:04
beje, paziurejus ir isstudijavus ta pati manuala, radau kad dirzas skirtas keleivio pusei?
#30
Parašyta 2011 vasario 02 - 12:35
Pastabuskazkaip po tokio atsakymo nepatogu ir uz uzduota klausima viskas daroma kaip turi but.
beje, paziurejus ir isstudijavus ta pati manuala, radau kad dirzas skirtas keleivio pusei?
Yup, taip ir yra )
Čia man galvos skausmas, kad netos pusės diržą nusipirkau
Kai pirkau dar nežinojau tų skirtumų
Įdomu koks ten būtent skirtumas tarp jų.. Parašyta, kad
tai čia skirtumas pagrinde grįžtamojoj fazėj po smūgio?Installation of harness belts on wrong side of vehicle
can cause severe head injury or death during
rebound phase of frontal collision!
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#31
Parašyta 2011 vasario 02 - 17:27
O idomu nuo saxo vti tos plasmasikes nekompensuotu nors apytiksliai to platumo ratlankiu (dar jei banakes padangas uzdetum kokias). Po jom galetum uzplakti/uzvalcuoti arkas ir dropint daugiau, tada jau ir atrodytu ir slalomam liux butu Ar tu ten tolesnius palnaus suksi su XSI (jei gerai supratau dar viena turi varianta)?Vaizdelis su tokiom padangom – nekoks..Taip ir maniau, kad ratai nebetilps po mašina, čia jau reikėtų kokio platinto kėbulo , tiesiog buvo lb smalsu pamėgint pamatuot kaip atrodys.........Platūs ratai ir 106 – nelabai bendrauja, bent jau priekye
Teks ieškoti kitų padangų
#32
Parašyta 2011 vasario 02 - 17:58
Aš asmeniškai jei jau norėčiau dėti kokias arkas ant saviškio, tai TIK 106 S1 rallye
Šnekant apie mano 106 tai jis - daily draiveris, tad jį galvoju tik pasižemint kažkiek, užtempt siauras padangas, pravalcuot priekinus sparnus jei išeis(kad per visokius kelio bumptelėjimus padanga po sparnu palystų,o ne į sparną trintųsi), gal šiek tiek galines arkas ir važinėt Na bent pokolkas tokios mintys galvoje ramybės neduoda
O slalomam ruošiau/ruošiU/rUOšiu kitą kibirą - 106 xsi
Ten jau atskira tema turėtų būti kas, kaip ir kodėl
Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2011 vasario 02 - 17:59
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#33
Parašyta 2011 vasario 04 - 00:05
Sėdynių transplantacija šiam pežuke buvo daryta du kartus.
Pirmosios sėdynės buvo dedamos ant originalių bėgelių nieko pernelyg nekeičiant, taigi gavosi sedėjimo pozicija laabai aukštai ir šiaip neatitaikėm sėdėjimo krypties, tad važiuodamas sėdėdavau pasisukęs į kairę pusę ir galva buvo labai netoli stogo
Poto kai nusipirkau Eskorto sėdynes su broliu nusprendėm kad reikia ištaisyti tas aukščių problemas.
Pasiruošėm dar vieną originalių peugeot sėdynių laikiklių komplektą
Toliau seka vaizdas, kai sėdynė ant grindų padėta – mūsų „siekiamybė“ ;D
Matuojam sėdynę ant originalių laikiklių
išvada - vėl laaabai peraukšta sėdėsena.
Nutarkavom rekaro sėdyniu laikiklius:
Tada apkarpėm sėdynių laikiklius ir vėl matavom
vis dar buvo peraukštai, tad teko mąstyti, ką dar čia apkarpius ir nutrumpinus..
Nusprendėm pamėginti nužeminti galinį laikiklio „ramstį“ kiek įmanoma daugiau, tuo pačiu pašalinom nebereikalingus bėgelių važinėjimo mechanizmus ir bėgelius.
http://img251.images.../apkarpymai.jpg
Pjovėm,virinom,matavom, o galutinis rezultatas atrodo taip: (kitos pusės laikiklis čia jau, bet esmė ta pati)
http://img528.images...9/img0062rs.jpg
Tie vamzdžio gabaliukai specialiai privirinti prie laikiklių priekio, kad sėdynė įgautų tam tikrą pasvirimą.
Sėdynės priekis gaunasi aukščiau negu galas. Su tokiu setup‘u kažkaip labiau „įdrimbi“ atsisėdęs, patogiau sėdėti. Kas man asmeniškai labai patiko, tai kad galų gale sėdynėje sėdėjau ne vien ant savo užpakalio, bet ir „ant kojų“. Nežinau kaip išsireikšt kadangi aš ilgakojis, tai dažnai būna, kad kažkaip durnai sėdisi ant tų sėdynių, kurios horizontalios, bet nepakrypusios kampu. Pasistūmus sėdynę tolyn nuo vairo sėdėjimas šiek tiek pasitaiso, bet vairo tada rankom normaliai nebesieki na žodžiu..
Taigi, pamatavus aukštį ir sėdėseną likom labai patenkinti ir pirvirinom sėdynę prie laikiklių
http://img809.images...91/img0060g.jpg
Tiek nuotykių iš sėdynių pritaikymų
Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2011 vasario 04 - 00:24
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#34
Parašyta 2011 vasario 10 - 20:02
#35
Parašyta 2011 vasario 11 - 09:05
suprantu puikiai tavo paskutine pastraipa, apie patogu sedejima, kai sedi ne vien tik ant uzpakalio , bet ir ant koju pas mane ant 605 dabartinio reguliuojamos sedynes visos pozicijos, tai pasitaisiau taip, kad butu patogu sedet, kad keliai netabalotu ore, as pats esu aukstas, ir daznai paskausta kojos jei sedynes priekis ir galas lygumoje . taigi sedint kaip u dabar ant recaro labai patoguPaplepėsiu šiek tiek apie sėdynių keitimą, bei tvirtinimo problemas
Sėdynių transplantacija šiam pežuke buvo daryta du kartus.
Pirmosios sėdynės buvo dedamos ant originalių bėgelių nieko pernelyg nekeičiant, taigi gavosi sedėjimo pozicija laabai aukštai ir šiaip neatitaikėm sėdėjimo krypties, tad važiuodamas sėdėdavau pasisukęs į kairę pusę ir galva buvo labai netoli stogo
Poto kai nusipirkau Eskorto sėdynes su broliu nusprendėm kad reikia ištaisyti tas aukščių problemas.
Pasiruošėm dar vieną originalių peugeot sėdynių laikiklių komplektą
Toliau seka vaizdas, kai sėdynė ant grindų padėta – mūsų „siekiamybė“ ;D
Matuojam sėdynę ant originalių laikiklių
išvada - vėl laaabai peraukšta sėdėsena.
Nutarkavom rekaro sėdyniu laikiklius:
Tada apkarpėm sėdynių laikiklius ir vėl matavom
vis dar buvo peraukštai, tad teko mąstyti, ką dar čia apkarpius ir nutrumpinus..
Nusprendėm pamėginti nužeminti galinį laikiklio „ramstį“ kiek įmanoma daugiau, tuo pačiu pašalinom nebereikalingus bėgelių važinėjimo mechanizmus ir bėgelius.
http://img251.images.../apkarpymai.jpg
Pjovėm,virinom,matavom, o galutinis rezultatas atrodo taip: (kitos pusės laikiklis čia jau, bet esmė ta pati)
http://img528.images...9/img0062rs.jpg
Tie vamzdžio gabaliukai specialiai privirinti prie laikiklių priekio, kad sėdynė įgautų tam tikrą pasvirimą.
Sėdynės priekis gaunasi aukščiau negu galas. Su tokiu setup‘u kažkaip labiau „įdrimbi“ atsisėdęs, patogiau sėdėti. Kas man asmeniškai labai patiko, tai kad galų gale sėdynėje sėdėjau ne vien ant savo užpakalio, bet ir „ant kojų“. Nežinau kaip išsireikšt kadangi aš ilgakojis, tai dažnai būna, kad kažkaip durnai sėdisi ant tų sėdynių, kurios horizontalios, bet nepakrypusios kampu. Pasistūmus sėdynę tolyn nuo vairo sėdėjimas šiek tiek pasitaiso, bet vairo tada rankom normaliai nebesieki na žodžiu..
Taigi, pamatavus aukštį ir sėdėseną likom labai patenkinti ir pirvirinom sėdynę prie laikiklių
http://img809.images...91/img0060g.jpg
Tiek nuotykių iš sėdynių pritaikymų
ex 406 ir ex 605 v6 nebuvo tokio sedyniu navaroto, kaip ant dabartinio
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#36
Parašyta 2011 vasario 13 - 21:39
Intro į elektro žaismą su prietaisų skydeliais
Kadangi pas mane 1.1 variklis, tai prietaisų skydelyje šalia spidometro yra Diiiidelis laikrodis, o ne tachometras
Šiaip visai patinka man tas laikrodis, visada patogiai ir aiškiai matai kiek valandų, bet vis tik norėjau tacho ir laikui bėgant susiradau visą prietaisų skydelį nuo 1.4 su tachometru vietoj laikrodžio
Prietaisų skydelio išėmimas
Beišeminėjant saviškį spydiką susidūriau su viena problema. Kadangi mano 106 yra pirmos kartos, tai pas jį greičio rodyklė yra analoginė, o ne skaitmeninė, tai reiškia, kad nuo greičių dėžės iki pat spidometro eina spidometro trosas. Problema tame, kad jo neatjungus neina išimti pačio prietaisų skydelio, o jo atjungimas velnioniškai sudėtingas.. Nežinau ką reikėtų pagal manualą padaryti, kad atjungtum tą trosą, bet aš pradžiai tai atjungiau šiuos laidus (vaizdas iš apačios)
Juos atjungus jau matosi tas troso laikiklis, tačiau ta anga yra velnioniškai maža..
Kam nors su stambesnėm rankom spėju būtų labai sunku atjungt tą trosą, mano rankos kai vidutinio dydžio, tai šiaip ne taip įkišęs atjungiau,o poto šiek tiek pažaidus išėmiau ir patį skydelį (patarčiau nusiimti vairą, kitaip kaži ar išeis jį ištraukti)
Savo kolekcijoje jau turiu tris skydelius
Šoniniai JAEGER firmos(kairys nuo litrinio XN arba 1.1 XN, dešinys nuo 1.4i XT), o vidurinis VDO(nuo mano 1.1i XR)
4 jugtys VS 5 jungtys
Išsiėmus skydelį ir palyginus su norimu dėti, paaiškėjo, kad senasis yra 4 jungčių, o naujajame visos 5
Vis dėlto sujungus tuos 4 kištukus, pamėginom - viskas veikia išskyrus:
* Kuro rodyklė kaip mirus
* Aušinimo skysčio temperatūros rodyklė nejuda (pas mane net nėra sensorių variklyje, tai čia dar kaip ir nieko tokio)
* Skaitmeninio laikrodžio apšvietimas neveikia
* Neveikia tachometras! Ech..
Nuo to momento kaip jau ir aišku, kad lengvo Swap‘o nebebus..
Internete radau šaltinį kur žmogus beveik tokioj pat situacijoj atsidūrė ir atrodo, jog išsprendė šią problemą sėkmingai: Kaip slovėnas tachą į laikrodžio vietą talpino
Įsidėjo tachometrą į savo senąjį skydelį vietoj laikrodžio, na pagalvojau ir aš taip pat pasidarysiu.
Apie jungčių kontaktus
Elektroje nelabai gaudausi, tai iš noro kažką išmokti ir šiaip pasižaisti su tais skydeliais atsekinėjau kur koks kištuko kontaktas nueina ir už ką jis yra atsakingas.
Kadangi savo pastebėjimus rašiausi į kompą, tai pagalvojau pasidalinsiu su visais. Gal niekam niekada šios info ir neprireiks, bet ką gali žinoti.
Čia va tų trijų neaiškių lempučių nuotraukos
Net vartotojo vadove nėra tų lempučių, jos kokios gal nenaudojamos ant 106, bet vis tik įdomu ką jos reiškia.
Studijavau aš tuos kontaktus, studijavau variklio el schemą
http://img163.images...96/schemaal.jpg
(10-degimo ritė, 7-prietaisų skydelis)
ir išsiaiškinau, kad geltono kištuko 1 ir 2 kontaktai atsakingi už tachometro signalą, o pas mane į tuos kištukus net laidai neateina
http://img713.images...63/img2466k.jpg
Dar vienas nenusisekimas, reikės pačiam tuos laidus atsivesti..
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#37
Parašyta 2011 vasario 13 - 22:02
#38
Parašyta 2011 vasario 13 - 22:28
Važiuojam toliau..
Tachometro signalo atvedimas į saloną
Pradžiai išsiemiau tachometrą iš skydelio
ir pamėginau prisijungti tachometrą tiesiai iš degimo ritės. Pagal visą schemą, pats tachometro signalas eina iš ritės 2 kontakto.
Pasijungiau laidą nuo ritės ir kadangi pats normaliai neišsiaiškinau kaip tą tachometrą pasijungti, tai pasinaudojau to slovėno sužymėjimais
į tachometrą įeina keturi kontakčiukai:
1 – įžeminimas, 2 – signalas iš ritės, 3 – minusas, 4 – pliusas.
Viską susijungiau ir patestavau..
Valio, viskas suveikė ir reaguoja į apsukas! galima dirbti toliau.
Prasivedžiau tachmetro signalą į saloną pro spidometro troso skylę.
Ne pats geriausias sprendimas, bet kažkaip kai lauke minusas buvo, o normaliam pravedimui reiktų nuimti sparną su posparniu ir kaži ar tokio ardymo dar užtektų, tai pasitenkinsiu ir tokiu variantu.
Tachometro pajungimas ir bandymas įstatyti į kitą skydelį
Susiradau pora kištukų nuo seno nenaudojamo kompo, kurie puikiai tiko į tachometrą nebebus galvos skausmo, kaip rimtai pritvirtinti tuos laidelius.
Tachometrui esant salone abu jo minusus ir pliusą pasijungiau jau nuo skydelio jungčių ir išmėginau ar ateina signalas iš degimo ritės
Video
Aš tik dėl vieno dalyko nežinau kaip čia padaryt.. aš šiaip tuos 1 ir 3 kontaktus pajungiau iš balto kištuko 3 kontakto (tipo masė iš kėbulo eina per šitą kontaktą).
Tai vat ir klausimas, ar čia geras toks sujungimas, ar nebus ten man, kad akumą iškrovinės ar dar koks biesas? Nesigaudau aš toj elektronikoj
Kadangi kaip ir viskas gerai, toliau sekė VDO skydelio ardymas ir bandymas vietoj laikrodžio patalpinti tachometrą.
Taikiau taikiau aš tą tachometrą, dėliojau, ieškojau kur ten pragręžti tas skyles pritvirtinimui, bet niekaip man jis netilpo..
Kaip ten tas slovėnos sugebėjo įgrūsti jį, aš neįsivaizduoju.. jeigu normaliai pastatyti tachometrą vietoj laikrodžio vietos ir taip kad užsidėtų tas permatomas dangtelis tinkamai, reiktų nukirsti ne vieną el schemos takelį, kas panaikintų skydelio apšvietimą ir dar ten kažką..
Nors pastebėjau, kad pas jį ten ta elektrinių takelių išdėstymas skiriasi nuo maniškio, bet vis tiek kažką jis ten turėjo nupjaut kad įdėtų tą tachometrą į vietą..
Summa summarum – toks sprendimas man netinka..
Baigėsi savaitgalis, reikėjo jau važiuot atgal į Vilnių, tai įsistačiau tachometrą štai čia
Pamaniau kol nesugalvosiu kaip normaliai pasidaryti viską, nors pratestuosiu ar tas mano tachometro pajungimas neiškrauna akumuliatoriaus ir ar viskas gerai veikia.
Dabar galiu tiksliai matyti ant kiek mano varikliukas mėgsta užsigazuoti laisvom apsukom
Kartais užplaukia taip, kad net žemiau 2000RPM nenukrenta..
Strange..
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#39
Parašyta 2011 vasario 14 - 13:52
#40
Parašyta 2011 vasario 14 - 14:36
pirma lempute.????
antra-aušinimo skyscio trukumas
trecia-vanduo kuro filtre
Pirma lemputė reiškia - Overheating of catalytic converter. Man padėjo oro filtro pakeitimas kai buvo pradėjusi užsideginėti.
Plačiau:
Overheating
There are many problems that can cause a catalytic converter to overheat or fail. The most common cause is unburned fuel entering the catalytic converter. Also faulty spark plugs and leads will cause the engine to misfire and ruin the catalytic converter. It will also be damaged if the distributor timing is out.
-Oxygen Sensor - An oxygen sensor collects and sends information to the Electronic Control Unit. This is used to control the fuel/air mix. If the oxygen sensor is faulty, or it has been contaminated with silicone from anti-freeze or sealant, he fuel/air mixture will not be corrected and excess fuel will enter the catalytic converter, causing it to overheat.
-Fuel injection systems - If a fuel injector is leaking internally or dribbling fuel into the engine the catalytic converter may be damaged. The excess fuel will enter the exhaust system and cause it to overheat. Due to the varying fuel injector systems the proper manual should always be consulted when trying to diagnose a problem.
-Map Sensors - Map sensors tell the Electronic Control Unit the load on the engine and the amount of air entering it. If this sensor fails it causes a rich condition in the engine, which can overheat the catalytic converter causing it to fail.
-Carburettor systems - A worn or defective carburettor can cause a catalytic converter to overheat. Problems such as improper float or air/fuel mix adjustments and worn metering rods can damage the catalytic converter. The choke system also needs to be operating properly so the right level of fuel enters the system. If too much fuel enters the system it will overheat and eventually fail.
-Canister Purge Valve Control - This vacuum operated valve vents fuel vapour from the carburettor bowl to the charcoal canister. If the vacuum is breached the charcoal canister will flood, causing the air/fuel mixture to become very rich. This will cause the catalytic converter to overheat and break down.
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0