Peršokti prie turinio


605 stabdziu perdarymas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 53

#21 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 sausio 25 - 07:25

Mano ex 605 93m 2.0L kazkada buvus Bendix stabdziu sistema, dar pries man nusiperkant buvo pakeista i paprasta pusline. Vazinejau ir vargo nemaciau, nei man rupejo granatos dantukai, nei kiti ch*jukai. Tech apziuros metu nieks nei puses zodzio nepasake kad netokia sistema tupi masinoj. Aisku ABS nebuvimas ziema siektiek kliudavo, bet atsargiau vaziuojant viskas normos ribose.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#22 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 sausio 25 - 08:58

Prie to paties norėjau pasiteirauti dėl ko galėtų nusėsti stabdžiai? Keičiau galines šlangutes ir vieną priekinę, nusiorino lyg ir viskas okei, kol mašina neužkurta stabdžiai kieti ir pedalas stovi viršui, o kai užkuriu ir nuspaudžiu stabdžius pedalas palangva nusėda,užpumpuoju ir lyg kieti pasidaro, bet pavažiavus truputį ir pastabdžius stabžiai būna pačiam dugne ir nieko nestabdo...Gal kas žinot kame galai. mašina p605 93m

sistemoje tebera oro, nusiorink, man taip yra buve su 406.. oj kiek as ten vargau, 20 kartu per visas puses ejau ir orinau, kol normaliai pavyko nuorint, geriausiai varyk i servisiuka, pajungs ant aparato kelios minutes ir nuorinta 100% ir bus ok
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#23 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 sausio 25 - 20:39

jimmy,labai jau sureiksmini įvykius,jei taip pries esi ,siulik savo varianta,manau jo neturi ir pilnai sutinki su keitimu tik negali su tuo sutikti ,nes sunku per save perlipt :ax:

Nei aš prieš, nei ką, tik konstatuoju faktą, kad KET draudžia stabdžių ir vairo mechanizmų perdarymą, jei to nenumatė gamintojas.
Duodu pavyzdį: kas dar prisimena, pas Žigulėlius vairo mechanizme buvo toks "majatnykas", kuris sukiojosi (orginaliai) plastmasinėse įvorėse. Nelaikė tos įvorės, reikdavo kas 25-30 kkm keist. Turguose pasirodė iš išorės niekuo nesiskiriantys, bet patobulinti "majatnykai" su guoliais. Pakeitus vairas tapdavo nepalyginamai lengvesnis, plius šis mazgas tapo santykinai amžinu. Dėje, po tokio perdarymo, nors iš pažiūros visai nekenksmingo, o gal tai net pavadinčiau - sveikintino, tapo neįmanoma praeiti TA... Galvokit ką norit.
Mano variantas - pradžioj išsiaiškinti tokio keitimo galimumą nuvykus į artimiausią TA stotį. Gal po perdarymo ir neužklius apžiūros metu, bet galima nusvilti po skaudesnio autoįvykio, jei mašina pateks ekspertams į nagus (jau minėjau)...
P.S. apie kokį ten "laipiojimą per save" kalbi? Paprasčiausias biurokratinis pastebėjimas...
P.P.S. seniai norėjau paklaust: įdomus nickas, jūs ten keliese rašot?... :hmm:
  • 0
... labai piktas diedas...

#24 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 sausio 26 - 07:59

Nei aš prieš, nei ką, tik konstatuoju faktą, kad KET draudžia stabdžių ir vairo mechanizmų perdarymą, jei to nenumatė gamintojas.
Duodu pavyzdį: kas dar prisimena, pas Žigulėlius vairo mechanizme buvo toks "majatnykas", kuris sukiojosi (orginaliai) plastmasinėse įvorėse. Nelaikė tos įvorės, reikdavo kas 25-30 kkm keist. Turguose pasirodė iš išorės niekuo nesiskiriantys, bet patobulinti "majatnykai" su guoliais. Pakeitus vairas tapdavo nepalyginamai lengvesnis, plius šis mazgas tapo santykinai amžinu. Dėje, po tokio perdarymo, nors iš pažiūros visai nekenksmingo, o gal tai net pavadinčiau - sveikintino, tapo neįmanoma praeiti TA... Galvokit ką norit.
Mano variantas - pradžioj išsiaiškinti tokio keitimo galimumą nuvykus į artimiausią TA stotį. Gal po perdarymo ir neužklius apžiūros metu, bet galima nusvilti po skaudesnio autoįvykio, jei mašina pateks ekspertams į nagus (jau minėjau)...
P.S. apie kokį ten "laipiojimą per save" kalbi? Paprasčiausias biurokratinis pastebėjimas...
P.P.S. seniai norėjau paklaust: įdomus nickas, jūs ten keliese rašot?... :hmm:

taip pat, kaip ir perdarant angliska i euro? juk vairo mechanizmas perdaromas i kita puse? bet uzregistravau ir praejau TA.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#25 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 sausio 26 - 18:10

taip pat, kaip ir perdarant angliska i euro? juk vairo mechanizmas perdaromas i kita puse? bet uzregistravau ir praejau TA.

Tu vairo mechanizmo NEPERDAREI, o įdėjai kairiavairę vairo sistemą, lygiai tokią pačią, kaip ir priklauso tam modeliui. Nemaišykim sąvokų...
  • 0
... labai piktas diedas...

#26 Svečias_kablys_*

Svečias_kablys_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 26 - 18:44

Prie to paties norėjau pasiteirauti dėl ko galėtų nusėsti stabdžiai? Keičiau galines šlangutes ir vieną priekinę, nusiorino lyg ir viskas okei, kol mašina neužkurta stabdžiai kieti ir pedalas stovi viršui, o kai užkuriu ir nuspaudžiu stabdžius pedalas palangva nusėda,užpumpuoju ir lyg kieti pasidaro, bet pavažiavus truputį ir pastabdžius stabžiai būna pačiam dugne ir nieko nestabdo...Gal kas žinot kame galai. mašina p605 93m


O jei nepades nuorinimas (Jimmy teisingai patare) + jei stabdziu pedalas sesdavo ir pries slangu keitima, beliks pagrindiniam stabdziu cilindrui (kur po kapotu) gumytes pakeist arba keist kitu. Pries ~5 metus remkomplektas kainavo ~11Lt. Bet jei pats dares nesi, nerekomenduoju bandyt - varyk pas meistriukus.
P.S. Dar del orinimo. Egzistuoja teorija, norint sulaukti geriausiu rezultatu, orinti ratus reikia kiekvienai stabdziu sistemai skirtinga tvarka - priklausomai kaip issideste stabdziu konturai - istrizai ar lygegriaciai.

Šį pranešimą redagavo kablys: 2011 sausio 26 - 18:52

  • 0

#27 Svečias_bebrokoja_*

Svečias_bebrokoja_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 26 - 19:00

O kaip man žinot kaip pas mane išsidėstę? Ir kaip orint jei įstrižai ar lygiagrečiai? Aš orinau pradėdamas nuo toliausio rato ir iš eilės ėjau pirmyn.
  • 0

#28 Svečias_kablys_*

Svečias_kablys_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 26 - 20:00

Dabar nerasiu kur parasyta, bet esu skaites, kad reik orint ne pagal ratus, o pagal konturu isidestyma. Konturas nu kaip cia paaiskint, kad ne tik as supraciau :D Nu nuo pvz jei pas tave stabdziu vamzdukas eina is priekinio desinio rato i galini kairi, tai konturai istrizi (dazniausiai taip ir buna), jei is pr.des. eina i galini des., tai lygegretus (P605 stabdziu sistemos mintinai as neatsimenu - reiktu tau palyst po apacia ir paziuret). Tavo aprasyta orinimo tvarka senoviska, taikoma vieno konturo stabdziu sistemai, kuri isnykti turejo kartu su mamutais del mazesnio saugumo/patikimumo. Yra automobiliu (daugiausia nauji/apynaujai) su 4 konturais, tai tada tavo tvarka aprasyta irgi tinka. Orinama pradedant nuo ilgesniojo konturo (ilgesnysis, tai tas, kurio priekinis ratas toliau nuo pagrindinio stabdziu cilindriuko (nu tas, kur po kapotu)), nuo galinio rato. t.y. orinamas vienas galinis, vienas priekinis, paskui antras (trumpesnis) konturas - galinis, priekinis. Nors ir cia nesuprasi - nauja literatura raso absoliuciai atvirkstine tvarka - tipo pradet nuo trumpojo konturo priekinio rato. Kaip ir sakiau, "egzistuoja teorija". Ar ja tiket ar ne, kiekvieno asmeninis reikalas. As orinu paprastai nuo ilgojo konturo ir pradedu galiniu ratu. Man asmeniskai nepasitaike tokio atvejo (nedirbu autosaltkalviu, tai ir tu atveju ne simtai), kad jei uzsimirses orinciau tavo aprasytu eiliskumu ir stabdytu blogai, o paskui orinciau pagal teorija ir pasidarytu gerai. Bet jei tau bus TAS atvejis, tai nepamirsk pasigirti cia paskui - pasizymesiu atmintineje.

Šį pranešimą redagavo kablys: 2011 sausio 26 - 20:02

  • 0

#29 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 sausio 26 - 20:08

Vis tik rekomenduočiau geriau kažkiek sumokėt, bet apsilankyt servise, turinčiame nuorinimo įrangą. Ir dar geriau, jei tai bus ne vakuuminė, o slėginė. Principas nesudėtingas: yra toks bambalis, kuris užverčiamas ir prisukamas į stabdžių skysčio bakelį, pajungiama oro šlanga (kad sudarytų slėgį). Šaltkalviui belieka tik orinimo taškus pasukinėt... Slėginė įranga geresnė tuo, kad pasėdę pagrindinio cilindro manžetai turi daugiau galimybių vėl prisispausti prie sienelių.
  • 0
... labai piktas diedas...

#30 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2011 sausio 26 - 21:33

bet kad cia rigi nieko nekeicia neoriginalaus, tiesiog pakeicia sena stabdziu sistema i naujesne, kaip deda buferius, lempas, ratus porestailinius, stabdziu diskus ir suportus didesnius tech nesikabina, o lietuvoj ekspertizes manau pajuokos vertos
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#31 Svečias_bebrokoja_*

Svečias_bebrokoja_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 26 - 22:12

Jimmy, pilnai sutinku su tavim, bet kad mano miestelyje vargu ar yra tokių servisų su tokia orinimo įranga. Krc susipainiojau visai. PAs mane iš pgr. cilindriuko išeina du vamzdeliai ir nueina į abs mechanizmą, o iš ten jau eina keturi kėkvienam ratui. Tai kaip ten atrink iš kurio rato į kur eina? Gal čia tas lygiagretus bus?
  • 0

#32 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 sausio 27 - 18:42

O ką tau duos tas žinojimas, kurio rato vamzdelis išeina iš ABS'o? Juk ne per jį orinsi...
  • 0
... labai piktas diedas...

#33 Svečias_bebrokoja_*

Svečias_bebrokoja_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 27 - 20:17

Tai gal suprasčiau kaip atsirinkti...
  • 0

#34 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 sausio 27 - 20:35

Tai gal suprasčiau kaip atsirinkti...

Taip ir nesupratau: ką nori atsirinkti?
Pasistatyk ant duobės, apžiūrėk, kuris galinis ratas turi ilgesnį vamzdelį nuo reguliatoriaus, nuo jo ir pradedi. Po to priekis (paprastai dešinys pradžiai). Kas dar neaišku?
  • 0
... labai piktas diedas...

#35 Svečias_bebrokoja_*

Svečias_bebrokoja_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 27 - 20:46

Nu tai nusiorint galą o po to priekį? Ar galo tolimiausią ir priekio kitos pusės? Ar taip kaip sakiau, kad prieš tai orinau ? Nu kad čia prikalbėjo įstrižas, lygiagretus kontūras tai visai pasimečiau... :D
  • 0

#36 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 sausio 27 - 21:02

Nežinau kokis ten įstryžas, ar ryžas... <_< Galas - dešinys, kairys. Priekis - dešinys , kairys. Viskas. Plauniesi rankas ir nebalamutini forumo... :angry:
  • 0
... labai piktas diedas...

#37 Svečias_bebrokoja_*

Svečias_bebrokoja_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 27 - 21:52

Prieš tai vienas pasakojo apie tuos įstrižus ir lygiagrečius, nes kai pasakiau kaip orinu (lygiai taip pat kaip kad tu dbr pasakei), sakė kad čia pasenęs variantas :(
  • 0

#38 Svečias_kablys_*

Svečias_kablys_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 28 - 12:28

Orini arba taip kaip Jimmy sake arba galas desine, priekis kaire, galas kaire, priekis desine. Ner didelio skirtumo. Svarbu gerai nuorint. Pasodink pedala ne po viena karta, skyscio nepamirsk dapilt i bacioka. Jei iki slangu keitimo stabdziai buvo gerai, tai kitur ner ko slieku ieskot. Sekmes :)

Šį pranešimą redagavo kablys: 2011 sausio 28 - 12:38

  • 0

#39 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 sausio 28 - 19:27

... sakė kad čia pasenęs variantas :(

... o kaip dabar madoj?... ^_^
Blin, "ant sporo" nuorinčiau ir priešinga tvarka, tik ilgiau būtų.
Arba tavo pagrindinis '"numiręs", arba duok tam specui, kur pasakojo apie tuos įstrižus ir lygiagrečius...
  • 0
... labai piktas diedas...

#40 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 30 - 11:52

na jimmy,o jei tu savo 406 nusipirkai su perdaryta stabdziu sistema,ir padares auto yviki,prie taves prikimba expertize,jei tu nezinojai kad ji perdaryta ir vazineji ramia sazine ir visiems sakai kad cia orginalu!
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0