nu pas mane 2.2 benzas ir su tuo minkstu sluoksniu.. nemanau jog neoriginaliSu poliuretanu ėjo tik modeliams (nebūtinai 406) su varikliai 2 ir 2,2 HDI. Visi kiti paprastos plastmasės, teisingiau stiklo audinio.
Pas mane orginali, be jokių pribumbasų. Plastikas ir tiek...
o tai kam originali apsauga padengta poros cm poliuretano ar kazko panasaus sluoksniu?Apsauga neskirta garsui sulaikyt, tad nafig tas vailokas?
406 Variklio dugno apsauga
#21
Parašyta 2011 vasario 12 - 16:04
#22
Parašyta 2011 vasario 12 - 16:47
#23
Parašyta 2011 vasario 12 - 17:18
#24
Parašyta 2011 vasario 12 - 17:59
#25
Parašyta 2011 vasario 12 - 18:43
Problemų bus, nes nėra išpjautų angų dumblui nubėgt...nu taip uždengia pilnai viska, nematau problemos dėl to.
Ai, ką čia burt. Po pusmečio atnaujink temą ir papasakosi.
#26
Parašyta 2011 vasario 12 - 20:15
http://www.autovega....cts/17.0217.jpg
analogiška apsauga, nematau jokių angų taip pat..
#27
Parašyta 2011 vasario 12 - 21:25
Purvui kauptis nereikia po pelkę važinėt. O dar plius vailokas sulaiko savaiminį nusiplovimą.na nardyt aš su mašina po bulviu laukus nežadu.. nemanau kad ten kažikiek purvo gali iš oro atsirast.. pagyvensim pamatysim..
http://www.autovega....cts/17.0217.jpg
analogiška apsauga, nematau jokių angų taip pat..
Toj nuorodoj - analogiškas "samopalas", tik ar tai - etalonas? Kodėl nedarei kopijos nuo orginalaus?
#28
Parašyta 2011 vasario 12 - 21:26
toj nuorodoj leningrado gamybos metaline apsauga, nei etalonas, nei samopalas..Purvui kauptis nereikia po pelkę važinėt. O dar plius vailokas sulaiko savaiminį nusiplovimą.na nardyt aš su mašina po bulviu laukus nežadu.. nemanau kad ten kažikiek purvo gali iš oro atsirast.. pagyvensim pamatysim..
http://www.autovega....cts/17.0217.jpg
analogiška apsauga, nematau jokių angų taip pat..
Toj nuorodoj - analogiškas "samopalas", tik ar tai - etalonas? Kodėl nedarei kopijos nuo orginalaus?
pardavykla
paveiksliukas
Šį pranešimą redagavo Alba: 2011 vasario 12 - 21:34
#29
Parašyta 2011 vasario 12 - 22:09
Tai jei kažkokia artelė tas apsaugas kepa iš blėkos, tai jau ne "samopalas"? Garažas, tik didesnis...toj nuorodoj leningrado gamybos metaline apsauga, nei etalonas, nei samopalas..
pardavykla
paveiksliukas
Čia >>> http://www.kartershop.ru/ nors jau matosi mano minėtos nubėgimo žiaunos...
#30
Parašyta 2011 vasario 12 - 22:19
kalbek ka nori, bet pirma - metaliniu apsaugu originaliu nebuna.. tei jos jau visos samopalas. antra - plastikines ir metalines apsaugos skiriasi gamybos technologija ir pagaminimo galimybes.. tei kopijuot ner ko.Tai jei kažkokia artelė tas apsaugas kepa iš blėkos, tai jau ne "samopalas"? Garažas, tik didesnis...
toj nuorodoj leningrado gamybos metaline apsauga, nei etalonas, nei samopalas..
pardavykla
paveiksliukas
Čia >>> http://www.kartershop.ru/ nors jau matosi mano minėtos nubėgimo žiaunos...
#31
Parašyta 2011 vasario 12 - 22:34
#32
Parašyta 2011 vasario 13 - 00:21
Šį pranešimą redagavo EvX: 2011 vasario 13 - 17:39
#33
Parašyta 2011 vasario 13 - 00:37
tavo ir mano spratimas apie savoka 'sampopalas' skirtinga, ir nematau prasmes gilintis i ta klausima (pagal tave, kas neishejo ish gamyklos su peugeot zhenklu ar peugeot pakuoteje - samopalas)Garliavoj nuo seno gamina spoilerius ir kitą chiernia. Plačiai pardavinėja. Produkcija daug panašesnė į orginalią, nei tie blėkos gabalai. Klausimas: tie spoileriai - "samopalas", ar orginalas????
jei apsauga gaminama gamykloje, ishdirbta technologija, plachiai pardavinejama tei jau ne samopalas garazhinis.
i antra tavo klausima manau atsakymo nebereik..
Nors jau ruseliai gamintų nors vizualiai kažką panašaus, nes dabar gaunasi lietuviško velykinio margučio lyginimas su Faberže kiaušiniais...
Bet jei jau daro apsaugą po visu karteriu, tai nors jau yra išpjautos nubėgimo angos...
#34
Parašyta 2011 vasario 13 - 09:51
Bet jei jau daro apsaugą po visu karteriu, tai nors jau yra išpjautos nubėgimo angos...
[/quote]
nu nebesvaik su tom savo nubėgimo angom, kaip manai kokios konsistencijos ten turi būt tas "dumblas" kad nubėginėtų kasnors? per kur ten gali patekt tiek vandens jei uždara iš visų pusių? Ant kapoto irgi gal prigręžiot garui nuleist angų? nes po veiloku irgi drėgmė kondensuojasi..
apsauga visa yra su nuolydžių į mašinos galą, jei bėgtų nubėgtų per kitą galą, bet greičiau veilokas drėgmę sugertų, o kadangi variklio skyriui šilta pakankamai ta drėgmė išgaruos, liks dulkės..
Šeip pastebėjau kad nevien šitoj temoj trolint mėgėjas su savo "teisybe"
#35
Parašyta 2011 vasario 13 - 20:12
[/QUOTE]
nu nebesvaik su tom savo....... trolint mėgėjas su savo "teisybe" [/quote]
Gerb. kolega FFM kurdamas temą tikėjosi aplodismentų ir epitetų "šaunuolis, maladec" ir t.t. Viskas labai šaunu, jaunatviškas entuziazmas - pagirtinas dalykas, juolab mes - tai ne tie išlepę vakariečiai, mokam perdaryt, pritaikyt viską iš pasitaikiusių po ranka medžiagų.
Tačiau bet koks geras sumanymas niekad nebūna 100% idealus. Ir štai tada išlenda daugiametis praktikas, senas krienas-pirdyla Jimmy...
Pabandom be piktumų ir iš esmės:
... teko padirbėti servise. Važiuoklės, ratai, tepalo keitimai. Kai pastarosios paslaugos atvažiuodavo audi 80 (bulka), prasidėdavo nemalonios problemos. Apsauga - per visą variklio ertmę. Pradedi atsukinėt - pilna sauja varžtelių. Nuėmimo veiksmui kvietiesi kolegą, nes kitaip būtinai numesi visą tą apsaugą žemėn, kuri sunki dėl dumblo sluoksnio, išsimozosi visu tuo kombinezoną ir ne tik.
O juk bulka - ne džipas ir apsauga orginali, be jokio vailoko, atrodytų iš kur visa tai?
Vienas pažįstamas specialiai gręžiojo skyles apsaugoj savo audinei. Sakė - gerokai mažiau to š... rasdavo. PSA konstruktoriai šiuo atveju buvo gudresni - padarė protingesnę apsaugą. Tik kažkodėl atsiranda žmonių, lipančių ant to pačio grėblio, todėl norėjau draugiškai patart, dėja...
To Alba: visa tai, kas pagaminta ne pagal gamintojo matmenis ir numatytas medžiagas - visur vadinama savadarbiais detalių pakaitalais, arba (tegu atleidžia lituanistai) - "samopalais". Visai nesvarbu, kas jį gamino: garažinis auksarankis, ar artelė, išaugusi iš to pačio garažo ir pasivadinusi "fabriku"...
P.S. neesu visa ko žinovas,pats kartais kolegų klausiu, bet tam ir forumas, kad pasisemt žinių viens iš kito...
#36
Parašyta 2011 vasario 13 - 21:00
1) Kiniska/lenkiska originalo kopija? ( kas tikrai mate, ar jinai skiriasi nuo originalo )
Prie to pacio Atskirai dezes apsauga
2) Autovega metalinis samopalas Karterio ir dezes viename.
Jeigu palyginti siuos du variantus, viename yra kiauremes ties karteriu, kitame tos kiauremes irgi yra ( bet toks ispudis - kad uzdaryti guminiais kistukais ).
Jimmy tu apie tai kalbi?
Tada butu klausimas, kodel jei ziureti i kitu modeliu "samopalo" apsaugas, vienuose yra tos kiauremes, kituose nei vienos?
P.S. Planuoju irgi sau pasigaminti metaline, tik lengvesne is duraliuminio. Idomu , kaip su tuom kiauremes daryti.
#37
Parašyta 2011 vasario 13 - 21:12
... vienas gamino žnantys, kitas - "ai, ir taip sueis"...Tada butu klausimas, kodel jei ziureti i kitu modeliu "samopalo" apsaugas, vienuose yra tos kiauremes, kituose nei vienos?
Pežo orginali apsauga dengia tik ~1/2 variklio skyriaus, todėl papildomas nubėgimas nenumatytas.
#38
Parašyta 2011 vasario 13 - 21:50
jei pas tave taip yra, tai nebutinai pas visus 406-tus ar net visus pezus taip pat yra...Pežo orginali apsauga dengia tik ~1/2 variklio skyriaus,<...>
#39
Parašyta 2011 vasario 13 - 22:00
Nori pasakyt, kad taviškio dengia visą karterį?jei pas tave taip yra, tai nebutinai pas visus 406-tus ar net visus pezus taip pat yra...
#40
Parašyta 2011 vasario 13 - 22:13
Šį pranešimą redagavo shakilas: 2011 rugpjūčio 16 - 23:52
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0