Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3141 Strongiukas

Strongiukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 81
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6 benzinas

Parašyta 2013 rugpjūčio 05 - 10:35

Aš dar kartą kartoju, kad nesinori važinėt pas kiekvieną, mokėt pinigus už nieką ir žiūrėt gal padarys gal ne. Pasakyt "pasidaryk normalią diagnostiką" kiekvienas sugeba, o ją padaryt ir surast gedimą toli gražu ne kiekvienas:) Pasiūlymų bus?:)

Dar toks Taurus uzsiimineja visokiais FAP'u ispjovimais. Dirba toje srityje. Pabandyk su juo susisiekti.
  • 0
Neber Pežuko...

#3142 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 21:44

Matai aš ją mielai pasidaryčiau vėl, jei rasčiau žmogų, kuris kaip sakai suprastų ką ta diagnostika rodo:)

tai ko tu lauki? tau Paulius pasiule, pasake kas gali buti, ir siulau nuvaryti, ir atsikratyti visokiu minciu apie bloga diagnostika....
As jauciu, jei paulius tuo metu nezinotu, tai tikrai neiimtu tu pinigu ka pries tai sake, as ir pats neimciau jei tikrai nezinau kas yra....
o jei kiti vien pajunge, ir pasake, kad viskas gerai, tai kokia cia diagnostika? Reik vaziuoti ir stebeti kas dedasi ir panasiai, nes juk tau vaziuojant jinai glusa, o ne stovint... uztenka kartais ir 100metru kad suprastum kas yra, kartais ir 10 km reikia, kad pagautum kampa, kur cia problema...
  • 0

#3143 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 22:02

Dar toks Taurus uzsiimineja visokiais FAP'u ispjovimais. Dirba toje srityje. Pabandyk su juo susisiekti.

na pritarsiu ir as kad ,,taurius ,,,tikrai nusimanantis sioja sritija ,,profesonaliai isprogramuoja FAP ir net EGR,,kodel rasau kad ,,,ir EGR ,,,todel kad manau jog tikrai ne kiekvienas tai gali atlikti uz ,,,taurius,, :beer: :beer: :beer:
  • 0

#3144 deathwingas

deathwingas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Vieta:UK
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 rugpjūčio 12 - 11:42

Sveiki, gal kas gali padeti su apsukom? Vaziavau magisrale apie 120km/h uzsidege atipollutiono lempute ir nuo to laiko apsukos nekyla daugiau nei 3000 rpm, kur gali buti problema? Dekui!
  • 0

#3145 bangass

bangass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 80
  • Automobilis:406

Parašyta 2013 rugpjūčio 12 - 12:56

Sveiki, gal kas gali padeti su apsukom? Vaziavau magisrale apie 120km/h uzsidege atipollutiono lempute ir nuo to laiko apsukos nekyla daugiau nei 3000 rpm, kur gali buti problema? Dekui!

Variklis dirba avariniu rezimu-gali buti daugkas-manau be diagnostikos nelabai prispeliosi
  • 0

#3146 Svečias_Gintautė_*

Svečias_Gintautė_*
  • Svečiai

Parašyta 2013 rugpjūčio 12 - 16:41

Laba, norejau klausimo visu paklausti 79 kw 2 Hdi 307 pezui kaip su kuro slegio reguliatoriais ta pati problema kaip ir su 66 kw? ar kad kokiu problemu atsiranda?

Šį pranešimą redagavo Gintautė: 2013 rugpjūčio 12 - 16:42

  • 0

#3147 Mantenas

Mantenas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2013 rugpjūčio 25 - 11:01

Sveiki, norėjau paklausti kur stovi variklio temperatūros daviklis, nes reikia man jį pasikeisti. Keitimo esmė jog dačikas spidometre blūdina ir ijunginėja ventiliatoriu netgi jeigu šaltas variklis, užkuri praeina laiko ir vėl užgesta ventiliatorius. :) Iš karto dėkoju :) p.s. Sorry jeigu tokia tema buvo, bet neradau :)
  • 0

#3148 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2013 rugsėjo 02 - 19:24

sveiki. masina peugeot 406 2,0hdi, galbut esat susydure su sia problema, kai lija per oro paemims pritraukia vandens ir buna slapias galas oro filtras. gal kas esat ka nors perdare? nes man net baisu vaziuot per lietu, buvo ir gazas dinges
  • 0

#3149 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 07:44

negali but slapias filtras, yra paprasciausias nersandarumas, skiles pats vamzdis, deze, ar jos tarpine, neprisukta kur nors.. reik ziuret
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#3150 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 19:36

deze sandari, vamzdis taipat neskiles , tik paciam gale yra 3 skyles isgreztos, ir man visada patraukia vandenio, nes siaip realiai jis labai zemai stovi, jai vaziuotai per bala kuri butu ligi priesrukiniu , tai apsemty ta paemima oro
  • 0

#3151 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 05 - 09:28

Idomus pastebejimai su EGR. Prasitikrinau kada EGR atsidarineja ant DW10BTED4 variklio 100kW. Tai jis atsidares buna tada kai vaziuojama nekintanciu greiciu - kruizinant ir kai variklis dirba ant laisvu apsuku stovint vietoje. Jeigu pedalas nors kiek lieciamas (begejamasi ar letejama), jis iskarto uzsidaro. Nesvarbu kokia apkrova. Tik palietus pedala jis uzsidaro ir buna tol uzsidares, kol nepradedi judeti vienodu, nekintanciu greiciu arba neijungi laisvos pavaros. Taip pat neuzsidaro jei begejamasi labai is leto. Cia ant hdi variklio. Temperaturos ismetimo kolektoriaus nera kaip paziureti, maciau tik katalizatoriaus temperatura (greiciausiai isejimo - downstream). Vaziuojant pastoviu greiciu ji ne daugiau 200 laipsniu, o duodant gazo iki 3000-4000 RPM ji kartais pasiekia ir 300 laipsniu. Bet sunkiai. Tokia vat statistika. Cia tiem, kas bijo, kad uzglusinus EGR labai ima kaisti ismetimo dujos ir sueda turbinas. Beje, idomus faktas. Po EGR uzglusinimo vazinejant jis klaidos nemeta (turiu omeni diagnostikos klaidos, nes paneleje ir taip nieko nerodo), bet praejus keletui menesiu, kai pajungiau diagnostika radau dvi klaidas, kad su EGR problemos. Turbut del per didelio oro srauto skirtumo tarp gaunamos ir reikiamo gauti reiksmiu. Ir idomumas tame, kad oro srauto matuokle, esant toms klaidoms, kazkokiu budu rode paduodama oro kieki toki, koks ir turi buti (sutapo su reikiamo oro kiekio reiksme). O pacio EGR reiksmes vaziuojant nekito - jis buvo visada uzdarytas ir neatsidarinejo. Panasu, kad kompas ji tiesiog savaime uzglusino po tam tikro laiko, o kitu sklendziu pagalbaa, kurios yra pries oro srauto matuokle, eme reguliuoti sviezio oro kieki iki reikiamos reiksmes. Kai tik klaidas istryniau, EGR vel pradejo vaikscioti ir reikiamo oro kiekis vel laisvom apsukom arba letai begejantis, pasidare per didelis (beveik dvigubai). Speju po kiek laiko kompas pastebes, kad oro gauna per daug ir vel EGR'a sustabdys, kad neveiktu, o pries oro srauto matuokle stovinciu vakuminiu drugeliu pagalba ims reguliuoti jo kieki patenkanti i degimo kamera. P.S. Testavimas buvo daromas us uzkistu EGR. Tingejau atkimsti :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugsėjo 05 - 09:39

  • 0

#3152 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 rugsėjo 06 - 16:56

Pralek autostradoj laikydamas 3000RPM stabiliai laikydamas su EGR ON ir OFF. Skirtumas ismetimo tikrai bus didesnis nei 100C, taciau pats vazineju atsijunges programiskai ir nemanau jog tai daro didele itaka turbinai. Gal po dideliu greiciu autostradoj tiesiog ilgiau reiketu leisti atausti turbai. Svarbiausia geras ir svarus tepalas.
  • 0

#3153 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 09 - 09:30

Po dideliu greiciu naturalu, kad VISADA reikia leisti padirbti varikliui (net nesvarbu ar su EGR ar be jo), kad atausintu tepalas turbina. Be to, nelabai as lakstau autostradoje 3000 RPM laikydamas :D Degalus taupau. :ax: Tik kiek zinau ismetimo temperatura visada kazkuriam laikui dides vykdanat regenaracijas (jei sistema veikia gerai). Tiesiog idomu ar tikrai ta padidejusi ismetimo temperatura yra peilis turbinai?
  • 0

#3154 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 rugsėjo 09 - 09:38

regeneracijos metu temperatura pakyla iki 400 laipsniu...nieks nuo to nesudega, tik suodziai...egr uzkisimas turbinai nieko blogo nepadarys..o vat uzsikises katalizatorius ar suodziu filtras jau kenkia tiek turbai tiek kuro sistemai...taigi ziurekit kad nebutu uzsikisusiu katoliku ar suodziu filtru, nes tai yra daug pavijongiau nei uzkistas egr, kurio peiliu kazkam pavadinti negali...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3155 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 09 - 11:43

Tai, kad egr uzsikimsimas kaip ir FAP uzsikimsimas tai tragedija ne tik turbinai, bet ir purkstukams. Beje, nuo to as JAU buvau nukentejes ir susimokejau turbo restauravimu, bei gi purkstuku keitimu (nors pastaruju gal ir nereikejo keisti). :D Turbina buvo pilna suodziu, o pursktukai ant stendi paise nesamones. O del EGR tai yra vienas zmogus, kuris man grieztai irodineja, kad uzkimsus/atjungus EGR, ismetimo dujos ima kaisti keletu simtu laipsniu daugiau negu galimadel to turbinos sparnelius suka per daug ikaitusios ismetimo dujos kas savaime suprantama kaitina pacia turbina ir jai tipo amen bus greiciau. Tipo mazdaug jei kruiziniu greiciu vaziuoji, veikiantis normaliai EGR buna atsidares ir stipriai mazina tuo metu ismetimo duju temperatura, bet jei EGR uzkimsi, tai ismetimo temperatura bus daug didesne vaziuojant net ir kruiziniu greiciu ir suvarysi turbina anksciau laiko. Aisku i klausima, kaip tada su vaziavimu autobane, kai zmones vaziuoja tokiomis apsukomis kai net ir veikiantis EGR buna uzsidares ir variklis dirba pilnu putimu. I tai jis aisku neatsake... :( P.S. Kiek po to pradejau dometis, tai dyzelio maksimali leidziama ismetimo temperatura yra ar 620 ar 720 laipsniu. Kadangi mano daviklis yra ties katalizatoriumi, tai speju jos atvesta per ta atstuma kol nueina iki katalizatoriaus. Del ko matau ne kokius 500, o tik 200-300 laipsniu.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugsėjo 09 - 11:47

  • 0

#3156 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2013 rugsėjo 09 - 14:18

del ERG, kad tas dalykas neturi jokios itakos nei turbinai, nei dar kam nors, grynai ekologijos sumetimais. Paimk sena 2.1 td varikli vieni yra su EGR, o kiti, senesni be toEGR voztuvo ,ir abu laiko kuo puikiaisiai. Nei vienas meistras negali paaiskint ,kodel :)

Šį pranešimą redagavo brizas: 2013 rugsėjo 09 - 14:19

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#3157 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 09 - 15:35

Na kaip... EGR turi itakos ismetimo temperaturai. Bet kiek domejausi, tai ta itaka yra ne daugiau 10% mazesne temepratura su EGR. Ir tai laboratorijos salygomis. Zodziu, as tiesiog vaziuosiu ir tiek. :D Jei jau turba mirs, teks pirkti kita.
  • 0

#3158 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 rugsėjo 10 - 07:57

sandman, egr uzsikisa kai sistema buna netvarkinga, suodziai ir kitas chlamas atsiranda ne del egr kaltes, o del blogo ismetimo ir/arba neteisingo oro/kuro tiekimo...pats egr negali niekaip sugadinti turbinos nesvarbu jis uzkistas ar ne, turiu gal 10 pavyzdziu kur zmones vazineja, atjungtais/uzkistais/isprogramuotais egr'ais, nei viena turbina del to dar nesugedo...tavo atveju suodziai visur buvo del blogo fapo ne del ko kito..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3159 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 10 - 09:39

Pauliau, as jau sakiau. As tai suprantu puikiai. ;) As net pakankamai gerai suprantu ir EGR veikima ir net FAP filtro veikima (bent jau PSA sprendimu) nes pasiskaiciau jau nemazai tais klausimais. :D
Tiesiog man idomus, sistemos SU EGR ir BE EGR temperaturu skirtumas ismetime. Kaip minejau, radau internete keleta labratoriniu testu apie tai, kad sistemos be EGR ismetimu duju temeperatura didesne apie 6-10%. O kiek ji didesne musu masinu? Ar ji tikrai padideja tiek, kad tas padidejimas kenkia turbinai? Va apie ka sneku. Beje, dumingumas taip pat padideja sistemose su EGR. ;)
Kad ir toks testukas:
http://www.ias.ac.in...4Jun/Pe1131.pdf
Is grafiku matosi, kad pakitimai yra tikrai nedideli (priesingai nei man aiskino vienas oponentas). Tet tai cia testas yra laboratorinio variklio, 1.3 litro, kelesdesimt kilovatu tik. Tad ir cia esanciu dalyviu noriu paklausti ar vistik EGR salinimas nekenkia turbinai. :D
  • 0

#3160 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 rugsėjo 10 - 10:00

labai paprastai, be isvedziojimu pasakysiu, turbina del egr'o uzkisimo nepajaus jokiu pasekmiu...o tas kur kalba apie isaugusia temperatura, tegu pateikia aiskias tezes, kiek isaugs, kokia leistina turbinos darbo temperatura ir panasiai...o jeigu tik pezalai be jokiu argumentu tik kad isaugs, na tai ka as galiu pasakyt, ne diskusija gaunas, o snekos apie ora... as galiu pateikti daugmaz matavimus..: temperatura isauga apie 50-70 laipsniu, t.y. nuo 200 iki 270 ant apkrovos,kintamos geometrijos turbina gali sekmingai(be jokiu pasekmiu) dirbti iki 700 laipsniu temperaturoje, su salyga kad bus uztikrintas reikiamas tepimas, taigi labai paprasta pamatyti kad kritines reiksmes nebus pasiektos jokiu atveju...nes norint ismetima ikaitinti iki 400 laipsniu(fap regeneracijos metu) i ji paduodami degalai, kad degtu duslintuve, nes kitaip daugiau 300 laipsniu niekaip nepavyks pasiekti, net vaziuojant maksimalia apkrova. Isvada: uzkistas egr nepadrys jokios zalos nei varikliui, nei turbinai, taciau i aplika bus ismetama daugiau NOx, todel jusu automobilis bus maziau ekologiskas... Pastaba: diskusija siulau tuo ir uzbaigti, nebent kazkas turite tikrai rimtu argumentu, kodel egr uzkisimas galetu kazkam pakenkti..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 11

narių: 0, svečių: 11, slaptų narių: 0