Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3181 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 09:54

Turiu popierius nuo testavimo. Nepamenu kokia firma testavo dabar, bet paziuresiu kai busiu namie.
Beje, turiu tokia ideja testavimams. Paliksiu kuria nakti masina prie garazo, tada sekanti ryta kai bus 0 silumos is ryto, nueisiu ir su pakaitintu lituokliu pasildysiu kuro slegio reguliatoriu (jei jis metalinio korpuso aisku) :D Paziuresiu kaip tada bus su vedimusi. Teoriskai dumu turetu bent pamazeti nei dabar buna (aisku jei vistik reguliatoriaus kalte).

kuros slegio reguliatorius metalinis, bet nelabai isivaizduoju kaip tu prieisi prie jo ir dar su lituokliu. Man labiau panasu i nusibaigusias zvakes.
  • 0

#3182 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 10:42

Ant DW10BTED4 jis tokioje lyg ir dekingoje vietoje. Apacioje auksto slegio kuro siurblio. As turiu omeni ne ugnini lituokli, o tiesiog metalini, tik toki stora, vos ne kibirams lituoti :) Manau ten uzkisiu ji bent jau paliesti ir palaikyti, kad susiltu jis pats, nebus labai sudetinga procedura. Nes pradzioje bent jau ji patikrinsiu, negu, kad zvakes keisiu uz 300 lt ir be reikalo (beje, visai noreciau, kad tai tebutu zvakes :D) Kas beje, kad zvakes kaltos yra visai tiketina, nes masinos turbina buvo uznesta suodziais (uzsikimsusio fap pasekme), vazineta su neuzkimstu EGR, tai turiu tokia teorija, kas visai naturalu, jog suodziai paduodami is EGR'o apnese ir pacias zvakes ir jos dabar tik kaip varzos teveikia. Nes po turbinos remonto, kai paspaudziau tapke tai ojojoj kokie vaizdai ejo is duslintuvo. Visi aplinkiniai garazai ir sniegas aplink liko juodi. :D vaizdelis buvo toks savotiskas. :ax:

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugsėjo 26 - 10:46

  • 0

#3183 Strongiukas

Strongiukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 81
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6 benzinas

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 10:54

Pas mane zvakiu rele isimta visai, nes ko tais su ta rele man akuma iskrovineja(pakeiciau rele, nes pirmoji ko tais takeliai sedege, bet su antraja toliau iskrovineja), tai kuriasi normaliai. ir check engine lemputes neuzdega.
  • 0
Neber Pežuko...

#3184 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 11:42

Ant DW10BTED4 jis tokioje lyg ir dekingoje vietoje. Apacioje auksto slegio kuro siurblio. As turiu omeni ne ugnini lituokli, o tiesiog metalini, tik toki stora, vos ne kibirams lituoti :) Manau ten uzkisiu ji bent jau paliesti ir palaikyti, kad susiltu jis pats, nebus labai sudetinga procedura.
Nes pradzioje bent jau ji patikrinsiu, negu, kad zvakes keisiu uz 300 lt ir be reikalo (beje, visai noreciau, kad tai tebutu zvakes :D) Kas beje, kad zvakes kaltos yra visai tiketina, nes masinos turbina buvo uznesta suodziais (uzsikimsusio fap pasekme), vazineta su neuzkimstu EGR, tai turiu tokia teorija, kas visai naturalu, jog suodziai paduodami is EGR'o apnese ir pacias zvakes ir jos dabar tik kaip varzos teveikia. Nes po turbinos remonto, kai paspaudziau tapke tai ojojoj kokie vaizdai ejo is duslintuvo. Visi aplinkiniai garazai ir sniegas aplink liko juodi. :D vaizdelis buvo toks savotiskas. :ax:

tai kad slegio reguliatorius panasiai kainuoja.
  • 0

#3185 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 11:48

Ta as suprantu :D 350 lt kiek ziurejau. Bet matai, as tuo paciu nenoriu ir slegio reguliatoriaus pulti keisti jei tai bus zvakes :D tai pradzioje pasildysiu reguliatoriu, jei tai nieko nekeis, tada keisiu zvakes ir tada beliks dar karta tikrinti purkstukus.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugsėjo 26 - 11:49

  • 0

#3186 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 11:52

Ta as suprantu :D 350 lt kiek ziurejau.
Bet matai, as tuo paciu nenoriu ir slegio reguliatoriaus pulti keisti jei tai bus zvakes :D tai pradzioje pasildysiu reguliatoriu, jei tai nieko nekeis, tada keisiu zvakes ir tada beliks dar karta tikrinti purkstukus.

na jeigu nenori isleisti 350lt, siulau varyti i diagnostika. Palik masina jiems, uzkurs atvesusia ryte su pajungtu kompu. Tuo paciu paziures live data del purkstuku. Sumokesi koki 50lt ir busi garantuotas.
Beje pas mane pakeistas slegio reguliatorius, zvakes mirusios. Ryte kuriasi puikiai, baltu dumu nera. Kai labiau atsala pasipila dumai del neveikianciu zvakiu (pernai ziema).

Šį pranešimą redagavo stasietis: 2013 rugsėjo 26 - 11:53

  • 0

#3187 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 11:59

Pats turiu laidus. Galiu pasijungti ir paziureti. Esme tokia, kad CP servise masina prastovejo menesi ir pora savaiciu. Nuo balandzio iki geguzes pabaigos. Salciai pasibaige ir bedos kaip ir nebeliko. O rezultatas toks, kad nerado kame beda. O pats as atiduociau kad bent kas nors normaliai diagnozuotu, bet deja nezinau geru ir svarbiausia patikimu dyzelistu vilniuje. :(

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugsėjo 26 - 12:01

  • 0

#3188 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 12:05

Pats turiu laidus. Galiu pasijungti ir paziureti.
Esme tokia, kad CP servise masina prastovejome menesi ir pora savaiciu. Nuo balandzio iki geguzes pabaigos. Salciai pasibaige ir bedos kaip ir nebeliko. O rezultatas toks, kad nerado kame beda. O pats as atiduociau kad bent kas nors normaliai diagnozuotu, bet deja nezinau geru ir svarbiausia patikimu dyzelistu vilniuje. :(

tikiuosi ziuredamas i live data tu kazka supranti? Slegis sistemoje, purkstuku duomenys ju darbo ribos ir pan. Man labai greit nustate, kad sugedes slegio daviklis (buvo galimi keli variantai). uzdavus gazo, sukeltas slegis kuro sistemoje nekrisdavo taip greit kaip turi. Arba pastrikdavo kazkokioje padetyje. Ir t.t.
  • 0

#3189 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 13:21

Bet kaip suprantu, kompas nerode tau irgi jokiu klaidu? Kaip minejau, masina prabuvo cp servise pusantro menesio ir nieko nerado. Nezinau kokia to serviso dyzelistu kompetencija, bet jie nerado gedimo. :) Daugiau as vilniuje neturiu i ka kreiptis kas dyzeliais uzsiimtu. Tiksliau gal net labai neiskojau. Beje, ziuriu 100 kW variklis pas tave, tai gal toks pats kaip mano - DW10bted4? :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugsėjo 26 - 13:22

  • 0

#3190 Vejas

Vejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW 02' 2.0HDi 109kW+

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 14:53

Klausimas is ardymo temos.. Norint nuimt turbo 2.0hdi 79kw P307sw reikia motora turbut paleist zemyn ? :unsure: Nes nuemus plastmases, vistiek varganas priejimas...
  • 0

#3191 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 15:27

Bet kaip suprantu, kompas nerode tau irgi jokiu klaidu? Kaip minejau, masina prabuvo cp servise pusantro menesio ir nieko nerado. Nezinau kokia to serviso dyzelistu kompetencija, bet jie nerado gedimo. :) Daugiau as vilniuje neturiu i ka kreiptis kas dyzeliais uzsiimtu. Tiksliau gal net labai neiskojau.
Beje, ziuriu 100 kW variklis pas tave, tai gal toks pats kaip mano - DW10bted4? :D

Del klaidu nepamenu. Lyg ir buvo kazkas apie spaudima. Kreipkis i forumietis " Ramus" visi vilniskiai ir netik giria ji. Nzn koks tas mano variklio kodas bet bus toks pat, zinau kad pas mane siemens sistema.
  • 0

#3192 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 15:32

Jeigu ten kazkas panasaus kaip ant 100kW naujesnio modelio variklio, tai kiek teko dometis, zmones buna viena pagalve nuima ir duslintuva atkabina, arba pro posparni lenda kad normaliau prieiti prie turbinos. Bet pisliavos tai ten dx, net autodata nurodo ar 4 ar 6 valandas :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugsėjo 26 - 15:32

  • 0

#3193 Vejas

Vejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW 02' 2.0HDi 109kW+

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 16:04

Jeigu ten kazkas panasaus kaip ant 100kW naujesnio modelio variklio, tai kiek teko dometis, zmones buna viena pagalve nuima ir duslintuva atkabina, arba pro posparni lenda kad normaliau prieiti prie turbinos. Bet pisliavos tai ten dx, net autodata nurodo ar 4 ar 6 valandas :D

:ph34r: Sakes.. Tai jei koks chamutas atsilaisvins ir pipiec
  • 0

#3194 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 16:08

Koki chamuta turi omenyje? Ant turbos? Nes tokioms smulkmems ten priejimo tai uztenka, bet jei reikia jau nuimineti turba, tai tada tenka siek tiek uzsiimti reikalais.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugsėjo 26 - 16:12

  • 0

#3195 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 19:53

Dabar su tomis apsukomis dar įdomiau. Užkūrus nesvarbu ar šaltą ar šiltą, rodo normą apie 800, pavažiavus ir sustojus prie pirmo šviesoforo 1000, o kartais šoka, net aukščiau kokį 1200. Čia laisvomis apsukomis variklis taip dirba ir jaučiasi, kad kažkaip keistai. Gal kam buvo taip ? Kažkada užgesinęs pastebėjau, kad tachometro rodyklė trumpam šoktelėjo iki 1000 ir nukrito. Žinau, kad geriausia daryti diagnostiką, bet spakėnas kažkodėl ragelio nekelia. Tai neaišku galima taip važinėti ar ne ? Gal kam buvo tokie pokštai ir nujaučiate kur kas gali būti. :)
  • 0

#3196 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 01 - 21:26

Siandiena taip ir nesupratau savojo liuto. :blush: Minejau cia kazkurioje temoje, kad lyg ir maciau pamazejusi skysti ausinimo (beviek ties leidziamu minimumu). Tai jau maniau kaip ir aisku, gal prilasa jo per nakti per kokia galvos tarpine ir taip mazejo. Bet itartina buvo tai, kad mazejo labai po mazai, per beveik metus laiko, nuo beveik maximumo iki beveik minimumo :D Draugeliui bembelis kai prapute tarpine, tai puslitri i savaite supildavo, o pas mane tik per paskutini menesi taip pastebejau, LYG IR maziau. Perzegnojau varikli zodziu ir parvaziaves namo nusprenziau kol karstas dar variklis, atsukti ir patikrinti ar pulsuoja kas nors is ausinimo ispletimo bakelio. Atsukau, snypstelejo bakelis ir ausinimo skyscio... vel pasidare beveik maximumas. Po tepalu keitimo, tepalo irgi beveik maximumas, o jau beveik 5000 km nuvaziuota. Karocia gryzau i pradini taska - is kur tie susikti dumai. :doh: Ausinimo skyscio needa, tepalo irgi ne. Purkstukai pakeisti i kitus (ant stendo manieji mire, o sitie rode normalius parametrus, diagnostika dare ORO SRAUTAS), tikrinimo metu sukisti buvo ir nuo normaliai vaziuojancios masinos - rezultatas visiskai vienodais. Nepriklausomao nuo purkstuku. Aisku malonu, kad variklis dirba gerai bet tie dumai tai vezi varo. Siandiena bandziau sildyti slegio reguliatoriu, bet pimpi ten prisildziau :D 15 minuciu palaikiau, ranka nutirpo, bandziau vesti ir vistiek kamuoliais vertesi dumai kokias 10-15 sekundziu (T lauke buvo apie 4 laipsnius). Artimiausiu metu bandysiu pasiekti zvakes ir jas patikrinti. Dar galvoju, gal mano smagratis koks lievas ir saltas kalatoja varikli? :D Bet cia jau skestanciojo siaudo griebimasis. Dar tiesa pries tai pasimatuosiu uzvedimo metu kuro slegi ir kokias temperaturas mato temperaturos daviklis. Nes kiek tikrinau, tai tik karstu varikliu. Tai visada rode lyg ir teisinga, virs 80 laipsniu temperatura.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 spalio 01 - 21:29

  • 0

#3197 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 spalio 02 - 07:27

Del dumijimo ant salto vos tik uzvedus pirmiausia tikrinciau zvakes, nes jos tam ir dirba po uzvedimo, kad nedumytu, geriau sudegtu kuras. Kitaip sakant, del ekologijos jos dirba.
  • 0

#3198 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 02 - 08:35

Taip ir darysiu kai turesiu pailgesni rakta. Nebent kas nors zinote kokio dydzio raktu issisuka pakaitinimo zvakes?
O cia video kaip ryte atrodo dumai ir garsas kaip kalena variklis. Cia pradzioje gerai girdisi. Kaip suprantu, cia nedirbancio cilindro garsas?
Galite isijungti HD vaizda :D
  • 0

#3199 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 spalio 02 - 09:03

Man buvo uzpraeita ziema tokia situacija kai jau budavo -10 ir daugiau masina uzsivesdavo bet is vietos isvaziuot budavo neimanoma nes iskart gesdavo o ant laisvu kuo puikiausiai dirbdavo, tik is kamino pildavosi tamsus dumai jei lengvai pagazuodavai tai gera kamuoli paleisdavo ir kol dumai nepasidarydavo normalios spalvos tol masina ikalta budavo, praejusia ziema sios bedos nebuwo taigi sakyciau kad buwau nelabai gero zieminio diesel uzpyles kadangi is kanistru:-) siulyciau zvakes patikrint ar jos sveikos

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 spalio 02 - 09:04

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3200 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 spalio 02 - 09:27

Taip ir darysiu kai turesiu pailgesni rakta. Nebent kas nors zinote kokio dydzio raktu issisuka pakaitinimo zvakes?
O cia video kaip ryte atrodo dumai ir garsas kaip kalena variklis. Cia pradzioje gerai girdisi. Kaip suprantu, cia nedirbancio cilindro garsas?
Galite isijungti HD vaizda :D

nu idomiai cia pas tave. Pas mane zvakes mirusios, tokius garsus ir dumus skleidzia masina tik nuo kokiu -7. Prie tokios temp. manau ir be pakaitinimo turi vestis normaliai. Ziureciau forsunkes pirmoj vietoj!
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0