2.0 hdi bendros problemos
#3101
Parašyta 2013 liepos 01 - 00:23
#3102
Parašyta 2013 liepos 01 - 10:49
Cia yra gera instrukcija:
http://peugeot-club....zho-407-20-hdi/
Tik nezinau ar nesiregistruojant duos foto matyti.
#3103
Parašyta 2013 liepos 01 - 10:59
Dekui uz info nuoroda, kaip matau cia 16V motorui.
Mano atveju tiktu sitas video:
2.0HDi dirzo keitimas
Vienintelis sunkumas iskilo su virsutiniu skirstymo dirzo apsaugos dangteliu. Net ir nusiemus plastmase dengiancia valytuvus, tas dangtelis sunkiai nusieme.
Šį pranešimą redagavo Vejas: 2013 liepos 01 - 11:00
#3104
Parašyta 2013 liepos 01 - 13:57
#3105
Parašyta 2013 liepos 01 - 14:59
#3106
Parašyta 2013 liepos 01 - 15:26
#3107
Parašyta 2013 liepos 01 - 15:27
#3108
Parašyta 2013 liepos 01 - 21:20
pirkau jau tokia. sake uzsikiso filtras kuro, pakeite filtra, bet ten kreivom rankom dejo ir kazko nedadejo nes nedasispaude pats filtras ir pro sali bego kuras nefiltruojamas i siurbli. tai delto teko ispust visa sistema nuo siuksliu. taciau uzvedus pagerejo tik pirmom penkiom minutem, paskui vaziuojant vel neduoda kelt apsuku, iskart gesta.Adatos sieno kupetoje taip ieskosi laika sugaisi ir garantuoju nelabai ka rasi.
Beje, po ko prasidejo uzgesimas?
Manau kad bus kuro slegio regulaitorius uzsikises, tas kur i siurbli issitato? nepraleidzia kuro tas labai smulkus sietelis ir delto uzgesineja davus daugiau gazo?
#3109
Parašyta 2013 liepos 02 - 08:28
#3110
Parašyta 2013 liepos 02 - 11:22
#3111
Parašyta 2013 liepos 02 - 13:15
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3112
Parašyta 2013 liepos 03 - 19:16
#3113
Parašyta 2013 liepos 03 - 20:50
tokios nėra.sveiki reike jusu pagalbos, snd uzsidege siublio lempute, ant pezo 306 2001m hdi, kas gali buti?
#3115
Parašyta 2013 liepos 03 - 21:33
Važiuoji į diagnostiką ir nesuki nei sau, nei kitiems smegenŲ, nes NIEKAS tau šitos lempečkos užsidegimo priežasties spėjimo būdu neras... Orakulų šiam klube dar nėrahttp://img2.imagesha...844/lempute.jpg apie sita kalbejau
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#3116
Parašyta 2013 liepos 03 - 22:04
ne siurblio zenkliukas o tiesiog cehas ir klaidos nieks nepasakysi kol nepasijungsi diagnostikos,nes tas tavo manimu ,,siurbliuko,,, uzsidegimas turi mase priezasciusveiki reike jusu pagalbos, snd uzsidege siublio lempute, ant pezo 306 2001m hdi, kas gali buti?
#3117
Parašyta 2013 liepos 03 - 23:23
1. Neveikia keleivio pusės veidrodėlio pašildymas. Matyt pradegęs, reikėtu stikliuką pasikeisti, nes vairuotojo tai pasikeitęs ir atitirpina ledą. wh.gif
2. Populiarioji: Cooling circuit bypass valve solenoid valve circuit Short circuit between two wires or short
circuit to positive (+) Nežinau ką ji reiškia. Gal kas padės? laugh.gif
Auščiau šioje temoje kur isterikavau, tai atsiliepęs Ramus šiek tiek paupgradino man mano FAP kastravimo softą. Nes buvo kiek senoka, nelabai gerai veikianti versija. Po atnaujinimo dingo klaida apie FAP filtro neegzistavimą diagnostikoje, kuri beje su kinietiška Lexia buvo rodoma kaip neatpažinta klaida.
O aš savo ruožtu, kaip minėjau, šiandieną įsidėjau šita metaliuką:
http://www.ebay.co.u...984.m1439.l2649
Įsidėjau ir pasitikrinau, kad klaidos kompas nemeta nei ant paneles, nei per diagnostiką. Vienintelė anomalija, kaip Ramus ir minėjo, kiek per didelis oro kiekis per MAP sensorių praeiną, bet tik ant laisvų apsukų. Reikalingas kiekis yra apie 240 (nepamenu kokių vienetų), o praeina apie 500. Bet jei nuspaudi gazo pedalą kokius 20% tai oro kiekis pasidaro toks, kokio ir reikia. Susilygina rekomenduojama ir esama pozicijos. Aišku dingo debiliškas EGR trukčiojimas ir nežinau ar sutapimas ar ne, 100 km/h pasiekiau jau ne per 12, o per 11 sekundžių. Nors ankščiau turbūt 3 kartus bandžiau ir niekaip mažiau 12 neįsukdavau. laugh.gif Ne tiek jau daug nuo dokumentacijoje rodomos 10.1 sekundės. Beje, matavau su GPS softu, tai nežinau kaip su tikslumu. Sąnaudų dar nepatikrinau, o ir šiaip po to kai mašinai įtaisė turbina, tai lakstau kaip nuo b**** nutrūkęs. laugh.gif Labai jau norisi atsidžiaugti jos trauka. Beje, su tokiu palakstymu mieste (netaupant), kompas šiuo metu piešia 7.5 litro.
Ir dar kuo įsitikinau, kad žvakės TIKRAI VEIKIA net po to kai užvedi mašiną. Nesvarbu, kad už lango +20 ir daugiau. Yra toks punktas Pre-post heating kuris pasidaro aktyvus tik įjungus degimą (kol dega žvakių indikatorius paneleje), išsijungia kol užvedinėjama mašina ir vėl įsijungia ir būna įjungtas daugiau nei minutę laiko po užvedimo kol dirba variklis.
Baltas dūmas panašu, kad liko ir laukiu žiemos, kaip tai įtakos darbą žiemą. Nes bijau, kad nebūtu vistik kažkuriame cilindre mikro hidrosmūgio variantas. Na bet, laikas parodys.
#3118
Parašyta 2013 liepos 04 - 05:05
sandman^kfmf, kaip ir as minejau kad atjungimas EGR programiskai tai ne kiekvienam ikandamas dalykas,zinau kad 95proc kas atjungineja tik atjungia jo funkcionavima,klaidas,ko pasekoje maf parodymai nukrypsta i visiskai kenksminga krypti.Plokstele idejai,pabandymui bent jau,visai gerai ,bet pabreziu,tik pabandymui!Normaliai atjungti egr reikia daug dirbti su pacia programa bei diagnostika.(tai ne VW ar Audi kur adaptacija gali padaryti po atjungimo).Paprasciau ir geriau pasikeisti EGRPopuliarioji: Cooling circuit bypass valve solenoid valve circuit Short circuit between two wires or short
circuit to positive (+) Nežinau ką ji reiškia. Gal kas padės? laugh.gif
Auščiau šioje temoje kur isterikavau, tai atsiliepęs Ramus šiek tiek paupgradino man mano FAP kastravimo softą. Nes buvo kiek senoka, nelabai gerai veikianti versija. Po atnaujinimo dingo klaida apie FAP filtro neegzistavimą diagnostikoje, kuri beje su kinietiška Lexia buvo rodoma kaip neatpažinta klaida.
O aš savo ruožtu, kaip minėjau, šiandieną įsidėjau šita metaliuką:
http://www.ebay.co.u...984.m1439.l2649
Įsidėjau ir pasitikrinau, kad klaidos kompas nemeta nei ant paneles, nei per diagnostiką. Vienintelė anomalija, kaip Ramus ir minėjo, kiek per didelis oro kiekis per MAP sensorių praeiną, bet tik ant laisvų apsukų. Reikalingas kiekis yra apie 240 (nepamenu kokių vienetų), o praeina apie 500. Bet jei nuspaudi gazo pedalą kokius 20% tai oro kiekis pasidaro toks, kokio ir reikia. Susilygina rekomenduojama ir esama pozicijos. Aišku dingo debiliškas EGR trukčiojimas ir nežinau ar sutapimas ar ne, 100 km/h pasiekiau jau ne per 12, o per 11 sekundžių. Nors ankščiau turbūt 3 kartus bandžiau ir niekaip mažiau 12 neįsukdavau. laugh.gif Ne tiek jau daug nuo dokumentacijoje rodomos 10.1 sekundės. Beje, matavau su GPS softu, tai nežinau kaip su tikslumu. Sąnaudų dar nepatikrinau, o ir šiaip po to kai mašinai įtaisė turbina, tai lakstau kaip nuo b**** nutrūkęs. laugh.gif Labai jau norisi atsidžiaugti jos trauka. Beje, su tokiu palakstymu mieste (netaupant), kompas šiuo metu piešia 7.5 litro.
Ir dar kuo įsitikinau, kad žvakės TIKRAI VEIKIA net po to kai užvedi mašiną. Nesvarbu, kad už lango +20 ir daugiau. Yra toks punktas Pre-post heating kuris pasidaro aktyvus tik įjungus degimą (kol dega žvakių indikatorius paneleje), išsijungia kol užvedinėjama mašina ir vėl įsijungia ir būna įjungtas daugiau nei minutę laiko po užvedimo kol dirba variklis.
Baltas dūmas panašu, kad liko ir laukiu žiemos, kaip tai įtakos darbą žiemą. Nes bijau, kad nebūtu vistik kažkuriame cilindre mikro hidrosmūgio variantas. Na bet, laikas parodys.
"Cooling circuit bypass valve solenoid valve circuit Short circuit between two wires or short
circuit to positive (+) Nezinau ka ji reiskia. Gal kas pades?"100kw dazna problema! Tai elektrinio termostato klaida,teks keisti termostata,ar tikrinti varzas,sroves,laidus..
Baltas dumas,jei patikrinai ka rekomendavau tikrinti ir nepasiteisino,vadinasi nesudeges kuras bus,panasu kad purkstukai "myzcioja"visa problema ta kad siemens daliu nera purkstukams,o idejai kitus senus.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2013 liepos 04 - 05:21
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3119
Parašyta 2013 liepos 04 - 08:31
#3120
Parašyta 2013 liepos 04 - 21:35
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2013 liepos 04 - 21:36
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0