Sveiki.Paaiškinkit,prašau, 2.0- 2.2 HDI 100,103,125,150kw. ,-kaip ir norma , o Ford Mondeo su tokia pačia kuro sistema baisus blogis!?
2.0 hdi bendros problemos
#4161
Parašyta 2020 vasario 12 - 15:37
#4162
Parašyta 2020 vasario 12 - 17:19
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4163
Parašyta 2020 vasario 12 - 17:35
Pas mondeo FORDINIS 2.0 tdci motoras absoliutus blogis, bet jis grynai fordo. Kur stovi 2.0 PSA variklis, kita kalba.
Niekaip nesuprantu,tai as siam forume visa tai ir perskaiciau...O Volvo forume S40,V40 2.0 varikliai baisiai peikiami ,nes PSA.
#4164
Parašyta 2020 vasario 12 - 19:05
#4165
Parašyta 2020 vasario 12 - 20:21
Na gerai,kitaip paklausiu.Kokie PSA varikliai statomi ,pvz. Ford mondeo nuo 2007-2008m.
#4166
Parašyta 2020 vasario 12 - 21:01
Pirma karta sitoki brieda girdziu!!! As pats volvo daug ciupineju ir forumai isskaityti... bedos pas ju tik su DPF ir egr kai del regeneraciju pradeda kilt tepalo lygis arba del senatves vakumines slangeles prakiura. Viskas daugiau bedu nera.Niekaip nesuprantu,tai as siam forume visa tai ir perskaiciau...O Volvo forume S40,V40 2.0 varikliai baisiai peikiami ,nes PSA.
Jei kalbam apie MK4, tai ten 2.0tdci ir ten psa motoras.
The 2.0 TDCi is available in four power versions: 85kW (116K) , 96kW (131K) , 103kW (140K) and 120kW (163K) . In the previous generation of the Mondea MK3, Ford had a 2.0 TDCi engine of its own production, with the wiring being chained. In this generation, it is already an engine developed in cooperation with PSA Peugeot Citroen and the timing belt is driven by the timing belt. Its quality has also improved and the engine no longer has such problems with injectors and injection pumps.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4167
Parašyta 2020 birželio 04 - 09:12
#4168
Parašyta 2020 birželio 04 - 09:28
Siemens (dažniausiai 66kw) ir Bosch sistemos nesuderinamos tarpusavyjear tinka hdi 2.0 80kw purkštukai į 66 kw variklį?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#4169
Parašyta 2020 birželio 04 - 09:55
#4170
Parašyta 2020 birželio 04 - 12:02
Bosch sistemos 66kw ir 80kw purkstukai suderinami arba gal ir netgi tokie patys. Drasiai, tiks.tai jeigu kuro siurblys bosch tai ir purkštukai bus bosch?
Sakyciau gal net ir ne dazniausiai. Pradzioj tai isvis buvo tik Bosch. Siemens atsirado tik kokiais ~2002 metais ir net ne i visus modelius ir ejo. Daugiausiai 307 ir kablukuose. Esu dar mates kelis 406, viena 206, viena Xsara su Siemens.Siemens (dažniausiai 66kw) ir Bosch sistemos nesuderinamos tarpusavyje
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4171
Parašyta 2020 birželio 04 - 14:40
Šį pranešimą redagavo sekas: 2020 birželio 04 - 14:43
#4172
Parašyta 2020 birželio 04 - 16:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4173
Parašyta 2020 birželio 04 - 16:29
#4174
Parašyta 2020 birželio 04 - 18:39
Tuos šrotinius reikia patikrint irgi, prieš dedant, nes dažnai galima jau nusipirkti tokius pat blogus arba dar blogesnius, nei buvo. Šitų senų purkštukų šrotuose rasti gerų vis sunkesnė užduotis. Dažniausiai tie geri arba bent geresni (kur užsikuria ir važiuoja gerai, bet šiaip nėra geras) jau būna kažkada ne per seniausiai remontuoti, ir todėl vis dar geri.
O purkštukus tikrinot normaliai ant stendo ar tik kolbelėmis grįžtamo kuro kiekį? Nes tai ne visada rodiklis, kad purkštukas blogas ar geras.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4175
Parašyta 2020 birželio 04 - 22:35
#4176
Parašyta 2021 balandžio 30 - 20:00
kartais iš pirmo karto nesikuria variklis, antrą kart sukant viskas normaliai. meta klaidą pressence of water in diesel filter. pakeičiau filtrą nepadėjo, kur randasi daviklis? ar eina ir ar galima išjungt tą daviklį su pp2000
#4177
Parašyta 2021 balandžio 30 - 23:08
Koks tiksliau variklis? Nes skamba įdomiai dvilitriam 407 vandens filtre daviklis, neteko tokio matyti, o mačiau ir krapščiau jų bent kokį 100.
Nebent gal paskutinių metų su 110/120kw RHE/RHH varikliu?
Bet kuriuo atveju, ne dėl to pranešimo ir klaidos, kad vanduo filtre, jum nesikuria.
Jei iš pirmo karto užsikuria ir iškart gęsta, o iš antro jau dirba gražiai, tai ieškokit kokio mini nesandarumo pradžioj, būna patenka oro burbulas nedidelis. Kelis kartus man taip buvo po variklio keitimo, kažkaip padėjo kuro filtro pakeitimas pakartoninis abiem atvejais, matyt filtradėžės kažkuri gumelė nepriglusdavo gerai.
Jei iš pirmo karto net nekabina, arba kabina, bet normaliai nesikuria net ir ilgai sukant, o iš antro karto jau be problemų, tai bėda kažkur kitur.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4178
Parašyta 2021 lapkričio 04 - 20:27
sveiki forumieciai, iskilo problema su pezo 807 2l 100kw variklis 2009m. Variklis kuriasi ir gesta paspaudus gazo pedala uzsikuria apsukas kelia, bet atleidus gaza gesta.Maziau 1000 apsuku nedirba. Pakeistas auksto slegio siurblys, purkstukai, slegio daviklis ir t.t. Pajungus kompa klaidu nera. Slegi kuro siurblys kelia normos ribose. Pakeitem velenelius, grandine. Gal kokiu minciu turit.
#4179
Parašyta 2021 lapkričio 04 - 22:10
geras tas siemensinis 2.0 variklis. Viskas ten gerai, tik neramąstytas kuro padavimas. Siurblys pumpuoja pats iš bako, o jei yra nors mažiausias nesandarumas prisiurbia ir oro su vandeniu. Šaltuoju metų laiku tas itin aktualu , nes reikia ilgiau sukti variklį...t.y. sodinti akumą. Išbandyta,- jei akumai starteriui ir varikliui skirtingi,(buvo eksperimentas pas 4 auto) iki -15 jokių variklio detonacijų nėra. Sukant ilgai krenta įtampa, o siemensas nori 12 v. min. To nėra kol neužsikuria generas.Gali keisti purkštukus, variklį, ratus...ką nori. Užvesk motorą su anodiją, tikrai pajusi skirtumą. Tai pas siemensus.Tokį turiu.
#4180
Parašyta 2021 lapkričio 08 - 09:04
sveiki forumieciai, iskilo problema su pezo 807 2l 100kw variklis 2009m. Variklis kuriasi ir gesta paspaudus gazo pedala uzsikuria apsukas kelia, bet atleidus gaza gesta.Maziau 1000 apsuku nedirba. Pakeistas auksto slegio siurblys, purkstukai, slegio daviklis ir t.t. Pajungus kompa klaidu nera. Slegi kuro siurblys kelia normos ribose. Pakeitem velenelius, grandine. Gal kokiu minciu turit.
Kad klaidu nemeta jokiu, labai jau keista, ar nebus "PIGEEEU" darytas kos FAP programavimas ar panasiai...
Siulau pasiskambinti https://autofrance.lt/kaunas/Tadui, jis Jusu zemietis is Kauno, 100% suras beda.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 14
narių: 0, svečių: 14, slaptų narių: 0