2.0 hdi bendros problemos
#4121
Parašyta 2019 sausio 24 - 23:05
Alkuninio daviklis gali buti beda, bet tuo metu, kai nesikuria, turi buti ir jo klaida arba neveikimo simptomai parametruose
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4122
Parašyta 2019 sausio 25 - 00:20
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#4123
Parašyta 2019 sausio 25 - 04:44
Nu jeigu atliko ir parode nera sinchronizacijos tai kam dar klausimu kyla? ;)
Kad apie sinchronizacijos klaidą net nebuvo kalbama išvis, kažką apie kažkokį daviklį galbūt alkūninio veleno, kažkoks neva meistras, kuris neva matė. Taip ir buvo parašyta.
Šiuo atveju galiu pasakyti tik viena - tai keiskit tą daviklį !
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 25 - 04:44
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4124
Parašyta 2019 sausio 25 - 14:43
Sveiki. Gal kas pasidalintų informacija, žiniomis ir patirtim.
Įsirašykite į savo profilį iš kokio esate miesto ir bus galima pasiūlyti, forumiečiams žinomus ir užsirekomendavusius meistrus, kurie išmano Peugeot specifiką.
#4125
Parašyta 2019 sausio 25 - 21:16
Papasakokit, kokie buvo zvakiu, akumuliatoriaus, filtru ir purkstuku tikrinimo budai, kokie buvo tikrinimo rezultatai, i ka keitet ir kaip keitet, tada bus daugiau informacijos.
Alkuninio daviklis gali buti beda, bet tuo metu, kai nesikuria, turi buti ir jo klaida arba neveikimo simptomai parametruose
Na taip, gal nesukonkretinau informacijos, bet viskas daryta servise, purkštukus tikrino ant stendo, as tų parametrų nesuprantu, bet sakė, kad problemų su jais nera. Trys žvakės buvo mirusios, pakeistos buvo visos (berods bosch).Na o kuro ir oro filtrus, bei akumuliatorių, pakeičiau pats. Tiesa, dar starteris buvo perrinktas, bet nepasakyčiau, kad tai pagerino uzvedima. Vasara bedu nera, bet kai tik šaltis tai ir prasideda. O diagnostika atlikta tiesiog per "fyške" prijungus laidą, ir planšeteje nuskaite klaidas, tai nežinau ant kiek galima pasitiketi tokia patikra. Bet kaip jūs sakote, visgi pamėginsiu pasikeisti tą daviklį. Jis kaip suprantu yra žemiau pagrindinio diržo, ar reikia apsauginį diržo dangtelį nuimti?
#4126
Parašyta 2019 sausio 26 - 03:46
Na taip, gal nesukonkretinau informacijos, bet viskas daryta servise, purkštukus tikrino ant stendo, as tų parametrų nesuprantu, bet sakė, kad problemų su jais nera. Trys žvakės buvo mirusios, pakeistos buvo visos (berods bosch).Na o kuro ir oro filtrus, bei akumuliatorių, pakeičiau pats. Tiesa, dar starteris buvo perrinktas, bet nepasakyčiau, kad tai pagerino uzvedima. Vasara bedu nera, bet kai tik šaltis tai ir prasideda. O diagnostika atlikta tiesiog per "fyške" prijungus laidą, ir planšeteje nuskaite klaidas, tai nežinau ant kiek galima pasitiketi tokia patikra. Bet kaip jūs sakote, visgi pamėginsiu pasikeisti tą daviklį. Jis kaip suprantu yra žemiau pagrindinio diržo, ar reikia apsauginį diržo dangtelį nuimti?
Jau gi klausėt privačiai
Taip, ten pačioj apačioj. Prieš keičiant gerai apžiūrėti laidą ir fiškę, nes kaip tik užvakar pakeičiau vienam fiškę, nes buvo sulaužyta, išdrąskyta ir supuvus, o daviklis buvo geras. Šalto užsivedimo problemos dažniausiai nebūna susiję su tuo davikliu, bet toks variantas yra įmanomas. O bet tačiau, turėtų arba kurtis, arba nesikurti, arba kurtis tik kartais, o sunkus užsivedimas yra truputį kita opera.
Ar purkštukus kai tikrino, žiūrėjo jų startinius (atsidarymo) slėgius? Labai dažnai būna, kad pvz purkštuką tikrina prie mažiausio kokių 300 ar 350bar slėgio, ir tuo metu jis purškia lyg ir normaliai, bet šaltas ledinis siurblys šalto ledinio kuro srautą iki tiek sunkiai besuspaudžia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4127
Parašyta 2019 sausio 26 - 09:01
Jau gi klausėt privačiai
Taip, ten pačioj apačioj. Prieš keičiant gerai apžiūrėti laidą ir fiškę, nes kaip tik užvakar pakeičiau vienam fiškę, nes buvo sulaužyta, išdrąskyta ir supuvus, o daviklis buvo geras. Šalto užsivedimo problemos dažniausiai nebūna susiję su tuo davikliu, bet toks variantas yra įmanomas. O bet tačiau, turėtų arba kurtis, arba nesikurti, arba kurtis tik kartais, o sunkus užsivedimas yra truputį kita opera.
Ar purkštukus kai tikrino, žiūrėjo jų startinius (atsidarymo) slėgius? Labai dažnai būna, kad pvz purkštuką tikrina prie mažiausio kokių 300 ar 350bar slėgio, ir tuo metu jis purškia lyg ir normaliai, bet šaltas ledinis siurblys šalto ledinio kuro srautą iki tiek sunkiai besuspaudžia.
Na supratau, bandysiu uzsiimti kol kas su tuo davikliu, parašysiu kas is to išeis, ar padėjo ar ne 😊
#4128
Parašyta 2019 sausio 26 - 16:32
Taigi rase kad diagnostika atliko ir rado sita beda ;)Kad apie sinchronizacijos klaidą net nebuvo kalbama išvis, kažką apie kažkokį daviklį galbūt alkūninio veleno, kažkoks neva meistras, kuris neva matė. Taip ir buvo parašyta.
Šiuo atveju galiu pasakyti tik viena - tai keiskit tą daviklį !
Keliems pizonams siemet keiciau velenuko davikli. Tada uzsikurdavo. Bet problema idomi tame kad prie pliuso daviklis dirba. Gauna 2-3 salcio ir nebeveikia.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#4129
Parašyta 2019 sausio 26 - 22:32
As tai perskaiciau "daviklio klaida", o ne "sinchronizacijos klaida". Cia skirtingos klaidos.Taigi rase kad diagnostika atliko ir rado sita beda ;)
Keliems pizonams siemet keiciau velenuko davikli. Tada uzsikurdavo. Bet problema idomi tame kad prie pliuso daviklis dirba. Gauna 2-3 salcio ir nebeveikia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4130
Parašyta 2019 sausio 27 - 15:28
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#4131
Parašyta 2019 sausio 27 - 20:14
Na supratau, bandysiu uzsiimti kol kas su tuo davikliu, parašysiu kas is to išeis, ar padėjo ar ne 😊
Žodžiu pakeičiau alkūninio veleno davikli, tai nulis emocijų, kaip vedesi sunkiai, taip ir vedasi po keitimo sunkiai 😊 kol krapščiausi su tuo davikliu, apžiūrėjau varikli, fyškes, šlangeles, galvojau gal kur kura leidžia, oro gal prisigaudo, bet lyg ir nieks nelasa niekur, bet vat užmačiau dar negera dalyka, tai, kad išsipletimo bakelio paviršiuje tepalo yra,va cia tai galvoju jau bus reikalų 🤔😮 gerai būtų jeigu tik tepalo aušintuvas, o jeigu ne 😡
#4132
Parašyta 2019 sausio 28 - 01:15
Žodžiu pakeičiau alkūninio veleno davikli, tai nulis emocijų, kaip vedesi sunkiai, taip ir vedasi po keitimo sunkiai kol krapščiausi su tuo davikliu, apžiūrėjau varikli, fyškes, šlangeles, galvojau gal kur kura leidžia, oro gal prisigaudo, bet lyg ir nieks nelasa niekur, bet vat užmačiau dar negera dalyka, tai, kad išsipletimo bakelio paviršiuje tepalo yra,va cia tai galvoju jau bus reikalų gerai būtų jeigu tik tepalo aušintuvas, o jeigu ne
Tas tepalas juodas, ar ne juodas?
Jei juodas, tai iš variklio. Jei ne juodas, tai gali būti iš automato (jis irgi turi aušintuvą) arba tiesiog iš antifrizo išsiskyrę riebalai nuo senatvės.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4133
Parašyta 2019 sausio 28 - 06:10
Tas tepalas juodas, ar ne juodas?
Jei juodas, tai iš variklio. Jei ne juodas, tai gali būti iš automato (jis irgi turi aušintuvą) arba tiesiog iš antifrizo išsiskyrę riebalai nuo senatvės.
Labiau panašu į juodą.
#4134
Parašyta 2019 spalio 19 - 04:04
Keičiau praeitą savaitę žvakes senučiui 2,0HDi 79kw RHS. Pokšt ir nulūžo viena. Nelabai stengiaus ir pats atsargiai dirbti, nes jiems niekada nebūna problemų, bet realiai su tokia jėga ne kiekvieną 1,6HDi žvakę nulauši, o čia pokšt kaip sviestas nusisuko. Arba buvo brokuota, arba buvo jau bandyta keisti ir palikta, kas padaro ją jau silpnesne (pertempta) ir tada, jei nepilnai sandari, tik dar labiau užsėda. Lūžo elementas ir viršutinė dalis išlindo sveika. Nusipjoviau nuo kitos žvakės galą ir pabandžiau su magnetu. Kadangi ta žvakė dar senesnio tipo, 10mm ir gana močnu galu, tai daug metalo, nors ir ne plieno, gana neblogai magnetas traukia, reikia gerokai pajudint, kad nukristų. Turiu tokį mažiuką lanksčiu kotu 7mm magnetą, kaip tik į purkštuko skylę. Tai iš senos žvakės pasidariau kreipiančiąją (nulaužiau elementą ir viršutinę srieginę dalį - šerdį, išskrodžiau visą ir pragręžiau išilgai 5,2mm grąžtu. Elemento storis 5mm. Kreipiančioji reikalinga tam, kad nesugadint žvakės sandarinimo konuso. Įsisukau tą kreipiančiąją. Su kelių storių grąžteliais truputį prasivaliau to elemento viršų, kad nebyrėtų miltai ir kaitinimo spiralės gabaliukai. Tada paėmiau tvirtą grūdintą 5mm strypelį ir su 2kg plaktuku (mažesnis negerai, nes labai stipriai trenkt reiktų, ir galima kažką sugadint) ramiai sukaliau tą elementą vidun į stumoklį (prieš tai pasistatom stumoklį žemyn, kad jis ten tilptų). Išsitraukiau purkštuką ir per skylę sukišau magnetą vidun. Aišku, kai surandi ten tą elementrą ir pasikeli viršun, gera užduotis jį per tą skylę, vos storesnę už jį patį, pataikyt tinkamu kampu ir švelniai prakišt, kad nenukristų. Bet įvairiais ramiai krutinamaisiais judesiais iš kokio ketvirto karto pavyko.
Tai irgi yra būdas. Ir jokių šiukšlių į cilindrą gavosi.
Su 1,6 ir 1,4HDi gali būti šiaip sau, nes labai plonas elementras ir silpnai traukia, vos laikosi. Bandyta magneto trauka jiems. Nebent susirast kokį specialų labai stiprų neodimio ar panašiai. Ir aišku dar turi būti tas galiukas nors kiek judantis, labai tvirtas strypelis ir labai tikslus skersmuo. Nes galima elementą arba įrankį bekalant išplėsti, ir tada jau labai blogai, ypač jei vidury kelio, kai pusė elemento jau cilindre ir gręžimas jau nebepadės.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 19 - 04:05
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4135
Parašyta 2019 spalio 21 - 21:50
Nzn kodel bet man pastoviai koks elementas kaitinimo pasilieka viduje. Tada ji sukalu I cilindra. Kisu kamera I vidu. Kaip tik lenda zondas. Pasiziuriu kyr randasi elementas, tada mazu neodimio magnetuku pritvirtintu prie kembriko 😀 istraukiu ji pro purkstuko skyle 😬 . Kazhkaip palyginus lengvai isitraukia ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#4136
Parašyta 2019 spalio 22 - 09:57
Tadai. Gi jau sakiau kaip 1,6 hdi galus traukiu ;)
Nzn kodel bet man pastoviai koks elementas kaitinimo pasilieka viduje. Tada ji sukalu I cilindra. Kisu kamera I vidu. Kaip tik lenda zondas. Pasiziuriu kyr randasi elementas, tada mazu neodimio magnetuku pritvirtintu prie kembriko istraukiu ji pro purkstuko skyle . Kazhkaip palyginus lengvai isitraukia ;)
Man 1,4/1,6HDi visus tris kartus, kiek nulūžo ir bandžiau, magnetas netraukė praktiškai visai. Teko grežti. Na, gal mano magnetas per silpnas. O gal tiesiog žvakės buvo tokio gamintojo, kur naudoja tokią metalo sudėtį, kur daug silpniau traukia, negu kitų.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 22 - 09:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4137
Parašyta 2019 lapkričio 29 - 07:09
Technologijas kartais irgi atsigrežia atgal.
2,0HDi 133kw variklis, t.y. su AdBlue turi metalinį tepalo filtrą. Ir kodas sutampa su senųjų 2,0/2,2HDi variklių, t.y. 66/80kw arba 98/94kw tepalo filtro, tiek OE, tiek tai, ką duoda kiti gamintojai. T.y. tas pats Mann W716/1, Knecht OC976 ar Bosch P3355 (trumpasis kodas). Naudotas PSA boliduose nuo 98tų iki kokių 2005tų metų. Kainuoja taip pigiai, kad net klientams su tokiais varikliais važinėjančiais gėda pasakyti. Klausia, kodėl taip pigiai, norėtų brangesnio. Bet brangesnio arba nėra, arba reikia ieškoti, kur nupirkti euru ar dviem brangiau OE PSA filtrą, t.y tą patį Sogefi grupės, t.y. Purflux, Misfat ar Mecafilter gamintojų.
Bet negali būti viskas taip gerai. Šis variklis turi plastikinį karterį. Gamintojas teigia, kad jis atlaiko tokias pačias arba net didesnes potencines ar dinamines apkrovas, kaip ir aliuminis, bet jei jau visgi prasileidai ir pramušai, tai teks pirkti naują/naudotą, nes esamo tikrai niekas nesiims taisyti. Taip pat ir tepalo išleidimo kamštukas turi guminį O-ringą. Bent kas kelintą kartą pravartu būtų įdėti naują. Prie filtro aišku komplekte negauni, nes 98tais metais ėjo karterio varžtui varinis šaibokas, o tas būna prie filtro pridedamas tik BMW ir dar kai kuriems VW grupės varikliams, o PSA niekada taip nepakavo. Taigi, reikia įsigyti atskirai. Kolkas nesu jo keitęs, bet kai reikės, tai parašysiu čia arba standartinio O-ringo matmenis, arba jei ten bus kažkas labai ne į temą, tai originalo kodą gal, jei atskirai tiekiamas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4138
Parašyta 2019 lapkričio 29 - 11:00
Nu kartais blogai būna. Gūdžiais lito ir pigios degtinės laikais reikėjo volvai d5 kuro filtrą pasikeist (metalinis). Pažiūrėjau internete. Kažkas 60-80Lt. Bet reikėjo užsakinėt. Tai nuvažiavau pas detalių krautuvininką pas kurį tada karts nuo karto pirkdavau. Paduoda. Sako 15Lt. Net nustebau, kad taip pigiai. Nu čia gal nuolaidos. OK. Nuperku. Pakeičiu.
Po kažkiek laiko prisiminiau ir įdomu pasidarė kas ten per filtras. Suvedu į gūglę kodą. Tai meta, kad tinka AUDI 100 ir +/- tos kategorijos mašinom iš tų laikų kai common rail'as dar tik brėžiniuose buvo. Viskas ok. Tinka sriegiai, diametrai. Bet esmė ten 40mikronų filtravimas. O CR dyzeliui jau 5 reikia. Ir šiaip pastebiu kuro filtrams niekas nemėgsta filravimo savybių rašyt. Net pirkdamas pagal kodą gauni iš kokio Valeo kur puikuojasi 20mikronų kas mano nuomonę yra perdaug. Geriau jau kuro filtrus užsikišusius keist negu purkštukus. Karts nuo karto išgirsti frazę "perku pigesnius filtrus, bet keičiu dažniau". Bet kas iš to, jeigu jie nefiltruoja
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2019 lapkričio 29 - 11:01
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4139
Parašyta 2019 lapkričio 29 - 14:05
Nu kartais blogai būna. Gūdžiais lito ir pigios degtinės laikais reikėjo volvai d5 kuro filtrą pasikeist (metalinis). Pažiūrėjau internete. Kažkas 60-80Lt. Bet reikėjo užsakinėt. Tai nuvažiavau pas detalių krautuvininką pas kurį tada karts nuo karto pirkdavau. Paduoda. Sako 15Lt. Net nustebau, kad taip pigiai. Nu čia gal nuolaidos. OK. Nuperku. Pakeičiu.
Po kažkiek laiko prisiminiau ir įdomu pasidarė kas ten per filtras. Suvedu į gūglę kodą. Tai meta, kad tinka AUDI 100 ir +/- tos kategorijos mašinom iš tų laikų kai common rail'as dar tik brėžiniuose buvo. Viskas ok. Tinka sriegiai, diametrai. Bet esmė ten 40mikronų filtravimas. O CR dyzeliui jau 5 reikia. Ir šiaip pastebiu kuro filtrams niekas nemėgsta filravimo savybių rašyt. Net pirkdamas pagal kodą gauni iš kokio Valeo kur puikuojasi 20mikronų kas mano nuomonę yra perdaug. Geriau jau kuro filtrus užsikišusius keist negu purkštukus. Karts nuo karto išgirsti frazę "perku pigesnius filtrus, bet keičiu dažniau". Bet kas iš to, jeigu jie nefiltruoja
Aš nekalbu apie senojo Mann W712/8 naudojimą, kuris atrodo identiškai kaip W716/1, t.y. toks pat dydis, vaizdas, sriegis, vožtuvo slėgis ir t.t. Popierius greičiausiai kitoks, nes jis naudotas nuo kokių 80tųjų metų, kai ne ant visų tepalų dar buvo rašoma klampa, ir kartais ten būdavo 15W arba 20W pagal senąją SAE sistemą, o kartais tik raidytės pagal API sistemą, arba išvis nieko. Žodžiu, jis dar pačią tikriausią mineralką filtruodavo. Bet žmonės būdavo jį naudodavo pirmiesiems HDi varikliams, nes bent jau senais laikais būdavo pigesnis. Nes jo būdavo pasiūla didelė ir kaina maža. Dabar jau yra atvirkščiai ir jo pasiūla maža, Mann netgi nutraukė gamybą ir davę pakaitalą, o kitų gamintojų jis brangesnis už HDi skirtą filtrą.
Kalbu konkrečiai apie W716/1 ir mano minėtus kitų gamintojų analogus.
Jis ne tai, kad TINKA tam varikliui, o YRA SKIRTAS tam varikliui. t.y. iš esmės buvo panaudotas tas pats filtras ir ne tik gamintojai neduoda kito kodo ir kitos pozicijos šitam naujam varikliui, o ir OE kodas yra toks pats
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4140
Parašyta 2019 lapkričio 30 - 22:53
Karts nuo karto išgirsti frazę "perku pigesnius filtrus, bet keičiu dažniau". Bet kas iš to, jeigu jie nefiltruoja
Turiu tokia logika salono filtram. P508 filtronas dabar stovi, nu ple, 30% mazesnis nei org. Dar kvepuoju
Vartotojų skaito šią temą: 14
narių: 0, svečių: 14, slaptų narių: 0