2.0 hdi bendros problemos
Creator
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 708
-
Vieta:Panvėžs
-
Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.
Parašyta 2013 gegužės 16 - 12:20
Ten nieko nesuprasi žiūrėdamas iš viršaus, bus arba tepaliukas išbėgęs iš jos jeigu hidrauline, arba paprasčiausiai ta viršutine guma susedo per koki 1 cm, nuo to ir atsiranda vibracija. Gesinant varikli turi būti jausmas kad variklis nori iššokti iš po kapoto.
Pačiam pasikeisti galima, reikia tik kilstelėti varikli iš apačios su domkratu, tik nepersistengti, kad nenukentėtu kitos gumos, na ir keli raktai, jokiu ten imantrybiu nėra.
O servize tau kaip kilstelės variklį tai atleksi po menesio ir apatine pagalve keisti. piktas aš ant jų.
P.S Pirkti patarčiau Febi arba iš bedos jau Sasic.
Šį pranešimą redagavo Creator123: 2013 gegužės 16 - 12:22
2.0 hdi bendros problemos
sandman^kfmf
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 814
-
Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)
Parašyta 2013 gegužės 16 - 12:34
Del vibravimu rekomenduoju pirmiausia patikrinti virsutini "kaula" ir apatine pagalve (jei yra itarimu kad blogi, tai ir keisti).
Apatines aisku pats nepakeisti (dar dabar stovi galvoje naktis nuo 19 iki 5 ryto garaze bandant pakeisti paciam
) bet jos pakeitimas man cp servise isejo 60 lt, o virsutini kaula tai per 5 minutes pats gali pakeisti. Tai pigiausios dalys, nes sonines pagalves ne viena simta kainuoja. Pas mane tiek viena, tiek kita buvo gerai ispuvusios ir variklis gesinant suvibruodavo arba atleidinejant sankaba judedavo. Pakeitus stipriai sumazejo sitie dalykai. Tiesa stovint vietoje variklis nevibruodavo niekada.
2.0 hdi bendros problemos
remyga0852
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 382
-
Vieta:Siauliai
-
Automobilis:Peugeot 406 2HDI
Parašyta 2013 gegužės 16 - 12:46
aisq.. o apie koki cia "kaula" kalbat? gal apie ta ilga tokia "pagalve"?
pas mane ji nauja, nesenai keiciau.. pas mane labaiu suvibruoja kuriant, atrodo variklis lauk issoks..
da dekui uz patarimus..
2.0 hdi bendros problemos
sandman^kfmf
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 814
-
Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)
Parašyta 2013 gegužės 16 - 12:53
Va apie sita eina kalba:
http://i.ebayimg.com...#33;~~60_35.JPG
Pas mane jis toks. Jei nauja, tai ziurek apatine apvalia, paprasta tokia. Tik kaip minejau, neapsigauk, ji tik atrodo paprasta, o pakeisti ja tai gemaras
2.0 hdi bendros problemos
remyga0852
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 382
-
Vieta:Siauliai
-
Automobilis:Peugeot 406 2HDI
Parašyta 2013 gegužės 16 - 13:05
Va apie sita eina kalba:
http://i.ebayimg.com...#33;~~60_35.JPG
Pas mane jis toks. Jei nauja, tai ziurek apatine apvalia, paprasta tokia. Tik kaip minejau, neapsigauk, ji tik atrodo paprasta, o pakeisti ja tai gemaras
jo - sita pas mane nauja.. nes buvo paskirdusi.. O kaip patikrinti apatine, ar ji dar gera, ar ja jau keisti?
sunku ja pakeisti?
apie sita kalbam?
http://manodalys.lt/...duct=1071320021
Šį pranešimą redagavo remyga0852: 2013 gegužės 16 - 13:11
2.0 hdi bendros problemos
Creator
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 708
-
Vieta:Panvėžs
-
Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.
Parašyta 2013 gegužės 16 - 13:40
Tavo nuorodoi yra ta apie kuria aš kalbejau, o apatine yra pažimeta 24 nr, ten keičiasi tik tas sailenblokas, jis presuojamas.
Kaip ir kalbejau aukščiau ta pagalve po "kaulu", tad jeigu tu pasikeitei "kaula" o po juo stovi jau nuvargusi, tai čia nieko tu nepagerinai, aš taip pat dariau, pasikeičiau ta "kaula" žiūriu niekas nepasikeite, pakeičiau apatine,po varykliu, jau pasidare geriau, na ir galu gale pasikeičiau tą po "kaulu" dabar LEDAS.
Kaip matai kaina jos tikrai ne keli šimtai kaip minejo kolega, apatines pagalves(sailenbloko) kaina panaši.
Šį pranešimą redagavo Creator123: 2013 gegužės 16 - 13:42
2.0 hdi bendros problemos
remyga0852
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 382
-
Vieta:Siauliai
-
Automobilis:Peugeot 406 2HDI
Parašyta 2013 gegužės 16 - 15:04
Tavo nuorodoi yra ta apie kuria aš kalbejau, o apatine yra pažimeta 24 nr, ten keičiasi tik tas sailenblokas, jis presuojamas.
Kaip ir kalbejau aukščiau ta pagalve po "kaulu", tad jeigu tu pasikeitei "kaula" o po juo stovi jau nuvargusi, tai čia nieko tu nepagerinai, aš taip pat dariau, pasikeičiau ta "kaula" žiūriu niekas nepasikeite, pakeičiau apatine,po varykliu, jau pasidare geriau, na ir galu gale pasikeičiau tą po "kaulu" dabar LEDAS.
Kaip matai kaina jos tikrai ne keli šimtai kaip minejo kolega, apatines pagalves(sailenbloko) kaina panaši.
supratau, dekui uz patarimus.
2.0 hdi bendros problemos
sandman^kfmf
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 814
-
Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)
Parašyta 2013 gegužės 16 - 15:39
As sumaisiau su tom kur tokios kainuoja brangiai:
http://manodalys.lt/...duct=1535950021
Tos kur ten kaip sailentblokai, as net neskaitau, kad pagalves
Beje, net nezinojau, kad dar tokia yra.
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gegužės 16 - 15:40
2.0 hdi bendros problemos
remyga0852
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 382
-
Vieta:Siauliai
-
Automobilis:Peugeot 406 2HDI
Parašyta 2013 gegužės 16 - 16:04
As sumaisiau su tom kur tokios kainuoja brangiai:
http://manodalys.lt/...duct=1535950021
Tos kur ten kaip sailentblokai, as net neskaitau, kad pagalves Beje, net nezinojau, kad dar tokia yra.
na gerai, kad pas men ne 407 pezas o 406
2.0 hdi bendros problemos
dzonatan
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 8
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 406 HDI
Parašyta 2013 gegužės 17 - 13:36
Perskaičiau nemažą dalį temos, bet atsakymo į savo problemą - nesuradau.
Mašiniukas:
Peugeot 406 2.0HDI 80kW
Yra problemų su trauka... kažkokia mistika...
Visą žiemą kai buvo šalta - problemų nebuvo.
Kai pradėjo atšilinėt orai (+10), pradėjo kvailioti trauka:
Užspaudi gazą iki dugno ir mašina taip nenoriai traukia iki tam tikrų apsukų (visaip būna, kartais iki 2k, kartais iki 3k, kartais iki 4k) ir atsigauna iki savo maksimalios traukos. Toks vaizdas, kad problema būtų su turbinos įsukimu. Kartais ji anksčiau įsisuka, kartais vėliau...
Kai pavasarį dar čia būdavo, kad atšaldavo naktim oras (~0) - vėl viskas tvarkoj. Kuo karštesnis oras, tuo dažniau ir sunkiau pasiekia tą savo maksimalią trauką. Dar pastebėjau tokį dalyką, kad jeigu spaudžiant gazą ne iki dugno, o iš palengvo - greičiau pasiekia tą 'maksimalią traukos tašką'.
Tiesa, nežinau ar tai susijęs dalykas, bet prieš porą savaičių kylant į kalną, nusprogo (prakiurko) apatinė šlangą tarp tūrbos ir intercoolerio, pakeičiau ją - bet ta traukos problema nepakito.
Idėjų?
2.0 hdi bendros problemos
Strongiukas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 81
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 307 1.6 benzinas
Parašyta 2013 gegužės 17 - 14:38
Žmonės, reikia patarimo. Kolega turi peu 407 2.0HDI. Jam servise pasakė, kad turbinai beveik pyze. Tepalus jau varo neblogai. Bet šiaip dar mašina neblogai važiuoja. Dabar jis pasimetęs. Turboservisas už kapitalinį su nuėmimais ir uždėjimais užsiprašė ~1200Lt. O šrote ~700Lt. Ka patartumėte? ar restauruotis ar pirkti kitą dėvėtą?
Neber Pežuko...
2.0 hdi bendros problemos
stasietis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 784
-
Vieta:Klaipeda
-
Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'
Parašyta 2013 gegužės 17 - 15:24
Žmonės, reikia patarimo. Kolega turi peu 407 2.0HDI. Jam servise pasakė, kad turbinai beveik pyze. Tepalus jau varo neblogai. Bet šiaip dar mašina neblogai važiuoja. Dabar jis pasimetęs. Turboservisas už kapitalinį su nuėmimais ir uždėjimais užsiprašė ~1200Lt. O šrote ~700Lt. Ka patartumėte? ar restauruotis ar pirkti kitą dėvėtą?
jeigu zada dar vaziuoti tai restauruoti.
2.0 hdi bendros problemos
Davidass
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 113
-
Vieta:Alytus
-
Automobilis:Peugeot 407 2.0 hdi
Parašyta 2013 birželio 03 - 12:48
Sveiki kolegos, masiniukas peugeot 407 2,0hdi. Zodziu jau ilgai sprendziu klausima del juodo dumo. Vaziuojant pastoviu greiciua ar ilgiau ramiiai vazinejant kaip ir viskas gerai - nedumina. Bet tarkim grizti is uzmiescio pravaziaves koki 100km pastoviu greiciu, ir kokiu antru begiu uzminti tai dumo uzmeta kai traukinys. Jei pralaksta (praputi) viskas lyg ir ok. Bet tik ramiai pavazinejus ir vel spustelejus viskas kartojasi. Taigi is kur tie suodziai tam ismetime renkasi? Ar gali but del to kad paspaudus treciu begiu nuo zemesniu apsuku girdimas sioks toks is turbo tiekiamo oro svilpimas? "pssssssssssssss". zinoma tai byloja jog sistema nera visiskai sandari, nors darant diagnostika turbo slegis duoda 2250 pagal oro srauto 1250. Cia kaip man sake idealus parametrai. Kas galetu ka patarti?
2.0 hdi bendros problemos
Creator
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 708
-
Vieta:Panvėžs
-
Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.
Parašyta 2013 birželio 03 - 15:17
Tas Psssss jug normalu, gazo duodi turbina dirba, jeigu nebutu Pssss tai jau negerai, nes ir traukos tada nebutu.
O del to kamuolio dumų po keliones tai kaip ten su FAP pas tamsta reikalai?
2.0 hdi bendros problemos
Strongiukas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 81
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 307 1.6 benzinas
Parašyta 2013 birželio 04 - 08:44
Sveiki kolegos, masiniukas peugeot 407 2,0hdi. Zodziu jau ilgai sprendziu klausima del juodo dumo. Vaziuojant pastoviu greiciua ar ilgiau ramiiai vazinejant kaip ir viskas gerai - nedumina. Bet tarkim grizti is uzmiescio pravaziaves koki 100km pastoviu greiciu, ir kokiu antru begiu uzminti tai dumo uzmeta kai traukinys. Jei pralaksta (praputi) viskas lyg ir ok. Bet tik ramiai pavazinejus ir vel spustelejus viskas kartojasi. Taigi is kur tie suodziai tam ismetime renkasi? Ar gali but del to kad paspaudus treciu begiu nuo zemesniu apsuku girdimas sioks toks is turbo tiekiamo oro svilpimas? "pssssssssssssss". zinoma tai byloja jog sistema nera visiskai sandari, nors darant diagnostika turbo slegis duoda 2250 pagal oro srauto 1250. Cia kaip man sake idealus parametrai. Kas galetu ka patarti?
Pas mane lygiai tas pats. Taip pat ir dumina, taip pat atrodo, kad durbina per garsiai svilpauja (nors ir malonus ausiai garsas). Kiek vaikstau per gatves/ palei gatves, tai kitu masinu tyliau dirba. Kazkaip pradejau galvoti del to dumo, kad gal kur nors tas oras iseina per sona, o kuro per daug paduoda, todel nesudeges kuras per duslia iseina. Pas mane FAP isoperuotas.
Neber Pežuko...
2.0 hdi bendros problemos
stasietis
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 784
-
Vieta:Klaipeda
-
Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'
Parašyta 2013 birželio 04 - 19:09
Sveiki kolegos, masiniukas peugeot 407 2,0hdi. Zodziu jau ilgai sprendziu klausima del juodo dumo. Vaziuojant pastoviu greiciua ar ilgiau ramiiai vazinejant kaip ir viskas gerai - nedumina. Bet tarkim grizti is uzmiescio pravaziaves koki 100km pastoviu greiciu, ir kokiu antru begiu uzminti tai dumo uzmeta kai traukinys. Jei pralaksta (praputi) viskas lyg ir ok. Bet tik ramiai pavazinejus ir vel spustelejus viskas kartojasi. Taigi is kur tie suodziai tam ismetime renkasi? Ar gali but del to kad paspaudus treciu begiu nuo zemesniu apsuku girdimas sioks toks is turbo tiekiamo oro svilpimas? "pssssssssssssss". zinoma tai byloja jog sistema nera visiskai sandari, nors darant diagnostika turbo slegis duoda 2250 pagal oro srauto 1250. Cia kaip man sake idealus parametrai. Kas galetu ka patarti?
lygiai tas pats ir man, kalbant apie dumus. Nesuku galvos.
2.0 hdi bendros problemos
Davidass
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 113
-
Vieta:Alytus
-
Automobilis:Peugeot 407 2.0 hdi
Parašyta 2013 birželio 06 - 10:54
Fap isoperuotas. Zodziu buvau pasikeles masina ir prie turbos matosi kad apipusta tepalu yra vadinasi leidzia slegi kazkur, nors gali but ir nuo alsuoklio. Nes kad prieit prie turbos reikia varikli pasileist, nuvaziavau pas savo motorista (galiu visiems ji rekomenduot). Sake nesuk smegenu del nieko, vazinek ir tiek. Taciau kai as is tu kuriems viskas turi but gerai vistiek ieskau problemu
2.0 hdi bendros problemos
sandman^kfmf
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 814
-
Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)
Parašyta 2013 birželio 06 - 12:41
Turbina nuimti/uzdeti apie 400 lt kainuoja bent jau 100 kW varikliui. Gal ten tik tarpine pakeisti reikia, priverzti normaliai ir viskas bus OK?
Nors nelabai isivaizuoju kaip turbos tepimas veikia.
2.0 hdi bendros problemos
Marexas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 98
-
Vieta:Radviliskis-Siauliai
-
Automobilis:Peugeot 406 HDI
Parašyta 2013 birželio 06 - 12:48
Nezinau kaip ant 407 yra. Bet savo 406 suzinojes kaina turbos isemimo, nusprendziau pats ja issiimti. Variklio paleisti nereikejo, tik teko issiimti pusasi kad prieiti prie turbos. Uztrukau gera pusdieni. Na bet reikia duobes, reikia irankiu, jei tokiu salygu nera tada jau blogai.. o Kad turbina pasitepalavus kiek zinau nieko blogo, pas mane ji visada tokia buvo ir vazineju kelinti metai, tepalu lygis nemazeja ir nesuku galvos.
2.0 hdi bendros problemos
krazas
-
-
Forumo naujokai
-
Pranešimai: 37
-
Automobilis:peugot 406 2.0HDI 80KW
Parašyta 2013 birželio 16 - 16:38
sveiki pezas 406 2.0hdi nuplove varikli po kiek laiko uzsidege stop lempute ir tepalo raso per mazas tepalo spaudimas ar cia su tapimas kad po plavimo ar cia jau atejo laikas kazkam gal kam panasei yra buve nejauku vaziuot nors tepalū norma yra viskas atrodo normalei gal kas koki patarima dekui