Dar toks Taurus uzsiimineja visokiais FAP'u ispjovimais. Dirba toje srityje. Pabandyk su juo susisiekti.Aš dar kartą kartoju, kad nesinori važinėt pas kiekvieną, mokėt pinigus už nieką ir žiūrėt gal padarys gal ne. Pasakyt "pasidaryk normalią diagnostiką" kiekvienas sugeba, o ją padaryt ir surast gedimą toli gražu ne kiekvienas:) Pasiūlymų bus?
2.0 hdi bendros problemos
#3141
Posted 2013 August 05 - 10:35
#3142
Posted 2013 August 07 - 21:44
tai ko tu lauki? tau Paulius pasiule, pasake kas gali buti, ir siulau nuvaryti, ir atsikratyti visokiu minciu apie bloga diagnostika....Matai aš ją mielai pasidaryčiau vėl, jei rasčiau žmogų, kuris kaip sakai suprastų ką ta diagnostika rodo:)
As jauciu, jei paulius tuo metu nezinotu, tai tikrai neiimtu tu pinigu ka pries tai sake, as ir pats neimciau jei tikrai nezinau kas yra....
o jei kiti vien pajunge, ir pasake, kad viskas gerai, tai kokia cia diagnostika? Reik vaziuoti ir stebeti kas dedasi ir panasiai, nes juk tau vaziuojant jinai glusa, o ne stovint... uztenka kartais ir 100metru kad suprastum kas yra, kartais ir 10 km reikia, kad pagautum kampa, kur cia problema...
#3143
Posted 2013 August 07 - 22:02
na pritarsiu ir as kad ,,taurius ,,,tikrai nusimanantis sioja sritija ,,profesonaliai isprogramuoja FAP ir net EGR,,kodel rasau kad ,,,ir EGR ,,,todel kad manau jog tikrai ne kiekvienas tai gali atlikti uz ,,,taurius,,Dar toks Taurus uzsiimineja visokiais FAP'u ispjovimais. Dirba toje srityje. Pabandyk su juo susisiekti.
#3144
Posted 2013 August 12 - 11:42
#3145
Posted 2013 August 12 - 12:56
Variklis dirba avariniu rezimu-gali buti daugkas-manau be diagnostikos nelabai prispeliosiSveiki, gal kas gali padeti su apsukom? Vaziavau magisrale apie 120km/h uzsidege atipollutiono lempute ir nuo to laiko apsukos nekyla daugiau nei 3000 rpm, kur gali buti problema? Dekui!
#3146 Svečias_Gintautė_*
Posted 2013 August 12 - 16:41
Edited by Gintautė, 2013 August 12 - 16:42.
#3147
Posted 2013 August 25 - 11:01
#3148
Posted 2013 September 02 - 19:24
#3149
Posted 2013 September 03 - 07:44
#3150
Posted 2013 September 03 - 19:36
#3151
Posted 2013 September 05 - 09:28
Edited by sandman^kfmf, 2013 September 05 - 09:39.
#3152
Posted 2013 September 06 - 16:56
#3153
Posted 2013 September 09 - 09:30
#3154
Posted 2013 September 09 - 09:38
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3155
Posted 2013 September 09 - 11:43
Edited by sandman^kfmf, 2013 September 09 - 11:47.
#3156
Posted 2013 September 09 - 14:18
Edited by brizas, 2013 September 09 - 14:19.
#3157
Posted 2013 September 09 - 15:35
#3158
Posted 2013 September 10 - 07:57
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3159
Posted 2013 September 10 - 09:39
Tiesiog man idomus, sistemos SU EGR ir BE EGR temperaturu skirtumas ismetime. Kaip minejau, radau internete keleta labratoriniu testu apie tai, kad sistemos be EGR ismetimu duju temeperatura didesne apie 6-10%. O kiek ji didesne musu masinu? Ar ji tikrai padideja tiek, kad tas padidejimas kenkia turbinai? Va apie ka sneku. Beje, dumingumas taip pat padideja sistemose su EGR. ;)
Kad ir toks testukas:
http://www.ias.ac.in...4Jun/Pe1131.pdf
Is grafiku matosi, kad pakitimai yra tikrai nedideli (priesingai nei man aiskino vienas oponentas). Tet tai cia testas yra laboratorinio variklio, 1.3 litro, kelesdesimt kilovatu tik. Tad ir cia esanciu dalyviu noriu paklausti ar vistik EGR salinimas nekenkia turbinai.
#3160
Posted 2013 September 10 - 10:00
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users