Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3201 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 spalio 02 - 09:29

tas kalenimas yra purkstuko perpylimo garsas, ir jei zvakiu pakeitimas nepades liks tik tie patys purkstukai, beje kartais purkstukai ant sendo elgiasi gerai, bet masinoj sudeti durniuoja parpylineja ir t.t.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3202 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 spalio 02 - 09:38

Geriausias sprendimas tai normali diagnostika, pas patyrusi dyzelista!
  • 0

#3203 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 02 - 10:11

Tai as visada atviras GERAM DYZELIO diagnostikui Vilniuje. :) Kas gali parekomenduoti toki? Beje, kaip minejau, purkstukai buvo deti visokie, visokiausi - nuo gerai rodancius ant stendo (dabartiniai sitie ir yra, servise irgi minejo, gali buti, kad gal stendas rodo viena, o masinoje elgiasi kitaip), istrauktu is normaliai vaziuojancios masinos, iki visiskai lavonu ant stendo. Rezultatas buvo vienodas - pilasi dumas praktiskai be jokios pasikeitimo. Beje, pries turbo remonta, pas mane masina tokius garsus skleide isvis tik nuo -10 ar net maziau laipsniu. Zodziu tolimesne eiga, zvakiu keitimas. Apie rezultatus informuosiu. :)
  • 0

#3204 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 spalio 02 - 11:36

Prie +4 del zvakiu sitaip nekalens. As pas save esu bandes ir prie zemesnes temperaturos kurt atjunges zvakes, kuo puikiausiai dirba ir tiek dumu, kaip pas tave toli grazu nebuna. Cia kazkas rimciau tikrai. P.S. sakei, kad sitai tesiasi kokia 15 s. Jei uzgesini is karto po tu 15 s. ir vel kuri, vel taip buna ar jau ne? Per 15 s. nemanau, kad kazkas kazkur ten spes susilt/prasidirbt. Jei cia tik po ilgesnio pastovejimo taip nutinka, tai gal kazkokie variantai, kaip kad purkstukai atkrenta.. :hmm: Cia tik siaip teoriskai mastau :)

Šį pranešimą redagavo vigosas: 2013 spalio 02 - 11:40

  • 0

#3205 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 02 - 11:54

Kiek po uzvedimo tesiasi dumai tai matosi video. Cia pirmas uzvedimas siandienos ryta. Po to kai gesinu varikli kai nebelieka dumu, tai ju nebebuna antra karta uzvedus. Dirba tvarkingai. O taip nutinka kai varikli laikau uzgesinta ne maziau 8 valandu prie ne daugiau +8 laipsniu (aisku jei uz lango -10 tai ir po 6 valandu dumelis buna). Kuo aukstesneje temperaturoje vesta variklis, tuo maziau dumo buna ir atvirksciai - kuo salciau, tuo daugiau ir ilgiau dumina. Jei masina stovi prie +15 ar daugiau, tai buna tik debeselis dumo ir jis istisai nesivercia. Gali stoveti nors ir savaite, dumo kiekis nuo to nepriklauso. Priklauso tik nuo aplinkos temperaturos. P.S. Gal kiek patrumpinau laika, nes prie +4 kaip siandiena is video matosi, kad dumina ne 15, o visas 30 sekundziu ir po to isnyksta dumas. :ax: Prie kokiu +8 ar +10 jau tada dumina trumpiau, o prie +15 isvis kaip minejau tik debesiukas puksteli ir viskas.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 spalio 02 - 12:12

  • 0

#3206 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 spalio 02 - 12:11

Kiek po uzvedimo tesiasi dumai tai matosi video. Cia pirmas uzvedimas siandienos ryta.
Po to kai gesinu varikli kai nebelieka dumu, tai ju nebebuna antra karta uzvedus. Dirba tvarkingai.
O taip nutinka kai varikli laikau uzgesinta ne maziau 8 valandu prie ne daugiau +8 laipsniu (aisku jei uz lango -10 tai ir po 6 valandu dumelis buna). Kuo aukstesneje temperaturoje vesta variklis, tuo maziau dumo buna.

Juodas ar baltas dūmas reiškia negerą oro-dyzelio santykį. Juodas-oro per daug,baltas-per mažai...(teoriškai),nes labai gali būti.kad kaip tik tuo metu tavo auto regeneruojasi.Aukštesnė temperatūra-daugiau garo.O gali būti ir kitokių bėdų,nes dar nei vienas "specas"dar nėra įlindęs į motorą intymiai...Diagnostika tai tik vieškelis tiesos link.
  • 0

#3207 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 02 - 12:14

Regeneracijos negali buti, nes fap isdauzytas ir ipusta naujausia programa - zodziu fap isprogramuotas ir isimtas. Beje, kaip minejau, iki turbinos remonto to nebuvo (kartu su turbina valyti kanalai, pakeisti tepalai ir kuro/oro filtrai kurie beje sudeti ne pigiausi). Visiskai balto dumo nebuvo ir apskritai su vedimusi nebuvo jokiu bedu.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 spalio 02 - 12:15

  • 0

#3208 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 spalio 02 - 12:15

Tai as visada atviras GERAM DYZELIO diagnostikui Vilniuje. :) Kas gali parekomenduoti toki?
Beje, kaip minejau, purkstukai buvo deti visokie, visokiausi - nuo gerai rodancius ant stendo (dabartiniai sitie ir yra, servise irgi minejo, gali buti, kad gal stendas rodo viena, o masinoje elgiasi kitaip), istrauktu is normaliai vaziuojancios masinos, iki visiskai lavonu ant stendo. Rezultatas buvo vienodas - pilasi dumas praktiskai be jokios pasikeitimo. Beje, pries turbo remonta, pas mane masina tokius garsus skleide isvis tik nuo -10 ar net maziau laipsniu.
Zodziu tolimesne eiga, zvakiu keitimas. Apie rezultatus informuosiu. :)

Taigi as tau rasiau, kad vilnieciai vaziuoja pas forumieti "RAMUS". Susirask kontaktus, pasuk jam. Idomi tavo problema.
  • 0

#3209 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 02 - 12:24

O Ramus kartais ne grynai elektra uzsiima? Reikes pasukti jam kai jau isvis neliks vilties. Beje, kad problema idomi, man ir CP servise minejo. Vienintelis dalykas ko nedare, tai neskerde variklio ir netikrino ar nelinkes svaistiklis. O metkes ziurejo, velenelius tikrino, purkstuku komplektas (ne nauju zinoma) ne vienas keistas, kompresija tikrinta, zvakes sake irgi tikrino (o gal uzmirso?). Bet irgi nezinia kokia ju kompetencija. Gal ka pramazino.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 spalio 02 - 12:29

  • 0

#3210 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2013 spalio 04 - 20:40

Dabar su tomis apsukomis dar įdomiau. Užkūrus nesvarbu ar šaltą ar šiltą, rodo normą apie 800, pavažiavus ir sustojus prie pirmo šviesoforo 1000, o kartais šoka, net aukščiau kokį 1200. Čia laisvomis apsukomis variklis taip dirba ir jaučiasi, kad kažkaip keistai. Gal kam buvo taip ? Kažkada užgesinęs pastebėjau, kad tachometro rodyklė trumpam šoktelėjo iki 1000 ir nukrito. Žinau, kad geriausia daryti diagnostiką, bet spakėnas kažkodėl ragelio nekelia. Tai neaišku galima taip važinėti ar ne ? Gal kam buvo tokie pokštai ir nujaučiate kur kas gali būti. :)

Paaiškėjo, kad grybauja gazo pedalo daviklis. Kokia protinga kaina šrote būtų už jį ? Kažkaip nesinori permokėti. Bandysiu sukeisti ir pažiūrėti ar viskas tvarkoje.
  • 0

#3211 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 spalio 05 - 10:16

Gal kas galetu parasyti Ramus kontaktus i pm? Butu aciu :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3212 Sawsajnej

Sawsajnej
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Automobilis:Peugeot 406 2l hdi

Parašyta 2013 spalio 05 - 20:40

kadangi cia bendrai apie pezo 406 trukumus ir ju salinimus, tai kazkodel mano 2 l hdi 80 kw pezuks netrauke, kaip pridera 80 kw...galvoju gal tai pranzucu niutonmetrai silpnesni nei vokiski ar kas...viena dien sumasciau issivalyti egr'a priejimas nera labai geras, bet nera ir labai sunkus, pavyko greit istraukti. buvo suodziu susimaisiusiu su dregme, koselenos, tepalukiu lyg tais :) taigi praploviau su benzinu, issivaliau, isgremziau kur buvo galima, na zodziu pagrazejo tiek isore tiek vidumi :D sudejus atgal, pasikeite masinos vaiklio dirbimo garsas, tyliau dirbti pradejo su maziau vibraciju, trauka pasidare visu 80 kw :clap: , beto tikiuosi pasikeis kuro sanaudos, labai nezymiai, bet vis gi pasikeis i geraja puse, n ors nesiskundziau pries tai jomis taipogi. egr problema parode kompas, kaip pajungem. kitos problemeles salinimas - greicio daviklis, padurniuoja spidometras kaip kada. galvoju nauja nusipirkti visgi. tai tiek kolkas problemeliu ispresta. kitu nepastebejau dar, tikiuosi ir nebus :P

Šį pranešimą redagavo Sawsajnej: 2013 spalio 05 - 20:41

  • 0

#3213 Saulix

Saulix
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 267
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2013 spalio 05 - 20:51

O kad dar labiau pagerėtų trauka, reikia ne tik patį EGR, bet ir jo peėmimo kolektorių praplauti išsiardžius. Tada tai iš viso super - čia kažkada tai rusų forume buvau radęs.
  • 0
Peugeot 406 2.0HDI DW10ATED

#3214 Sawsajnej

Sawsajnej
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Automobilis:Peugeot 406 2l hdi

Parašyta 2013 spalio 06 - 00:08

sutinku 100 proc. su jumis , kolega. bet tai reikalauja siek tiek daugiau laiko, deja jo neturejau. Taciau ateityje tai butinai padarysiu ;)

Šį pranešimą redagavo Sawsajnej: 2013 spalio 06 - 00:09

  • 0

#3215 Remiga

Remiga
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 23
  • Automobilis:206

Parašyta 2013 spalio 06 - 09:00

Gerą rytą! Turiu Peugeot 206 2.0 HDI, prasidejo problemos, likus nedaug kuro bake, lyg kistis kazkas pradejo, isijunge rezervinis rezimas, po uzgesinimo variklis dirbt pradejo dar plius 5 sekundes, kuro rija dvigubai. Pradejau ieskoti problemos, pajungiau kompa, kompas parode uzslepta Checka, nes Chekas nedege. Tada parode, kad gazo pedalas nemates antros padeties(kiek zinau reiskia tai, kad geriau traukti turetu, troso kito reikia ar ko ten?) ir trecias dalykas, aktualiausias Kuro slegio reguliatorius! Taigi kompiuteristas pasiule isvalyti ji, dave kontaktus, nuvaziuot uzsirasyt, uzsipylem kuro dar 20 litru, pavazinejom visur su rezerviniu rezimu, kuro dar yra, bet uzsirasem tik penktadieniui, o dabar automobilis pradejo ir uzgesineti po 1km nuvaziavus, ir reikia palaukti, kol kurti, nes neuzsikuria iskarto. Todel toks klausimas, geriau pastatyti Pežuką iki kito penktadienio ir laukti eilės ir palikti jį ramybėje? Ar galima truputi dar kažkiek jį eksplotuoti? Ar blogai, kad eksplotuoju jį? Dabar pastačiau, jau nebenoriu važinėti, nes vakar iki namu važiavau gal 10 kart užgesau, ir taip širdį skauda ir tiek nėrvų suėdė.
  • 0

#3216 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2013 spalio 06 - 18:39

pasvarstymui: manasis :pug: su fap`u, bet jis išoperuotas tiek programiškai tiek fiziškai, užsidegė EGR klaida, pagal kompą problema EGR elektrinė dalis. Šiai dienai yra du EGR`ai vienas skirtas :pug: su fap`u kitas skirtas :pug: be fap`o, taigi ar kompas galvoja, kad netinkamas EGR`as įdėtas ar jį tiesiog reiktų paremontuot ir galų gale ar tiks EGR skirtas :pug: be fap`o
  • 0

#3217 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 10 - 21:20

Karocia bandziau siandiena zvakes patikrinti savojo DV10BTED4. Tai eina.Tesugebejau viena zvake issukti, ji aisku svieka ir graziai kaista. Radau ideta BERU. Priejimas prie kitu triju zvakiu, tai eina koks sudinas.... :( TEks atiduoti i servisa ir dar sumoketi ne viena simta lt uz zvakeliu pakeitima.
  • 0

#3218 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 spalio 11 - 06:13

tu nematei koks priejimas p307 su tokiu varikliu. Virsutines apdailos plastmases koks 30% jau palinde po stiklu... Kita sav atiduodu meistram dirza keisti, tai prasiau, kad zvakes pakeistu.... Meistriukas biski buvo zada prarades.
  • 0

#3219 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 spalio 11 - 10:28

tai uztat imkit 2.0hdi kur lengvar priejimas. Nezinau kaip su 100kw, bet 66 ir 81 man rodos tokie pat.
  • 0

#3220 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2013 spalio 11 - 10:52

Pas mane žvakes pasikeist kaip du pirštus apmyžt. Meisriukas apie 5min dvi keitė.
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0