kuros slegio reguliatorius metalinis, bet nelabai isivaizduoju kaip tu prieisi prie jo ir dar su lituokliu. Man labiau panasu i nusibaigusias zvakes.Turiu popierius nuo testavimo. Nepamenu kokia firma testavo dabar, bet paziuresiu kai busiu namie.
Beje, turiu tokia ideja testavimams. Paliksiu kuria nakti masina prie garazo, tada sekanti ryta kai bus 0 silumos is ryto, nueisiu ir su pakaitintu lituokliu pasildysiu kuro slegio reguliatoriu (jei jis metalinio korpuso aisku) Paziuresiu kaip tada bus su vedimusi. Teoriskai dumu turetu bent pamazeti nei dabar buna (aisku jei vistik reguliatoriaus kalte).
2.0 hdi bendros problemos
#3181
Posted 2013 September 26 - 09:54
#3182
Posted 2013 September 26 - 10:42
Edited by sandman^kfmf, 2013 September 26 - 10:46.
#3183
Posted 2013 September 26 - 10:54
#3184
Posted 2013 September 26 - 11:42
tai kad slegio reguliatorius panasiai kainuoja.Ant DW10BTED4 jis tokioje lyg ir dekingoje vietoje. Apacioje auksto slegio kuro siurblio. As turiu omeni ne ugnini lituokli, o tiesiog metalini, tik toki stora, vos ne kibirams lituoti Manau ten uzkisiu ji bent jau paliesti ir palaikyti, kad susiltu jis pats, nebus labai sudetinga procedura.
Nes pradzioje bent jau ji patikrinsiu, negu, kad zvakes keisiu uz 300 lt ir be reikalo (beje, visai noreciau, kad tai tebutu zvakes ) Kas beje, kad zvakes kaltos yra visai tiketina, nes masinos turbina buvo uznesta suodziais (uzsikimsusio fap pasekme), vazineta su neuzkimstu EGR, tai turiu tokia teorija, kas visai naturalu, jog suodziai paduodami is EGR'o apnese ir pacias zvakes ir jos dabar tik kaip varzos teveikia. Nes po turbinos remonto, kai paspaudziau tapke tai ojojoj kokie vaizdai ejo is duslintuvo. Visi aplinkiniai garazai ir sniegas aplink liko juodi. vaizdelis buvo toks savotiskas.
#3185
Posted 2013 September 26 - 11:48
Edited by sandman^kfmf, 2013 September 26 - 11:49.
#3186
Posted 2013 September 26 - 11:52
na jeigu nenori isleisti 350lt, siulau varyti i diagnostika. Palik masina jiems, uzkurs atvesusia ryte su pajungtu kompu. Tuo paciu paziures live data del purkstuku. Sumokesi koki 50lt ir busi garantuotas.Ta as suprantu 350 lt kiek ziurejau.
Bet matai, as tuo paciu nenoriu ir slegio reguliatoriaus pulti keisti jei tai bus zvakes tai pradzioje pasildysiu reguliatoriu, jei tai nieko nekeis, tada keisiu zvakes ir tada beliks dar karta tikrinti purkstukus.
Beje pas mane pakeistas slegio reguliatorius, zvakes mirusios. Ryte kuriasi puikiai, baltu dumu nera. Kai labiau atsala pasipila dumai del neveikianciu zvakiu (pernai ziema).
Edited by stasietis, 2013 September 26 - 11:53.
#3187
Posted 2013 September 26 - 11:59
Edited by sandman^kfmf, 2013 September 26 - 12:01.
#3188
Posted 2013 September 26 - 12:05
tikiuosi ziuredamas i live data tu kazka supranti? Slegis sistemoje, purkstuku duomenys ju darbo ribos ir pan. Man labai greit nustate, kad sugedes slegio daviklis (buvo galimi keli variantai). uzdavus gazo, sukeltas slegis kuro sistemoje nekrisdavo taip greit kaip turi. Arba pastrikdavo kazkokioje padetyje. Ir t.t.Pats turiu laidus. Galiu pasijungti ir paziureti.
Esme tokia, kad CP servise masina prastovejome menesi ir pora savaiciu. Nuo balandzio iki geguzes pabaigos. Salciai pasibaige ir bedos kaip ir nebeliko. O rezultatas toks, kad nerado kame beda. O pats as atiduociau kad bent kas nors normaliai diagnozuotu, bet deja nezinau geru ir svarbiausia patikimu dyzelistu vilniuje.
#3189
Posted 2013 September 26 - 13:21
Edited by sandman^kfmf, 2013 September 26 - 13:22.
#3190
Posted 2013 September 26 - 14:53
#3191
Posted 2013 September 26 - 15:27
Del klaidu nepamenu. Lyg ir buvo kazkas apie spaudima. Kreipkis i forumietis " Ramus" visi vilniskiai ir netik giria ji. Nzn koks tas mano variklio kodas bet bus toks pat, zinau kad pas mane siemens sistema.Bet kaip suprantu, kompas nerode tau irgi jokiu klaidu? Kaip minejau, masina prabuvo cp servise pusantro menesio ir nieko nerado. Nezinau kokia to serviso dyzelistu kompetencija, bet jie nerado gedimo. Daugiau as vilniuje neturiu i ka kreiptis kas dyzeliais uzsiimtu. Tiksliau gal net labai neiskojau.
Beje, ziuriu 100 kW variklis pas tave, tai gal toks pats kaip mano - DW10bted4?
#3192
Posted 2013 September 26 - 15:32
Edited by sandman^kfmf, 2013 September 26 - 15:32.
#3193
Posted 2013 September 26 - 16:04
Sakes.. Tai jei koks chamutas atsilaisvins ir pipiecJeigu ten kazkas panasaus kaip ant 100kW naujesnio modelio variklio, tai kiek teko dometis, zmones buna viena pagalve nuima ir duslintuva atkabina, arba pro posparni lenda kad normaliau prieiti prie turbinos. Bet pisliavos tai ten dx, net autodata nurodo ar 4 ar 6 valandas
#3194
Posted 2013 September 26 - 16:08
Edited by sandman^kfmf, 2013 September 26 - 16:12.
#3195
Posted 2013 September 26 - 19:53
#3196
Posted 2013 October 01 - 21:26
Edited by sandman^kfmf, 2013 October 01 - 21:29.
#3197
Posted 2013 October 02 - 07:27
#3198
Posted 2013 October 02 - 08:35
O cia video kaip ryte atrodo dumai ir garsas kaip kalena variklis. Cia pradzioje gerai girdisi. Kaip suprantu, cia nedirbancio cilindro garsas?
Galite isijungti HD vaizda
#3199
Posted 2013 October 02 - 09:03
Edited by lapeno, 2013 October 02 - 09:04.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#3200
Posted 2013 October 02 - 09:27
nu idomiai cia pas tave. Pas mane zvakes mirusios, tokius garsus ir dumus skleidzia masina tik nuo kokiu -7. Prie tokios temp. manau ir be pakaitinimo turi vestis normaliai. Ziureciau forsunkes pirmoj vietoj!Taip ir darysiu kai turesiu pailgesni rakta. Nebent kas nors zinote kokio dydzio raktu issisuka pakaitinimo zvakes?
O cia video kaip ryte atrodo dumai ir garsas kaip kalena variklis. Cia pradzioje gerai girdisi. Kaip suprantu, cia nedirbancio cilindro garsas?
Galite isijungti HD vaizda
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users