Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3221 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 11 - 10:56

Tai tavo variklio modelis visai kitas. Mes cia su stasieciu turime 100kW jau minetus DW10BTED4 modelius kur zvakes stovi i salono puse, o ne i prieki.
  • 0

#3222 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2013 spalio 11 - 14:08

Taip jos stovi kaip pas 1.6 HDI DV6TED4 varikli, i salono puse.Priejimas :doh:
  • 0

#3223 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 spalio 15 - 14:43

Na kas kokiu nuomoniu turesit, reiks nufilmuot bet siuo metu tokia prasta muiline kad nera galimybes :) O darosi toks dalykas, salta varikli uzkuriant arba bent pusdieni pastovejus, uzvedus atrodo lyg ir cilindras nedirbtu gal vienas. Variklis toks kaip pulsuodamas veikia, apsukos sokineja truputi. Seip uzvedus truputi gaza lengvai nuspaudi kad apsukos pakiltu bent iki 1100 keleta sekundziu praeina ir variklio darbas susinormalizuoja, kartais truputi ilgiau. Bandziau kazkada EGR atjungt tai poveikio nebuvo jokio. Kuro sanaudos neissauge, trauka kaip ir normali Variklis 66kw
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3224 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 15 - 15:08

Kaip vaizdas is duslintuvo? Ne toks kaip mano?
  • 0

#3225 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 spalio 15 - 16:11

Kaip vaizdas is duslintuvo? Ne toks kaip mano?

Nedumija. norisi kad :pug: butu tvarkingas ir uzvedus variklis murktu :)

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 spalio 15 - 16:13

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3226 Simakas

Simakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 Hdi 2000m.

Parašyta 2013 spalio 15 - 17:03

gali but kad prkstukas gribauja jau...
  • 0

#3227 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 spalio 15 - 17:28

gali but kad prkstukas gribauja jau...

o jis pasiles per kelias sekundes gali susitvarkyti?
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3228 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 spalio 22 - 10:12

Zinau sakysit kreipkis i diagnostika, taciau gyvenu kur elektriku uztenka vienos rankos pirstu suskaiciuoti kiek yra. Ir pasake kad eile iki gruodzio menesio :doh: Gal kas nori pabandyti paburti kazka? Pamastymu kokiu? :) Beda: Vaziuojant uzsidege lempute skydelyje kad kazkas su el. dalimi negerai, taciau jokiu simptomu nepajutau. Masina kuriasi kaip kuresi, gesta iskart, trauka nedingusi, nedumija, kazkokiu tai garsu neskleidzia.

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 spalio 22 - 10:13

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3229 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 lapkričio 14 - 22:07

Mano mistikos kelione su saltu duminimu tesiasi toliau! :D Buvo patikrintos visos zvakes, bet visos jos... sviekos! :) Tiesa vienos betikrindamas neuzsukau gerai, tai issimaskatavo ir teko priverzti. :ax: Bet dabar galvoju, gal tada koks smagratis ar kas knisa prota? Nes Uzvedus salta varikli, buna atsiranda stuksenimas ir nedingsta kol neismini sankabos. Kartais atleidus sankaba, kalenimas vel atsiranda, bet pamaigius dingsta. Ir taip kol neuzkaista variklis gerai. Jei vaziuoji, tai stuksenimo nebuna aisku, del ko darau prielaida, kad maskatuojasi kazkas is sankabos-smagracio serijos (vis tik 195 000 km nuvaziaves auto), bet keistumas tame, kad jokiu vibraciju nera. Nebent tik stuksenimo metu jauciasi, kad siek tiek drebetu labiau variklis-masina. O kai nekalena, tai dirba tyliai ir tvarkingai. Vaziuojant niekas nesimaskatuoja, nebarska. Dar ko nedariau, tai netikrinau kuro slegio uzvedimo metu. Bet gal ir tai CP servisas atliko? Nes vistik jie reabilitavo savo varda teigdami man, kad zvakes geros. Jos vis tik tikrai geros. :) Gal koks daviklis neteisinga temperatura kompui paduoda ir tas uzvedim atlieka kaip prie +30? :D Tipo degima ankstina ar ka daro? P.S. Priminsiu, kad mano masinai buvo pakeisti purkstukai, patikrintos zvakes, bet salta uzvesta dumina stipriai baltu, smirdanciu meslu dumu. Tepalas nedingsta, ausinimo skystis irgi ne, kompresija tvarkinga, bet uzvesta salta, dumina tarsi kazkas bu negerai su degimu.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 lapkričio 14 - 22:11

  • 0

#3230 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 lapkričio 21 - 15:36

Na kas kokiu nuomoniu turesit, reiks nufilmuot bet siuo metu tokia prasta muiline kad nera galimybes :) O darosi toks dalykas, salta varikli uzkuriant arba bent pusdieni pastovejus, uzvedus atrodo lyg ir cilindras nedirbtu gal vienas. Variklis toks kaip pulsuodamas veikia, apsukos sokineja truputi.
Seip uzvedus truputi gaza lengvai nuspaudi kad apsukos pakiltu bent iki 1100 keleta sekundziu praeina ir variklio darbas susinormalizuoja, kartais truputi ilgiau. Bandziau kazkada EGR atjungt tai poveikio nebuvo jokio. Kuro sanaudos neissauge, trauka kaip ir normali
Variklis 66kw

Taigi issiaiskinau beda, sian pas elektrika buvau, nuskanavo, taigi klaida buvo kuro slegio reguliatorius. Isvale ultragarsinej ji, vel pasijunge prie pc na ir galutinis verdiktas kad kada ateiti teks keisti jau reguliatoriu, nes sio atstatyti nebelabai iseina ir jis nebegali palaikyti to pastovaus slegio ar kaip jis man aiskino :) O seip nustebino kad :pug: neturi jokiu kitu bedu :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3231 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 lapkričio 21 - 15:59

Nekainuoja labai brangiai man atrodo tavo automobiliui tas reguliatorius:
http://www.lukseta.l...uliatoriai.html
  • 0

#3232 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 lapkričio 29 - 10:24

Vakar pabandziau eksperimenta.
Pamasciau, kad pries vedant masina, pakaitinsiu zvakes rankiniu budu, pajunges tiesiai (+) laida prie visu zvakiu laideliu. Rezultate nelabai kas gavosi, nes kaitinimo zvakiu lizdo kontakciukai buvo labai smulkus, o pas mane labai nekoks laidas tuo metu buvo. Ir nors ir lyg pajungiau ir palaikiau po desimt sekundziu dvi ir po to kitas dvi zvakes, bet vedimosi beda vistiek liko ir niekas nepasikeitei (temperatura tuo metu buvo +4). Plius dar kur tas laikas, kai pakaitines dar skubejau atgal pajungti zvakiu jungti, o po to dar begti link masinos ir ja uzvedineti. :D O ir pagal balta duma, darau prielaida, kad kuro trukumelis yra uzvedimo metu. Tai kai susiruosiu diagnositika ant naujo kompo, patikrinsiu purkstuku korekcijas ir kuro slegi butent saltu metu (luktelesiu kol bus kokie bent jau -5) uzvedinejant.
Idomioji dalis, kad labai mane subalamutijo schema is peugeot servicebox'o kuri atrodo taip:
Posted Image
Pagal ja, laidas nuo zvakiu eina i desine variklio puse (stovint atidarius kapota priesais masina). Tai as ir krapsciau vakar, ieskojau, vargau bandydamas rasti, kur gi tas zvakiu laidas nueina. O jis pasirodo uzdetas visai ne taip, kaip cia parodyta. Jis yra priesingoje puseje, kaireje virsuje, pajungtas. Kuo puikiausiai pasiekiamas, nuemus variklio dangti. Tai pusantros valandos sugaisau ieskodamas sito laido ir aklai vadovaudamasis situo piesiniu. :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 lapkričio 29 - 10:31

  • 0

#3233 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 lapkričio 29 - 12:30

O tai pas tave 2,2l variklis kad žiurėjai i šita piešinuka? Ar benzinas? P.S. Neklausčiau jeigu butu prierašas prie auto markes, nepatingekim žmones užsirašyti ir variklio kubaturą.
  • 0

#3234 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 lapkričio 29 - 12:46

UPS.... :shy: Pas mane DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW). Tame peugeot puslapyje pagal VIN koda man pateikia visa masinos specifikacija, detaliu schemas ir pan. P.S. Pasitaisiau profili, dabar visada bus matoma apie ka eina sneka.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 lapkričio 29 - 12:46

  • 0

#3235 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 gruodžio 10 - 11:37

Beje, sioks toks mano sudino vedimosi atnaujinimas ir minciu papilstymas kol nera pinigu smagracio keitimui ar bent ardymui. Ar gali vistik buti taip, kad blogas, pareinantis smagratis gali buti kaltas del prasto saltos masinos vedimosi? Esme tokia, kad masina prasciausiai vedasi nuo +7 iki kokiu 0 laipsniu. Gi zemesneje temperaturoje, pvz. -4 ar kaip ir siandiena prie -8, uzsiveda kuo graziausiai (pasildzius zvakes ne daugiau nei dega indikatorius). Tiesa po uzvedimo, po keletos sekundziu kai variklis dirba pradeda siek tiek taukseti (purkstukai?). Tuo metu vis maigau sankabos pedala ir gaudau, kad nestuksentu smagratis (ar gal ir ne jis?) Bet pats uzsivedimas be jokiu problemu ir starerio zulinimo, dumas nesivercia is duslintuvo, o ir pats smagratis sustuksena tik kai kada. Prie dregno oro, nuo 0 iki +7 jis zymiai labiau baladojasi, jauciasi per sankabos pedala net. Greiciau sausio menesio atlyginimas, greiciau priedai ir atiduosiu pagaliau sutvarkyti sankaba masinai. :ax:
  • 0

#3236 remiss

remiss
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:rpeugeot 807

Parašyta 2013 gruodžio 16 - 23:57

diena pries neuzkurima nuvaziavau ~200km, dar diena pries tai ~250km. Del kondensato man irgi vyresnis zmogus sake ;) bet nerizikuosiu benzo pilt, geriau servise paziures

benzo jokiu budu negalima pilt y dyzely siu varikliu ypurskimo sistema labai jautri taipat negalima pilt rusiskos salerkos ji sueda purkstuku antgalius

:wacko:
  • 0

#3237 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 08:43

benzo jokiu budu negalima pilt y dyzely siu varikliu ypurskimo sistema labai jautri taipat negalima pilt rusiskos salerkos ji sueda purkstuku antgalius

:wacko:

Su rusisku dyzeliu nesutikciau :) Jei tu gauni kazkoki marmala gal tau ir sueda, as nuo masinos nusipirkimo tai jau 4-ti metai ir is degalines neperku, tai baltarusiskas, tai rusiskas is furistu, tai zalias ir purkstukai dirba gerai :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3238 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2013 gruodžio 18 - 17:39

sveiki, masina p406 2.0hdi 66 kw, man kazkaip labai keistai masina syla iki darbines temperaturos, per ilgai. Buvo lauke -3 vaziavau 25km ir ysilo tik iki 80 lapsniu, termostatas keistas praeita ziema ir atsidarymo temperatura 83 laipsniai, na ir kai sustojau paziurejau , kad buvo apatine slanag silta, tai reiskia termostatas kai p ir veikia, tai nesuprantu ko jis taip ilgai silo, dar taip nebuve. Ar gali but kad egr atjungtas ir ilgiau syla?
  • 0

#3239 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2013 gruodžio 24 - 14:29

sveiki , peugeot 406 HDI 80kw, ir atsiranda pasalinis garsas po varikliu, tik nespeju nulekt pazet iskur jis. dazniausiai kaip uzkuri varikli , bet buna kartais kaip ijungi degima irgi , va kas per garsas . Balsas00003.mp3
dekui uz nuomones.
  • 0

#3240 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 17:00

sveiki, turiu problemu su savo HDI...Istorija buvo tokia, jog pastoviai gesdavo ir uzsidegdavo check, po kiek laiko pavykdao uzkurti...taip durniavo kol galu gale uzstrigo auksto slegio siurblys, suvare dirzely ir pasekmes buvo nekokios. pakeiciau siurbly, viskas buvo lyg ir gerai, taciau saltam apsukos pulsuodavo,bet negezdavo niekada...taip pravaziavau apie 1tukst km...siandien vaziuojant vel uzgeso uzsidege check, bet isjungus degima ir kuriant uzsikure is karto, taciau check dega, bet db negesta kol kas..laukiu jusu nuomuoniu?kuro sistema bosh
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0


    Google (2)