Jump to content


2.0 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
4210 replies to this topic

#3541 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • posts 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Posted 2014 July 07 - 18:10

Sveiki, gal kas kokiu minciu tures iskilusiai pezuko problemai? I diagnostika pas mus cia eiles keliom sav i prieki. O situacija tokia kad pradejo sunkiai kurtis, starteris suka gerai, pagriebia uzsiveda normalei ir vaziuoja nedumina, trauka nesumazejus. Kazkokiu kitokiu simptomu daugiau nera. Permetes keleta temu krypstu link kuro slegio reguliatorio. Ar jis turi itakos masinos vedimuisi? Tas ilgumas kaip kada kaikada ima ir nrml vedasi 2-4 apsisukimai ir uzsiveda, o dabar kartais ir 5-8s pasuka kaip kokia ziema is po saltesnes nakties.

Edited by lapeno, 2014 July 07 - 18:11.

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3542 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • posts 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Posted 2014 July 14 - 10:31

Peugeot 406 2l HDi 80kW motoras. Ryte užkūrus ant laisvų kalena, dažniausiai šalto motoro. Toks lyg būtų tak tak tak tak. Kažkas panašaus kiek čia galima apibūdinti. Pavažinėjus kartais visai apsiramina, o kartais vis tiek silpnas kalenimas lieka. Kala tik ant laisvų apsukų. Visada galvojau, kad alkūninio škyvas(nors jis keistas), ir įstrigusią generatoriaus sankabą. Kol nesugalvojau pasitikrinti purkštukų. Purkštukai ant stendo rodo, kad dviem reikia keisti antgaliukus. O dviems teflonines tarpines, nes praleidinėja kurą. Pakeitus reiktų vėl dėti ant stendo ir reguliuoti. Sumoje gaunasi krūva pinigų ir sako, kad nėra tikri ar dėl to tas kalimas yra. Bent man atrodo, kad kalimas kažkur motoro galvoje. Niekas kiek klausiau negali pasakyti tiksliai kas. Iš kur tas kalimas gali būti. Jei ant laisvų nebūtų niekada apsiraminęs, tai sakyčiau generatoriaus sankaba, škyvas, arba įtempėjas. Bet porą kartų buvo dirbę lyg niekur nieko. Kaip jų nebūtų. Todėl esu pasimetęs labai. O gal jau motorui pačiam paskutinioji ateina. Kalenimas vyksta kažkur pusę metų. Kuriasi lengvai, net žiemą prie -18, nebuvo problemų užkurti. Gal yra koks žmogus Panevėžyje kuris galėtų tiksliai pasakyti priežastį. Tiesa dar neseniai pastebėta, kad yra mechaniškai prakiuręs EGR vožtuvas(manau taip vadinasi) ta vieta į kurią ateina vakumo šlangutė. Nors jisai per vakumą užglušintas, bet pagazavus spjaudosi suodžiais ir visom kitom gėrybėm. Kartais net dūmeli per ten išmeta. Gal dėl to man tas kalenimas yra? Nes jau nusibodo. Lango vasarą normaliai atsidaryti net negali.
  • 0

#3543 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2014 July 14 - 10:53

man bent jau generatoriaus sankaba pastoviai kaldavo, ant laisvu. Ypac kai saltas motoras, ir itempejas sokinedavo del jos gana smarkiai. Pakeite sankaba generatoriaus ir variklis dirba labai graziai. Nuimk dirza generatoriaus ir jeigu nekals vadinasi bus arba sankaba arba skyvas ar itempejas koks.
  • 0

#3544 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • posts 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Posted 2014 July 14 - 11:18

man bent jau generatoriaus sankaba  pastoviai kaldavo, ant laisvu. Ypac kai saltas motoras, ir itempejas sokinedavo del jos gana smarkiai. Pakeite sankaba generatoriaus ir variklis dirba labai graziai. Nuimk dirza generatoriaus ir jeigu nekals vadinasi bus arba sankaba arba skyvas ar itempejas koks.

O jei ta priežastis tai turbūt geriau viską škyvą, sankabą ir įtempėją pirkti kartu, nes jei kas dar sugedę vėl sugadins sankabą? Ji kaip suprantu jautri labai. Dvi savaites uždėjus škyvą buvo gerai, po to pradėjo kalti. Gal škyvas netiko ? Bėda ta, kad sankabą užsisakyti labai problematiška bent jau pas mane. Nes nei iš viršaus, nei iš apačios nesimato ant generatoriaus jokio lipduko su kodu ar pačio kodo išmušto. Net nežinau koks generatorius uždėtas. O užsakinėjama pagal generatoriaus kodą, todėl tektų lupti generatorių. O kai garažo neturiu tai ... nei kodo, nei diržo nėra kur nuimti. Bet reiks kažkur ieškotis, kur nusiimti diržą. Tiesa dar pagazavus labai įdomiai motoras susiverčia, spėju, kad nebelaiko apatinė variklio pagalvė. Ar tai turi kokios įtakos, tom anomalijom ?

Edited by audreeliss, 2014 July 14 - 11:23.

  • 0

#3545 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • posts 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Posted 2014 July 15 - 08:49

Visgi atrodo, kad kala purkštukai. Pasiėmus po patikros ir užkaitinus motorą iki darbinės temperatūros dingo. Ant šalto motoro vėl atsirado tas pats kalimas. O dėl generatoriaus sankabos, tai girdisi, kažkoks pašalinis nelabai gražus garsas, bet nėra to šlykštaus kalimo. Bandysime tvarkyti ir matysime kaip bus toliau. Tikiuosi, kad čia ir bus ta bėda.
  • 0

#3546 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2014 July 15 - 11:35

As irgi vazinejau su taip kalenanciu motoru gal kokius 3 metus. Kol numete generatoriaus dirza ir vos neitrauke i pagrindini dirza. Spejau uzgesinti varikli. Nupjovus iki galo dirza ir istraukus ji lauk uzkuriaus ir isgirdau ,kad variklis dirba idealiai, nei jokiu kalimu nebebuvo nei cypimu. Tai dedant nauja dirza pasakiau, kad ziuretu ir tvarkytu, tai pakeite ta generatoriaus sankaba nes sake, kad buvo uzdeta net ne tokia kokia turi buti pagal kataloga. Ir dbr kolkas viskas ok jau puse metu, nei jokiu uzimu nei kalimu. As irgi buvau itares is pradziu purkstukus. Bet beda buvo visai ne juose.
  • 0

#3547 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2014 July 15 - 11:39

O del pagalves jeigu apatine visai isplysus tai gal metalas i metala dauzosi. Siulyciau pasikeisti ja nes variklis sokineja, ir pleso kitas pagalves.
  • 0

#3548 CeskaM

CeskaM
  • Senbuviai
  • posts 139
  • Automobilis:Peugeot 307 HDI 2l 79kw 2004m

Posted 2014 July 17 - 15:00

sveiki pagaliau nuvariau pas vienus meistrus ir atrado kad cirpimas kur sklynda tai parejas smagratis :wacko: taiva jie uzssimatik sankabu ir pan tvarkymu jau daug metu, pasakiau kad noreciau neplaukiajancio smagracio nes tai yra pigiau, jie sutiko ideti kaina uz darbus 180lt, sankaba diskatoriai ir pan ~400lt tik sake paciam reik susirast smagrati srote nuo 66kw nes sake naujo neapsimoka imti, o srote kaina 50-100lt taiva klausimas ar uz tokia suma tikrai viska galima sutvarkyt?
  • 0

#3549 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2014 July 17 - 15:03

180 Lt smagračio pakeitimas. Ne per brangiai čia???
  • 0

#3550 CeskaM

CeskaM
  • Senbuviai
  • posts 139
  • Automobilis:Peugeot 307 HDI 2l 79kw 2004m

Posted 2014 July 17 - 15:09

180 Lt smagračio pakeitimas. Ne per brangiai čia???

nu as nzn ta prasme smagratis + keis sankaba diskatorius ir ka ten reik as nesu spec sitoj sryti
  • 0

#3551 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • posts 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Posted 2014 July 17 - 17:08

180 Lt smagračio pakeitimas. Ne per brangiai čia???

Koks skirtumas sankaba ar smagrati keist . Darbas tas pas . Ir tai pigiai uz 180lt dezes nuemimas.
  • 0

#3552 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2014 July 17 - 17:39

180 dezes nuemimas ir uzdejimas tai cia kaip uz dyka..Kaune muo 300 kainos ir mazai kas leidzias i kalbas uz maziau..o siaip devetu sankabos komponentu nelabai rekomenduoju det, kad nebutu po temos kad pakeitus sankaba buksuoja sankaba.:D
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3553 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • posts 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Posted 2014 July 17 - 18:15

sveiki pagaliau nuvariau pas vienus meistrus ir atrado kad cirpimas kur sklynda tai parejas smagratis :wacko: taiva jie uzssimatik sankabu ir pan tvarkymu jau daug metu, pasakiau kad noreciau neplaukiajancio smagracio nes tai yra pigiau, jie sutiko ideti kaina uz darbus 180lt, sankaba diskatoriai ir pan ~400lt tik sake paciam reik susirast smagrati srote nuo 66kw nes sake naujo neapsimoka imti, o srote kaina 50-100lt taiva klausimas ar uz tokia suma tikrai viska galima sutvarkyt?

Viska meistriukai tau susake gerai . Ir kainos realios . Pas jlubiecius sankabos komplektuka manau paimtum pigiau.
  • 0

#3554 CeskaM

CeskaM
  • Senbuviai
  • posts 139
  • Automobilis:Peugeot 307 HDI 2l 79kw 2004m

Posted 2014 July 17 - 18:19

180 dezes nuemimas ir uzdejimas tai cia kaip uz dyka..Kaune muo 300 kainos ir mazai kas leidzias i kalbas uz maziau..o siaip devetu sankabos komponentu nelabai rekomenduoju det, kad nebutu po temos kad pakeitus sankaba buksuoja sankaba.:D

Tai tik smagratis devetas nes naujas kaip sake 700lt
  • 0

#3555 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • posts 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Posted 2014 July 28 - 09:03

Sveiki,

po susidurimo po stirna niekaip neisgaudau atsiradusiu problemu, buvo viskas ciki iki tol. Kai surinko skardas pasiemus masina. Ir pradejus vaziuot masina visiskai buka, netraukia, pirmu begiu prdedant vaziuot atrodo kad net dusta i kalna sunkiai kyla reik zemint pavaras.
Bet dazniausiai pavaziavus 20 min koki su neisjungtu varikliu atsigauna lyg niekur nieko ir vaziuoja tobulai. Tik uzgesini varikli ir vel tas pats. Uzkurus ismeta antipoliusina. Nei dumina, netrukcioja, nesitampo o tiesiog netraukia visiskai.
Egr atjungtas isprogamuotas, Daryta taurius diagnostika pasake 95 proc oro srauto matuokle, pasikeitus filtra oro ir isidejus siemens nauja oro srauto matuokle tas pats sudas, tiesa su nauja daug nevaziavau tik pamegimnau aikstelej, ir ja atidaviau atgal.
Kokios problemos gali buti??

ispresta atrodo pasauline problema kuri i nevilti vare ir aplinkinius verte manyti kad pezo gavno ir nesusitvarko su elektronika.

Taigi reikejo tik idemiau apziuret variklio skyriu, ir pagaliau budamas super motoristas pamaciau kad issinerus viena slanga.

oro padavimo slanga einanti po filtradezes ir oro srauto matuokles ir alsuoklio, beveik uz variklio po priekiniu stiklu yra sujungta slanga chamutu, o pas mane buvo iussinerusi, todel kelis menesius varikli maitinau naturaliu oru, ir kartru nelabai oras tekedavo pro oro srauto matuokle todel per diagnostika man rode kad variklis negauna tinkamo kiekio oro. Nes keista, kaip kartais jin puikiai atsigaudavo ir traukdavo vel tobulai.

bet sioks toks niuansas yra kad nusaudineja alyvos ypilimo propke, jau antra pameciau! del ko cia gali taip but? Ar uzsikises koks alsuoklis ar kas?
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#3556 Wyz

Wyz
  • Senbuviai
  • posts 115
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307sw

Posted 2014 July 29 - 21:57

diesel additive level low. gali but kad del to nelabai traukia? 2.0 hdi 79kw, bet traukos mazoka
  • 0

#3557 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • posts 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Posted 2014 August 05 - 07:52

Neberandu posto, buvau rases jog sunkiai kurtis pradejes pezo buvo. Problema issprendziau, o buvo starteris jau pavarges ir nebepasukgdavo kaip reikiant, kol galiausiai jis man kelioneje isvis uzstrigo. Taigi pakeisti speteliai ir vel normalei viskas kuriasi :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3558 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2014 August 05 - 10:35

wyz, del sio pranesimo konkreciai, trauka nedingsta..taciau jei suodziu filtro sistemoje, pasibaige kuro priedas, tai regeneracijos metu suodziu filtras nera regeneruojamas tinkamai, del ko jis uzsikisa, o jo uzsikisimas itakoja trauka, kuo labiau kisas tuo prasciau traukia, kol galiausiai kas nors dar sugenda, pvz turbina..jo uzsikisimo lygi, bei kitus galimus dalykus lengviausia nustatyti atliekant diagnostika, pas zmogu kuris zino ka ir kur ziureti per ta diagnostika.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3559 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Posted 2014 August 11 - 15:11

406, 2l hdi 80 kw. Vaziuojant dingo trauka nuo 2k apsuku letai kyla ir netraukia. Antipollution neismete, negesta, kuriasi gerai, uzgesta is karto. Itariu oro srauto matuokle turetu buti kalta? Ai beje turbina svilpia, tai itariu veikia nors cia tik mano speliojimas :) Pasitikrinti pirma ar atjungus matuokle kas pasikeicia ar ne?

Edited by mmedic, 2014 August 11 - 15:12.

  • 0

#3560 glutaminas

glutaminas
  • Senbuviai
  • posts 77
  • Automobilis:p407

Posted 2014 August 19 - 19:06

Sveiki kolegos uzturejau bedu su 2.0hdi pezo 407 100kw... gal kas patarsite ka daryti??? Situacija tokia kad vaziuojant ramiai ir labai ramiai greitejant ar tiesiog palaikant greiti jauciasi kartais lengvas trukciojimas kartais toks tampymas..grynai tampo masina banguojanti trauka ir t.t. kame beda gali buti? Jei mini stipriai gaza tai nesijaucia jokio tampymo bet jei ramiai vaziuoji jauciasi.. ir siaip pamazejus trauka vazinejant ramiu rezimu ir siek tiek padidejas dumingumas nuspaudus stipriai akseleratoriu... pagelbekit kame cia slieku ieskoti?
  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users