pradziai gal diagnostika daryk. Nes begale variantu gali buti... pradedant fap, egr...kaip su filtrais reikalai? kuro, oro?Sveiki kolegos uzturejau bedu su 2.0hdi pezo 407 100kw... gal kas patarsite ka daryti??? Situacija tokia kad vaziuojant ramiai ir labai ramiai greitejant ar tiesiog palaikant greiti jauciasi kartais lengvas trukciojimas kartais toks tampymas..grynai tampo masina banguojanti trauka ir t.t. kame beda gali buti? Jei mini stipriai gaza tai nesijaucia jokio tampymo bet jei ramiai vaziuoji jauciasi.. ir siaip pamazejus trauka vazinejant ramiu rezimu ir siek tiek padidejas dumingumas nuspaudus stipriai akseleratoriu... pagelbekit kame cia slieku ieskoti?
2.0 hdi bendros problemos
#3561
Parašyta 2014 rugpjūčio 19 - 19:24
#3562
Parašyta 2014 rugpjūčio 19 - 20:59
#3563
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 06:20
#3564
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 06:26
dabar pamaaciau gal rimtai kuro filtrui amba??? nes atrodokad nepaduoda kuro tamposi konkreciai... bet kad filtras pries 8tukst keistas...pradziai gal diagnostika daryk. Nes begale variantu gali buti... pradedant fap, egr...kaip su filtrais reikalai? kuro, oro?
#3565
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 06:59
Koki kuro filtra dejai?Gal kur nors gaudo ora?O geriausia butu salta auto i diagnostika .Atsirado ir man bėda, variklis 2.0hdi 80kW, nei iš šio nei iš to pradėjo labai sunkiai kurtis šalta, ne tai kad sunkiai, bet starteriu reikia vynioti kokį 10-15 sekundžiu kol užsiveda. Užsikuria gražiai, be jokių pasipurtymų, dirba taip pat kuo puikiausiai, trauka nepasikeitė, važiuojant jokių trukčiojimų nėra. Pirmą kartą iš vis neužsivedė, užkūrėm tik troso pagalba, pakroviau akumą, starteris pradėjo sukti juntamai greičiau, bet vis tiek reikia brūžiti...Tiesa prieš porą savaičių keičiau kuro filtrą, po keitimo buvo viskas normaliai ir va prieš kelias dienas pradėjo durniuoti. Gal kas turite kokių minčių, kur galėtų būti problema?
#3566
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 08:54
#3567
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 09:50
Nesu specas šitoj vietoj, bet kuro slėgis stipriai per mažas. Su tokiu turėtų nesivesti išvis, nes darbinis slėgis, prie kurio pradeda darinėtis purkštukai, ar ne apie 200-300bar?Filtrą dėjau iš pigių, berods filtron (prieš tai nuo rudens atvažinėjau su tokiu pat, nieko blogo nepastebėjau), dėl sandarumo tai net nežinau, filtro dangtelį lyg ir gerai užsukau (nešlapiuoja), šlangutes užmoviau... Be to pas mane bake stovi siurbliukas, tai kurą vistiek turėtų iki aukšto slėgio siurblio paduoti. Turiu lexia, kuriant žiūrėjau parametrus, tai kuro slėgis sukant starteriu sukyla kažkur iki 70 bar (variklio apsukos šokinėja nuo 160 iki 180 apsisukimų per minutę), kiek turi būti pagal normas? Tikrinau purkštukų grįžtamą liniją tai per minutę trys purkštukai gražiną praktišaki vienodą kiekį (apie 10ml plius kiek telpa į 40cm ilgio slangutė) vienas gražina apie 15ml +šlangutės tūris. Kažkada buvo nesikūrimo problema dėl purkštuko, kuris gražindavo per daug kuro, bet jis privarydavo ~4 kartus daugiau nei visi kiti, tai purkštukai kažin ar kalti.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 rugpjūčio 20 - 09:51
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3568
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 10:17
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3569
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 10:23
tai koks skirtumas pries kiek jis keistas? jeigu kokio sudo is bako patrauke. Nuo naujo filtro masinai tikrai blogiau nebus...dabar pamaaciau gal rimtai kuro filtrui amba??? nes atrodokad nepaduoda kuro tamposi konkreciai... bet kad filtras pries 8tukst keistas...
#3570
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 11:15
Dėl kokių priežasčių tas slėgis gali nesukilti?Siurblio slegis kuriant turi buti 300 BAR.
Del filtro turi kurtis. Jis priesh siurbli. Filtron dedami OE (originaliai) i audi VW grupe ;) manu ka dnera jie prasti
Pats tokius naudoju jau gal 10 metu.
#3571
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 11:58
#3572
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 12:05
Irgi nesikurdavo? Bet jei būtų kaltas reguliatorius, neturėtų pasireikšti kiti jo "pabaigos" požymiai, pvz trūkčiojimas važiuojant pastoviu greičiu?del auksto slegio reguliatoriaus. Man taip buvo del sio reguliatoriaus.
#3573
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 12:08
#3574
Parašyta 2014 rugpjūčio 20 - 12:35
#3575
Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 17:01
#3576
Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 18:32
Kuro siurbliai.Na šilta kuriasi gerai į avarinį režimą nemeta, antipolution kartais išmeta, bet dėl oro srauto matuoklės. Be reguliatoriaus dar kas nors gali įtakoti kuro slėgį užkūrimo metu?
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#3577
Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 09:04
#3578
Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 10:22
aha teko. Dabar sis daviklis pas mane atjungtas. Nors skyscio norma buvo jis man svaigo ir sake kad truksta skyscio.Žodžiu dėl tos mano problemos, kurią išdėsčiau keliais postais aukščiau. Taigi šiaip netaip pavyko pamatyti, koks ekranėlyje pranešimas užsidega, nes laaaabai trumpai tai vyksta, tai kažkas su engine coolant level. Kur stovi daviklis, kuris matuoja aušinimo skysčio lygį? Trubūt ten pačiame išsiplėtimo bakelyje? Dabar mano skysčio lygis ant min, tai gali būti, kad šaltai pajudėjus iš vietos, skystis nuo inercijos į priešingą pusę nuo daviklio trumpam subėga ir daviklis mato, kad nėra skysčio. Ar kam teko susidurti su tokia problema?
#3579
Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 13:19
#3580
Parašyta 2014 rugpjūčio 25 - 13:46
man nemete... tai atjungti pabandyk.O atjungus klaidu nemėtys?
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0
-
Bing (1)