Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3601 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 balandžio 30 - 07:40

2,0HDi 80kw RHZ motoriukas. Truputį mažoka traukos, o ilgiau pavažinėjus, išmetė turbo slėgio trūkumo klaidą. Gyvai žiūrint, realiai kai norėtų pūst 2000mbar, dapučia tik iki 1,5-1,6mbar. Gal patartumėt, nuo kur ieškoti problemos? Žinoma, pirma reikia dar kelis kartus visas žarnas pereiti, bet kažkokio baisaus pūtimo ar švilpimo pro šalį negirdėt. Didelis šansas, kad pati turbo nedapučia? Geometrija jos kintama ar ten paprasta senovinė? Ar pirma nuo elektros pradėt? Slėgio daviklis, selenoidas, vakuumas selenoidui?..

 

Dėl slėgio atskaitos nesikabinėjam - visiem gi aišku, kad čia absoliutinis :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 30 - 07:41

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3602 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 balandžio 30 - 10:10

kaip suodfiltrio situacija? jei jo ner, ziureciau vakuumus ir tikrinciau ar pakankamai valdoma turba.plius sistemos sandarumas..del daviklio paskutinej vietoj dvejociau...

standartines proceduros:

isurbimas

ismetimas

vakuumai

egr valdymas/pozicija

srauto matuokle.

paskiausiai slegio dacikai ir turba, aisku slegio dacika reiktu patikrint del mechaniniu pazeidimu, pvz. nuluzes vamzdelis.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3603 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 balandžio 30 - 10:38

Ačiū, Pauliau :)

 

Suodfiltrio nėra (pirma prie jo ir kibčiau), tik katalizas (ir jaučiu dar vietoj, nes olandiškas ir krapštymo žymių nelabai matyt)

 

Įsiurbimą sužiūrėt problemos nėra.

Išmetimas ne kiauras, o kas dar aktualu? Ar neužsikimšęs... Kai suodfiltrio nėra ,tikriausiai ir slėgio skirtumų už ir prieš katalizą nepažiūrėsi... Tik mechaniškai, arba pabandyt prievarta jį prakūrent.

Vakuumus sužiūrėsim, selenoidus irgi pabandysim sužiūrėt. EGR ir Turbo selenoidai vienodi? Sukeist galima pabandymui?

EGR prievartiniu būdu atjungus patikrinimui (nuėmus žarnelę ir patikrinus, ar užsidaro pats vožtuvas), jei kaltė ta, kad jis neužsidaro - teoriškai trauka susitvarkytų, ar mestų į avarinį rėžimą?

Srauto matuoklė srautą rodo tendencingai pagal sūkius, bet kiek to srauto ten turi būti - net neįsivaizduoju :mellow: Šituos dalykus reikia išmokti dar.

 

Vakuumo žarnelę tiesiai ant aktuatoriaus mauti berods pabandymui galima?

 

Kai mašina mergaitės, jai ten tos traukos ne taip ir trūksta, bet kai atsisėdau ir nuo 80 iki 150kmh vyniot reikia kokią minutę, lenkime ne stebuklas, o ir mieste kartais norėtųs greičiau, ir kai žinau, kaip turi būt, tai nekažką. O nesinori ir jos taip išleist į kelius, nes su tokia karve (C5) ir netraukiančiu motoru užsimušt galima :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 30 - 10:41

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3604 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 balandžio 30 - 12:26

egr ir turbo vienodi solenoidai.gali ir tieisiai i vakuuma turba pajungt pabandymui..isigyk vkuumetra ir pasimatuok ar isvis sistemoj vakuumo uztenka..gal kur kiaura kazkas. del katalizo gali buti uzikises, reiktu pabandyt be jo pralekt, arba labai smagai ant sukiu prapust pabandyt.

del egr i aavarini rezima nemes, nujungus vakuuma turetu uzsidaryt, jei neuzstriges.jei turi kompa gali pasizet:

ant laisvu kai egr uzdarytas turi rodyt srauta apie 450-500

Kai atidarytas 200-300, taip patikrinsi ar jis veikia.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3605 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Parašyta 2015 balandžio 30 - 13:19

Man buvo tokia problema, nepusdavo turba tiek kiek reikia, keiciau vakuumus, jungiau tiesiogiai, nieko. Prploviau oro srauto matuokle, atsigavo, pavazinejau kelis menesius, matuokle pradejo metyti klaidas rytais, vel dingdavo trauka, bet po kokiu 10 min vaziavimo atsigaudavo, pakeiciau matuokle, viskas susitvarke. Per lexia pasiziurek koki srauta ji rodo, jei laisvais sukiais kazkas apie 500, tai gerai, pas mane rodydavo 30-80.
  • 0
Nuotrauka

#3606 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 05 - 09:22

Oro srautas ant laisvų 500, EGR uždarytas, nes vakuumo į žarnelę nepaduoda. Bet tik užvedus - vakuumas žarnelėje šaltam buvo, ir ją maudamas, radau, kad jį įtrūkusi. Keisim, o kolkas tik patrumpinau, bet išgelbėt neišgelbės tai. Gaila nespėjau prisijungti kompo ir pažiūrėti, kiek srauto rodė tuo metu, nes vos varikliui truputį pašilus EGR žarnelėj vakuumas dingo. Kadangi buvo jau naktis ir jungiaus kompą visai ne dėl to, tai nebuvo noro gilintis. Gilinsimės toliau kitą dieną :)

 

Esmė, ką noriu kolkas pasakyti, kad pradžioj atlikom profilaktiką. Tepalai, filtrai, viskas OK. Vakar pakeičiau diržą - tai ir pritilo variklis, ir juntamai pakilo trauka. Ne tiek, kiek turi/gali būti, bet tikrai pagerėjo. Dirželis vienintelį ir paskutinįkart keistas Olandijoj pas vietinį dylerį. Keista labai tvarkingai, visi varžteliai ir fiksatoriai savo vietoje, niekas nenulaužta, kaip dažnai būna, bet ant skriemulių markerio žymės... Tai aš blem ir nesuprantu - negi vienintelis dirželio keitimo procedūrą darau tvarkingai pagal instrukciją? Ta prasme, ne visai idealiai, nes naudojami ne Special tool kodiniai įrankiai, o savos gamybos paprasti analogai, o kur nebūtina, ten ir nenaudojama, bet procedūra gaunasi analogiška ir gal tik minimaliai mažiau tiksli, nei su dyleriniais įrankiais. Tai kokia prasmė dyleriui iš tų įrankių, jei jie jų nenaudoja... O čia naudoti būtina, nes RHZ variklis iš pačių naujausių, 2004, kur velenėlio žvaigždutė nebereguliuojama, o alkūninio veleno žvaigždutės šplintavietė platesnė už patį šplintą, tai darant su baltuku, užsikaiščiavus smagratį - arba nepametam, arba pametam iškart per dantį, o neužsikaiščiavus - minimum pusė danties garantuota. Skriemulio varžtą irgi užveržinėti galima tik su užfiksuotu (arba bent užkaiščiuotu tvirtu kaiščiu, čia man Vaaldas paprieštarautų tikriausiai, bet su paprastu 8.8klasės varžtu, be problemų vakar priveržiau iki 70Nm + 60o, ir net žymių neliko ant kaiščio) smagračiu ir užfiksuotu velenėliu, nes kitaip gali sujudėti diržas ir pasukti tą žvaigždutę.

 

Žmonės, neduokit bet kam keisti skirstymo diržų, bent jau tų variklių, kur specialūs įrankiai nėra kažkokie įmantrūs, kintamų skersmenų ir kalibruotų ilgių, o kaip pas šitus, paprasčiausi 8mm kaiščiai. Matytas prikolas, kai žmogus davė keisti neva kasdieną iš to duoną uždirbančiam žmogui ES9 variklio diržą, pas kurį visi keturi velenėliai reguliuojamomis žvaigždėmis ir paskui internete vartant nuotraukas to darbo - aiškiai viskas žymėta baltuku ir nebuvo atleistas nei vienas velenėlio žvaigždučių varžtas. Su nauju dirželiu, tinkamai įtempus ir atleidus tuos varžtelius, dažniausiai bent pusę milimetro sujuda. Senam varikliui tai mizeris, bet naujiesiems - įtaka juntama.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 05 - 09:28

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3607 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 18 - 20:21

Surinkta, kaip jau sakiau, viskas, ir važinėjama. Vėl kažkurią dieną trumpam priėjau, turėdamas minutę laiko. Vakuumas yra, bet kiek jo ten yra - reiktų kažkuo matuoti, bet stipraus poreikio vakuummetrui nejaučiu, o ir vienetų reikiamų norminių nežinau.

Pasijungiau turbo aktuatorių tiesiai nuo vakuumo, kitaip sakant sujungiau žarneles aplink selenoidą. Aišku, pagazauvs kompas iškart išmetė klaidikę, bet mašinos borto kompas dar nesikeikė. Važiuojam prabandyt - traukia truputį geriau, bet vistiek ne kiek turėtų. Užmynus iki dugno ir įvyniojus daugiau apsukų, borto kompas jau nusikeikė dėl daviklio užfiksuoto viršslėgio, įmetė Antipollution ir lemputę, ir numetė į avarinį rėžimą. Susiparinau :D

Taip išeina, kad turbo slėgio yra. Sodinsim vadinas mergą už vairo ir liepsim trasoj spaust gazą, tuomet pats žiūrėsiu, kaip ten tas slėgis keičiasi.

Bėdą vistiek rasim, tik nelabai greitai, nes nemokamai. O toliau... Kadangi turim važinėjantį gerai 406tą su tokiu pat motoriuku, tikrinsim ar tinka kodai ir bandysim mainyt matuokles, paskui gal leisim lauk duslintuvą ir važiuosim be jo. Tikrinsim EGR veikimą, jį nuėmę. Tikrinsim, ar nėra problemų su kuro patekimu iki purkštukų...

 

Patarimų, jaučiu, reikės vistiek, ir tikriausiai ne vieno, nes būtent dėl to, kad nėra skubos, ir noriu pats padaryt :) Nebent, jei labai užsiknisiu, tai mokėsiu jau pats iš savo kišenės Pauliui, jei apsiimtų :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3608 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 19 - 05:41

Tadai,nusipirk vakumine pompike su vakumetru,nebrangiai galima ja rasti,tuo paciu turesiir vakumo pompa,puikiai padeda tiek nustatyti nutekejima pompos pagalba,tiek realiu laiku matyti aktuatoriaus darba vakumo monometru,be to pravers ir kitiems darbams


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3609 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Parašyta 2015 gegužės 20 - 07:19

Iškilo mano citrinai (C5 2.0hdi 80kW) nesklandumu, po ilgos ir gana intensyvios kelionės ~500km pradėjo dūminti, esant laisvom apsukom meta tokį nei tai baltą nei tai pilką dūmą, pajudant iš vietos palieka nedidelį debesiuką. Važiuojant dūmo per veidrodėlį nesimato, tik sustojus (varikliui dirbant laisvom apsukom) po kokių 5-10 sekundžių tas dūmelis vėl pasirodo. Duodant gazo išspjana nedidelį debesiuką to dūmo o po to tik juodą, palaikius ant laisvų apsukų tas neaiškus dūmelis vėl atsiranda. Trauka nepasikeitusi, kažkokių papildomų garsų lyg neatsirado. Gal nutuokiate kame čia gali būti šaknys?


  • 0
Nuotrauka

#3610 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2015 gegužės 21 - 07:45

Kurioje vietoje stovi greicio daviklis pas  :pug: 406 2.0hdi 66kw 2000m. Padurniuoja spidometras  kaikada :)


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3611 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2015 gegužės 21 - 08:00

Kurioje vietoje stovi greicio daviklis pas  :pug: 406 2.0hdi 66kw 2000m. Padurniuoja spidometras  kaikada :)

Čia reiktų rašyti į temą "Elektra ir elektronika".


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#3612 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2015 gegužės 21 - 11:49

Čia reiktų rašyti į temą "Elektra ir elektronika".

Del tokio mazo klausimo, nenoriu kurti naujos temos :) O tokios kaip kad bendros nera ten.


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3613 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 21 - 16:43

Kurioje vietoje stovi greicio daviklis pas  :pug: 406 2.0hdi 66kw 2000m. Padurniuoja spidometras  kaikada :)

Jei nerandi pavarų dėžėj prie pat dešiniojo pusašio, tuomet greitį skaičiuoja nuo ABS.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3614 gedska

gedska
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:Peugeot 806

Parašyta 2015 gegužės 31 - 13:13

Sveiki.turiu beda del svilpimo ,kuri atsirado po tehc. apziuros. Peugeot 806 2000m variklis 2.0 hdi 80kw .nezinau kaip paaiskint bet pabandysiu.vaziuojant ramiai svilpimo nesirgirdi tol kol daug negazuoji arba jis buna minimalus.bet kai uzspaudi daugiau tada jis  paastreja.daleiskim vaziuojant 90km/h ir norint pagreiteti pradeda svilpti vos atleidus pedala jis vel nustoja.bandziau vaziuoti pas viena meistriuka kad patikrintu turbina bet jis nieko blogo nerado.tepalu nerija ,dumu nemeta ,trauka ir nedingusi.gal kas is forumieciu zino koki padoru meistra kad dar karta apziuretu.Kaunas.labai nepikit uz rasyba.Dekui.


  • 0

#3615 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 birželio 07 - 15:46

Turbinos jums švilpia, vyrai, įtariu.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3616 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 birželio 27 - 22:32

Tas C5, apie kurį buvau kalbėjęs... Neseniai važiavau su juo. Pavažinėjo mergina mėnesį - prasidirbo ir pradėjo važiuoti normaliai. Kažkas buvo labai užsistovėję tiesiog, įtariu :)

 

O šiandien užsuko žmonės savaitei palikti bolidą, kad turėdamas laiko prieičiau pažiūrėti. Xantia su 2.0Hdi 80kw. Skambino jau prieš kokią savaitę ar net dvi, kad važiuojant kažkas sprogo, staigiai užtempė ir dingo trauka. Nevažiuoja, meta dūmą ir t.t. Dega klaidos lemputė. Autoviči ar kažkoks panašus servisas diagnozavo, kad parėję purkštukai ir slėgio reguliatorius...

Pasijungiu savo kuklią kinietišką Lexią ir matau, kad neseniai trintos klaidos, o dabar visos esamos susiję su turbo slėgiu ir oro srautu. Gazuojant, turbo slėgis nekyla nei kiek, net nebando... Telefonu, kai skambino, iškart liepiau žiūrėti turbo žarnas, ar niekur nenusimovė ir ar niekur nesuplyšo. Patikino, kad tikrai ne. Gerai, galvoju, teks krapštyti EGR arba turbo valdymo selenoidus, pačius vožtuvus ir t.t. Dar pravėriau kapotą pasižiūrėt VIN kodą, kad turėčiau detalių užsakymams.

Kyšt akį - prie interkūlerio bala ant dugninės apsaugos. Draugas šalia stovėjo, tai užsimanėm pažiūrėt, kur čia pučia. Nuėjau prie šturvalo pagazuot, o grįžęs jau randu išsišiepusį iki ausų ir sukišusį pusę delno į interkūlerio žarną per visai nedidelį - maždaug 20-30cm ilgio įtrūkimą...

 

Išvada - Jei nustojo traukti staigiai gazuojant ar važiuojant, pasigirdo BUM arba POKŠT ir užtempė mašiną lyg išjungtumėt degimą ar paspaustumėt per stabdį, jei pradėjo dūminti juodai tiesiog važiuojant - pirmiausia ŽARNOS ŽARNOS ŽARNOS.

Nes kurą jam pila pagal užduotą turbo slėgį, taigi ir deguonies kiekį, o degima pagal turimą realybėj, tai vat ir dūmai.

Beje, būtent pas Xantia ir pas 406 labai dažnai šios žarnos jau būna gerokai senstelėjusios ir gan prastai atrodančios, paskilinėjusios, ypač viršutinė virš variklio einančioji.

 

O slėgio reguliatorius dirba dar atrodo visai normoj (slėgį magistralėj išlaiko su labai nedideliu nuokrypiu, bent jau aš taip suprantu jo tinkamą veikimą) ir nevėluoja. Du purkštukai korektina ~2, o vienas ~3, tai aišku, tie anie diagnostikai buvo iš dalies teisūs, ir apie tai žmogų teks informuoti, bet tai iš praktikos mašina puikiausiai traukia ir turint korekcijas palei 4,5, kai purkštukai buvo pašerti benzinu ir gerai pavažiuota, tik gerai numynuis gazą mašina užgęsta ir nesiveda :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 birželio 27 - 22:54

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3617 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 birželio 29 - 06:17

Tadai, kai man nusimove slanga virs variklio ta. Uzmini gaza ir staigiai atleidi, tai toks pshyyyy garsas iseidavo, man nedasuto pasikelt skudurus per kuriuos nesimato tos slangos. Tai vienam servise pasake kad generatorius mires, kitam kad turba, treciam nieko nerado apart gener. Dirzo, muris tikrai buvo sutrukes. 😀 galop klp pas savus nuvykus, per minute laiko isaiskino kur ir kokios slangos issimove (buvo dvi atsijungusios). Gedis kainavo skanesnio limonado buteli ir 5min su suvazineju i pard.
  • 0

#3618 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 birželio 29 - 06:54

O kiek dar laiko ir nervų kainavo važinėjimasis po nekompetetingus servisus :)

Nors gali būti, kad visi jie buvo normaliai, bet saviem vieninteliem įdomus buvai, tai žvelgdami į problemą tiesiog naudojo smegenis, o ne servisinę automatiką "privardinkit brangių gedimų ir gaukim darbo" :)

 

Šiuo atveju žarna ne nusimovė, o sprogo :D Kaip ir sakiau, su tokia skyle, kad į žarną pasistengus būtų galima sukišti ir pusę rankos  Ieškom pakaitalo ir vėl važiuos, kaip bėris. Aišku, reiks dar veikimą gyvai pažiūrėt, gal problema ne pačioj žarnoj, o tame, kad veistgeitas nenori atsidaryt...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 birželio 29 - 06:55

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3619 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 birželio 29 - 09:29

jeigu neatsidarineja waistgate'as  tai priklauosomai nuo jo valdymo jo aktuatoriui tiesiogiai duodamas slegis/vakuumas..jei taip neveikia reikia zet kas stringa ar pati sklende prirudijus ar aktuatorius supuves.:) 

Del slangos, jei nepavyks rasti - dedi vamzdi metalini/plastmasini du gerus chamutus ir beda isspresta, aisku jei jau visa zarna perpuvus ir visa kaip balionas, reik ieskot kitos..

Ka as daznai darau - tai keiciu didziaja dali salangos vamzdziu, palieku tik po 10cm, kartais maziau prie galu sujungimui ir lankstumui uztikrinti.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3620 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 birželio 29 - 10:25

Rasim tą šlangą, gi ne raritetas - priardyta tų Xantijų krūvos.

O kaip, pauliau, darai, kai ta žarna visaip išraityta, su 90 ar net 180 laipsnių lenkimais, ir reikia keisti visą vamzdžiu? Yra kažkoks lankstus sprendimas, pvz koks vamzdis, kuris pakankamai minkštas, kad lengvai lenktųsi, bet nesipūstų nuo slėgio ir karščio? Ar jau tuomet reikia lankstyti plonasienę neržaveiką ar kažką panašaus, ar net virinti?

 

Veistgeitą sužiūrėsiu kaip nors :) Neturėtų būti labai sudėtinga su žarnelėmis, gazais ir vakuumais pažaisti :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0