Jump to content


2.0 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
4210 replies to this topic

#3561 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 August 19 - 19:24

Sveiki kolegos uzturejau bedu su 2.0hdi pezo 407 100kw... gal kas patarsite ka daryti??? Situacija tokia kad vaziuojant ramiai ir labai ramiai greitejant ar tiesiog palaikant greiti jauciasi kartais lengvas trukciojimas kartais toks tampymas..grynai tampo masina banguojanti trauka ir t.t. kame beda gali buti? Jei mini stipriai gaza tai nesijaucia jokio tampymo bet jei ramiai vaziuoji jauciasi.. ir siaip pamazejus trauka vazinejant ramiu rezimu ir siek tiek padidejas dumingumas nuspaudus stipriai akseleratoriu... pagelbekit kame cia slieku ieskoti?

pradziai gal diagnostika daryk. Nes begale variantu gali buti... pradedant fap, egr...kaip su filtrais reikalai? kuro, oro?
  • 0

#3562 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • posts 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Posted 2014 August 19 - 20:59

Sveiki, P307, 2002m, 2.0HDI, 66kw, siemens. Taigi ankščiau būdavo, kad žiemą užsivedus šaltą, važiuojant, vieną kartą tarkim iš pirmo jungiant į antrą, tuo sankabos paspaudimo momentu užgesdavo pežukas. Pašilo orai, viskas buvo gerai, bet dabar su šalta kai važiuoju, tuo pat sankabos išmynimo momentu tarp bėgių automobilis neužgęsta, bet užsidega pusei sekundės skydelis, lyg būtų įjungtas degimas ir supypsi tris kartus, kaip suprantu bando užgesti, bet dėl kažkokių priežasčių neužgęsta. Būdavo, tik šaltai du kartus taip pasireikšdavo, dabar kokius 5-6 kartus šiltu oru. Gal koks slėgio daviklis miršta ar dar kas.. Gal minčių?
  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#3563 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • posts 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Posted 2014 August 20 - 06:20

Atsirado ir man bėda, variklis 2.0hdi 80kW, nei iš šio nei iš to pradėjo labai sunkiai kurtis šalta, ne tai kad sunkiai, bet starteriu reikia vynioti kokį 10-15 sekundžiu kol užsiveda. Užsikuria gražiai, be jokių pasipurtymų, dirba taip pat kuo puikiausiai, trauka nepasikeitė, važiuojant jokių trukčiojimų nėra. Pirmą kartą iš vis neužsivedė, užkūrėm tik troso pagalba, pakroviau akumą, starteris pradėjo sukti juntamai greičiau, bet vis tiek reikia brūžiti...Tiesa prieš porą savaičių keičiau kuro filtrą, po keitimo buvo viskas normaliai ir va prieš kelias dienas pradėjo durniuoti. Gal kas turite kokių minčių, kur galėtų būti problema? :wh:
  • 0
Nuotrauka

#3564 glutaminas

glutaminas
  • Senbuviai
  • posts 77
  • Automobilis:p407

Posted 2014 August 20 - 06:26

pradziai gal diagnostika daryk. Nes begale variantu gali buti... pradedant fap, egr...kaip su filtrais reikalai? kuro, oro?

dabar pamaaciau gal rimtai kuro filtrui amba??? nes atrodokad nepaduoda kuro tamposi konkreciai... bet kad filtras pries 8tukst keistas...
  • 0

#3565 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2014 August 20 - 06:59

Atsirado ir man bėda, variklis 2.0hdi 80kW, nei iš šio nei iš to pradėjo labai sunkiai kurtis šalta, ne tai kad sunkiai, bet starteriu reikia vynioti kokį 10-15 sekundžiu kol užsiveda. Užsikuria gražiai, be jokių pasipurtymų, dirba taip pat kuo puikiausiai, trauka nepasikeitė, važiuojant jokių trukčiojimų nėra. Pirmą kartą iš vis neužsivedė, užkūrėm tik troso pagalba, pakroviau akumą, starteris pradėjo sukti juntamai greičiau, bet vis tiek reikia brūžiti...Tiesa prieš porą savaičių keičiau kuro filtrą, po keitimo buvo viskas normaliai ir va prieš kelias dienas pradėjo durniuoti. Gal kas turite kokių minčių, kur galėtų būti problema? :wh:

Koki kuro filtra dejai?Gal kur nors gaudo ora?O geriausia butu salta auto i diagnostika .
  • 0

#3566 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • posts 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Posted 2014 August 20 - 08:54

Filtrą dėjau iš pigių, berods filtron (prieš tai nuo rudens atvažinėjau su tokiu pat, nieko blogo nepastebėjau), dėl sandarumo tai net nežinau, filtro dangtelį lyg ir gerai užsukau (nešlapiuoja), šlangutes užmoviau... Be to pas mane bake stovi siurbliukas, tai kurą vistiek turėtų iki aukšto slėgio siurblio paduoti. Turiu lexia, kuriant žiūrėjau parametrus, tai kuro slėgis sukant starteriu sukyla kažkur iki 70 bar (variklio apsukos šokinėja nuo 160 iki 180 apsisukimų per minutę), kiek turi būti pagal normas? Tikrinau purkštukų grįžtamą liniją tai per minutę trys purkštukai gražiną praktišaki vienodą kiekį (apie 10ml plius kiek telpa į 40cm ilgio slangutė) vienas gražina apie 15ml +šlangutės tūris. Kažkada buvo nesikūrimo problema dėl purkštuko, kuris gražindavo per daug kuro, bet jis privarydavo ~4 kartus daugiau nei visi kiti, tai purkštukai kažin ar kalti.
  • 0
Nuotrauka

#3567 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 August 20 - 09:50

Filtrą dėjau iš pigių, berods filtron (prieš tai nuo rudens atvažinėjau su tokiu pat, nieko blogo nepastebėjau), dėl sandarumo tai net nežinau, filtro dangtelį lyg ir gerai užsukau (nešlapiuoja), šlangutes užmoviau... Be to pas mane bake stovi siurbliukas, tai kurą vistiek turėtų iki aukšto slėgio siurblio paduoti. Turiu lexia, kuriant žiūrėjau parametrus, tai kuro slėgis sukant starteriu sukyla kažkur iki 70 bar (variklio apsukos šokinėja nuo 160 iki 180 apsisukimų per minutę), kiek turi būti pagal normas? Tikrinau purkštukų grįžtamą liniją tai per minutę trys purkštukai gražiną praktišaki vienodą kiekį (apie 10ml plius kiek telpa į 40cm ilgio slangutė) vienas gražina apie 15ml +šlangutės tūris. Kažkada buvo nesikūrimo problema dėl purkštuko, kuris gražindavo per daug kuro, bet jis privarydavo ~4 kartus daugiau nei visi kiti, tai purkštukai kažin ar kalti.

Nesu specas šitoj vietoj, bet kuro slėgis stipriai per mažas. Su tokiu turėtų nesivesti išvis, nes darbinis slėgis, prie kurio pradeda darinėtis purkštukai, ar ne apie 200-300bar?

Edited by tadas1991, 2014 August 20 - 09:51.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3568 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2014 August 20 - 10:17

Siurblio slegis kuriant turi buti 300 BAR. Del filtro turi kurtis. Jis priesh siurbli. Filtron dedami OE (originaliai) i audi VW grupe ;) manu ka dnera jie prasti :) Pats tokius naudoju jau gal 10 metu.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#3569 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 August 20 - 10:23

dabar pamaaciau gal rimtai kuro filtrui amba??? nes atrodokad nepaduoda kuro tamposi konkreciai... bet kad filtras pries 8tukst keistas...

tai koks skirtumas pries kiek jis keistas? jeigu kokio sudo is bako patrauke. Nuo naujo filtro masinai tikrai blogiau nebus...
  • 0

#3570 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • posts 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Posted 2014 August 20 - 11:15

Siurblio slegis kuriant turi buti 300 BAR.
Del filtro turi kurtis. Jis priesh siurbli. Filtron dedami OE (originaliai) i audi VW grupe ;) manu ka dnera jie prasti :)
Pats tokius naudoju jau gal 10 metu.

Dėl kokių priežasčių tas slėgis gali nesukilti?
  • 0
Nuotrauka

#3571 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 August 20 - 11:58

del auksto slegio reguliatoriaus. Man taip buvo del sio reguliatoriaus.
  • 0

#3572 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • posts 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Posted 2014 August 20 - 12:05

del auksto slegio reguliatoriaus. Man taip buvo del sio reguliatoriaus.

Irgi nesikurdavo? Bet jei būtų kaltas reguliatorius, neturėtų pasireikšti kiti jo "pabaigos" požymiai, pvz trūkčiojimas važiuojant pastoviu greičiu?
  • 0
Nuotrauka

#3573 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 August 20 - 12:08

jo, mete antipolution, junge varikli i avarini rezima. po kurio laiko tikimybe salta uzvesti ant starterio budavo praktiskai 2/10. Silta kurdavosi, bet irgi po ilgo zulinimo. Ant kilpos labai greitai. Bet per diagnostika iskart nustate, kad su slegiais sistemoje yra nesusitvarkoma... Naujas reguliatorius viska issprende.
  • 0

#3574 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • posts 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Posted 2014 August 20 - 12:35

Na šilta kuriasi gerai į avarinį režimą nemeta, antipolution kartais išmeta, bet dėl oro srauto matuoklės. Be reguliatoriaus dar kas nors gali įtakoti kuro slėgį užkūrimo metu? :hmm:
  • 0
Nuotrauka

#3575 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • posts 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Posted 2014 August 24 - 17:01

Žodžiu dėl tos mano problemos, kurią išdėsčiau keliais postais aukščiau. Taigi šiaip netaip pavyko pamatyti, koks ekranėlyje pranešimas užsidega, nes laaaabai trumpai tai vyksta, tai kažkas su engine coolant level. Kur stovi daviklis, kuris matuoja aušinimo skysčio lygį? Trubūt ten pačiame išsiplėtimo bakelyje? Dabar mano skysčio lygis ant min, tai gali būti, kad šaltai pajudėjus iš vietos, skystis nuo inercijos į priešingą pusę nuo daviklio trumpam subėga ir daviklis mato, kad nėra skysčio. Ar kam teko susidurti su tokia problema? :mellow:
  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#3576 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2014 August 24 - 18:32

Na šilta kuriasi gerai į avarinį režimą nemeta, antipolution kartais išmeta, bet dėl oro srauto matuoklės. Be reguliatoriaus dar kas nors gali įtakoti kuro slėgį užkūrimo metu? :hmm:

Kuro siurbliai.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#3577 CeskaM

CeskaM
  • Senbuviai
  • posts 139
  • Automobilis:Peugeot 307 HDI 2l 79kw 2004m

Posted 2014 August 25 - 09:04

sveiki atsirado siokia tokia problemele po lietaus pastoviai sunkiai kurias masina dirba labai negraziai kas galetu buti? jai oras geras rytas kurias viskas normaliai
  • 0

#3578 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 August 25 - 10:22

Žodžiu dėl tos mano problemos, kurią išdėsčiau keliais postais aukščiau. Taigi šiaip netaip pavyko pamatyti, koks ekranėlyje pranešimas užsidega, nes laaaabai trumpai tai vyksta, tai kažkas su engine coolant level. Kur stovi daviklis, kuris matuoja aušinimo skysčio lygį? Trubūt ten pačiame išsiplėtimo bakelyje? Dabar mano skysčio lygis ant min, tai gali būti, kad šaltai pajudėjus iš vietos, skystis nuo inercijos į priešingą pusę nuo daviklio trumpam subėga ir daviklis mato, kad nėra skysčio. Ar kam teko susidurti su tokia problema? :mellow:

aha teko. Dabar sis daviklis pas mane atjungtas. Nors skyscio norma buvo jis man svaigo ir sake kad truksta skyscio.
  • 0

#3579 Lukask

Lukask
  • Senbuviai
  • posts 151
  • Automobilis:Peugeot 307, 2002m, 2.0 HDI, 66kw, siemens

Posted 2014 August 25 - 13:19

O atjungus klaidu nemėtys?
  • 0
Peugeot 307 - 2.0l HDI 66 kw - 2002m.

#3580 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2014 August 25 - 13:46

O atjungus klaidu nemėtys?

man nemete... tai atjungti pabandyk.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users