2005
ora pirma prapompuok su pompyke,nepades,pades tik servisas ar meistras dirbantis su kuro sistemom,galejai ir metus nurodyti,o tai neaisku,siemens ar delphi,reguliatoriu atgaivinti galima bet 50/50 tikimybe
2005 metu pezas
Parašyta 2016 sausio 10 - 16:17
2005
ora pirma prapompuok su pompyke,nepades,pades tik servisas ar meistras dirbantis su kuro sistemom,galejai ir metus nurodyti,o tai neaisku,siemens ar delphi,reguliatoriu atgaivinti galima bet 50/50 tikimybe
2005 metu pezas
Parašyta 2016 sausio 10 - 16:21
Turiu ir aš bėdą. Žodžiu tepalus pakeičiau prieš kažkur 9500km (nu jau kaip ir laikas keisti vėl), bet šiandien važiuojant išmetė klaidą, kad trūksta tepalų. Atsidariau kapotą, pasižiūrėjau - akurat, trūksta. Visą litrą supyliau tepalų, kad iki normos vėl būtų.. Kas čia per variantas? Seniau niekur nedingdavo tepalai.
Parašyta 2016 sausio 10 - 17:04
Turiu ir aš bėdą. Žodžiu tepalus pakeičiau prieš kažkur 9500km (nu jau kaip ir laikas keisti vėl), bet šiandien važiuojant išmetė klaidą, kad trūksta tepalų. Atsidariau kapotą, pasižiūrėjau - akurat, trūksta. Visą litrą supyliau tepalų, kad iki normos vėl būtų.. Kas čia per variantas? Seniau niekur nedingdavo tepalai.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2016 sausio 10 - 17:16
Aš irgi tikiuosi.
Parašyta 2016 sausio 11 - 02:33
Parašyta 2016 sausio 11 - 08:59
Sveiki, neuzsiveda 2.0 hdi 407, 2005m. Siemens.
Tokia situacija: pasibaigė kuras bevažiuojant, uzpyliau ir nesikuria. Rodos jokio garso kad siurblys sudirbtu įjungus degimą, padariau diagnostika. Kodas P0001 fuel pressure valve open.
Tai paskaites CIA forumus pakeičiau kuro filtrą ir ta slėgio reguletoriu praploviau su stabdžių valikliu, beje filtras buvo juodas ir ant dugno daug metalo drožlių. Viska isvaliau.
Bet nesiveda ir viskas! Ka siūlot? Keisti siurblį ar tik ta kuro slegio reguletoriu?? Ačiū už pagalba.
Gal padėtų:
Parašyta 2016 sausio 11 - 15:35
Aš irgi tikiuosi.
Tikėtis neužteko. Vat ir viskas, pežas nebevažiuoja. Į univerą ir po miestą kokius 25km prasukau be bėdų šiandien, paskui pastačiau mašiną, o po to vėl reikėjo važiuot. Užkūriau, viskas tvarkoj. Nuo namų, prie pirmos sankryžos pasigirdo kažkokie metalo garsai iš variklio, galvoju vsio, nebevažiuoju niekur, apsisukau, važiuoju namo ir pyst, užgeso. Radau diržo nuolaužų. Bandžiau vieną kart kurt, nepavyko. Daugiau nieko nedariau. Foto turiu vieną tų pasėkmių. Dabar reikia kažkur tempti remontuoti ir, kad kas išburtų kas čia per bėda. Tikiuosi nebūsiu variklio užkalęs viso.
Parašyta 2016 sausio 11 - 15:56
O tai tie garsai nebuvo dėl to, kad dirželis jau buvo prie mirties?
Parašyta 2016 sausio 11 - 16:01
siaip dirza sueda kreivi, isklere itempejai, gerai butu jei tos dirzo atplaisos butu rastos ne po skirstymo dangteliu..nepersokdintu skirstymo dirzo
Šį pranešimą redagavo brizas: 2016 sausio 11 - 16:01
Parašyta 2016 sausio 11 - 16:07
Panašu, kad peršoko pagrindinis diržas..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 sausio 11 - 16:30
Ot tai dumas tai gardumas tai saldi taboka... Uzuojauta, variklio tarskejimas nieko gero nezada niekada, ypac kai po kapotu puse dirzelio nebera... Buvo pusbroliui ta pati beda, issikreivaves skyvas pjove kol nupjove dirza pusiau, tada tas palindo ten kur jam nereikia lyst...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2016 sausio 11 - 16:43
jomajo., jei pasigirdo garsai., uzgeso ir nebesiveda., tai nujauciu kaip ir cia sako, jog atplaisos palindo po pagrindiniu dirzeliu...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 sausio 11 - 16:49
Nu nieko čia be ardymo nebus, kiek suprantu. Reikės galvoti kur nutempti mašiną. Būtų viskas paprasčiau jeigu ji Šilutėje būtų užlinkusi. Dabar nežinau ar Klaipėdoj kažkur tempsiu, ar tempsiu į Šilutę ir ten į kokį servisą... Kol kas tegul stovi nejudinamas pežukas. Žiūrėjau, čia tas generatoriaus diržas suplyšęs, pagrindinio diržo apsauginė plastmasė atrodo nepažeista, bet čia dar nieko tas nesako..
Saugai, prižiūri ir va šia tau. Nors jau ir turėjau minčių, kad pavasarį keisiu diržus visus. Matyt per vėlai susirūpinau šituo reikalu. Pirkus mašiną buvo lipdukas, kad diržas keistas neišperseniausiai, bet matyt užklijavo tik dėl grožio arba ne visus diržus pakeitė - generatoriaus nekeitė, nors seniau kiek jį žiūrėjau plika akimi, neatrodė koks suskirdęs ir pan. Nu nesu tikrai mechanikas nieko prie variklių praktiškai neišmanau, teks į servisą tempt.
Parašyta 2016 sausio 11 - 17:32
Parašyta 2016 sausio 11 - 17:47
Pilnai sutinku su tuo, būsiu čia jau pats gal prisižaidęs. Na matysim, kai nuvilksiu į servisą ir žinosiu kokių žinių, tai parašysiu čia. Jau vienas forumietis rekomendavo kur Klaipėdoj vilkti tą mašiną.
Parašyta 2016 sausio 12 - 00:31
Jei dirželis buvo gyvas, tai pilnai gali būti, kad lavoninis skriemulys ar lavoninė generatoriaus sankabėlė dirželį sudrąskė. Esu remontavęs ir tokių variantų, kur generatoriaus dirželis netgi nesugedo, o tiesiog skriemulys plyšo perpus ir pradėjo zulint diržo dangtelius. Tuomet, kai prazulino kiaurai, skriemulio ir dangtelio drožlių papuolė į pagrindinį diržą, ir viskas
Dabar irgi bus taip, kad nuėmęs skirstymo diržo dangtelius, rasi viduj generatoriaus dirželio siūlų
Pas senesnius 2.0 ir 2.2 HDinus vožtuvų nelanksto, nulaužo pakelėjus ir tie motorai su naujais pakelėjais sėkmingai važiuoja toliau, nereikia net galvos imti (pas 2.2 jei purkštukai išsitraukia), kaip šitas naujesnis - klauskis motoristų. 100kw motorui generatoriaus dirželis tikrai nesunkiai keičiamas ir nelabai brangus, nes trumpukas, ir tempėjas tik vienas, tai bišk ne vietoj pataupei tikrai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 sausio 12 - 16:48
Nutempiau šiandien į vieno forumiečio rekomenduotą servisą savo pežuką. Va šitą https://www.facebook...51572901672834/, kažkoks Kidema Motors. Sakė ryt/poryt pradės krapštyti. Sakė, kad vožtuvų šitiems varikliams nelanksto, bet lūžta kažkas kitkas, nepamenu pavadinimų.. Na, bet kol neišsiardys, tai niekas neaišku.
beje visiems dėkui, kad padedate. kiti net į pm, patys, neprašyti rekomendavo servisus Klaipėdoje. Respektas.
Parašyta 2016 sausio 14 - 12:26
Nutempiau šiandien į vieno forumiečio rekomenduotą servisą savo pežuką. Va šitą https://www.facebook...51572901672834/, kažkoks Kidema Motors. Sakė ryt/poryt pradės krapštyti. Sakė, kad vožtuvų šitiems varikliams nelanksto, bet lūžta kažkas kitkas, nepamenu pavadinimų.. Na, bet kol neišsiardys, tai niekas neaišku.
Taip, kaip XUD7/9 tiems laužo velenėlius ir lanksto vožtuvus, bet yra žmonių, kurie tik velenėlį pasikeitę metų metus važinėja, taip ir XUD 11 ir DW10 senesniems vožtuvų niekad nelanksto, bet būna ir užlanksto, būna ir skriemuliai lūžta, jei diržas šoka, o ne trūksta. Ir dar visko būna. Nusiims diržą ir velenėlį, prasisuks motorą ranka ir jei niekur nestringa - per žvakes arba purkštukus matuojama kompresija. Jei viskas gerai arba nuokrypis labai nedidelis ir nereikšmingas - vožtuvai tvarkoj Tą kompresiją pamatuot apytikriai galima ir pirštu. Tiesiog kai vožtuvas užlenktas, užspaudus žvakės skylę stipriai, nu niekaip nenupūs piršto. O jei sveikutukas - ir pritraukia, ir nupučia su gera jėga. Linkim greito ir nelabai brangaus pasveikimo, bet jei ten vyrukai dirba teisingai, tai visvien tikėkis bent jau 3-5 šimtelius palikt, priklausomai kokių dalių reiks ir ką dės nauja, ką naudotą ir t.t.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 sausio 14 - 12:32
Na aš jau susitaikęs, kad gali pakainuoti šitas "malonumas" nepigiai. Laukiu kokių nors žinių iš jų, kol kas dar neskambino, niekas nieko nesakė. Jeigu šiandien niekas neskambins, reikės rytoj gal pačiam pasiskambinti ir pasiklausti kokia situacija.
Svarbu meistrai būtų ne šūdarankiai ir nenuluptų žvėriškai už savo darbą. Kitkas bus gerai. Nors šį servisą rekomendavo forumietis, sakė pats ten pežą tvarkosi, tai turėtų būti viskas gerai.
Parašyta 2016 sausio 15 - 10:10
Žodžiu skambino iš serviso, papuolė po pagrindiniu diržu tos dalys generatoriaus diržo na ir pasėkmes turim. Sakė ieškotis dabar paskirstymo velenų dviejų, paskui žiūrėsim kiek karomyslų reikės ir bandysim turbūt kurti. Ta proga, gal kas žinot kur gauti gerus velenus 2l 100kw variklio?
narių: 0, svečių: 13, slaptų narių: 0