Kol nelaša, šitam senoliui keiti tepalus ir važiuoji.
Kai pradės lašėti, tada jau ir matysis, iš kur atsiranda. Po starteriu paprastai tik iš viršaus atbėgt gali. O ten yra nedidelis alsuoklynas, paskui dar tokios žarnos ir vožtuvėlis , per kurį beveik visada sunkiasi oro trakte iš alsuoklio atsirandantis tepalas ir t.t. Kai galinis riebošklis prakiūra - būna tepaluotas smagratis ir tą nesunku pamatyti nuėmus smagračio apsauginę skardą. Kai prakiūra vėliavėlės, tai bėga toj pat vietoj, kur riebokšlis, bet smagratis nebūna šlapias. Dar šitiem motoram dažnai prakiūra dangtelio tarpinė. Tai tas nieko, tik jei dar nenulaužtos diržo viršutinio dangtelio ausytės, tai jei ir pats nenori jų nulaužti, teks tą diržo dangtelį nuimti, kad pakeisti dangtelio tarpinę. O dar nesmagesnė vieta, kur jiem dažnai bėga tepalas - per galvos apatinės ir viršutinės (velenėlio laikiklio funkciją atliekančios) dalių sandūrą. Ten jau reikia leistis diržą, karomyslus, gramdyti, nuriebalinti ir iš naujo tepti geru hermetiku - velniškai smagus darbelis.