Ponas esate tikrai išmanantis savo srityje.
Kam čia tokias liaupsinančias nesąmones rašyt Visur gi sakau, kad aš neturiu jokios automechaninės specialybės ir jokio profesinio ar aukštojo išsilavinimo, kuris būtų susijęs su šia sritimi, tai dažnai tik nedidele patirtim ar logika remiuos, kartais (retai) visuotine nuomone, nes ji dažnai būna neteisinga...
Siūlau vistiek 5w30 naudot, nes tavo variklis naujesnės kartos, RHR. Tik nebėra būtina, kad būtų tepalas su tais antisuodiniais priedais (low ash ir panašiai), tai pigiau kainuoja toks vistiek. Būtent dėl kainos ir pasirinkimas toks galimas.
O pas CeskaM yra senovinis 8V akmeninis variklis, tai jam ir tepalo pilnai užtenka paprastesnio.
Viliau, ką tu ten per tepalą kaip gamintojo rekomenduojamą pylei? Žinau, kad su ELF žmonės dažnai labai laimingi būna. Nors jo ir kaina truputį didesnė, bet turbūt vertas reikalas. O aš tą totalį 9000tinį 5w40 naudoju net ir seniems varikliams, pvz savo senam Peugeot dyzeliui 1.8TD 66kw, kur technologija tokia sena, kad net vožtuvų gumelių nėra. Visi gasdino, kad prakiurs per visus galus ir tepalą valgys kibirais. Tai žodžiu per 12kkm dar nedapyliau nei lašo, o dabar prieš sezoną jau ir keisiu vėl į tokį patį
Drąsiai gali pilti. Tik pigiau pasieškok, nes čia kaina kosminė. Šito tepalo kaina turėtų neviršyti 22-24eur.
Maksimoj per akciją buvo tokio paleidę. Gražiai nubraukta kaina 34.99 ir parašyta nauja 25.99. Stovi žmonės žiopso, ima. Aš tyliai ramiai praeinu šypsodamas į ūsą, nes pas mane namie dėžutė tokio padėta, kurį pilu po 22eur už bakelį, o savikaina dar keliais centais mažesnė, nes reikia užsakyt, nuvažiuot, atsivežt ir t.t.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 31 - 13:34