Jump to content


2.0 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
4210 replies to this topic

#3921 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2016 April 19 - 09:55

As, pats jau turiu visa deze tokiu signu prie konteinerio padeta...dazniausiai jas keiciu elementariu centrinio valdymo nuotoliniu budu blokeliu...anas nieko neblokuoja, nestaugia..tiesiog valdo centirni ir, jei elektrine bagazo spyna, tai ir bagazo atidaryma(tipo papildomas navarotas)...nes tos kiniskos signos ne tik, kad sugalvoja blokuot ir "saugot" kada nori, bet ir gan daznai "eda" akumus ir tada zmogai stebisi, kad per metus naujas akumas tampa lavonu.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3922 MartinasRecik

MartinasRecik
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 15
  • Vieta:Prienai
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0 hdi

Posted 2016 April 22 - 17:53

Ar būtina keisti ir vandens pompą keičiant paskirstymo diržą?


  • 0

#3923 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • posts 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Posted 2016 April 22 - 18:06

Diržas dažnai trūksta ne dėl senatvės, o susidėvėjusios pompos strigimo, tempėjo užsikirtimo ir pan..
Nesuprasiu nekeitimo tokių mazgų, kai jau viskas nuardyta būna :)
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#3924 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2016 April 22 - 18:15

Paporinkit, kodėl pežukui mano (407, 2,0 hdi 100kw) užėjo kažkoks biesas. Rytais iš antro karto tik užkuriu. :) Pirmą kart kuriant, apsukos nepakyla net iki 1000 apsisukimų ir užgęsta mašina. Iš antro karto viskas ok. Paskui kuriasi iš pirmo karto gerai.


  • 0

#3925 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 April 22 - 18:21

Gal oras?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3926 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2016 April 22 - 18:30

Neįsivaizduoju. Neišperseniausiai pas Laimoną diagnostika daryta buvo, nieko nerodė blogo, aišku dar ir nebuvo šitų bėdų. Turbūt vėl reikia bėdos ieškoti pradėt nuo diagnostikos.


  • 0

#3927 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 April 22 - 18:46

Kogero tuo metu, kai dirba ir užgęsta, jei sistemoje oras, pamatytumėt kažką panašaus, kad slėgio reguliatorius atviras, bet slėgis krenta. Bet kuriuo atveju, jei jokių klaidų nebus, o taip tikrai gali būti, tai nieko ir nepamatysi, jei mašina bus šilta diagnostikos metu. Čia būtent po nakties ir reiktų tikrinti. Kaip tą tiksliai padaryti, Laimonas už mane geriau žino :)


Edited by tadas1991, 2016 April 22 - 18:47.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3928 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2016 April 22 - 18:51

Beje esu pastebėjęs kuro vamzdukuose oro burbuliukų prie kuro filtro. Tas įtakos galėtų turėti? Dėl ko ten oro galėtų būti?


  • 0

#3929 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 April 24 - 09:08

Teoriškai galėtų, tik reikia žiūrėti, kiek ten jų yra. Šitoms sistemos, kiek mano maža praktika ir nedidelės žinios rodo, su oru mažai bėdų būna, nes tiesiog tie greito jungimo vamzdeliai truputį patikimiau ir ilgaamžiškiau jungia, nei seno tipo guminės kietėjančios žarnelės. Bet teoriškai gali būti kažkur mikroįtrūkimas, kreivai atsistojus jungtis ir gumelė paspausta, antgalis prie bako paėmėjo įtrūkęs ar pan. Reik žiūrėt, kas ten vyksta būtent tada, kai užvedi ir gęsta, manau...

 

Man truputį kita bėda, nekyla RHZ (80kw, be FAP) turbo slėgis. Turbina pučia gerai, bet kompas nereikalauja iš jos tiek, kiek turėtų. Kaip gazą bespausi, kaip staigiai bejudėsi, "Turbo pressure setting" nepakyla daugiau, kaip 2000, ir dažniausiai stipriau nuspaudus gazą, laikosi būtent lygiai lygiai ant 2000. Per valandą važinėjimo, sugebėjau vienąkart kažkaip keistai nuspaust, ir tada parodė 2042, o šiaip visada lygiai 2000. Iki jų turbina sukelia be problemų, bet toliau ir nebekyla, nes nukerta wastegate'as.

Klaidų jokių neišmeta nei į ekraną, nei į log'ą, mašina ne limp mode, kiti parametrai kaip ir tvarkoje, variklis dirba puikiai, bet traukos trūksta. Aišku dar vieną dalyką pažiūrėsiu - gazo potenco procentus. Bet klausimas - kur reiktų gilintis, jei tie procentai tvarkoj. Nes turiu įtarimą, kad bus tvarkoj, nes kai trosas per trumpas arba potencas pagedęs ir nedasispaudžia, tai tie procentai pasimaino ir pan, ir būtų tada ne lygiai 2000. Toks vaizdas, kad gali būti programiškai apribotas tas slėgis. Tik klausimas, ar čia yra dėl kažkokios problemos, gedimo, ar koks nors asilas Olandijoj kažkodėl sugalvojo susimažinti galią.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3930 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 April 24 - 10:57

Tadai, vaziuok trasoje kokius 80km/h ijunk auksciausia pavara ir numink dugna, jei turbo pareikalavimas nepakols iki 2200, tada reiskias neisskaiciuoja apkrovos masina. O kodel, tai jau reiktu ziuret oro srautus, purkstuku bendfa mg kieki isduodama ir pan.

Edited by Laimonas, 2016 April 24 - 10:58.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3931 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2016 April 24 - 12:03

Tado atveju, savo statyma deciau ant srauto matuokles..arba kiauro oro paemimo iki turbos..abu mineti atvejai labai dazni gedimai, sukeliantys Tado aprasytas pasekmes...o kad kazkas bus slegi apribojes..abejociau..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3932 ding0u

ding0u
  • Senbuviai
  • posts 91
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0hdi 66kw, 307 2.0hdi 100kw, 406 1.8 81kw, 406 2.0hdi 80kw

Posted 2016 April 24 - 17:29

sveiki, turiu tokia situaciją https://www.youtube....h?v=trIgqMnizBQ ir švaistiklius palinkusius 0.4mm, 0.8mm, 0.8mm ir 1.2mm. Priežastis rasta? Ar per mažai dar jie gavę, kad darytu tokius simtomus?


  • 0

#3933 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2016 April 24 - 18:09

sveiki, turiu tokia situaciją https://www.youtube....h?v=trIgqMnizBQ ir švaistiklius palinkusius 0.4mm, 0.8mm, 0.8mm ir 1.2mm. Priežastis rasta? Ar per mažai dar jie gavę, kad darytu tokius simtomus?

Pas mane ta pati bėda. :) Kur problema, nežinau, bet kelias sekundes ryte prasidirba šitaip ir po to viskas ok. Nekreipiu dėmesio. Taip važinėju jau virš metų, o dar neaišku kiek prieš mane taip važinėjo.


  • 0

#3934 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2016 April 24 - 18:11

tarp svaistikliu aukscio standartiskai max. tolerancija +-0.4m.m. kitu atveju atsiranda netolygumai, dumai ant salto, vibraciojos, dideles purkstuku korekcijos ir t.t.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3935 MartinasRecik

MartinasRecik
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 15
  • Vieta:Prienai
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0 hdi

Posted 2016 May 09 - 20:27

Sveiki, peugeot 306 nekrauna akumuliatoriaus, viskas buvo ok, paskui tarpais vis užsideginėdavo akumo lemputė, bet užgesdavo, galiausiai užsidegė ir stipo akumas. Ką žiūrėt? gali būt genero dirželis? nes jau senokai cypia, ar žiūrėt tuos angliukus generatoriaus?


  • 0

#3936 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 May 10 - 00:43

Pradžioj žiūrėt, ar generatorius sukamas. Toliau, ar jis gamina elektrą. Toliau, jeigu gamina, tai ar ta elektra kokybiškai pasiekia akumuliatorių.

O su cypiančiu dirželiu važinėjant galima pridirbti daug daugiau, negu vien nekrovimą. Bet kai škyvas prasisuka, tai jau garsai būna daug baisesni, ir ne tik elektra, bet ir vairo stiprintuvas ir AC baigiasi.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3937 ieskau1999

ieskau1999
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 1
  • Automobilis:Peugeot 406

Posted 2016 May 12 - 23:39

Sveiki, mano liutukas vel pokstauja, 406 2.0 66kw dyzeliukas. Buvo taip jog masina vis gesdavo ir cheka mesdavo pakeite kuro siurblio slegio reguliatoriu viskas susitvarke, bet pavazavus pora dienu uzgesinus masina ir istraukus rakteli dar apie 5s masina dirbo, uzvedus vel rodo check lempute ir isijunge avarinis rezimas apsukos sukyla max iki 2.2k apsuku, traukos visiskai nera. Gal kas buvot susidure su tokia beda ir bent numanot kas galetu buti, nes jau nervai ima del liuto.
  • 0

#3938 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 May 13 - 00:08

Sveiki, mano liutukas vel pokstauja, 406 2.0 66kw dyzeliukas. Buvo taip jog masina vis gesdavo ir cheka mesdavo pakeite kuro siurblio slegio reguliatoriu viskas susitvarke, bet pavazavus pora dienu uzgesinus masina ir istraukus rakteli dar apie 5s masina dirbo, uzvedus vel rodo check lempute ir isijunge avarinis rezimas apsukos sukyla max iki 2.2k apsuku, traukos visiskai nera. Gal kas buvot susidure su tokia beda ir bent numanot kas galetu buti, nes jau nervai ima del liuto.

Kakos sistemoje, uzkimso reguliatoriu, pakeite tau nauja, pavazinejai 2 savaites, dabar visi shudai vel reguliatoriuje :) Kai keiti reguliatoriu, reik zinoti del ko jis buvo pakeistas, kitaip atsiranda istorijos kaip tavo :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3939 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 May 13 - 00:56

Klausimas dar, ar tą reguliatorių tikrai naują įdėjo. O šiaip dažniausiai aptinkama bėda - geras filtras ir gerai atliktas keitimas. Tas ypač galioja senajam Bosch filtrui. Naujesnis Mahle filtras truputį kvailiadraugiškesnis. Seniau kažkaip vien Filtronus rasdavau, dabar jie matomai pasikėlė kokybę, gal keliais procentais ir kainą. Bet ne kainoje esmė, o meistrų logikoje, na juk negalima žmogui įdėti kokybiškos detalės.... Tai žodžiu pastaruoju metu pradėjo labai eiti ir vis dažniau keičiant randama SCT produkcija. Ko nepirkti, kai kaina kartais net iki 10x pigiau už Mann :D

 

Va dėdė neseniai nusipirko Berlingo 66kw, tai radau Mfilter oro filtrą, kuris kaip visad išvirtęs iš montavimo griovelio ir per kiaurą šoną praleidžia visą Š tiesiai į OSM. Ir tai filtro dėžei Bivainio minėtu būdu, dedant į dangtį, filtro sudėti neįmanoma, tai teko nupirkti Knecht filtrą, kuris kainavo pigiausiai iš gerų, ir susidėjo gerai. Kažkaip jaučiu, kad net ir su Filtron būtų pavykę... Tepalo ir kuro filtrai buvo SCT. Gerai, kad Siemens sistema, tai slėgio reguliatoriaus iki Bosch lygmens nesugadino, bet užtat mašina kartais nelabai nori užsivesti, nes būna nekyla slėgis, ir kartais nori patrukčioti, o perkant dar taip nebuvo, vadinas buvo pakenkta vistiek. Kadangi prieš parduodamas, pardavėjas buvo katik pakeitęs tepalus ir filtrus, tai teko po savaitės vėl iš naujo man tą padaryti.


Edited by tadas1991, 2016 May 13 - 01:03.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3940 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 May 13 - 07:06

Kakos sistemoje, uzkimso reguliatoriu, pakeite tau nauja, pavazinejai 2 savaites, dabar visi shudai vel reguliatoriuje :) Kai keiti reguliatoriu, reik zinoti del ko jis buvo pakeistas, kitaip atsiranda istorijos kaip tavo :)

Būtent. Beveik 200% manau čia ir bėda.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users