sveiki,vel pezukas paluzo,206 hdi 2.0 66kw,nesikuria,neateina srove i bako siurbliuka,bet pajungus tiesiai siurbliuka kuras ateina iki filtro bet vistiek nesikuria,saugiklius reles tikrinau viskas ok,gal kam buvo taip?
2.0 hdi bendros problemos
#3901
Parašyta 2016 balandžio 09 - 20:19
#3902
Parašyta 2016 balandžio 09 - 20:23
sveiki,vel pezukas paluzo,206 hdi 2.0 66kw,nesikuria,neateina srove i bako siurbliuka,bet pajungus tiesiai siurbliuka kuras ateina iki filtro bet vistiek nesikuria,saugiklius reles tikrinau viskas ok,gal kam buvo taip?
Gal kam ir buvo taip, kad masina neuzsivestu? 99% Lietuvos vairuotoju taip buve turbut. Kompa jungtis ir ziuret ka rodo
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 balandžio 09 - 20:23
#3903
Parašyta 2016 balandžio 10 - 15:31
Kažkodėl aš įtariu, kad ne tik į kuro siurblį "srovė neateina"
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3904
Parašyta 2016 balandžio 13 - 18:53
Nustebino siandien uzvestas pezukas, nemaloniai..
Keistas cirskimo garsas spaudziant gaza ir dideja su apsukomis, panasu sklinda is paskirstymo grupes. Gal kam pazystamas toks garsas ir numano kas baigia dienas?
#3905
Parašyta 2016 balandžio 13 - 21:14
Reik ardyt ir žiūrėt, nes gali būti visaip. Bet jei su išoriniu (generatoriaus) diržu ir jo aplinka tikrai viskas gerai, tai reikėjo dar pagazuot, tai būtų gal ir ant rankų pasibaigusios tos dienos variklio
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3906
Parašyta 2016 balandžio 13 - 21:22
Reik ardyt ir žiūrėt, nes gali būti visaip. Bet jei su išoriniu (generatoriaus) diržu ir jo aplinka tikrai viskas gerai, tai reikėjo dar pagazuot, tai būtų gal ir ant rankų pasibaigusios tos dienos variklio
Kosmonautiski atsakymai pilni fantazijos nedomina, remontuot pats moku, tiesiog be didesniu ardymu maniau kazkas susidures su panasiu garsu gal tai kokia specifine vieta kuri pries gala skleidzia panasius garsus
#3907
Parašyta 2016 balandžio 13 - 21:29
Koks klausimas, toks ir atsakymas. Matėm, girdėjom, standartiškai - šimtas variantų.
Dangtelius visus ten nusiimt, jei mašina jau pastatyta ant duobės su atidarytu kapotu, per daug neskubant - pusė valandos, o tada ir sužinosi, ar diržo gabalas atsilupęs, ar koks guolis kreivas, ar pompa jau skersa stringanti ir porą diržo dantų nugriaužė, ar diržas vis tik per pusę išilgai perplyšo. O gal net ir to nereikės, gal atsuksi alkūniako varžtą ir rasi škyvo gumos gabalus, sukritusius į vidų.
Taip kad jei pats moki remontuot, tai siūlau nuo remonto ir pradėt. Tik fazių neišreguliuok, jei dar nesi dirbęs su reguliuojamais fazių skriemuliais. Ten priklausomai nuo metų gali būti du variantai to reguliavimo.
Toks atsakymas geriau? Principe nieko daugiau nepasakiau, kaip prieš tai, tik pavardinau kelis iš tų šimto galimų atvejų.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 balandžio 13 - 21:30
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3908
Parašyta 2016 balandžio 13 - 21:41
#3909
Parašyta 2016 balandžio 13 - 21:45
Dar nepaminejau gazuojant prigesineja sviesos, negali buti susija su generatoriaus skyvuku-sankabele?
#3910
Parašyta 2016 balandžio 13 - 21:49
Atitempk į Kauną ir paleisim tą mažulį.
Kaip ir sakiau - ieškok ne tik siurblio maitinimo, o ir visos įpurškimo sistemos.
Nes ten viskas kartu maitinama. Būtų biškį senesnis 206tas, siūyčiau ieškot rudos relės kažkur šalia variklio kompo, bet 2002trais kogero jis jau turės kokį ten BSMą. Na bet jeigu visgi jis BSM neturėtų, tuomet tos relės paieškokit, esu matęs sprogusių. O gali būti ir saugikliai, laidai, kontaktai ir t.t. Elementariausiai gali būti spynelė.
Įjungus degimą, skydelyje užsidega variklio lemputė? Kaitinimo žvakių lemputė? Kuro slėgio reguliatorius maitinamas? Alkūninio veleno ir velenėlio davikliai maitinami?
Na ir t.t.
Kompus visada visi linkę kaltint, kai nesupranta nieko, nes ten paprasta apkaltint. Bet deja nors genda ir ten, bet visgi labai retai.
Dar nepaminejau gazuojant prigesineja sviesos, negali buti susija su generatoriaus skyvuku-sankabele?
Laisvai. Būna, kad prasisuka. Bet gali būti ir kad skriemulys prasisukęs. Nors tokie besisukantys jau dažniausiai matosi plika akim iš viršaus, kad kažkas negerai, ir dar metalo ir gumos drožlių į akis gauni, bežiūrėdamas. Todėl ir sakiau, kad duodu pitaką už gazavimą. Dėdė kai paskambino su kažkokiais garsais ir dinginėjančiu vairu bei krovimu, tai buvo lieptas gesint mašiną ir stot. Ir tuomet atsilaisvinęs nuvažiavau partempt ant šniūro ir pavyko išgelbėti variklį Nu gi tą dirželį nuimt ir pasičiupint tereikia atlenkt įtempėją su 15 ar 16 raktu... Ir jei ten nieko nerasi, tuomet jau po dangteliais lįst galima.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3911
Parašyta 2016 balandžio 13 - 21:58
Nu rytoj ziuresiu viska, masina buvus vokietijoj eksplotuota, nu nusipirkus po kurio laiko isryskejo apkrovos davus kalenimas kur prie 3 cilindro, todel mano itarimai dar koks kompensatorius galimai pabiro, nes buvau uzgrezes ta varikli pries kelias dienas, tai gerai, kad dabar isryskejo kazkas, ne kelioneja i warsuva..
#3912
Parašyta 2016 balandžio 13 - 23:44
Sveiki.pezukas nesikuria neateina srove i kuro bako siurbliuka.pas meistra nuvariau sako jungia degnostika nk nerodo degnostika.jis mano kad nusprogo kompas pagrindinis.gal turit minciu komiu? Pezukas 206 Hdi 2.0 66kw 2002 metu
Turim. Saugiklis nusproges.
#3913
Parašyta 2016 balandžio 14 - 08:12
del mechaninio gedimo aprasyto auksciau su dirzais..viska teisingai tadas parase..o jei jau moki pats remontuot tai remontuoji..siaip netingek skaityt, jauciu vien sitoj temoj koki 10 kartu toks atvejis paminetas, o dar kitose temose dar koki simta kartu aptartas..arba alkuninio skyvas, arba genero sankaba, arba pgrandinio dirzo sistemoj kazkas nusibaige...nera vieno spec garso kiekvienam..ardyk ir zek..
del p206..ce ne tu man pries savaite skambinai? aisku tas nesvarbu, esme kad as esu 99 procentais tikras kad pas tave ne variklio kompe beda..retai tie kompai genda..o siaip tai tau reikia kreiptis i normalu meistra ir tavo gedimaTadas ir minejo..ir siaip turint testeri, pora laidziuku ir galva ant peciu tiem modeliam net ir diagnostikos nereik tokiais atvejais kaip paminetas virsuj..o ka ir kaip daryti paeiliui tikrai nieks nerasys, nes neverta, jau yra gal simta kartu visos priezastys aptartos sitam forume..ir tukstancius kartu uzsienio forumuose..taigi, jei nori pats tvarkyt, tai sedi, googlini, skaitai ir tikrini..jei nenori vezi kazkam is forumo meistru ir sutvarko tau masina..o kuo ilgiau veziosi "batonu" "sprecam", tuo brangiau kainuos normaliai sutvarkyt po to..:)nes kai staliai paremontuoja elektra, daznai reikia viska is naujo perdaryt - oblius, deje, ne testeris.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3914
Parašyta 2016 balandžio 14 - 11:45
Viskas issiaiskinta, skyvas alkuninio metosi, to pasekoj itempejas ismaltas ir generatoriaus sankabele sugadinta. Nuo vibracijos atsileides paskirstymo dirzo itempejas, ko pasekoj dirzas laisvas buvo ir persokes per viena danti, pasiankstines degimas ir man ji salta ne is karto griebdavo. Dabar viskas ciki Beto garso nebeliko, reziume laiku pradejo garsus leist..
Ka rekomenduotumet del skyvo, pirkt nauja koks buvo, ar kazka burt nuo benzinu?
Masina 330 tukst, pravaziuoti viso labo 27tukst po pirkimo, o remontai nusimato riebus, nes dar ir dvimasis kalena jau..
Šį pranešimą redagavo Montell: 2016 balandžio 14 - 11:47
#3915
Parašyta 2016 balandžio 14 - 12:53
kad tas škyvas ne karvę kainuoja.
#3916
Parašyta 2016 balandžio 14 - 15:03
corteco: 43 arba 57, priklausomai nuo to kokia modifikacija skriemulio pas tave.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3917
Parašyta 2016 balandžio 14 - 18:16
Viskas issiaiskinta, skyvas alkuninio metosi, to pasekoj itempejas ismaltas ir generatoriaus sankabele sugadinta. Nuo vibracijos atsileides paskirstymo dirzo itempejas, ko pasekoj dirzas laisvas buvo ir persokes per viena danti, pasiankstines degimas ir man ji salta ne is karto griebdavo. Dabar viskas ciki Beto garso nebeliko, reziume laiku pradejo garsus leist..
Ka rekomenduotumet del skyvo, pirkt nauja koks buvo, ar kazka burt nuo benzinu?
Masina 330 tukst, pravaziuoti viso labo 27tukst po pirkimo, o remontai nusimato riebus, nes dar ir dvimasis kalena jau..
Greičiausiai kaip tik pirma strigo sankabėlė ir supielino ir skriemulį (arba damušė pavargusį), ir tempėją.
Diržo tempėjas nuo vibracijos atsileidžia tik tada, kai jį tikri meistrai super gerai priveržia, arba įtempinėja diržą, į neteisingą pusę sukdami guolį. Tai bus greičiau koks škyvo gumos gabalas palindęs po diržu ir diržas šoko, o kadangi pasisekė ir buvo nedaveržtas tempėjas, tai šokdamas ne plyšo, o pasuko tempėją.
Nei joks degimas, nei netgi įpurškimas peršokus dirželiui šitam variklyje nei ankstinasi, nei vėlinasi. Turėjai problemų su fazėmis.
Nieko čia riebaus nėra, keisk abiejų dirželių pilnus komplektus ir kadangi pats remontuoji, kainuos tik dalys. Įrankius riebokšliam ir sankabėlei pakeist turbūt turi, o įtempimo matuoklis, turint pakankamai praktikos dirželiuose, nelabai ir reikalingas, nes šitas variklis pertempimui labai jautrus ir pašilęs iškart pradeda šnekėti, tai pagal tai galima puikiai orientuotis dėl pertempimo. Sakyčiau, galima su visom dalim ir antifryzu sutilpt drąsiai į kokius 200eur. O jei užtaupysi ir daug ko nekeisi, tai ir pusėj sumos sutilpsi.
del p206..ce ne tu man pries savaite skambinai? aisku tas nesvarbu, esme kad as esu 99 procentais tikras kad pas tave ne variklio kompe beda..retai tie kompai genda..o siaip tai tau reikia kreiptis i normalu meistra ir tavo gedimaTadas ir minejo..ir siaip turint testeri, pora laidziuku ir galva ant peciu tiem modeliam net ir diagnostikos nereik tokiais atvejais kaip paminetas virsuj..o ka ir kaip daryti paeiliui tikrai nieks nerasys, nes neverta, jau yra gal simta kartu visos priezastys aptartos sitam forume..ir tukstancius kartu uzsienio forumuose..taigi, jei nori pats tvarkyt, tai sedi, googlini, skaitai ir tikrini..jei nenori vezi kazkam is forumo meistru ir sutvarko tau masina..o kuo ilgiau veziosi "batonu" "sprecam", tuo brangiau kainuos normaliai sutvarkyt po to..:)nes kai staliai paremontuoja elektra, daznai reikia viska is naujo perdaryt - oblius, deje, ne testeris.
Na paskambino man šiandien ryte. Žadėjo atitempt savaitgalį. Tai jei taip ir nutiks, tai kaip ir sakei, bandysim su tuo oblium/testeriu, dviem laidais, adata ir kopūstu ant pečių kažkokį derinį suregzt ir paleist tą mažylį
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 balandžio 14 - 18:08
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3918
Parašyta 2016 balandžio 14 - 19:08
Jokiais budais negalejo is skyvo kas nors palysti po paskirstymo dirzu - jo grupe stovi po apsaugomis, pilnai sandariai. Na nezinau kaip del itempimo, bet paverziau tiek, kad vaiksciotu 1-1.5cm tampant, o jis buvo visiskai laisvas dirbant varikliuj tiesiog sokinejo nuo paskirstymo velenelio iki siurblio toje atkarpoje. Dirzas grazus dar su uzrasais, itempejas be klibejimo, tad viska paliksiu vietoje, kolkas. O visa kita teks keisti nori nenori.
#3919
Parašyta 2016 balandžio 14 - 20:28
Jokiais budais negalejo is skyvo kas nors palysti po paskirstymo dirzu - jo grupe stovi po apsaugomis, pilnai sandariai.
MHM, visi taip sako, kol nepalenda per tarpą tarp skriemulio ir apatinio diržo dangtelio koks nors generatoriaus diržas ar jo gabaliukas, arba skriemulio gumos gabaliukas, arba jei subyra skriemulys visai, tai pratrina dangtelį kiaurai arba besitrindamas užkaitina tiek, kad išlydo, ir tada jau būna tikrai liūdna.
Aš tokius variklius dar tik tris atgaivinęs (2.0HDi 80kw, 2.1TD 80kw ir 1.9TDI 81kw (taip taip, pasato, ir šitam vieninteliam teko kelti galvą)), bet dar kokia dešimtis spėta laiku išgelbėti. O pauliusj, manau, po tokių gedimų priremontavęs dešimtimis, jei ne šimtais
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3920
Parašyta 2016 balandžio 18 - 23:38
Sveiki.pezukas nesikuria neateina srove i kuro bako siurbliuka.pas meistra nuvariau sako jungia degnostika nk nerodo degnostika.jis mano kad nusprogo kompas pagrindinis.gal turit minciu komiu? Pezukas 206 Hdi 2.0 66kw 2002 metu
Užkūrėm tą pežuką. Ir taip žiūrėjom ir anaip žiūrėjom, ir su testeriu ėjom, ir maitinimų ieškojom. Radom besimėtančių niekur neprijungtų jėgos laidų, kurie eina į kažkokias originalias reles, kurios niekur neprijungtos. Sugalvojau, kad ten galbūt originalių antifrizo kaitinimo žvakių relės galėtų būti, tik sistema atjungta. Žodžiu pričiupinėtas tas bolidas jau stipriai kažkieko.
Kadangi maitinimai jokie, susiję su variklio valdymu, neatėjo net iki BSM bloko, tai beliko lįsti į saloną. Esmė tame, kad problema visgi buvo signalizacijoje, tūpos konstrukcijos ir dar tūpai prijungtoje.
Kažkodėl liaudies meistrai vis dar jungia signalizacijas prie spynelės laidų, ir dar sujungia juos kokia nors pačia pigiausia Linfeng rele... Tipo apsaugos automobilį nuo vagystės geriau už originalų imobilaizerį? Įdomiausia, kad problema net ne laiduose, ne sujungimuose, ir ne toje relėje, o pačioje signalizacijoje. Ji prisiduoda ir atsiduoda, bet į relę ateina signalas masės nutraukimui. Kažkaip manau, kad teks iškastruoti tą funkciją ir palikti signalizacijai tik centrinio užrakto ir "rėksnio" funkcijas, nes remontuoti kinietiškos signalizacijos visai nekyla rankos.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0